Maar ik ben gestopt met rokenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:15 schreef RamboDirk het volgende:
NETFLIX.
Big Vape: The Rise and Fall of Juul
6.5/10
Mensen die vapen of roken hebben zonder uitzondering een micropenis.
Moet ie naar de hoeren gaan, zeg je dat?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:46 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je hebt een chickie
En je woont in Damsco
Doe er iets aan, zou ik zeggen!
Ik woon niet in Amsterdamquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:46 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je hebt een chickie
En je woont in Damsco
Twee dagen niet gefaptquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:48 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Moet ie naar de hoeren gaan, zeg je dat?
Nee, beter lezen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:48 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Moet ie naar de hoeren gaan, zeg je dat?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:46 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je hebt een chickie
En je woont in Damsco
Ik woon er ook helemaal niet. Dat is het mooie!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:54 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
ik vind die tweede zin echt out of context
Veel te duur toch ja toch niet danquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik woon er ook helemaal niet. Dat is het mooie!
Jij vindt dat alle vrouwen in Amsterdam hoeren zijn, zeg je dat?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:54 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
ik vind die tweede zin echt out of context
Hallo, ik dacht dat je een Ajacied uit Amsterdam was.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik woon er ook helemaal niet. Dat is het mooie!
doe je nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:57 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Jij vindt dat alle vrouwen in Amsterdam hoeren zijn, zeg je dat?
Kijk, ik doe precies hetzelfde als jij.
Dat weet jij niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is een moslim. Pas op dat hij niet ontploft.
Ik heb geen raketten tot mijn beschikkingquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is een moslim. Pas op dat hij niet ontploft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |