Dat vind ik van Daan... Daniël maar niet af.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:24 schreef oh-oh het volgende:
Wout vind ik Wouter maar dan niet af, maar als hij bij de politie gaat is het een handige naam wel.
Wouter had idd in 1980 zijn top-jaar:quote:Op zondag 30 juni 2024 20:29 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja Daan wel hetzelfde maar toch minder erg omdat ik meer Daans ken dan Daniels.
Maar Wouter is ook echt in de jaren 80 achter gebleven als naam geloof ik.
Sluit ik me helemaal bij aan. Wouter vind ik veel leuker dan Wout, maar Wout is zeker weer leuker dan Daan.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wouter had idd in 1980 zijn top-jaar:
https://nvb.meertens.knaw(...)rstenaam/Wouter#data
Overigens vind ik Wouter beduidend leuker dan Wout, en Wout al veel leuker dan Daan/Daniël.
Wout is ook geen afgekorte Wouterquote:Op maandag 1 juli 2024 09:26 schreef Tink89 het volgende:
Ik vind Wout geen afgekorte Wouter trouwens, helemaal niet. Maar da's misschien ook omdat ik geen Wouters ken.
Ik zou ipv Daan of Wout eerder gaan voor Ties, Cas (al rijmen die op pies en plas, bedenk ik nu) of iets als Siem, Mees of Noud.
Ik vind Noud juist heel ouderwets.quote:Op maandag 1 juli 2024 09:26 schreef Tink89 het volgende:
Ik vind Wout geen afgekorte Wouter trouwens, helemaal niet. Maar da's misschien ook omdat ik geen Wouters ken.
Ik zou ipv Daan of Wout eerder gaan voor Ties, Cas (al rijmen die op pies en plas, bedenk ik nu) of iets als Siem, Mees of Noud.
Ik moest lachenquote:Op maandag 1 juli 2024 16:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een vent die luistert.... dat is sowieso al heel wat
Jongen of meisje? (Ik ben er nog niet uit of het één minder erg is dan het ander overigens)quote:
Even gekeken, het is een jongetjequote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Jongen of meisje? (Ik ben er nog niet uit of het één minder erg is dan het ander overigens)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |