quote:PSV moet stunten tegen RC Lens om aan te haken in de UEFA Champions League
Na de nederlaag tegen Arsenal en het spectaculaire gelijkspel tegen Sevilla staat de druk er bij PSV gelijk op. Het duel tegen RC Lens moet gewonnen worden als de Eindhovenaren willen aanhaken in de poule, zeker na de knappe overwinning van Lens op Arsenal. Voor de Eindhovenaren was dat geen gunstig resultaat: de achterstand op de Fransen bedraagt nu al drie punten.
PSV
Afgelopen seizoen wist de Noord-Franse ploeg in eigen land te stunten met een tweede plek en slechts één punt achterstand op het ongenaakbare Paris Saint-Germain. Dit jaar gaat het een stuk minder en is de ploeg in het rechterrijtje te vinden. Bij PSV zullen alle ogen gericht zijn op Noa Lang, die tegen Sevilla verreweg de beste speler was. Ook nieuweling Jerdy Schouten maakte een goede indruk.
Wanneer is RC Lens vs. PSV op televisie te zien?
FC Lens vs. PSV is op dinsdag 24 oktober 2023 vanaf 21:00 uur te zien op RTL7 & Ziggo Sports Voetbal
Moet je je ID voor opsturenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:42 schreef Bezsen het volgende:
Ik denk dat ik mod moet worden
@:GGMM @:SKED
Klopt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet je je ID voor opsturen
Jou kennende zal je daar wel principieel op tegen zijn.
Maar ja bij verlies lijkt me dat ze 4e worden. Lastig.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als PSV dit niet wint wordt overwinteren in de CL moeilijk denk ik. Waarvan akte.
Schreeuw niet zo, Dombo.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
IK DISTANTIEER MIJ TOTAAL VAN DEZE TT
Met 10 punten uit 4 wedstrijden ben je er vast welquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als PSV dit niet wint wordt overwinteren in de CL moeilijk denk ik. Waarvan akte.
Doe dit eens niet.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:45 schreef Oriente het volgende:
[..]
Komt omdat hij geen coupe meer op z'n kop heeft
PEC Zwolle speelt vandaag niet.quote:
Wie, Bram?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Beter immigratiebeleid dan Nederland.
Gooi jezelf alsjeblieft wegquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PEC Zwolle speelt vandaag niet.
PEC Zwolle is geen voetbalclub.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom is de TT misplaatst.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan ben je er op TV zo uit te pikken tussen dat volkquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:47 schreef Bezsen het volgende:
Jongens. Ik ga even douchen en scheren.
Zodat ik morgen okselfris naar Rotterdam kan gaan!
(lol)quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan ben je er op TV zo uit te pikken tussen dat volk
Coco!quote:
@3Rrorquote:
Ik krijg de indruk dat ik de verkeerde gequote heb.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:49 schreef Sked het volgende:
[..]
laatste bezoek:960 dagen, 4 uur geleden.
Dat is ie al 3x al zie ik er echt wel voetbal inquote:
Je bent streng vandaag.quote:
Vind je?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:05 schreef GGMM het volgende:
Dit topic is net zo saai als de wedstrijd
De jonge GGMM bestaat dan ook niet meer.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:03 schreef GGMM het volgende:
Dat was weer hartstikke gezellig
Nou ja op een momentje van mij na (dat was de oude GGMM)
Ik ben er!!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:05 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat het door de TT komt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:05 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop dat hij gelukkig is.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie van het kapseltje van Bakayoko?
Gadver.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:06 schreef timmmmm het volgende:
Ik word altijd licht opgewonden als ik GGMM's naam zie
Laten we het niet ordinair maken.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:06 schreef timmmmm het volgende:
Ik word altijd licht opgewonden als ik GGMM's naam zie
Doe maar een kapseltjequote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben kaal dus op elk kapsel ben ik jaloersquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben met pensioen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar was je tijdens hax
Graag weer meedoen voortaan
Ik denk dat ze moe werd van onlogischquote:
Ik gun onlogisch een leuke vriendin.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat ze moe werd van onlogisch
Alhoewel hij er niet is vanavond dus dan kan ze hier rustig posten
Ik word slaperig van deze wedstrijd. Had diverse doelpunten verwacht.quote:
Er is net gescoord.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik word slaperig van deze wedstrijd. Had diverse doelpunten verwacht.
Ja daarom.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo mooi was hij nou ook weer niet toch
Vooral een keepersfout.
quote:
Ik gun Sked ook een leuke vriendin.quote:
Het is dan ook historisch dat PSV voor het laatst een CL wedstrijd won.quote:
Daar kan die keeper ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
@:Caland vond dat die keeper er niet zo goed uit zag
en dat feyenoord voor het laatst overwinterde in de CL haha.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:15 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Het is dan ook historisch dat PSV voor het laatst een CL wedstrijd won.
Misschien kan je hem aan één van je vriendinnen koppelenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik gun Sked ook een leuke vriendin.
Gohquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:15 schreef Coco het volgende:
@:GotenSSJ staat voor aap in het PSV topic.
Was dat maar het enige wat ze missen (lol)quote:
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:15 schreef Coco het volgende:
Erg blij mee, als dat er voor zorgt dat we deze winnen heb ik dat er helemaal voor over.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:15 schreef Coco het volgende:
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan je hem aan één van je vriendinnen koppelen
Alhoewel Sked geen drugsgebruiker is, dus hopelijk blijft er dan nog iets over
Wowquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen drugsgebruikende vriendinnen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij de meeste Fokkers stel ik me een Frank van Putten voor.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb geen drugsgebruikende vriendinnen.
Ohquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb geen drugsgebruikende vriendinnen.
Gezellige jongen die @GGMMquote:
Je laat je avond toch niet vergallen door die chagrijnige idioot?quote:
Ik moest hardop lachen, dan is het een belediging waardquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was een gebbetje![]()
Als ik je beledigd heb wil ik hier mijn excuses voor aanbieden!
Stop met deze overactingquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geschrokken van het gedrag van GGMM.
De Nederlandse Gazastrook dit topicquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geschrokken van het gedrag van GGMM.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De Nederlandse Gazastrook dit topic
Wie zijn dan de Joden en wie Hamas?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De Nederlandse Gazastrook dit topic
Een prestatie van 7 jaar geleden.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
en dat feyenoord voor het laatst overwinterde in de CL haha.
Ik hou van je, maar soms moet je even op je plek gezet worden.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik schrik ook van jouw attitude jegens mij de laatste weken.
Bij welke sport was je wel?quote:
@Bezsenquote:
Dit is niet verboden, je username geeft ook een zekere voorliefde voor dieren wegquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga PvdD stemmen.
Denk ik.
Ik ben gewoon een gevoelige jongen die zijn emoties toontquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik hou van je, maar soms moet je even op je plek gezet worden.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:20 schreef Coco het volgende:
[..]
We wachten rustig op de onvermijdelijke tegengoal.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:20 schreef Coco het volgende:
[..]
We wachten rustig op de onvermijdelijke tegengoal.
Nee, Wahi.quote:
Reageer maar niet op hem. Pas als PSV voor staat acht hij het veilig om het topic binnen te wandelen en te claimen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:22 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Een prestatie van 7 jaar geleden.![]()
Wolfsburg, Moskou en een zwak Man United.
Knap hoor!
Ik zal jou eens claimen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Reageer maar niet op hem. Pas als PSV voor staat acht hij het veilig om het topic binnen te wandelen en te claimen.
Beetje het gedrag van de gemiddelde Feyenoorder ja.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Reageer maar niet op hem. Pas als PSV voor staat acht hij het veilig om het topic binnen te wandelen en te claimen.
Dan zien we hem vanavond niet meer!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
weer een stormpje overlevne. daarna zelf toeslaanquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah de backs komen weer steeds door
Bosz effectquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:28 schreef GGMM het volgende:
PSV wordt weggespeeld door de nummer 15 van Frankrijk
Maar oh wat doen ze het tegen Volendam en Almere goed he jongens!
Veerman is van wereldklasse heb ik begrepen of was dat Stengs.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:28 schreef GGMM het volgende:
Stukje ADOquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:29 schreef Wotte het volgende:
De harde kern aan de zijkant is ook wel eens leuk.
Dit heb je al met jezelf besproken. Déjà vu.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:28 schreef GGMM het volgende:
Buiten Ajax in de piekjaren (dat is Europese top) hebben Nederlandse clubs eigenlijk niets te zoeken in Europa. 3 jaar geduld dus nog.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:28 schreef GGMM het volgende:
Lief van je.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:31 schreef GGMM het volgende:
Benji wil op schoot
Dat wordt lastig kijken zo![]()
(voor meer info, vraag @:zipportal)
Bretly Dorder.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:29 schreef Poepz0r het volgende:
Saibari stukje Staatsliedenbuurt @:zipportal
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:31 schreef GGMM het volgende:
Benji wil op schoot
Dat wordt lastig kijken zo![]()
(voor meer info, vraag @:zipportal)
HET WAS WEER FANTASTISCH BIJ DE KOFFIEAUTOMAAT VAN DE WEEK.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Buiten Ajax in de piekjaren (dat is Europese top) hebben Nederlandse clubs eigenlijk niets te zoeken in Europa. 3 jaar geduld dus nog.
Ging je niet thuiswerken?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
HET WAS WEER FANTASTISCH BIJ HET KOFFIEAUTOMAAT VAN DE WEEK.
Doe eens rustig.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
HET WAS WEER FANTASTISCH BIJ DE KOFFIEAUTOMAAT VAN DE WEEK.
Moest zonodig van het opperhoofd die kan op komen. Bijna net zo kut als Steijn qua people management die man.quote:
kanquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Moest zonodig van het opperhoofd die kan op komen. Bijna net zo kut als Steijn qua people management die man.
Hallo cuckquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Moest zonodig van het opperhoofd die kan op komen. Bijna net zo kut als Steijn qua people management die man.
Dan hunker je al snel naar de tijd van de woordgrappen @Zorroquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ijskoud bad.
Ik ga maar eens.
Wat maakt het uit, gaat toch in de muurquote:
Feitelijk wel juist jaquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, gaat toch in de muur
De Rommedahl van Schellebelle.quote:
5 seconden regel werkt niet helemaal.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Boszball dreigt weer te ontsporen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |