abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211045941

Dit zijn de twintig deelnemers van het 25ste seizoen: Hassan Slaby, Guido Spek, Eva Simons, Jochen Otten, Krista Arriëns, Radmilo Soda, Iris Enthoven, Mark Baanders, Floris Göbel, Iris van Lunenburg, Irene van de Laar, Roberta Pagnier, Willem Voogd, Jaimie Vaes, Maxim Froger, Roosmarijn Wind, Chelsey Weimar, Ilse Paulis, Armand Rosbak en Frits Wester.

Voor de 25e keer kunnen we ons verheugen op een episch avontuur, waarin de grenzen van overleving, spel en strategie opnieuw worden verlegd. In de betoverende wildernis van Maleisië gaan de twintig kandidaten het ultieme survival-avontuur aan: overleven op een afgelegen eiland, geconfronteerd worden met genadeloze proeven en meedogenloze eliminaties doorstaan. Het jubileumseizoen belooft opnieuw meeslepend te worden, met al op dag één een grote wending die meteen de toon zet voor de rest van het seizoen… Wie triomfeert en wint de titel Robinson 2023?

Op zaterdag 2 september om 20.00 uur is de eerste aflevering van het nieuwe seizoen te zien bij RTL 4, gevolgd door aflevering 2 op zondag. Daarna is Expeditie Robinson elke zondag om 20.00 uur te zien bij RTL 4.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_211045977
Ze doen net alsof Roberta is overleden. :')
#superniger2020
pi_211046046
Hup Eva *O*
pi_211046080
Oh dat wordt niks met Eva
pi_211046118
-O-
pi_211046267
:'( :'( :'(
pi_211046316
voorstukje van volgende week

wat is die maxime een enorme eikel :r :r
  zondag 22 oktober 2023 @ 21:47:33 #8
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211046623
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 21:35 schreef Verida het volgende:
voorstukje van volgende week

wat is die maxime een enorme eikel :r :r
Zijn gedrag geeft echt middelbare school pestkop en meeloper ja
pi_211046638
Nepo Maxime. :r
#superniger2020
pi_211046651
CSI muziek. w/
#superniger2020
pi_211047099
Radmilo vond het eten en tegelijkertijd anderen zien lijden leuk. Sympathieke man.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_211047129
Eva is een topper. :Y Jammer dat het voorbij is.
pi_211047139
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2023 21:48 schreef superniger het volgende:
Nepo Maxime. :r
Over wie heeft hij het in het voorstukje van volgende week?
pi_211047179
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 22:10 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Krista volgens mij,

die gunt hij geen minuut meer op het eiland
  Redactie Sport zondag 22 oktober 2023 @ 22:13:56 #15
274204 crew  Mexicanobakker
pi_211047218
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 22:10 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Krista, die mag hij niet for some reason
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 22 oktober 2023 @ 22:58:14 #16
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_211048250
Maxim en Radmilo zijn de lul denk ik.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_211049370
Het shinen van Radmilo in de individuele proef was oogverblindend.
Willem kan ik niet meer aanhoren en niet meer aanzien, die shorts van hem maken me misselijk, zelfde vwb Maxim.

Gelukkig is die vrolijke kleine er nog, met een bakkie rijst en een vrijstelling, dus ik blijf nog even kijken :)

O+

[ Bericht 11% gewijzigd door Za op 23-10-2023 05:15:10 ]
  maandag 23 oktober 2023 @ 08:35:45 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_211049916
Ik heb zo zitten genieten om Radmilo met zijn ‘blij dat ik niet meer met dit team een proef hoef te doen. Ik ben een kampioen, ik ga knallen!’ :’)
pi_211050459
Echt zooo jammer dat Radmilo er niet af ging, arrogante kwal die niets kan. Hij denkt dat hij god is en iedereen om hem heen fouten maakte waardoor zijn team verloren, elke zelfreflectie is hem vreemd.
pi_211050543
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
Eva is een topper. :Y Jammer dat het voorbij is.
Vond haar heel lang maar niks maar zeker goed gestreden en daarmee werd ze steeds sympathieker
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_211050620
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2023 05:10 schreef Za het volgende:
Het shinen van Radmilo in de individuele proef was oogverblindend.
Willem kan ik niet meer aanhoren en niet meer aanzien, die shorts van hem maken me misselijk, zelfde vwb Maxim.

Gelukkig is die vrolijke kleine er nog, met een bakkie rijst en een vrijstelling, dus ik blijf nog even kijken :)
[ afbeelding ]
O+

Valt me nu pas op dat Willem echt altijd goedgehumeurd is. Leuke man. :)
Als je hem vervelend vindt worden, dan zou Mark toch zeker irritaties bij je moeten opleveren?
pi_211050960
Toch wel tekenend voor Jaimie dat ze eerst verdrietig naar Eva keek toen ze won... Ze heeft me wel verbaasd...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_211051021
God die frogger zit al weer te galbakken hoor :') wat een misselijk losertje. Zou echt bij de kruidvat werken als zn pa niet beroemd was. En daar dan de koning van de kruitvat aalsmeer west zijn ofzo. En denken dat het iets voorstelt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_211051068
Jaimie heeft mij ook meer dan positief verrast. Eva ook, leuk mens blijkt het te zijn. Jammer dat ze eruit ging. Mark natuurlijk met stip favoriet, wat een verademing is het om hem in de expeditie te hebben!

Maxime kan ik mij wel aan ergeren, zijn broer was een stuk leuker. Maar volgens mij heeft hij het hart echt wel op de juiste plaats en de competitiedrang snap ik wel en kan ik wel waarderen.
pi_211051202
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 10:01 schreef Pisces29 het volgende:

Valt me nu pas op dat Willem echt altijd goedgehumeurd is. Leuke man. :)
Als je hem vervelend vindt worden, dan zou Mark toch zeker irritaties bij je moeten opleveren?
Willem goedgehumeurd?
Ik vind hem oninspirerend en zeer vervelend monotoon en als een oude vrouw praten en gesturen, sterker nog, ik kan het niet aanhoren noch aanzien.
Maar zelden roepen mensen bij mij zoveel weerzin op, ja misschien Debbie uit B&B maar op een andere manier, en zij was nog wel zo geforceerd kleurrijk...

Mark straalt energie en levenslust uit, en hij is sociaal, hoffelijk en grappig. Zijn stem is vrij uniek, en dat lachje de hele tijd.

Ik zie geen vergelijking met Willem.
Dat meisje, het model zeg maar vond ik ook zo tomeloos saai, die lege blik, een vreugdeloos bestaan, ik kan mijn tijd slecht verdoen met dat soort lui. Maar des te meer vallen de gekleurde vogels op tussen de grijze duiven. :)
pi_211051284
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 09:42 schreef GereDathan het volgende:

Echt zooo jammer dat Radmilo er niet af ging, arrogante kwal die niets kan. Hij denkt dat hij god is en iedereen om hem heen fouten maakte waardoor zijn team verloren, elke zelfreflectie is hem vreemd.
Het was sneu maar verwacht.
Hij is al iets van half vijftig, en zeker geen sterke speler in een groep. Ik denk dat hij dat moeilijk kon accepteren en daarom fantaseerde individueel te zullen uitblinken, wat hij misschien ook wel kan, maar niet met bakjes water, dat was zijn ding niet.
Ik vind hem niet onaardig of doortrapt noch een storende factor.
pi_211051414
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2023 08:35 schreef BE het volgende:

Ik heb zo zitten genieten om Radmilo met zijn ‘blij dat ik niet meer met dit team een proef hoef te doen. Ik ben een kampioen, ik ga knallen!’ :’)
Waarom genieten van iemands afgang?

Hij is gewend mensen aan te sturen, maar had constant die blerende Maxim, waardoor hij zijn eventuele capaciteiten niet kon aanwenden.
Voor een sporter en iemand met veel eergevoel was dat volkomen k*t denk ik, dus hij was blij zonder al dat gedoe een proef te kunnen doen. Die frustratie is wel begrijpelijk ergens.

Aan zijn fysiek zal het misschien niet liggen, een krachtproef, uithoudingsvermogen of snelheid zal hem denk ik nog steeds lukken, maar om met een klein bakje water heen en weer te moeten hollen, terwijl je misschien denkt een molensteen uit het water te moeten torsen, is ook zoiets, want aan iets anders is hij niet toegekomen. Een echt fysieke proef was dit niet, waarschijnlijk rende hij te hard/bruusk zodat al het water eruit klotste, terwijl de wat meer verfijnde types als Willem hun bakje netjes recht hielden.

Schrijf hem nog niet af, hij is misschien een beste kerel.
pi_211051419
En het kan ook heel goed knippen zijn he. Voor hetzelfde geld heeft hij 5 keer op voorzet van de vragensteller geantwoord dat hij idd best uitkijkt naar iets individueels en presenteren ze het als het team onder de bus gooien.

Ik vond hem bij die afvalprogrammaas altijd wel warm overkomen.
pi_211051475
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2023 11:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
En het kan ook heel goed knippen zijn he. Voor hetzelfde geld heeft hij 5 keer op voorzet van de vragensteller geantwoord dat hij idd best uitkijkt naar iets individueels en presenteren ze het als het team onder de bus gooien.
Ook dat, en het er dan een paar keer in monteren voor het effect.

quote:
Ik heb er een paar gezien, en hij was altijd heel lief tegen die deelnemers.
pi_211051478
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2023 11:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

“Ik vind het leuk om mensen te zien lijden.” (Oid)
Daar valt weinig aan te knippen.

En juist je laatste quote. Hij leek me leuk en attent. :) Misschien komt de klootzak in hem naar boven als hij zelf moet presteren. :D Sommige mensen zijn echt niet leuk in spelverband.
pi_211051526
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2023 11:37 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

En juist je laatste quote. Hij leek me leuk en attent. :) Misschien komt de klootzak in hem naar boven als hij moet presteren. :D Sommige mensen zijn echt niet leuk in spelverband.
Maar goed, hij is ook een persoonlijk trainer en hij geniet van mensen tot hun grenzen en iets daarover pushen. In die context. Het was niet dat ze daar mensen met een spijkerpistool lek aan het prikken waren en hij lekker frieten zat te schuiven oid :D
pi_211051527
quote:

Een verbatim zou prettig zijn.
  maandag 23 oktober 2023 @ 13:29:15 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_211052658
Ik ken de hele kerel niet, dus ik ga af op het knip en plakwerk van de makers. :Y

Maar zelfs Ard/t/dt haalde het nog aan aan het einde van de proef en hijzelf reageerde daar ook best sportief op, dat moet ik hem nageven, maar ja... sue me... ik vond het best grappig als je aanvankelijk zo hoog van de toren blaast.

En ik denk dat het gros van de mensen hier exact zo over na had gedacht als er 'Maxim' had gestaan ipv 'Radmilo', toch?
pi_211053904
Geweldig dat Eva er uit ligt, eindelijk verlost van dat narcistische mens. Hopelijk die vreselijke kenau Krista exit volgende week, teamMaxime though! :Y *O*
Die Mark begint wel aardig in zichzelf te geloven trouwens, beetje kriebels nu van die gast.
Allemaal cabaretteketet!
pi_211054018
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 15:13 schreef freaky40 het volgende:
Geweldig dat Eva er uit ligt, eindelijk verlost van dat narcistische mens. Hopelijk die vreselijke kenau Krista exit volgende week, teamMaxime though! :Y *O*
Die Mark begint wel aardig in zichzelf te geloven trouwens, beetje kriebels nu van die gast.
Je hebt hier al net zo weinig kijk als op voetbal
pi_211054333
quote:

[..]

Volgens mij zei hij ‘strijden’
pi_211054430
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 15:22 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Je hebt hier al net zo weinig kijk als op voetbal
We hebben het hier over een TV programma, niet over voetbal vriend.
Allemaal cabaretteketet!
pi_211055228
Ach, toen Eva geen vuur kon maken en eruit lag, was Mark de eerste die bij haar was om haar een knuffel te geven. Wat een lieve vent.
pi_211055710
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 16:10 schreef freaky40 het volgende:

[..]
We hebben het hier over een TV programma, niet over voetbal vriend.
Dat weet ik, zeg alleen dat je van beiden weinig snapt
pi_211055759
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2023 16:00 schreef Magica het volgende:

[..]
Volgens mij zei hij ‘strijden’
(Gratis) Terugkijken kan ik alleen als ik het geheel vanaf het begin ga kijken, anders keek ik het even terug.
Als je gelijk hebt, heb ik niks gezegd. :)

Verder blijft het een praatjesmaker. :+
pi_211056015
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 18:36 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dat weet ik, zeg alleen dat je van beiden weinig snapt
Doet er niet toe.
Allemaal cabaretteketet!
pi_211058201
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 10:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Toch wel tekenend voor Jaimie dat ze eerst verdrietig naar Eva keek toen ze won... Ze heeft me wel verbaasd...
Eens! Zowel zij als Mark hebben me positief verrast!

Maar die van Froger niet, wat een ontzettende kwal met een vervelend karakter.
pi_211058358
Die Froger is een van de eerste die er nu uitvliegt. Zou mij niks verbazen als het al de volgende aflevering is.
pi_211058602
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2023 21:24 schreef Document1 het volgende:
Die Froger is een van de eerste die er nu uitvliegt. Zou mij niks verbazen als het al de volgende aflevering is.
Froger, Radmilo en die ene nobuddy zijn de lul.
#superniger2020
pi_211059090
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2023 21:43 schreef superniger het volgende:

[..]
Inderdaad. Terecht ook.
pi_211060167
quote:

[..]
Radmilo wordt nu wel de kok. Dat scheelt wel een paar rondjes meestal.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 00:35:14 #47
268260 Dr.Mikey
pi_211060193
quote:

[..]
Ja zei ook al hebben het gewoon niet zo handig gespeeld.
R.I.P DTS.
pi_211060722
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2023 18:39 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
(Gratis) Terugkijken kan ik alleen als ik het geheel vanaf het begin ga kijken, anders keek ik het even terug.
Als je gelijk hebt, heb ik niks gezegd. :)

Verder blijft het een praatjesmaker. :+
Vanaf 48.00 Radmilo:
"Ik heb mijn spel gespeeld enne, nu lekker theater.
Laat ze maar strijden, het was prachtig, ik heb genoten.
Gewoon lekker eten, een biertje, kijken hoe de mensen strijden".
pi_211060802
Foutje

[ Bericht 99% gewijzigd door Cirilico op 24-10-2023 07:01:10 ]
Hotapnyc
pi_211060835
quote:
Ik vermoed dat ie gefrustreerd is dat Krista met haar oude groep meedoet ipv met hem/Radmilo/Floris. Hij heeft niks met haar, maar toch moet zij loyaal aan hem zijn ofzo?
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 09:42 schreef GereDathan het volgende:
Hij bracht het weliswaar als een grap, maar hij gaf nu weer de schuld aan zijn bamboebakje. :')
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 10:55 schreef GereDathan het volgende:

Maxime kan ik mij wel aan ergeren, zijn broer was een stuk leuker. Maar volgens mij heeft hij het hart echt wel op de juiste plaats en de competitiedrang snap ik wel en kan ik wel waarderen.
Dat hart zit totaal niet op de juiste plaats. Willens en wetens verdraagt hij medekandidaten in een spel niet en met alle ongunst in de wereld wil hij ze van het eiland hebben. Nee, dan ben je gewoon een naar mens.
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2023 11:31 schreef Za het volgende:

[..]
Waarom genieten van iemands afgang?
Zoals Radmilo genoot van de strijdende afvallers?
quote:
Hij is gewend mensen aan te sturen, maar had constant die blerende Maxim, waardoor hij zijn eventuele capaciteiten niet kon aanwenden.
Voor een sporter en iemand met veel eergevoel was dat volkomen k*t denk ik, dus hij was blij zonder al dat gedoe een proef te kunnen doen. Die frustratie is wel begrijpelijk ergens.

Aan zijn fysiek zal het misschien niet liggen, een krachtproef, uithoudingsvermogen of snelheid zal hem denk ik nog steeds lukken, maar om met een klein bakje water heen en weer te moeten hollen, terwijl je misschien denkt een molensteen uit het water te moeten torsen, is ook zoiets, want aan iets anders is hij niet toegekomen. Een echt fysieke proef was dit niet, waarschijnlijk rende hij te hard/bruusk zodat al het water eruit klotste, terwijl de wat meer verfijnde types als Willem hun bakje netjes recht hielden.

Schrijf hem nog niet af, hij is misschien een beste kerel.
Je bedenkt wel aardig wat excuusjes voor de beste man. Je lijkt Radmilo zelf wel. :D
Hotapnyc
pi_211060849
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 07:07 schreef Cirilico het volgende:

Zoals Radmilo genoot van de strijdende afvallers?
Waarom kijk je zelf deze show?
Er is elke week een strijd tussen de kandidaten en de afvallers, je zit het met weerzin te bekijken?

En er is geen overeenkomst tussen jou en hem, hij genoot van een mooie strijd, niet van het verlies van een kandidaat, zoals jij zelf aangeeft te hebben genoten van zijn falen.
Succes ermee.
pi_211063152
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 07:15 schreef Za het volgende:

[..]
Waarom kijk je zelf deze show?
Er is elke week een strijd tussen de kandidaten en de afvallers, je zit het met weerzin te bekijken?

En er is geen overeenkomst tussen jou en hem, hij genoot van een mooie strijd, niet van het verlies van een kandidaat, zoals jij zelf aangeeft te hebben genoten van zijn falen.
Succes ermee.
Ehm, dat was ik niet? :D
Hotapnyc
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 17:34:00 #53
23452 HMS
Have Mine, Sucker
pi_211066356
Echt gerechtigheid dat Mark er weer helemaal in zit. Die heeft mij ook positief verrast. Ik hoop dat tie nu wel wat vrienden vindt in de groep, want buitenbeentjes maken minder kans. Maar irritante karakters doen het ook nooit goed, dus Maxim maakt zeker een kans, zeker omdat hij niet veel maatjes heeft uit zijn oude kamp. En idd Jaimie vind ik ook een beter mens als dat ik dacht dat ze was.

Nu maar afwachten of Radmilo zijn kookkunsten hem gaan redden. Want fysiek is die toch niet zo sterk......of is het toneel?
"The thrill ot the chase is so diminished when one's prey has little legs"
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:40:02 #54
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_211067721
ik heb net de uitzending van gisteren teruggekeken. Maar 90 graden is geen 90 graden?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_211070526
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb net de uitzending van gisteren teruggekeken. Maar 90 graden is geen 90 graden?
Maar van te voren wel heel streng roepen dat het echt 90 graden moet zijn. Stoor me er altijd aan bij dit soort opdrachten, zie dan liever een hulpmiddel dat valt oid als ze geen goede vorm meer hebben.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 22:24:16 #56
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_211070616
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 22:20 schreef Vuvuzelala het volgende:

[..]
Maar van te voren wel heel streng roepen dat het echt 90 graden moet zijn. Stoor me er altijd aan bij dit soort opdrachten, zie dan liever een hulpmiddel dat valt oid als ze geen goede vorm meer hebben.
Ja, inderdaad. |:)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 23:01:24 #57
194233 Friday12
Originele kloon
pi_211071051
Van Eva zijn we af in iedergeval. Nu die Froger, Krista en die Radmillo
pi_211092827
Ik kijk al een tijd niet meer: is dit weer zo'n schijtseizoen met een afvallerseiland en soortgelijke onzin ter voorkoming van een vroege exit van een deelnemer?
  donderdag 26 oktober 2023 @ 20:39:59 #59
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_211093119
Wat mij opvalt was dat een aantal dames na die paar weken nog steeds aardige buikjes hadden. Hebben ze nu meer te eten of waren ze zo gezet voordat ze begonnen..?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_211093145
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:39 schreef Bootje84 het volgende:
Wat mij opvalt was dat een aantal dames na die paar weken nog steeds aardige buikjes hadden. Hebben ze nu meer te eten of waren ze zo gezet voordat ze begonnen..?
Moet het laatste wel zijn.
pi_211094160
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:39 schreef Bootje84 het volgende:
Goed gezien. Vooral dat sekszusje heeft zich tonnetje rond gegeten alvorens het eiland te betreden.
pi_211095703
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:23 schreef Hugo_Treger het volgende:
Ik kijk al een tijd niet meer: is dit weer zo'n schijtseizoen met een afvallerseiland en soortgelijke onzin ter voorkoming van een vroege exit van een deelnemer?
Nee
pi_211095757
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 21:27 schreef Hugo_Treger het volgende:

[..]
Goed gezien. Vooral dat sekszusje heeft zich tonnetje rond gegeten alvorens het eiland te betreden.
Wel goed dat je dat hebt gezien, terwijl je al tijden niet meer kijkt!
  donderdag 26 oktober 2023 @ 23:27:46 #64
268260 Dr.Mikey
pi_211096252
Wie is sekszusje ?
R.I.P DTS.
pi_211096379
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 17:34 schreef HMS het volgende:
Echt gerechtigheid dat Mark er weer helemaal in zit. Die heeft mij ook positief verrast. Ik hoop dat tie nu wel wat vrienden vindt in de groep, want buitenbeentjes maken minder kans. Maar irritante karakters doen het ook nooit goed, dus Maxim maakt zeker een kans, zeker omdat hij niet veel maatjes heeft uit zijn oude kamp. En idd Jaimie vind ik ook een beter mens als dat ik dacht dat ze was.

Nu maar afwachten of Radmilo zijn kookkunsten hem gaan redden. Want fysiek is die toch niet zo sterk......of is het toneel?
Mark is de ultieme smaakmaker van dit seizoen. En een erg goed seizoen deze keer. Art doet het ook fantastisch. En hele toffe proeven wederom.

https://www.facebook.com/rtl.nl/videos/1068882771212103
pi_211096543
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie is sekszusje ?
Krista blijkbaar, had dat niet achter haar gezocht. Dacht dat ze een sportvrouw was.
pi_211097018
Mark, Willem en Jochen 👍
pi_211100885
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:23 schreef Hugo_Treger het volgende:
Winnaars krijgen een luxe hotelsuite dit jaar, afvallers mogen gewoon blijven. Het is een bijzonder seizoen, jammer dat je het gemist hebt.
pi_211101480
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 00:42 schreef Vuvuzelala het volgende:

[..]
Krista blijkbaar, had dat niet achter haar gezocht. Dacht dat ze een sportvrouw was.
Sportvrouw met die dikke pens? :D
Alius aliud dicit
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 17:41:30 #70
268260 Dr.Mikey
pi_211102398
Ik dacht ook dat het een b-sporter was.
R.I.P DTS.
pi_211102429
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 17:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik dacht ook dat het een b-sporter was.
Ik ook.

Door haar fanatieke, felle houding bij de eerste aflevering(en).
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 17:52:55 #72
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211102519
Even probeersel of we kunnen raden wie Expeditie gaat winnen dit jaar

POLL
pi_211127699
Kick
#superniger2020
pi_211127918
Welk klein diertje was dat? O+
pi_211127987
Ineens is het gekonkel helemaal terug
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_211127994
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Welk klein diertje was dat? O+
Ik weet het niet ik dacht eigenlijk ook "oh wat een leuk........beestje?"
pi_211128010
Jeetje Jamie, had Eva dan die plek gegeven :+
pi_211128013
Dus hier zijn wel degelijk allerlei beestjes. :)
pi_211128041
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Vind dit altijd wel een beetje kansloos
pi_211128231
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Nou dit hè :{
Alius aliud dicit
  zondag 29 oktober 2023 @ 20:39:37 #81
327807 Mariposas
יה&#14
pi_211128344
Hoe wisten zij dat Krista wist van die munt van Eva?
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  zondag 29 oktober 2023 @ 20:42:34 #82
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_211128393
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 20:39 schreef Mariposas het volgende:
Hoe wisten zij dat Krista wist van die munt van Eva?
Omdat Eva dat heeft verteld toen ze weer op afvallerseiland was.
Fuck the EBU
pi_211128399
Ja hoor, kiest ze Mark. Wat lullig
Alius aliud dicit
pi_211128413
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 20:42 schreef Mrmime het volgende:
Ja hoor, kiest ze Mark. Wat lullig
Ik had denk ik gewoon de voorlaatste gepakt nu
pi_211128445
Oh nee, alweer een duel voor Mark. -O-
pi_211128484
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 20:43 schreef pullup het volgende:

[..]
Ik had denk ik gewoon de voorlaatste gepakt nu
Ja precies. Of Maxim >:)
Alius aliud dicit
pi_211128556
Radmilo weer lekker onzichtbaar, ik zet m’n centen op Krista naar huis. Puur omdat alle vrouwen op winnaarseiland zitten.
pi_211128739
Laat je dan wegstemmen domme kut.
#superniger2020
  zondag 29 oktober 2023 @ 21:01:20 #89
268260 Dr.Mikey
pi_211128859
Wat is dit voor vreemds.
R.I.P DTS.
  zondag 29 oktober 2023 @ 21:02:57 #90
268260 Dr.Mikey
pi_211128917
Waarom moet Mark opeens een proef doen voor stemrecht?
R.I.P DTS.
  zondag 29 oktober 2023 @ 21:03:13 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_211128928
Ik vind dit maar raar en onnodig ingewikkeld…
Ze hoeven niet elk jaar iets nieuws te verzinnen toch. :{ -O-
pi_211129099
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 21:03 schreef BE het volgende:
Ik vind dit maar raar en onnodig ingewikkeld…
Ze hoeven niet elk jaar iets nieuws te verzinnen toch. :{ -O-
Ik kan nu niet meer om die "jazz handjes" van Nicolette heenkijken :D

:P
pi_211129133
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 21:06 schreef Verida het volgende:

[..]

Ja same. :D
  zondag 29 oktober 2023 @ 21:07:18 #94
268260 Dr.Mikey
pi_211129145
Stom nieuw iets dit nu mag Mark opeens niet stemmen random.
R.I.P DTS.
  zondag 29 oktober 2023 @ 21:07:25 #95
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_211129149
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 21:06 schreef Verida het volgende:

[..]

Haha, ja he!
pi_211129227
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 21:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stom nieuw iets dit nu mag Mark opeens niet stemmen random.
Ik vind het ook een stomme regel.
pi_211129522
Ajuuuu Maxim
Alius aliud dicit
pi_211129537
Maxim oprotten
pi_211129678
hahaha, wat een domper voor maxim...er hoeft niemand weg deze eilandraad, alleen een zwarte stem voor de volgende
pi_211129704
Ik weet niet of ik dit wel eerlijk vind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')