Hoort bij een tokkie.quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:25 schreef daNpy het volgende:
Oflap_drol weer hoor met z'n boerenkolenengels.
Fuck Liberty ole ole!quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:04 schreef Jane het volgende:
Het minste wat ze zouden kunnen doen is die ene trainingssessie weer anderhalf uur maken.
Maar ja, de bedoeling was nu juist om er wat vaker een loterij van te maken, dus tja...
Hij gaat er met gestrekt been in maar heeft wel gelijk en moet je dan ook in acht nemen dat er bij Verstappen wat fout gegaan is bij het vervangen van z'n remmen van zaterdag op zondag, want zaterdag was het verschil veel groter.quote:
Vorig jaar was Mercedes erg sterk in Brazilië en had Max het daar ook lastig, dus wellicht daar..?quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
Dit is ook door m'n hoofd geschoten; een ingecalculeerd risico.
Het sluit ook wel aan bij de uitspraken in de media afgelopen week van Hamilton dat hij de enige is die Verstappen het vuur aan de schenen kan leggen.
Dat kon hij kracht bijzetten door COTA meteen te winnen, dat was ook nog eens een enorme opsteker voor 2024 geweest. Wellicht ook wetende dat COTA de laatste kans was (want hobbelig en een hoger afgestelde RB19) en dat het in de resterende GP's een lastiger verhaal gaat worden?
Ik neem aan dat ze bij RBR daar voor dit jaar van geleerd hebben, het is een low drag circuit door de hoge ligging, daar had Mercedes vorig jaar voordeel van omdat zij dat wat teveel hadden in normale omstandigheden. Maar ik meen dat ze dat voor dit jaar juist verminderd hebben dus zal hun voordeel ook niet zo groot meer zijn.quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:35 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Vorig jaar was Mercedes erg sterk in Brazilië en had Max het daar ook lastig, dus wellicht daar..?
Dat is misschien relevant voor zijn fans. En ook hoe leuk hij het heeft met Kelly en het gezin. Maar buiten de racebaan zie ik hem vooral als belasting-ontwijker die het Wilhelmus niet verdiend. En in de auto dus als hork.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
buiten de auto is dat heel anders
quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat is misschien relevant voor zijn fans. En ook hoe leuk hij het heeft met Kelly en het gezin. Maar buiten de racebaan zie ik hem vooral als belasting-ontwijker die het Wilhelmus niet verdiend. En in de auto dus als hork.
Wel de beste, snelste, meest efficiente, meest gemotiveerde coureur. Laat daar geen misverstand over bestaan.
Ach, ze wonen bijna allemaal in Monaco, zou ik ook doen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat is misschien relevant voor zijn fans. En ook hoe leuk hij het heeft met Kelly en het gezin. Maar buiten de racebaan zie ik hem vooral als belasting-ontwijker die het Wilhelmus niet verdiend. En in de auto dus als hork.
Wel de beste, snelste, meest efficiente, meest gemotiveerde coureur. Laat daar geen misverstand over bestaan.
Toen ik in het buitenland werkte betaalde ik daar ook geen belasting over in NL want zo werkt dat, dus iemand die 1 weekend per jaar in NL werkt is geen belastingontwijker maar dat wist je natuurlijk ook al maar het bekt zo lekker hè.quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet serieus hèquote:Op maandag 23 oktober 2023 12:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Misschien dat ik met beste, snelste, ... etc wat overdreef.quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet serieus hè
Aangezien de keuring na de race op zondag plaats vindt, verandert daaraan weinig of er nu wel of geen sprintraces zijn.quote:Op maandag 23 oktober 2023 11:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Zodat er tijd is om alle auto's te keuren.
En krijgen we de podiumceremonies op woensdag/donderdag.quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:52 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Aangezien de keuring na de race op zondag plaats vindt, verandert daaraan weinig of er nu wel of geen sprintraces zijn.
Dat was ook een sprintweekend waar Max er niet in slaagde om op tijd de juiste setup te vinden.quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:35 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Vorig jaar was Mercedes erg sterk in Brazilië en had Max het daar ook lastig, dus wellicht daar..?
Voor iemand die nooit in Nederland gewoond heeft, vind ik het knap dat hij in Nederland belasting zou moeten betalen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dit jaar is het weer een sprintweekend.quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:56 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat was ook een sprintweekend waar Max er niet in slaagde om op tijd de juiste setup te vinden.
Dan voortaan maar We are the champions afspelen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 13:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Voor iemand die nooit in Nederland gewoond heeft, vind ik het knap dat hij in Nederland belasting zou moeten betalen.
quote:Op maandag 23 oktober 2023 13:03 schreef daNpy het volgende:
Fan zijn van een pathologisch leugenaar en dan klagen dat Verstappen geen belasting afdraagt in een land waar hij niet woont. Oké.
Tijd om daniel te vervangen door iemand die het wel kanquote:Op maandag 23 oktober 2023 10:10 schreef Tijn het volgende:
Doordat Sargeant nu een puntje heeft gescoord is de enige coureur op de grid met nul punten Daniel Ricciardo.
Lawson?quote:Op maandag 23 oktober 2023 13:20 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Tijd om daniel te vervangen door iemand die het wel kan
Uiteindelijk dus wel. Hoger afstellen = minder downforce = minder snelle rondetijdenquote:Op maandag 23 oktober 2023 13:30 schreef beantherio het volgende:
Het laag afstellen lijkt het probleem niet zozeer maar meer het hobbelige karakter van het circuit. Bij Hamilton hebben ze in de afstelling wat meer risico genomen dan bij Russell. Dat leverde meer performance op maar dus ook een diskwalificatie. Maar het lijkt erop dat het laag afstellen in de basis nu niet meer echt een probleem is bij Mercedes.
Zozo. Vier races. Zelfs Nyck de Vries werd door de hardliners meer tijd gegundquote:Op maandag 23 oktober 2023 13:20 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Tijd om daniel te vervangen door iemand die het wel kan
Maar in dit geval was de reden van het niet laag kunnen afstellen dus specifiek het hobbelige circuit. Op een vlakkere baan (waar ze niet tegen een straf op zouden lopen) zou je zeggen dat Mercedes het nu iets beter voor elkaar moet hebben.quote:Op maandag 23 oktober 2023 13:31 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Uiteindelijk dus wel. Hoger afstellen = minder downforce = minder snelle rondetijden
Nyck was nieuw, Daniel heeft meer dan 10 jaar ervaring. Dus daar is op gecompenseerdquote:Op maandag 23 oktober 2023 13:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zozo. Vier races. Zelfs Nyck de Vries werd door de hardliners meer tijd gegund
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |