Ik haat gezelligheid. Is ook een typisch Nederlands woord. Gezellig staat voor VIVA-Forum. Ieder forum verdient een gezellige FA. Lekker knus. Kusjekroel. Spaar iedereen en AH-koffiezegels.quote:
Dan heeft VVD er de afgelopen dertien jaar een gigantische teringbende van gemaaktquote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:48 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
dit is gewoon simplistische vvdretoriek
Rechts en milieu is wel nagenoeg een onmogelijke combi. Want economie.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:49 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk zou een partij als GroenRechts wel iets zijn. Er mag best wat aan milieu gedaan worden, maar voor de rest ben ik wel rechts.
Misschien kan die partij er ngo even bijkomen (er zijn al zo weinig opties lol)
Fatsoenlijk rechts is er nietquote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Rechts en milieu is wel nagenoeg een onmogelijke combi. Want economie.
Maar er is wel een grote vraag naar een nieuwe fatsoenlijke rechtse partij. Die is er niet dus lopen we weer richting de VVD.
Geen idee wat dat met die post te maken heeft, maar bedankt voor je verhaaltjequote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik haat gezelligheid. Is ook een typisch Nederlands woord. Gezellig staat voor VIVA-Forum. Ieder forum verdient een gezellige FA. Lekker knus. Kusjekroel. Spaar iedereen en AH-koffiezegels.
Ik denk dat het bedtijd is.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee wat dat met die post te maken heeft, maar bedankt voor je verhaaltje
Het dedain naar briljante, geniale, toonaangevende, humoristische, erudiete bescheiden FOK! legendes is weer schrijnend.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee wat dat met die post te maken heeft, maar bedankt voor je verhaaltje
Goeie verhalen over gehoord. Denken neem ik in overweging.quote:
Wat vind jij van tongquote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tong haat gezelligheid.
Nooit gemerkt.
Eerlijk gezegd vind ik die broccoli heerlijk. Zou ik de kaassaus mogen kiezen om belachelijk te maken?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het dedain naar briljante, geniale, toonaangevende, humoristische, erudiete bescheiden FOK! legendes is weer schrijnend.
Ik ga Karbonade met broccoli, kaassaus en aardappelpuree eten. Dus grijp je kans, en maak m'n broccoli belachelijk.
Beter lopen die allemaal naar de Pieter!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar er is wel een grote vraag naar een nieuwe fatsoenlijke rechtse partij. Die is er niet dus lopen we weer richting de VVD.
Jajaquote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:05 schreef GGMM het volgende:
Waarom flikkert iedereen tegenwoordig overal kaas overheen.
Als je geen broccoli lust eet dan wat anders.
Het is Tong en tong80. Die vraag stellen aan Dombo, is vragen naar de bekende weg in een doolhof.quote:
Ik denk dat ik een maaltijdsalade doequote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben snert aan het maken
Zoek een arts en vraag om mededogen. Anaal.quote:
Ik zit niet elke zondag in de kerk.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:05 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Beter lopen die allemaal naar de Pieter!
De goede weg dus.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is Tong en tong80. Die vraag stellen aan Dombo, is vragen naar de bekende weg in een doolhof.
Helpt ook niet mee dat alles wat ook maar een beetje linksboven van CDA staat naar ‘extreemlinks’ wordt geluld en dat links te pas en te onpas gebruikt wordt om te polariseren.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oneerlijk gezegd ja. Ik doe veel met kaas. Vul er zelfs geiten mee. En geen broodje rosbief zonder oude kaas.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik die broccoli heerlijk. Zou ik de kaassaus mogen kiezen om belachelijk te maken?
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Helpt ook niet mee dat alles wat ook maar een beetje linksboven van CDA staat naar ‘extreemlinks’ wordt geluld en dat links te pas en te onpas gebruikt wordt om te polariseren.
Terwijl we naar vervelende tijden toeleven. In mijn situatie zou het juist lucratief moeten zijn VVD te stemmen maar dat is het totaal niet. De generatie onder mij is helemaal de lul.
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit niet elke zondag in de kerk.
Luister dan vaker naar de wegwijze woorden van mij. Dan kom je ooit op het goede pad.quote:
Geen gejank hoor, gewoon een tyfuskrom systeem waar je nauwelijks uitkomt, tenzij je een heel rijke mammie en pappie hebtquote:
Als de media stopt met opjutten, dan zou dat een eerste stap zijn om het polariseren terug te dringen. (Al blijven de verschillen gewoon echt erg groot.)quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Helpt ook niet mee dat alles wat ook maar een beetje linksboven van CDA staat naar ‘extreemlinks’ wordt geluld en dat links te pas en te onpas gebruikt wordt om te polariseren.
Terwijl we naar vervelende tijden toeleven. In mijn situatie zou het juist lucratief moeten zijn VVD te stemmen maar dat is het totaal niet. De generatie onder mij is helemaal de lul.
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen gejank hoor, gewoon een tyfuskrom systeem waar je nauwelijks uitkomt, tenzij je een heel rijke mammie en pappie hebt
Pizza. Want voetbal. Want etenstijd.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben snert aan het maken
Wellicht moet jij wat prediken bij die parels zodat ze in het licht van God staanquote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:17 schreef KingRoland het volgende:
zoveel mensen die van die kansenparels willenwtf.. stem vooral Pvda/GL en het wordt nog erger dan hoe het is in Zweden.
Groot biggetjequote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pizza. Want voetbal. Want etenstijd.
quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je moet toch iets lekker vast kunnen houden.
Hoezo onhaalbaar?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als de media stopt met opjutten, dan zou dat een eerste stap zijn om het polariseren terug te dringen. (Al blijven de verschillen gewoon echt erg groot.)
En die linkse hoek gaat het voor een nieuwe generatie niet beter maken. Zoveel onhaalbare idealen.
Ja dat is dus het probleem, ik werk al voltijds met een prima salaris, en alsnog heb ik geen enkele uitzicht op een hypotheek, maar ik verdien te veel voor de sociale huur waardoor ik bizar hoge huurprijzen moet betalen (en onmogelijk kan sparen om iets te kopen).quote:
Ja met een beetje geluk worden dat ook allemaal van die debielen die denken dat er meer dan 2 genders zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:22 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hoezo onhaalbaar?
Elke nieuwe generatie gaat linkser en vrijer zijn mag ik hopen
Echt he, Thierryquote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja met een beetje geluk worden dat ook allemaal van die debielen die denken dat er meer dan 2 genders zijn.
Dat wordt genieten!
Dat is dan wel vreemd ja. Ik heb wel gewoon een hypotheek en ik verdien eigenlijk iets te weinig naar m'n zin.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dat is dus het probleem, ik werk al voltijds met een prima salaris, en alsnog heb ik geen enkele uitzicht op een hypotheek, maar ik verdien te veel voor de sociale huur waardoor ik bizar hoge huurprijzen moet betalen (en onmogelijk kan sparen om iets te kopen).
Drenthe. Daar wonen alleen maar leuke mensenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is dan wel vreemd ja. Ik heb wel gewoon een hypotheek en ik verdien eigenlijk iets te weinig naar m'n zin.
Zit wel de hele dag in de frietlucht maar goed
Je zou ook kunnen kijken of je goedkoper kan gaan kopen, maar dan kom je al snel in Friesland uit en dat gun je niemand.
Ritmisch knorren.quote:
Voor 4 ton vrijstaand en lapje grond?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Drenthe. Daar wonen alleen maar leuke mensen
Het is echt heel kut ja. En dat geldt nu voor vrijwel alle afgestudeerden (zeker zonder partner). Weinig uitzicht op sociale huur wegens enorme wachttijden dus je moet de vrije huur in, dat slokt een groot deel van je salaris op. Gewoon zo’n 1500 tot 2000 euro per maand, dat zou een prima hypotheek zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is dan wel vreemd ja. Ik heb wel gewoon een hypotheek en ik verdien eigenlijk iets te weinig naar m'n zin.
Zit wel de hele dag in de frietlucht maar goed
Je zou ook kunnen kijken of je goedkoper kan gaan kopen, maar dan kom je al snel in Friesland uit en dat gun je niemand.
Ik betaal 340 euro per maand voor een geweldige twee persoons flat. In het centrum van het mooiste stadje van Nederland. Het mooiste uitzicht op de mooiste kerk/toren van Nederland. Alles dicht bij. Krijg meer subsidies en toeslagen dan ISIS aanslagen pleegt. Vrijdag weer bijna gratis naar den Bosch met ziekenvervoer. Je moet er wel een psychose, zwaarmoedige depressie, seks met een FA, die geen GGMM is, twee hartaanvallen, open hartoperatie en prostaatkanker voor over hebben. Maar dan heb je ook iets.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dat is dus het probleem, ik werk al voltijds met een prima salaris, en alsnog heb ik geen enkele uitzicht op een hypotheek, maar ik verdien te veel voor de sociale huur waardoor ik bizar hoge huurprijzen moet betalen (en onmogelijk kan sparen om iets te kopen).
Balkon op het zuiden?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik betaal 340 euro per maand voor een geweldige twee persoons flat. In het centrum van het mooiste stadje van Nederland. Het mooiste uitzicht op de mooiste kerk/toren van Nederland. Alles dicht bij. Krijg meer subsidies en toeslagen dan ISIS aanslagen pleegt. Vrijdag weer bijna gratis naar den Bosch met ziekenvervoer. Je moet er wel een psychose, zwaarmoedige depressie, seks met een FA, die geen GGMM is, twee hartaanvallen, open hartoperatie en prostaatkanker voor over hebben. Maar dan heb je ook iets.
Welterusten.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:39 schreef tong80 het volgende:
Verder trusten brothers en maat. Letten jullie op Feijenoord? 1-0
#deleefquote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik betaal 340 euro per maand voor een geweldige twee persoons flat. In het centrum van het mooiste stadje van Nederland. Het mooiste uitzicht op de mooiste kerk/toren van Nederland. Alles dicht bij. Krijg meer subsidies en toeslagen dan ISIS aanslagen pleegt. Vrijdag weer bijna gratis naar den Bosch met ziekenvervoer. Je moet er wel een psychose, zwaarmoedige depressie, seks met een FA, die geen GGMM is, twee hartaanvallen, open hartoperatie en prostaatkanker voor over hebben. Maar dan heb je ook iets.
optimistquote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:39 schreef tong80 het volgende:
Verder trusten brothers en maat. Letten jullie op Feijenoord? 1-0
Nee. Op Balkong80
geniet er lekker vanquote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Makkelijkquote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor 4 ton vrijstaand en lapje grond?
Pieter is controlled opposition.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:05 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Beter lopen die allemaal naar de Pieter!
Mooi. Wanneer ga je solliciteren?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan voor ONZ- en VBL-mod. Ook voor mod tijdens het afgelopen WK. Helaas voor FOK! lieten ze deze unieke kansen voorbij gaan. Het troosteloze resultaat is bekend.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mooi. Wanneer ga je solliciteren?
Hij komt gewoon in het kabinet hoorquote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Pieter is controlled opposition.
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan voor ONZ- en VBL-mod. Ook voor mod tijdens het afgelopen WK. Helaas voor FOK! lieten ze deze unieke kansen voorbij gaan. Het troosteloze resultaat is bekend.
Trusten.
moet je niet in de buurt van die azc wonen domboquote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Drenthe. Daar wonen alleen maar leuke mensen
Ter Apel is Groningen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
moet je niet in de buurt van die azc wonen dombo
ligt letterlijk naast Drenthe en dat soort volk loopt overal heen in de buurtquote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ter Apel is Groningen.
In ons mooie Drenthe doen ze dat soort gekke dingen niet.
Assen heeft een AZC?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ter Apel is Groningen.
In ons mooie Drenthe doen ze dat soort gekke dingen niet.
Als KingRoland zou bukken voor de grote Tong, had-ie geen spleetoog nodig, om z'n kringspier te laten vullen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:35 schreef KingRoland het volgende:
Als Tong naar Zuid-Korea of Japan zou gaan dan heeft hij de dames voor het oprapen. Hij zou dan een stuk gelukkiger zijn.
"Fatsoenlijk appartement" daar ga je al.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is echt heel kut ja. En dat geldt nu voor vrijwel alle afgestudeerden (zeker zonder partner). Weinig uitzicht op sociale huur wegens enorme wachttijden dus je moet de vrije huur in, dat slokt een groot deel van je salaris op. Gewoon zo’n 1500 tot 2000 euro per maand, dat zou een prima hypotheek zijn.
Maar een hypotheek voor een fatsoenlijk appartement is dus onhaalbaar. Ook omdat een studieschuld meetelt voor je hypotheek, waar nu ook rente gevraagd over gaat worden.
Eens.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
"Fatsoenlijk appartement" daar ga je al.
Stel je wensen bij, koop dat simpele appartementje en verhuis over 10 jaar door met je overwaarde. En als dat simpele appartementje al teveel kost moet je zorgen dat je meer gaat verdienen of geen single blijven.
Nee dat kan dus nietquote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
"Fatsoenlijk appartement" daar ga je al.
Stel je wensen bij, koop dat simpele appartementje en verhuis over 10 jaar door met je overwaarde. En als dat simpele appartementje al teveel kost moet je zorgen dat je meer gaat verdienen of geen single blijven.
Oh.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee dat kan dus nietje hebt geen flauw idee hoe ernstig het probleem is.
je kunt ook internetten buiten amersfoortquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:08 schreef GGMM het volgende:
Het goedkoopste in Amersfoort is 175K
Daar heb je 33m² voor.
Gewoon in je keuken slapen jatog
Dat was een voorbeeld, stinkdier.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je kunt ook internetten buiten amersfoort
Prima prijsjequote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:08 schreef GGMM het volgende:
Daar heb je 33m² voor.
Als je 175k nog niet kunt opbrengen kun je beter maar gewoon op de zolder van je ouders blijven wonen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:08 schreef GGMM het volgende:
Daar heb je 33m² voor.
Kom nu naar Drenthequote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee dat kan dus nietje hebt geen flauw idee hoe ernstig het probleem is.
Er kwam wat tussen dus ik ga pas 15 november. Ik hoop dat je nog even geduld kan opbrengen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Review nog voor de film en De Niro?
Mooie oneliner om iemand te overtuigen om voor tyfusveel geld in een studio te laten wonen in een stad waarin je niet werkt of niemand kent.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als je 175k nog niet kunt opbrengen kun je beter maar gewoon op de zolder van je ouders blijven wonen.
Voor ongeveer de hele wereld en de hele geschiedenis is dat laatste de norm?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mooie oneliner om iemand te overtuigen om voor tyfusveel geld in een studio te laten wonen in een stad waarin je niet werkt of niemand kent.
Net als ‘dan moet je maar niet single zijn’. Levert een heel gezonde maatschappij op als stellen enkel bij elkaar blijven omdat ze financieel afhankelijk van elkaar zijn (lol)
Die stellen zijn niet te tellen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mooie oneliner om iemand te overtuigen om voor tyfusveel geld in een studio te laten wonen in een stad waarin je niet werkt of niemand kent.
Net als ‘dan moet je maar niet single zijn’. Levert een heel gezonde maatschappij op als stellen enkel bij elkaar blijven omdat ze financieel afhankelijk van elkaar zijn (lol)
Ik wacht geduldig af.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er kwam wat tussen dus ik ga pas 15 november. Ik hoop dat je nog even geduld kan opbrengen.
Daarom blijven wij alleen. Trap er niet in!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die stellen zijn niet te tellen.
Bij elkaar blijven vanwege het mooie huis / 2 auto’s / vakanties is idd niks geks tegenwoordig.
En als je geluk hebt duwt je omgeving je subtiel die kant op. (lol)
It’s a trap.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarom blijven wij alleen. Trap er niet in!
Het gaat niet om de vakanties of het mooie huis maar gewoon om het hebben van een woonplek. En dan heb ik het over mensen met een bovenmodaal inkomen die voltijds werken.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij elkaar blijven vanwege het mooie huis / 2 auto’s / vakanties is idd niks geks tegenwoordig.
Ja dat is de echte reden (lol)quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarom blijven wij alleen. Trap er niet in!
Zo dan.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 08:04 schreef Salina het volgende:
Goedemorgen iedereen (en Oriente).
Maak er een mooie dag van.
Wow.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 08:04 schreef Salina het volgende:
Goedemorgen iedereen (en Oriente).
Maak er een mooie dag van.
Goeiemorgen.quote:
Dit beeld heb ik totaal niet, eerder andersom.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mensen zijn dan ook zeer vermoeiend.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 08:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit beeld heb ik totaal niet, eerder andersom.
Het aantal eenpersoonshuishoudens en aantal echtscheidingen liggen op record highs. Mensen hebben totaal onrealistiche eisen van hun (toekomstige) partner, willen continu "me-time", willen zich niet of nauwelijks aanpassen aan de ander en bij het minste of geringste werpt men de handdoek.
Mede waarom er zoveel woningen nodig zijn.
Genoteerd Miriam Bikker.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 08:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit beeld heb ik totaal niet, eerder andersom.
Het aantal eenpersoonshuishoudens en aantal echtscheidingen liggen op record highs. Mensen hebben totaal onrealistiche eisen van hun (toekomstige) partner, willen continu "me-time", willen zich niet of nauwelijks aanpassen aan de ander en bij het minste of geringste werpt men de handdoek.
Mede waarom er zoveel woningen nodig zijn.
Wie is Miriam Bikkerquote:Op donderdag 26 oktober 2023 08:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Genoteerd Miriam Bikker.
Vergeet alleen de buitenlanders en het stukje Oekraïne niet in je berekening.
quote:
quote:
ChristenUnie. Jarenlang Eerste Kamer, nu partijleider.quote:
Ah. Ja die partij volg ik niet bepaaldquote:Op donderdag 26 oktober 2023 08:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
ChristenUnie. Jarenlang Eerste Kamer, nu partijleider.
Wat was Lazio kut en wat was Feyenoord goedquote:Op donderdag 26 oktober 2023 08:58 schreef Pisces29 het volgende:
Stukje GodGod. Net als gisteravond.
Brubbie goed hè.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat was Lazio kut en wat was Feyenoord goedSantiago Tomas Gimenez
maar Brubbie is zo veel beter (
)
Wat ga jij stemmen?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 08:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
ChristenUnie. Jarenlang Eerste Kamer, nu partijleider.
Mag toch hopen van welquote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:37 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat niemand op die partij stemt
UIERSquote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:15 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
UIERS altijd nr 1.
@:coco
@:Kukelecucktsju10
Hier 16 graden en zonquote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
14 graden en regen
Was het altijd maar zo'n feest
Staat Brighton ook om bekend. Eeuwig plenzende zonnenbuien. Terwijl het stralend gekwijl van Acda en Frans de Munck in de ZIGGO-dome vanavond pas begint.quote:
Ook veel regenboogvlaggen en meisjes zonder bhquote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Staat Brighton ook om bekend. Eeuwig plenzende zonnenbuien. Terwijl het stralend gekwijl van Acda en Frans de Munck in de ZIGGO-dome vanavond pas begint.
Verder snel iets in m'n mik pleuren. Met dit hondenweer plaats ik de pislink niet.
3 seconden te laat. @Kukelecucktsju10 vindt hier iets van.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Staat Brighton ook om bekend. Eeuwig plenzende zonnenbuien. Terwijl het stralend gekwijl van Acda en Frans de Munck in de ZIGGO-dome vanavond pas begint.
Verder snel iets in m'n mik pleuren. Met dit hondenweer plaats ik de pislink niet.
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook veel regenboogvlaggen en meisjes zonder bh
picsquote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook veel regenboogvlaggen en meisjes zonder bh
Keurige foto. We zien hier een nader te kwalificeren dame.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hello there lad, would you fancy a cup of tea?
Waar is die vent eigenlijkquote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
3 seconden te laat. @:Kukelecucktsju10 vindt hier iets van.
Gaat het wel?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar is die vent eigenlijk
Die zal binnenkort wel weer #ANONIEM zijn.
En dan zal Tong wel weer maandenlang klagen dat hij Befbekje mist (ondanks dat ze alleen maar ruzie hadden)
Dit forum blijft zich herhalen.
Jeetje wat zuur.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar is die vent eigenlijk
Die zal binnenkort wel weer #ANONIEM zijn.
En dan zal Tong wel weer maandenlang klagen dat hij Befbekje mist (ondanks dat ze alleen maar ruzie hadden)
Dit forum blijft zich herhalen.
Je bent een goede jongen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:17 schreef GGMM het volgende:
Ja sorry
Ik denk dat het het trieste weer is ofzo want persoonlijk gaat het juist uitstekend met me.
Ik ga aan de slag met jullie feedback
@Caland zit op Tenerifequote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:20 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Cyprus ofzo
Caland ook op vakantie?
VVD of PvdD.quote:
Hell is other peoplequote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:24 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wel compassie met de dieren maar niet met de mensen
Erg mooi
Rare act zeg.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:00 schreef GGMM het volgende:
Oh ja dit weekend gaat de klok een uur vooruit
Jij stemt SGPquote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:06 schreef KingRoland het volgende:
Ik stem niet links en zeker niet rechts
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:00 schreef GGMM het volgende:
Oh ja dit weekend gaat de klok een uur vooruit
weet ik nog nietquote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Die staan met armen wijd voor alle mensen uit het buitenland.quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was je bijna te laat gekomen op je werk
[..]
[..]
Quiche en soep.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KBR maat.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bij @GGMM ?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zit NU bij een snackbar.
Geniet er echt heel veel vanquote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat bestel je? Eet smakelijk.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat ga jij stemmen?quote:
Elke vezel in mijn lichaam walgt van jou. Gore papzak dat je bent.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Patat sate, broodje kroket EN een broodje hamburger.
Mijn excuses voor mijn vadsige gedrag
Stukje provinciaalquote:
Hier is geen excuus voor.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gore dikzakquote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat magquote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Elke vezel in mijn lichaam walgt van jou. Gore papzak dat je bent.
Ik hoef tenminste niet te sportenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier is geen excuus voor.
Je bent walgelijk.
Ik hou van je maar dit is toch walgelijkquote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga jij eens lief doen.
Alsof jij dat nooit gedaan hebt.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik hou van je maar dit is toch walgelijk
Ik moet even een meeting inquote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alsof jij dat nooit gedaan hebt.
@Pisces29 speelt altijd de VN in dit soort situaties.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:36 schreef Oriente het volgende:
@:Pisces29 wat is jouw mening omtrent Dombo zijn eetgedrag? Dan noteer ik dat even.
Daarom wijst ze je dus continue af.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Pisces29 speelt altijd de VN in dit soort situaties.
continuequote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daarom wijst ze je dus continue af.
Dit is een vrouw.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:15 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
UIERS altijd nr 1.
@:coco
@:Kukelecucktsju10
Lief om te zienquote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Pisces29 speelt altijd de VN in dit soort situaties.
moet jij wetenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, lekker 80's ballads luisteren
Weet ikquote:
Mooi jaquote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:37 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Zo naar cardioloog. Eens wat anders.
quote:Wat verdient een cardioloog?
Als AIOS cardiologie ligt het salaris doorgaans tussen de 2.835 euro en 3.670 euro bruto per maand. Als beginnend cardioloog in dienst van een algemeen ziekenhuis verdien je per jaar een brutosalaris van ongeveer 70.000 euro. Dit kan oplopen tot zo'n 130.000 euro.
Valt tegen.quote:
Klopt ook niet. Dat is in opleiding en ook nog eens in dienstverband van ziekenhuis.quote:
Dat is toch al jaren zo?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:06 schreef Oriente het volgende:
@:GGMM wordt niet serieus genomen in het Feyenoord topic
Maar ik ben gestopt met rokenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:15 schreef RamboDirk het volgende:
NETFLIX.
Big Vape: The Rise and Fall of Juul
6.5/10
Mensen die vapen of roken hebben zonder uitzondering een micropenis.
Moet ie naar de hoeren gaan, zeg je dat?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:46 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je hebt een chickie
En je woont in Damsco
Doe er iets aan, zou ik zeggen!
Ik woon niet in Amsterdamquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:46 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je hebt een chickie
En je woont in Damsco
Twee dagen niet gefaptquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:48 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Moet ie naar de hoeren gaan, zeg je dat?
Nee, beter lezen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:48 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Moet ie naar de hoeren gaan, zeg je dat?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:46 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je hebt een chickie
En je woont in Damsco
Ik woon er ook helemaal niet. Dat is het mooie!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:54 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
ik vind die tweede zin echt out of context
Veel te duur toch ja toch niet danquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik woon er ook helemaal niet. Dat is het mooie!
Jij vindt dat alle vrouwen in Amsterdam hoeren zijn, zeg je dat?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:54 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
ik vind die tweede zin echt out of context
Hallo, ik dacht dat je een Ajacied uit Amsterdam was.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik woon er ook helemaal niet. Dat is het mooie!
doe je nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:57 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Jij vindt dat alle vrouwen in Amsterdam hoeren zijn, zeg je dat?
Kijk, ik doe precies hetzelfde als jij.
Dat weet jij niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is een moslim. Pas op dat hij niet ontploft.
Ik heb geen raketten tot mijn beschikkingquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is een moslim. Pas op dat hij niet ontploft.
Zit toch meestal binnen dus ik zie ze niet echtquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bleven die roetmoppen maar lekker daar
Toevalligquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
hele land gaat kapot door hunquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:07 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Zit toch meestal binnen dus ik zie ze niet echt
Nice, tot zo danquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Toevallig
Ik ga ook eten bij je moeder
Dan is het fijn dat ik weg ben tochquote:
Was een grapje.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:08 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Vertel mij maar hoe ik dit topic serieus moet nemen.
Vooral na je weggemodereerde post
zijn ze ook besneden maatquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was een grapje.
Ik ben hartstikke woke joh. Heb ook Marokkanen als vrienden.
Jij bent ook mijn vriend
Akkoord.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was een grapje.
Ik ben hartstikke woke joh. Heb ook Marokkanen als vrienden.
Jij bent ook mijn vriend
Gokje: woon jij in een plaats met een lichaamsdeel erin?quote:
Watquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gokje: woon jij in een plaats met een lichaamsdeel erin?
jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waspik?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
1.90m?quote:
Dan had ik het een heet lichaamsdeel genoemd. Of niet. Want privé.quote:
Hey @Orientequote:
nee ben 183 en heb maar 13 cmquote:
Dit is echt een leuke rubriek!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan had ik het een heet lichaamsdeel genoemd. Of niet. Want privé.
Ah, nu snap ik het. Kleine cijfers idd.quote:
in de breedte is het ook niet veelquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik het. Kleine cijfers idd.
Lasagne in de oven.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Oh.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:24 schreef Tjacka het volgende:
maar vrouwen zeggen altijd dat de maat niet uit maakt
Dat vind ik een mooie positieve mindset. Beetje een affirmatiekaartje.quote:
Bedanktquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat vind ik een mooie positieve mindset. Beetje een affirmatiekaartje.
woon jij nog in Portugalquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
Rijst, 300 gram kipfilet en witte bonen in tomatensaus.
4/10quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bedankt
Glas is altijd halfvol
Als @:tong80 is langs geweest altijd leeg
Haha
@:bezsen en @:vrijgevochten check deze grap
Daarna blaft-ie op z'n hondjes je moeder vol.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bedankt
Glas is altijd halfvol
Als @:tong80 is langs geweest altijd leeg
Haha
@:bezsen en @:vrijgevochten check deze grap
hoeveel dagen heb jij al no fapquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarna blaft-ie op z'n hondjes je moeder vol.
Zoquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarna blaft-ie op z'n hondjes je moeder vol.
Droog vak?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |