quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze valt niks tegen inderdaad, zit wel pit in.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
Die potentiële rookvrouw is best leuk eigenlijk.
Dan moet ze vertellen hoe geslaagd haar carriere tot nu toe is.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Waarom zegt ze niet dat ze actrice is?
Misschien onlyfans? Soms wil je zoiets niet gelijk op de eerste date droppenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Waarom zegt ze niet dat ze actrice is?
Feeders zijn vaak heel dun, het is niet altijd soort zoekt soortquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
zo van de zijkant gezien had ze beter aan de bradge gematched kunnen worden
lijkt me oprecht wat ie doet.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Geen fan van geblondeerd haar, maar wel een leuke man verder bij de actrice
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, heeft wel de goede woorden en lijkt geïnteresseerd. En prettig stemgeluid ook wel.quote:
Ja, ik weet niet of ik daaraan zou beginnen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:11 schreef Joop_W het volgende:
In goede en kwade dagen - misschien - maar dit is wel bij voorbaat heftig.
Inderdaad, het is toch een ander verhaal dan wanneer het met je bestaande partner gebeurt vind ik.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet of ik daaraan zou beginnen.
We supporten deze lieve meidquote:
Wel leuk gekoppeld.quote:
Anders nog iets?quote:
quote:
gewoon ongecompliceerd neukenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:38 schreef Joop_W het volgende:
Lieve mensen, ik ben benieuwd wat ze van elkaar gaan vinden.
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Goeie stem van de ober
Hoogtepunt van de avond
Je hebt van die mensen die de reden van de breuk willen weten. Graag in geuren en kleuren.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:41 schreef Joop_W het volgende:
Lekker de scheiding bespreken, heerlijk.
“We zitten hier nu 2 minuten, ga mij eens heerlijk vertellen waarom je ex keihard op je afgeknapt is.”quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt van die mensen die de reden van de breuk willen weten. Graag in geuren en kleuren.
Een laaggeschoolde impulsieve jongen met adhd oidquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:45 schreef 3rr0r het volgende:
Welke idioot zet dat nou in z'n gezicht tenzij je de rest van je leven in de bak zit of zelf je geld verdient met tattoo's zetten...?
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:45 schreef 3rr0r het volgende:
Welke idioot zet dat nou in z'n gezicht tenzij je de rest van je leven in de bak zit of zelf je geld verdient met tattoo's zetten...?
Oh iemand naapen ook nogquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Post Malone
[ afbeelding ]
omdat ze allebei een handicap hebben?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Deze 2 begeleid wonen mensen zijn goed gematcht
Nou mag ze toch vinden?quote:
shhhtquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
deze mensen krijgen toch de pil door het eten geprakt?
Hij ook? Wat heeft hij dan?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
omdat ze allebei een handicap hebben?
Het een sluit het ander niet uit.quote:
Dit blijft altijd een puntje.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
hem laten betalen en dan nee zeggenzou nog een tikkie sturen
dan telt het nietquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit.
Friendzonequote:
Bi tot de klok gaat tikkenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:51 schreef Joop_W het volgende:
Het first dates patroon “benieuwd of er een man of een vrouw komt” - altijd een vrouw.
Oh ja, ik weet niet wat er allemaal wel en niet onder beperking valt. Hij komt niet heel slim over, maar dat zou ik niet gelijk een beperking noemen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:48 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Een beperking zei hij. Wat lastiger leren in ieder geval.
Dadelijk komt Bep Brul ook nog binnen!quote:
Mevrouw wilt fietsen op de ravijn. Vind het wat bijzonder omdat ze zelf ook geen woest leven heeft ofzo.quote:
Hij praat wel een stukje vlotter ja.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, ik weet niet wat er allemaal wel en niet onder beperking valt. Hij komt niet heel slim over, maar dat zou ik niet gelijk een beperking noemen.
Jazeker, want jij haalt het beste in de heren hier naar bovenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:mizzezamy je hebt me zeker niet meer nodig voor wat scherpte
Nouquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:54 schreef 3rr0r het volgende:
Deze gaat nog net niet kwijlen tijdens het praten
Veel van dat soort meisjes doen het puur voor de likes hoor. (tot hun 30'ste).quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Alsof je alleen vega eet voor het milieu
Muts
Lekker hond en vleermuizen eten GENOTquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:56 schreef RipCity het volgende:
Vlieg een keer naar azie meid.
Ga je echt geen moeite meer doen om je plastic te sorteren en geen vlees te eten
Voor wie doe je het dan nog meer?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Alsof je alleen vega eet voor het milieu
Muts
Omdat mensen geen vlees willen eten vanwege die walgelijke bio industrie. Ze houden van dieren.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Voor wie doe je het dan nog meer?
Oh tweede afknapper gevondenquote:
O ,ik schaar dat ook onder milleleuquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat mensen geen vlees willen eten vanwege die walgelijke bio industrie. Ze houden van dieren.
Ben je ook spiwitueel?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
O ,ik schaar dat ook onder milleleu
Is geen haaiquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:58 schreef RipCity het volgende:
Mogen haais pas altijd na 8uur op tv?
For surequote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:58 schreef RipCity het volgende:
Oh de onverwachte heteroquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:58 schreef RipCity het volgende:
quote:
Te grote ruitenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Wie draagt hier dit geruite overhemd?
@3rr0r jij?quote:
Wat draag je wel dan?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat is er met ruiten? Of ik zoiets draag als wat die jongen aanheeft? Nee
Brace ook al?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:03 schreef RipCity het volgende:
Brace en Ali b. 2 pedofielen. Goede keus
zijn vooral van de vrouwen omdat het met de mannen niet lukt en het wel woke isquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:02 schreef cherrycoke het volgende:
vriendinnen vibes bij die lesbo's altijd.
hoi
Je favo outfitquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Moet de hele klerenkast opnoemen nu?
Leuke jongen voor Ester, maar Ester gaat nee zeggenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:04 schreef cherrycoke het volgende:
coltrui, kasthomo
@:pisces29 opinie?
Komt mij niet bekend voorquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Wie draagt hier dit geruite overhemd?
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hebben mannen niet he, pakken gewoon wat ze zien liggen.
We leren elkaar weer kennen in het warme bad.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik draag het liefst m'n cargopants
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuke jongen voor Ester, maar Ester gaat nee zeggen
ze wil liever een mocro die vreemd gaatquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuke jongen voor Ester, maar Ester gaat nee zeggen
Wil je wel serieus doen anders haal ik je van de lijstquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik draag het liefst m'n cargopants
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wil je wel serieus doen anders haal ik je van de lijst
@:coco
zal het aandoen op de meetquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wil je wel serieus doen anders haal ik je van de lijst
@:coco
Je casual dag.quote:
De Maarten van Rossemquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Mijnes is zwarte trui en spijkerbroek
Hoi Maarten van Rossemquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Mijnes is zwarte trui en spijkerbroek
spijker jack met tshirt en me baggy jeans en smooth Timberlands schoenenquote:
Welke kleur T?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:07 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
spijker jack met tshirt en me baggy jeans en smooth Timberlands schoenen
Deze vrouwquote:
donker blauwquote:
Geen profiel. Next.quote:
Ik ben in 2019 aangereden waar me onder kaak in tweeën was, al mijn tanden boven kwijt was, schouder gebroken wenkbrauw verbrijzeld en nog veeeel meer,quote:
Zou ze alleen ja zeggen omdat de camera op haar staat, ze twijfelde wel heel erg.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil het uitzoeken maar ik weet dat het niks wordt
Alleen die ene man zegt nu: nee dan hoeft het niet
Ze vindt een drankje wel gezellig, daar doet ze het voorquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Zou ze alleen ja zeggen omdat de camera op haar staat, ze twijfelde wel heel erg.
Dit klinkt als een geschikt verhaal voor tijdens de date!quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:11 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik ben in 2019 aangereden waar me onder kaak in tweeën was, al mijn tanden boven kwijt was, schouder gebroken wenkbrauw verbrijzeld en nog veeeel meer,
Bootje Efteling?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:14 schreef cherrycoke het volgende:
Zij kan nergens in in een pretpark
Dit wordt een grote droomvlucht.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:14 schreef cherrycoke het volgende:
Zij kan nergens in in een pretpark
Dat is dan wel schattig.quote:
Markeert hun positieve instelling ja.quote:
Ciao!quote:
Ze had in haar handen mogen knijpen maar beseft het nog niet.quote:
en over 10 jaar klagen dat er geen normale mannen zijnquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze had in haar handen mogen knijpen maar beseft het nog niet.
ciao, forse ci vediamo domaniquote:
Sarai li domaniquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:19 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ciao, forse ci vediamo domani
First dates on icequote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:57 schreef NoCigar het volgende:
Wat is dit wat zijn dit, voor vreemde glijdende figuren?
Kort gezegd, omdat het gezien wordt als Reality TV (net als B&B Vol Liefde, Married At First Sight e.d., maar niet zo zeer als real life soap, zoals bijv. Een Huis Vol) en dat onderdeel, Real Life Soaps & Reality, is in z'n geheel verhuisd is naar het RLS subforum, waar het sinds november vorig jaar binnen TV als categorie ook al onder viel…quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
@:madmaster is er eigenlijk een reden waarom First Dates geen tv programma meer is maar gezien wordt als een real life soap?
(Sorry, ik was vergeten dat dit misschien een vraag voor Feedback is.)
We waren aan het schaatsen.quote:
Ben je present of sporten?quote:
Dan krijgt ze een like.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |