Wieffer speelde anders ook verschrikkelijk goed vandaag hoor.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zerrouki moet echt de basis in. Wieffer lekker banken.
100%.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zerrouki moet echt de basis in. Wieffer lekker banken.
Ik zag Wieffer weer een paar keer de bal zomaar inleveren.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wieffer speelde anders ook verschrikkelijk goed vandaag hoor.
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:03 schreef Erasmus het volgende:
[..]
100%.
Liever Wieffer op de bank dan Zerrouki en Ivanusec
Akkoordquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
sorry ik dacht dat ik @:onlogisch quote hahahah
Mooie standquote:
Ja. Erg vervelend.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:02 schreef Pistolero het volgende:
Ik besef me zojuist dat we na de winterstop Zerrouki (en Ueda) een maand kwijt zijn door interlandaids.
Enerzijds is 't wel mooi als een ploeg 0 punten pakt maar in de huidige vorm moet ik daar wellicht vanaf stappenquote:
Celtic mag deze winnen. Blijven wij boven aan staan.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Enerzijds is 't wel mooi als een ploeg 0 punten pakt maar in de huidige vorm moet ik daar wellicht vanaf stappen
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:46 schreef Coco het volgende:
Gefeliciteerd.
Keurig gefloten door de scheids.
Bedankt ouwe reus.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:19 schreef GGMM het volgende:
Hoe dan ook, gefeliciteerd Feyenoord-vrienden
@:scrummie @:dombohetolifantje1 @:caland @:fetx @:klaasweetalles @:zoekeenleven @:netsplitter @:tweedeklum @:elan @:ali_boo @:slobeend @:onlogisch @:erasmus @:pisces29 @:bezsen @:gurneyisbestoke @:timmmmm
(Sta je hier niet tussen? Dan beschouw ik jou niet als één van mijn Feyenoord-vrienden)
De start van Slot…bijna eruit tegen Dritaquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Dit was qua spelbeeld gewoon hetzelfde als een doorsnee pot tegen een subtopper in de eredivisie. Wat een bazenploeg
Ben er ook 100% van overtuigd dat dit het verschil tussen ons en psv gaat zien. Die zien er in de eredivisie leuk uit maar bakken er in Europa gelijk niks meer van. Wij zijn zoveel volwassener.
En dan te bedenken dat we 3 jaar geleden kansloos verloren van clubs als Wolfersberger
12 opstellen. @Skedquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:29 schreef alopio het volgende:
Wat een luxe hebben wij. Zerrouki moet natuurlijk in de basis, maar ja Wieffer ook, en Stengs ook, en Ivanusec ook…
Die bank van ons is echt genot
Jammere is dat er in de Eredivisie dit jaar amper een subtop/middenmoot is. Onder Twente is het allemaal pure bagger. Dat kan ons, icm de 4 verliespunten, zomaar eens gaan opbreken. Rechtstreekse duels met PSV, AZ en Twente gaan alles bepalen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Dit was qua spelbeeld gewoon hetzelfde als een doorsnee pot tegen een subtopper in de eredivisie. Wat een bazenploeg
Ben er ook 100% van overtuigd dat dit het verschil tussen ons en psv gaat zien. Die zien er in de eredivisie leuk uit maar bakken er in Europa gelijk niks meer van. Wij zijn zoveel volwassener.
En dan te bedenken dat we 3 jaar geleden kansloos verloren van clubs als Wolfersberger
Tja. Met Fer in de basis. Weet niet waar we harder mee zijn genaaid, z’n vertrek of z’n terugkomst.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:32 schreef alopio het volgende:
[..]
De start van Slot…bijna eruit tegen Drita
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |