@APKquote:Op dinsdag 7 november 2023 12:26 schreef franklop het volgende:
Benieuwd of er nog een afhaker komt voor de WTF
Ja hoi!quote:Op dinsdag 7 november 2023 12:26 schreef franklop het volgende:
Benieuwd of er nog een afhaker komt voor de WTF
Sinterklaas, kalkoen met kerst, oliebollen en APK die afzegt voor de XL Finals; de gebruikelijke eindejaarstraditiesquote:Op dinsdag 7 november 2023 19:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ja hoi!
Maak er wat moois van @:de_boswachter 🎾
(Ik zeg dus af, voor de duidelijkheid)
Genoeg sites die het bijhouden.quote:Op zondag 12 november 2023 10:57 schreef franklop het volgende:
ATP site doet het niet voor de stats. Wordt gokken met de schifting dan
Sorry weekend niet online geweest en ging er vanuit dat het vandaag begon.quote:Op maandag 13 november 2023 08:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
@:knijn1985, je bent je picks vergeten!!
Ik heb Medvedev in 3 sets.quote:Op maandag 13 november 2023 09:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
[ afbeelding ]
De voorspelling van @:Wopper1 blijft nog even verborgen. Het is nog spannend, bij @:BobW en @:Bruce117 gaat de schiftingsvraag uitkomst bieden!
Top!quote:Op maandag 13 november 2023 09:37 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Sorry weekend niet online geweest en ging er vanuit dat het vandaag begon.
Ben er vanaf nu volledig bij!
Winnaar tegen winnaar en verliezers tegen verliezers morgen een woensdag, resterende partijen do en vrijdag.quote:Op maandag 13 november 2023 20:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
De wedstrijden van aanstaande donderdag zijn nog niet gepubliceerd, voor zover ik kan zien. Ik wacht het nog even af, dus voor alle WTF'ers: hou je inbox in de gaten!
In het kader van GC / Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 109: dit heb ik dus werkelijk waar nooit gewetenquote:Op maandag 13 november 2023 21:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Winnaar tegen winnaar en verliezers tegen verliezers morgen een woensdag, resterende partijen do en vrijdag.
Dus wordt wedstrijd van vanavond afwachten
62% is toch echt net dichter bij 66% dan 72quote:Op dinsdag 14 november 2023 08:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
De uitslagen zijn binnen en het antwoord op de schiftingsvraag was 66%. Dat betekent de volgende uitslagen:
[ afbeelding ]
Dat is suf! Ik ga het aanpassen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 08:48 schreef franklop het volgende:
[..]
62% is toch echt net dichter bij 66% dan 72
Opgave tijdens wedstrijd is volgens mij gewoon een 2-0 zege idd (of misschien 2-1 als het bij 0-1 of 1-1 in sets is?) Maar dit geval dan 2-0.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:43 schreef danusz1986 het volgende:
Hoe werkt dit? Wordt dit gezien als 2-0 Rune? Niet goed sowieso als je meer aces hebt dan je tegenstander. Hopelijk zit ik met 75 laag genoeg.
Wat zijn de voorspellingen?
94 hahaquote:Op dinsdag 14 november 2023 15:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Opgave tijdens wedstrijd is volgens mij gewoon een 2-0 zege idd (of misschien 2-1 als het bij 0-1 of 1-1 in sets is?) Maar dit geval dan 2-0.
Heb zelf ook 75, maar we speelden vorige wedstrijd al tegen elkaar
Dan heb ik redelijke kans als we verder gelijk eindigenquote:
Wel Rune in 2 hierquote:Op dinsdag 14 november 2023 15:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan heb ik redelijke kans als we verder gelijk eindigen
Dat is potentieel erg jammer.quote:
Redelijk wat aces in de andere wedstrijdquote:Op dinsdag 14 november 2023 15:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan heb ik redelijke kans als we verder gelijk eindigen
Staan op 37 geloof ik. Maar moet sowieso hopen op alcaraz in 3 en Meddie in 2, anders is het redelijk kansloosquote:Op woensdag 15 november 2023 07:15 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Redelijk wat aces in de andere wedstrijd
Die staan daar bij. Even helemaal naar beneden scrollen.quote:Op donderdag 16 november 2023 09:37 schreef danusz1986 het volgende:
Zijn de cijfers van de komende schiftingsvraag überhaupt wel ergens te vinden. Meestal kijk ik even bij vorige potten om een richtpunt te hebben.
Na de eerste pot is het gemiddelde 204 km/h!quote:Op donderdag 16 november 2023 09:37 schreef danusz1986 het volgende:
Zijn de cijfers van de komende schiftingsvraag überhaupt wel ergens te vinden. Meestal kijk ik even bij vorige potten om een richtpunt te hebben.
Er is een scenario mogelijk waarin je buiten de boot valt:quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:33 schreef Bruce117 het volgende:
Volgens mij zit ik save voor de halve finales maar kan er ook naast gekeken hebben. (rekening houdende dat bij een schifting ik verlies)
Als Medvedev wint dat gaan wimderon en ik door naar de halve finale.
Als Alcaraz wint dan gaan BobW en ik door naar de halve finale.
Dan hebben wimderon, BobW en ik alle 2 punten en ga ik dan niet door op 'Doelsaldo' van de voorspelde wedstrijden?quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Er is een scenario mogelijk waarin je buiten de boot valt:
• Alcaraz in 3
• Zverev in 3
[*]Schiftingsvraag boven 193,5
Je hebt gelijk, ik heb misgeteld.quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:55 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dan hebben wimderon, BobW en ik alle 2 punten en ga ik dan niet door op 'Doelsaldo' van de voorspelde wedstrijden?
Kan ik nog door?quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik heb misgeteld.
Volgens mij ben je door bij Medvedev in 3 en Zverev in 2.quote:
En knijn mag niet winnen denk ik dan ook?quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:42 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je door bij Medvedev in 3 en Zverev in 2.
Bij Alcaraz in 3 en Zverev 2 en bij Medvedev in 3 en Rublev in 2 of 3 eindigen jij en Wopper1 exact gelijk met ook hetzelfde doelsaldo dus dan mag de organisatie iets verzinnen (een extra schifting?).
knijn lijkt alleen door te gaan bij Medvedev in 2 en Zverev in 2 en winst van de schifting.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:44 schreef franklop het volgende:
[..]
En knijn mag niet winnen denk ik dan ook?
Dat laatste! We nemen keihard afscheid van @de_boswachter, @wimderon en @knijn1985, maar de rest gaat nog even door!quote:Op vrijdag 17 november 2023 22:49 schreef franklop het volgende:
Wopper en ik beide op 1 punt en 11-10 doelsaldo als ik het goed berekend heb?
Benieuwd hoe we dan verder gaan. Als we schifting van ronde 3 aanhouden dan heb ik het voordeel. Of beide naar halve finale en daar een extra schifting? Ben benieuwd
Het gaat vlekkeloos deze editie: Unforced errors natuurlijk!quote:Op zaterdag 18 november 2023 08:22 schreef franklop het volgende:
De forced errors zijn geeneens in de stats terug te vinden op de ATP site
Want het is niet gelijk aan de winners toch?
Neem aan dat de schifting over de finale niet ingeleverd moet worden voor de halve finale?quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het gaat vlekkeloos deze editie: Unforced errors natuurlijk!
Er zijn al voorspellingen binnen, maar die kunnen nog gewijzigd worden als jullie het niet goed begrepen hebben.
@:danusz1986 @:Bruce117 @:franklop @:BobW @:Wopper1
Jawel, zo is de traditiequote:Op zaterdag 18 november 2023 10:31 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Neem aan dat de schifting over de finale niet ingeleverd moet worden voor de halve finale?
Is al 15 jaar zo geloof ikquote:
Ik had niet anders verwacht. Volgens mij hebben we elke wedstijd het hele toermooi hetzelfde ingevuldquote:Op zondag 19 november 2023 19:23 schreef BobW het volgende:
[..]
Ah, ik ook. Dan moeten we toch op de schiftingsvraag wachten.
Die krijg je al, wanneer je poulewedstrijden wintquote:Op zondag 19 november 2023 21:22 schreef franklop het volgende:
Misschien voor volgend jaar nog punten voor het halen van halve finale invoeren?
Hier sluit ik mij bij aan!quote:Op zondag 19 november 2023 21:21 schreef Bruce117 het volgende:
Gefeliciteerd BobW !
En intel wederom bedankt voor weer een jaar organiseren.
Maar heb nu net zoveel punten als alle anderen die niet doorgingenquote:Op zondag 19 november 2023 22:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die krijg je al, wanneer je poulewedstrijden wint
Ik hoop op wat meer deelnemers dan aan het einde van vorig jaar, dus bel/mail/sms/PM/DM je vrienden/familie/kennissen/partners/buitenman-/vrouw/collega's om ze te laten weten dat ze weer mee kunnen doen. Het zou zomaar mijn (de?) laatste editie kunnen zijn!quote:Op zondag 7 januari 2024 17:48 schreef franklop het volgende:
Enorme kick voor 2024. Over een week al de AO
'Vanaf maandag' staat er in de PM, maar het toernooi begint komende nacht.quote:
De organisatie heeft mij hier duidelijk niet van op de hoogte gesteldquote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
'Vanaf maandag' staat er in de PM, maar het toernooi begint komende nacht.
In principe spreiden ze eerste ronde gewoon over 3 dagen uit. Net als bij RGquote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
De organisatie heeft mij hier duidelijk niet van op de hoogte gesteld![]()
![]()
Omdat Ik even niet zo goed kan inschatten wat voor gevolgen dit heeft voor de puntentelling en ik net een PM heb gestuurd waarin staat dat we maandag beginnen, stel ik voor dat de eerste pick gekozen kan worden uit zowel de zondag- als de maandagwedstrijden.
Pick 2 dus vanaf dinsdag weer.
Zekerquote:Op dinsdag 16 januari 2024 07:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Pick 2: Zverev
Volgens mij kan dat nog?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 07:27 schreef superniger het volgende:
[..]Ow dan klopt de tijdlijn in mijn livescore app nog niet. Kijk ik straks even. Dank voor het melden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |