Staan op 37 geloof ik. Maar moet sowieso hopen op alcaraz in 3 en Meddie in 2, anders is het redelijk kansloosquote:Op woensdag 15 november 2023 07:15 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Redelijk wat aces in de andere wedstrijd
Die staan daar bij. Even helemaal naar beneden scrollen.quote:Op donderdag 16 november 2023 09:37 schreef danusz1986 het volgende:
Zijn de cijfers van de komende schiftingsvraag überhaupt wel ergens te vinden. Meestal kijk ik even bij vorige potten om een richtpunt te hebben.
Na de eerste pot is het gemiddelde 204 km/h!quote:Op donderdag 16 november 2023 09:37 schreef danusz1986 het volgende:
Zijn de cijfers van de komende schiftingsvraag überhaupt wel ergens te vinden. Meestal kijk ik even bij vorige potten om een richtpunt te hebben.
Er is een scenario mogelijk waarin je buiten de boot valt:quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:33 schreef Bruce117 het volgende:
Volgens mij zit ik save voor de halve finales maar kan er ook naast gekeken hebben. (rekening houdende dat bij een schifting ik verlies)
Als Medvedev wint dat gaan wimderon en ik door naar de halve finale.
Als Alcaraz wint dan gaan BobW en ik door naar de halve finale.
Dan hebben wimderon, BobW en ik alle 2 punten en ga ik dan niet door op 'Doelsaldo' van de voorspelde wedstrijden?quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Er is een scenario mogelijk waarin je buiten de boot valt:
• Alcaraz in 3
• Zverev in 3
[*]Schiftingsvraag boven 193,5
Je hebt gelijk, ik heb misgeteld.quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:55 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dan hebben wimderon, BobW en ik alle 2 punten en ga ik dan niet door op 'Doelsaldo' van de voorspelde wedstrijden?
Kan ik nog door?quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik heb misgeteld.
Volgens mij ben je door bij Medvedev in 3 en Zverev in 2.quote:
En knijn mag niet winnen denk ik dan ook?quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:42 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je door bij Medvedev in 3 en Zverev in 2.
Bij Alcaraz in 3 en Zverev 2 en bij Medvedev in 3 en Rublev in 2 of 3 eindigen jij en Wopper1 exact gelijk met ook hetzelfde doelsaldo dus dan mag de organisatie iets verzinnen (een extra schifting?).
knijn lijkt alleen door te gaan bij Medvedev in 2 en Zverev in 2 en winst van de schifting.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:44 schreef franklop het volgende:
[..]
En knijn mag niet winnen denk ik dan ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |