Sorry weekend niet online geweest en ging er vanuit dat het vandaag begon.quote:Op maandag 13 november 2023 08:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
@:knijn1985, je bent je picks vergeten!!
Ik heb Medvedev in 3 sets.quote:Op maandag 13 november 2023 09:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
[ afbeelding ]
De voorspelling van @:Wopper1 blijft nog even verborgen. Het is nog spannend, bij @:BobW en @:Bruce117 gaat de schiftingsvraag uitkomst bieden!
Top!quote:Op maandag 13 november 2023 09:37 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Sorry weekend niet online geweest en ging er vanuit dat het vandaag begon.
Ben er vanaf nu volledig bij!
Winnaar tegen winnaar en verliezers tegen verliezers morgen een woensdag, resterende partijen do en vrijdag.quote:Op maandag 13 november 2023 20:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
De wedstrijden van aanstaande donderdag zijn nog niet gepubliceerd, voor zover ik kan zien. Ik wacht het nog even af, dus voor alle WTF'ers: hou je inbox in de gaten!
In het kader van GC / Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 109: dit heb ik dus werkelijk waar nooit gewetenquote:Op maandag 13 november 2023 21:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Winnaar tegen winnaar en verliezers tegen verliezers morgen een woensdag, resterende partijen do en vrijdag.
Dus wordt wedstrijd van vanavond afwachten
62% is toch echt net dichter bij 66% dan 72quote:Op dinsdag 14 november 2023 08:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
De uitslagen zijn binnen en het antwoord op de schiftingsvraag was 66%. Dat betekent de volgende uitslagen:
[ afbeelding ]
Dat is suf! Ik ga het aanpassen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 08:48 schreef franklop het volgende:
[..]
62% is toch echt net dichter bij 66% dan 72
Opgave tijdens wedstrijd is volgens mij gewoon een 2-0 zege idd (of misschien 2-1 als het bij 0-1 of 1-1 in sets is?) Maar dit geval dan 2-0.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:43 schreef danusz1986 het volgende:
Hoe werkt dit? Wordt dit gezien als 2-0 Rune? Niet goed sowieso als je meer aces hebt dan je tegenstander. Hopelijk zit ik met 75 laag genoeg.
Wat zijn de voorspellingen?
94 hahaquote:Op dinsdag 14 november 2023 15:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Opgave tijdens wedstrijd is volgens mij gewoon een 2-0 zege idd (of misschien 2-1 als het bij 0-1 of 1-1 in sets is?) Maar dit geval dan 2-0.
Heb zelf ook 75, maar we speelden vorige wedstrijd al tegen elkaar
Dan heb ik redelijke kans als we verder gelijk eindigenquote:
Wel Rune in 2 hierquote:Op dinsdag 14 november 2023 15:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan heb ik redelijke kans als we verder gelijk eindigen
Dat is potentieel erg jammer.quote:
Redelijk wat aces in de andere wedstrijdquote:Op dinsdag 14 november 2023 15:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan heb ik redelijke kans als we verder gelijk eindigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |