Zijn gedrag geeft echt middelbare school pestkop en meeloper jaquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:35 schreef Verida het volgende:
voorstukje van volgende week
wat is die maxime een enorme eikel![]()
Over wie heeft hij het in het voorstukje van volgende week?quote:
Krista volgens mij,quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over wie heeft hij het in het voorstukje van volgende week?
Krista, die mag hij niet for some reasonquote:Op zondag 22 oktober 2023 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over wie heeft hij het in het voorstukje van volgende week?
Vond haar heel lang maar niks maar zeker goed gestreden en daarmee werd ze steeds sympathiekerquote:Op zondag 22 oktober 2023 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
Eva is een topper.Jammer dat het voorbij is.
Valt me nu pas op dat Willem echt altijd goedgehumeurd is. Leuke man.quote:Op maandag 23 oktober 2023 05:10 schreef Za het volgende:
Het shinen van Radmilo in de individuele proef was oogverblindend.
Willem kan ik niet meer aanhoren en niet meer aanzien, die shorts van hem maken me misselijk, zelfde vwb Maxim.
Gelukkig is die vrolijke kleine er nog, met een bakkie rijst en een vrijstelling, dus ik blijf nog even kijken
[ afbeelding ]
![]()
Willem goedgehumeurd?quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:01 schreef Pisces29 het volgende:
Valt me nu pas op dat Willem echt altijd goedgehumeurd is. Leuke man.
Als je hem vervelend vindt worden, dan zou Mark toch zeker irritaties bij je moeten opleveren?
Het was sneu maar verwacht.quote:Op maandag 23 oktober 2023 09:42 schreef GereDathan het volgende:
Echt zooo jammer dat Radmilo er niet af ging, arrogante kwal die niets kan. Hij denkt dat hij god is en iedereen om hem heen fouten maakte waardoor zijn team verloren, elke zelfreflectie is hem vreemd.
Waarom genieten van iemands afgang?quote:Op maandag 23 oktober 2023 08:35 schreef BE het volgende:
Ik heb zo zitten genieten om Radmilo met zijn ‘blij dat ik niet meer met dit team een proef hoef te doen. Ik ben een kampioen, ik ga knallen!’ :’)
Ook dat, en het er dan een paar keer in monteren voor het effect.quote:Op maandag 23 oktober 2023 11:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
En het kan ook heel goed knippen zijn he. Voor hetzelfde geld heeft hij 5 keer op voorzet van de vragensteller geantwoord dat hij idd best uitkijkt naar iets individueels en presenteren ze het als het team onder de bus gooien.
Ik heb er een paar gezien, en hij was altijd heel lief tegen die deelnemers.quote:Ik vond hem bij die afvalprogrammaas altijd wel warm overkomen.
“Ik vind het leuk om mensen te zien lijden.” (Oid)quote:Op maandag 23 oktober 2023 11:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
En het kan ook heel goed knippen zijn he. Voor hetzelfde geld heeft hij 5 keer op voorzet van de vragensteller geantwoord dat hij idd best uitkijkt naar iets individueels en presenteren ze het als het team onder de bus gooien.
Ik vond hem bij die afvalprogrammaas altijd wel warm overkomen.
Maar goed, hij is ook een persoonlijk trainer en hij geniet van mensen tot hun grenzen en iets daarover pushen. In die context. Het was niet dat ze daar mensen met een spijkerpistool lek aan het prikken waren en hij lekker frieten zat te schuiven oidquote:Op maandag 23 oktober 2023 11:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
“Ik vind het leuk om mensen te zien lijden.” (Oid)
Daar valt weinig aan te knippen.
En juist je laatste quote. Hij leek me leuk en attent.Misschien komt de klootzak in hem naar boven als hij moet presteren.
Sommige mensen zijn echt niet leuk in spelverband.
Een verbatim zou prettig zijn.quote:Op maandag 23 oktober 2023 11:37 schreef Pisces29 het volgende:
Je hebt hier al net zo weinig kijk als op voetbalquote:Op maandag 23 oktober 2023 15:13 schreef freaky40 het volgende:
Geweldig dat Eva er uit ligt, eindelijk verlost van dat narcistische mens. Hopelijk die vreselijke kenau Krista exit volgende week, teamMaxime though!![]()
Die Mark begint wel aardig in zichzelf te geloven trouwens, beetje kriebels nu van die gast.
Volgens mij zei hij ‘strijden’quote:Op maandag 23 oktober 2023 11:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar valt weinig aan te knippen.
We hebben het hier over een TV programma, niet over voetbal vriend.quote:Op maandag 23 oktober 2023 15:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je hebt hier al net zo weinig kijk als op voetbal
Dat weet ik, zeg alleen dat je van beiden weinig snaptquote:Op maandag 23 oktober 2023 16:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
We hebben het hier over een TV programma, niet over voetbal vriend.
(Gratis) Terugkijken kan ik alleen als ik het geheel vanaf het begin ga kijken, anders keek ik het even terug.quote:
Doet er niet toe.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat weet ik, zeg alleen dat je van beiden weinig snapt
Eens! Zowel zij als Mark hebben me positief verrast!quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Toch wel tekenend voor Jaimie dat ze eerst verdrietig naar Eva keek toen ze won... Ze heeft me wel verbaasd...
Froger, Radmilo en die ene nobuddy zijn de lul.quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:24 schreef Document1 het volgende:
Die Froger is een van de eerste die er nu uitvliegt. Zou mij niks verbazen als het al de volgende aflevering is.
Inderdaad. Terecht ook.quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:43 schreef superniger het volgende:
[..]
Froger, Radmilo en die ene nobuddy zijn de lul.
Radmilo wordt nu wel de kok. Dat scheelt wel een paar rondjes meestal.quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:43 schreef superniger het volgende:
[..]
Ja zei ook al hebben het gewoon niet zo handig gespeeld.quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:43 schreef superniger het volgende:
[..]
Vanaf 48.00 Radmilo:quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
(Gratis) Terugkijken kan ik alleen als ik het geheel vanaf het begin ga kijken, anders keek ik het even terug.
Als je gelijk hebt, heb ik niks gezegd.
Verder blijft het een praatjesmaker.
Ik vermoed dat ie gefrustreerd is dat Krista met haar oude groep meedoet ipv met hem/Radmilo/Floris. Hij heeft niks met haar, maar toch moet zij loyaal aan hem zijn ofzo?quote:Op zondag 22 oktober 2023 21
[quote][b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2693445/1/50#p211047218]zondag 22 oktober 2023 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Krista, die mag hij niet for some reason
Hij bracht het weliswaar als een grap, maar hij gaf nu weer de schuld aan zijn bamboebakje.quote:Op maandag 23 oktober 2023 09:42 schreef GereDathan het volgende:
Echt zooo jammer dat Radmilo er niet af ging, arrogante kwal die niets kan. Hij denkt dat hij god is en iedereen om hem heen fouten maakte waardoor zijn team verloren, elke zelfreflectie is hem vreemd.
Dat hart zit totaal niet op de juiste plaats. Willens en wetens verdraagt hij medekandidaten in een spel niet en met alle ongunst in de wereld wil hij ze van het eiland hebben. Nee, dan ben je gewoon een naar mens.quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:55 schreef GereDathan het volgende:
Maxime kan ik mij wel aan ergeren, zijn broer was een stuk leuker. Maar volgens mij heeft hij het hart echt wel op de juiste plaats en de competitiedrang snap ik wel en kan ik wel waarderen.
Zoals Radmilo genoot van de strijdende afvallers?quote:
Je bedenkt wel aardig wat excuusjes voor de beste man. Je lijkt Radmilo zelf wel.quote:Hij is gewend mensen aan te sturen, maar had constant die blerende Maxim, waardoor hij zijn eventuele capaciteiten niet kon aanwenden.
Voor een sporter en iemand met veel eergevoel was dat volkomen k*t denk ik, dus hij was blij zonder al dat gedoe een proef te kunnen doen. Die frustratie is wel begrijpelijk ergens.
Aan zijn fysiek zal het misschien niet liggen, een krachtproef, uithoudingsvermogen of snelheid zal hem denk ik nog steeds lukken, maar om met een klein bakje water heen en weer te moeten hollen, terwijl je misschien denkt een molensteen uit het water te moeten torsen, is ook zoiets, want aan iets anders is hij niet toegekomen. Een echt fysieke proef was dit niet, waarschijnlijk rende hij te hard/bruusk zodat al het water eruit klotste, terwijl de wat meer verfijnde types als Willem hun bakje netjes recht hielden.
Schrijf hem nog niet af, hij is misschien een beste kerel.
Waarom kijk je zelf deze show?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 07:07 schreef Cirilico het volgende:
Zoals Radmilo genoot van de strijdende afvallers?
Ehm, dat was ik niet?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 07:15 schreef Za het volgende:
[..]
Waarom kijk je zelf deze show?
Er is elke week een strijd tussen de kandidaten en de afvallers, je zit het met weerzin te bekijken?
En er is geen overeenkomst tussen jou en hem, hij genoot van een mooie strijd, niet van het verlies van een kandidaat, zoals jij zelf aangeeft te hebben genoten van zijn falen.
Succes ermee.
Maar van te voren wel heel streng roepen dat het echt 90 graden moet zijn. Stoor me er altijd aan bij dit soort opdrachten, zie dan liever een hulpmiddel dat valt oid als ze geen goede vorm meer hebben.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb net de uitzending van gisteren teruggekeken. Maar 90 graden is geen 90 graden?
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:20 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..]
Maar van te voren wel heel streng roepen dat het echt 90 graden moet zijn. Stoor me er altijd aan bij dit soort opdrachten, zie dan liever een hulpmiddel dat valt oid als ze geen goede vorm meer hebben.
Moet het laatste wel zijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:39 schreef Bootje84 het volgende:
Wat mij opvalt was dat een aantal dames na die paar weken nog steeds aardige buikjes hadden. Hebben ze nu meer te eten of waren ze zo gezet voordat ze begonnen..?
Goed gezien. Vooral dat sekszusje heeft zich tonnetje rond gegeten alvorens het eiland te betreden.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:39 schreef Bootje84 het volgende:
Wat mij opvalt was dat een aantal dames na die paar weken nog steeds aardige buikjes hadden. Hebben ze nu meer te eten of waren ze zo gezet voordat ze begonnen..?
Neequote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:23 schreef Hugo_Treger het volgende:
Ik kijk al een tijd niet meer: is dit weer zo'n schijtseizoen met een afvallerseiland en soortgelijke onzin ter voorkoming van een vroege exit van een deelnemer?
Wel goed dat je dat hebt gezien, terwijl je al tijden niet meer kijkt!quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:27 schreef Hugo_Treger het volgende:
[..]
Goed gezien. Vooral dat sekszusje heeft zich tonnetje rond gegeten alvorens het eiland te betreden.
Mark is de ultieme smaakmaker van dit seizoen. En een erg goed seizoen deze keer. Art doet het ook fantastisch. En hele toffe proeven wederom.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 17:34 schreef HMS het volgende:
Echt gerechtigheid dat Mark er weer helemaal in zit. Die heeft mij ook positief verrast. Ik hoop dat tie nu wel wat vrienden vindt in de groep, want buitenbeentjes maken minder kans. Maar irritante karakters doen het ook nooit goed, dus Maxim maakt zeker een kans, zeker omdat hij niet veel maatjes heeft uit zijn oude kamp. En idd Jaimie vind ik ook een beter mens als dat ik dacht dat ze was.
Nu maar afwachten of Radmilo zijn kookkunsten hem gaan redden. Want fysiek is die toch niet zo sterk......of is het toneel?
Winnaars krijgen een luxe hotelsuite dit jaar, afvallers mogen gewoon blijven. Het is een bijzonder seizoen, jammer dat je het gemist hebt.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:23 schreef Hugo_Treger het volgende:
Ik kijk al een tijd niet meer: is dit weer zo'n schijtseizoen met een afvallerseiland en soortgelijke onzin ter voorkoming van een vroege exit van een deelnemer?
Sportvrouw met die dikke pens?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 00:42 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..]
Krista blijkbaar, had dat niet achter haar gezocht. Dacht dat ze een sportvrouw was.
Ik ook.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik dacht ook dat het een b-sporter was.
Vind dit altijd wel een beetje kansloosquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Jeetje Jamie, had Eva dan die plek gegeven
Nou dit hèquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Jeetje Jamie, had Eva dan die plek gegeven
Omdat Eva dat heeft verteld toen ze weer op afvallerseiland was.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:39 schreef Mariposas het volgende:
Hoe wisten zij dat Krista wist van die munt van Eva?
Ik had denk ik gewoon de voorlaatste gepakt nuquote:
Ja precies. Of Maximquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had denk ik gewoon de voorlaatste gepakt nu
Ik kan nu niet meer om die "jazz handjes" van Nicolette heenkijkenquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:03 schreef BE het volgende:
Ik vind dit maar raar en onnodig ingewikkeld…
Ze hoeven niet elk jaar iets nieuws te verzinnen toch.![]()
Ja same.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik kan nu niet meer om die "jazz handjes" van Nicolette heenkijken
Haha, ja he!quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik kan nu niet meer om die "jazz handjes" van Nicolette heenkijken
Ik vind het ook een stomme regel.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stom nieuw iets dit nu mag Mark opeens niet stemmen random.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |