Ik haat gezelligheid. Is ook een typisch Nederlands woord. Gezellig staat voor VIVA-Forum. Ieder forum verdient een gezellige FA. Lekker knus. Kusjekroel. Spaar iedereen en AH-koffiezegels.quote:
Dan heeft VVD er de afgelopen dertien jaar een gigantische teringbende van gemaaktquote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:48 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
dit is gewoon simplistische vvdretoriek
Rechts en milieu is wel nagenoeg een onmogelijke combi. Want economie.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:49 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk zou een partij als GroenRechts wel iets zijn. Er mag best wat aan milieu gedaan worden, maar voor de rest ben ik wel rechts.
Misschien kan die partij er ngo even bijkomen (er zijn al zo weinig opties lol)
Fatsoenlijk rechts is er nietquote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Rechts en milieu is wel nagenoeg een onmogelijke combi. Want economie.
Maar er is wel een grote vraag naar een nieuwe fatsoenlijke rechtse partij. Die is er niet dus lopen we weer richting de VVD.
Geen idee wat dat met die post te maken heeft, maar bedankt voor je verhaaltjequote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik haat gezelligheid. Is ook een typisch Nederlands woord. Gezellig staat voor VIVA-Forum. Ieder forum verdient een gezellige FA. Lekker knus. Kusjekroel. Spaar iedereen en AH-koffiezegels.
Ik denk dat het bedtijd is.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee wat dat met die post te maken heeft, maar bedankt voor je verhaaltje
Het dedain naar briljante, geniale, toonaangevende, humoristische, erudiete bescheiden FOK! legendes is weer schrijnend.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee wat dat met die post te maken heeft, maar bedankt voor je verhaaltje
Goeie verhalen over gehoord. Denken neem ik in overweging.quote:
Wat vind jij van tongquote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tong haat gezelligheid.
Nooit gemerkt.
Eerlijk gezegd vind ik die broccoli heerlijk. Zou ik de kaassaus mogen kiezen om belachelijk te maken?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het dedain naar briljante, geniale, toonaangevende, humoristische, erudiete bescheiden FOK! legendes is weer schrijnend.
Ik ga Karbonade met broccoli, kaassaus en aardappelpuree eten. Dus grijp je kans, en maak m'n broccoli belachelijk.
Beter lopen die allemaal naar de Pieter!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar er is wel een grote vraag naar een nieuwe fatsoenlijke rechtse partij. Die is er niet dus lopen we weer richting de VVD.
Jajaquote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:05 schreef GGMM het volgende:
Waarom flikkert iedereen tegenwoordig overal kaas overheen.
Als je geen broccoli lust eet dan wat anders.
Het is Tong en tong80. Die vraag stellen aan Dombo, is vragen naar de bekende weg in een doolhof.quote:
Ik denk dat ik een maaltijdsalade doequote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben snert aan het maken
Zoek een arts en vraag om mededogen. Anaal.quote:
Ik zit niet elke zondag in de kerk.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:05 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Beter lopen die allemaal naar de Pieter!
De goede weg dus.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is Tong en tong80. Die vraag stellen aan Dombo, is vragen naar de bekende weg in een doolhof.
Helpt ook niet mee dat alles wat ook maar een beetje linksboven van CDA staat naar ‘extreemlinks’ wordt geluld en dat links te pas en te onpas gebruikt wordt om te polariseren.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oneerlijk gezegd ja. Ik doe veel met kaas. Vul er zelfs geiten mee. En geen broodje rosbief zonder oude kaas.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik die broccoli heerlijk. Zou ik de kaassaus mogen kiezen om belachelijk te maken?
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Helpt ook niet mee dat alles wat ook maar een beetje linksboven van CDA staat naar ‘extreemlinks’ wordt geluld en dat links te pas en te onpas gebruikt wordt om te polariseren.
Terwijl we naar vervelende tijden toeleven. In mijn situatie zou het juist lucratief moeten zijn VVD te stemmen maar dat is het totaal niet. De generatie onder mij is helemaal de lul.
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit niet elke zondag in de kerk.
Luister dan vaker naar de wegwijze woorden van mij. Dan kom je ooit op het goede pad.quote:
Geen gejank hoor, gewoon een tyfuskrom systeem waar je nauwelijks uitkomt, tenzij je een heel rijke mammie en pappie hebtquote:
Als de media stopt met opjutten, dan zou dat een eerste stap zijn om het polariseren terug te dringen. (Al blijven de verschillen gewoon echt erg groot.)quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Helpt ook niet mee dat alles wat ook maar een beetje linksboven van CDA staat naar ‘extreemlinks’ wordt geluld en dat links te pas en te onpas gebruikt wordt om te polariseren.
Terwijl we naar vervelende tijden toeleven. In mijn situatie zou het juist lucratief moeten zijn VVD te stemmen maar dat is het totaal niet. De generatie onder mij is helemaal de lul.
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen gejank hoor, gewoon een tyfuskrom systeem waar je nauwelijks uitkomt, tenzij je een heel rijke mammie en pappie hebt
Pizza. Want voetbal. Want etenstijd.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben snert aan het maken
Wellicht moet jij wat prediken bij die parels zodat ze in het licht van God staanquote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:17 schreef KingRoland het volgende:
zoveel mensen die van die kansenparels willenwtf.. stem vooral Pvda/GL en het wordt nog erger dan hoe het is in Zweden.
Groot biggetjequote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pizza. Want voetbal. Want etenstijd.
quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je moet toch iets lekker vast kunnen houden.
Hoezo onhaalbaar?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als de media stopt met opjutten, dan zou dat een eerste stap zijn om het polariseren terug te dringen. (Al blijven de verschillen gewoon echt erg groot.)
En die linkse hoek gaat het voor een nieuwe generatie niet beter maken. Zoveel onhaalbare idealen.
Ja dat is dus het probleem, ik werk al voltijds met een prima salaris, en alsnog heb ik geen enkele uitzicht op een hypotheek, maar ik verdien te veel voor de sociale huur waardoor ik bizar hoge huurprijzen moet betalen (en onmogelijk kan sparen om iets te kopen).quote:
Ja met een beetje geluk worden dat ook allemaal van die debielen die denken dat er meer dan 2 genders zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:22 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hoezo onhaalbaar?
Elke nieuwe generatie gaat linkser en vrijer zijn mag ik hopen
Echt he, Thierryquote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja met een beetje geluk worden dat ook allemaal van die debielen die denken dat er meer dan 2 genders zijn.
Dat wordt genieten!
Dat is dan wel vreemd ja. Ik heb wel gewoon een hypotheek en ik verdien eigenlijk iets te weinig naar m'n zin.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dat is dus het probleem, ik werk al voltijds met een prima salaris, en alsnog heb ik geen enkele uitzicht op een hypotheek, maar ik verdien te veel voor de sociale huur waardoor ik bizar hoge huurprijzen moet betalen (en onmogelijk kan sparen om iets te kopen).
Drenthe. Daar wonen alleen maar leuke mensenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is dan wel vreemd ja. Ik heb wel gewoon een hypotheek en ik verdien eigenlijk iets te weinig naar m'n zin.
Zit wel de hele dag in de frietlucht maar goed
Je zou ook kunnen kijken of je goedkoper kan gaan kopen, maar dan kom je al snel in Friesland uit en dat gun je niemand.
Ritmisch knorren.quote:
Voor 4 ton vrijstaand en lapje grond?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Drenthe. Daar wonen alleen maar leuke mensen
Het is echt heel kut ja. En dat geldt nu voor vrijwel alle afgestudeerden (zeker zonder partner). Weinig uitzicht op sociale huur wegens enorme wachttijden dus je moet de vrije huur in, dat slokt een groot deel van je salaris op. Gewoon zo’n 1500 tot 2000 euro per maand, dat zou een prima hypotheek zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is dan wel vreemd ja. Ik heb wel gewoon een hypotheek en ik verdien eigenlijk iets te weinig naar m'n zin.
Zit wel de hele dag in de frietlucht maar goed
Je zou ook kunnen kijken of je goedkoper kan gaan kopen, maar dan kom je al snel in Friesland uit en dat gun je niemand.
Ik betaal 340 euro per maand voor een geweldige twee persoons flat. In het centrum van het mooiste stadje van Nederland. Het mooiste uitzicht op de mooiste kerk/toren van Nederland. Alles dicht bij. Krijg meer subsidies en toeslagen dan ISIS aanslagen pleegt. Vrijdag weer bijna gratis naar den Bosch met ziekenvervoer. Je moet er wel een psychose, zwaarmoedige depressie, seks met een FA, die geen GGMM is, twee hartaanvallen, open hartoperatie en prostaatkanker voor over hebben. Maar dan heb je ook iets.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dat is dus het probleem, ik werk al voltijds met een prima salaris, en alsnog heb ik geen enkele uitzicht op een hypotheek, maar ik verdien te veel voor de sociale huur waardoor ik bizar hoge huurprijzen moet betalen (en onmogelijk kan sparen om iets te kopen).
Balkon op het zuiden?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik betaal 340 euro per maand voor een geweldige twee persoons flat. In het centrum van het mooiste stadje van Nederland. Het mooiste uitzicht op de mooiste kerk/toren van Nederland. Alles dicht bij. Krijg meer subsidies en toeslagen dan ISIS aanslagen pleegt. Vrijdag weer bijna gratis naar den Bosch met ziekenvervoer. Je moet er wel een psychose, zwaarmoedige depressie, seks met een FA, die geen GGMM is, twee hartaanvallen, open hartoperatie en prostaatkanker voor over hebben. Maar dan heb je ook iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |