abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211044440
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 20:11 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Dat wordt een catastrofe en Hamas rekent erop.
Wat is israel van plan. Echt elke, nog overeindstaande, deur af, lijkt me idd niet verstandig.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_211044446
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 20:03 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Aaah, semantiek dus. Ongelovig of niet ongelovig; ze hebben een bloedhekel aan Joden. Niets voor niets vind je vrijwel nergens in de Islamitische wereld nog Joden, waar die eerder wijd verspreid waren.

Dan kun je ze als moslim nog zo gelovig vinden, ze zijn er niet minder om dood gemaakt en verjaagd. Het is uiteindelijk toch het 'verkeerde' geloof hè.
Je praat onzin.

Dat westerlingen dit durven te claimen. WW2 was hier, hoor. Stond gisteren op een plein waar 85 jaar geleden Heil Hitler stond.

Over wijdverspreid gesproken, je begrijpt waarom de staat Israel in leven geroepen is en de meeste joden hier wel weg zijn? 😆

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2023 20:16:28 ]
pi_211044448
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 20:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb geen idee hoe goed Hamas zich kan verdedigen, misschien valt dat reuze mee. Het is één ding om raketten af te schieten en om onschuldige burgers te vermoorden, maar het is iets heel erg anders om een grondoorlog te voeren.
Ze hebben volgens mij geen gebrek aan wapens en vechten in eigen steden tussen burgers.
  Moderator / Redactie Sport zondag 22 oktober 2023 @ 20:15:55 #279
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211044457
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 20:13 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Nee, de kern van het probleem. Je kan geen recht op zelfverdediging claimen als je actief meer land bezet, doorkoloniseert, nederzettingen jarenlang alleen maar uitbreid, effectief probeert demografische veranderingen te bewerkstelligen ten faveure van joden en ten koste van niet-joden in “Judea en Samaria”. Dat in zichzelf houdt al in dat je met een expansie bezig bent, offensief vooruit, helemaal geen moer met zelfverdediging te maken. De enige die zich hier moet verdedigen om proberen te voorkomen dat ze niet volledig alles kwijt raken zijn absoluut niet Israëliërs maar Palestijnen, waaronder ook een minderheid aan Christenen in de Westbank.

Dit is het echte geluid dat in ieder geval achter de schermen Biden Netanyahu moet vertellen. Maar goed, zo werkt het natuurlijk allemaal niet. Belangen, etc etc.

De Palestijnse Autoriteit, Abbas die al lang geweld afzweert, heeft alleen maar meer nederzettingen om zijn oren gekregen. Misschien kunnen wij ze een prijs geven voor het feit dat in ieder geval in de Westbank ze wel de andere wang toekeren? En dan kunnen wij doen alsof “het daar wel vrede is”.
Even gewoon voor mijn beeld:
1. Ben je bekend met de rol van de tereurbeweging Hamas binnen de grenzen van de officieel Palestijnse gebieden?
2. Ben je bekend met de Palestijnse burgeroorlog en de gevolgen van deze oorlog?
3. Erken je Hamas als rechtvaardige machthebber over alle Palestijnse gebieden?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211044470
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2023 20:13 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Dat moet nog gebeuren, de bevolking wordt al twee weken zwaar geraakt
Denk dat beiden wel geraakt worden.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_211044481
@nattekat. Sorry man. Ik wist echt niet dat jij direct betrokken was bij deze ellende. Excuus.
  Moderator / Redactie Sport zondag 22 oktober 2023 @ 20:17:56 #282
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211044486
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 20:17 schreef theunderdog het volgende:
@:nattekat. Sorry man. Ik wist echt niet dat jij direct betrokken was bij deze ellende. Excuus.
Dat is niet zo, geen zorgen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211044503
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2023 20:15 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Je praat onzin.

Dat westerlingen dit durven te claimen. WW2 was hier, hoor. Stond gisteren op een plein waar 85 jaar geleden Heil Hitler stond.

Over wijdverspreid gesproken, je begrijpt waarom de staat Israel in leven geroepen is en de meeste joden hier wel weg zijn? 😆
Beide is fout. Waarbij de ststematische vernietiging binnen Europa natuurlijk extreem buitensporig was (ik kan daar geen goede term voor vinden). Dat maakt echter Arabieren niet onschuldig tegen Joden.

Maar vingertje wijzen vanuit Europa is soms wel pijnlijk om te zien. En dan bedoel ik de manier waarop soms.
pi_211044504
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 20:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]
1. Ben je bekend met de rol van de tereurbeweging Hamas binnen de grenzen van de officieel Palestijnse gebieden?
2. Ben je bekend met de Palestijnse burgeroorlog en de gevolgen van deze oorlog?
3. Erken je Hamas als rechtvaardige machthebber over alle Palestijnse gebieden?
Laat maar opnieuw kiezen dan.
  zondag 22 oktober 2023 @ 20:20:00 #285
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211044525
twitter
pi_211044526
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 20:13 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Dat zit 100% in het DNA. Rijk of arm, bij een oorlog staat iedereen klaar. Tenzij het om verraders gaat natuurlijk.
LOL

Eckte Türkse eer.
pi_211044528
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 20:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat is niet zo, geen zorgen.
Toch sterkte bro.
pi_211044532
quote:
Het democratische westen vindt dat grotendeels acceptabel en de rest van de wereld niet. Ik ben blijkbaar in de verkeerde wereld geboren
pi_211044535
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 20:15 schreef Nattekat het volgende:
Even voor mijn beeld want je wil maar niet antwoorden; hebben Palestijnen nou ook dat recht op zelfverdediging of niet? Wanneer al jarenlang zij met toenemende nederzettingen en kolonisten hebben te maken, op grond dat is afgenomen van lokale niet-joden. Iets dat tot op de dag van vandaag nog gebeurd.

Even voor mijn beeld hoor. Daarna antwoord ik om jouw beeld over mij wat scherper te stellen.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  Moderator / Redactie Sport zondag 22 oktober 2023 @ 20:20:39 #290
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211044538
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 20:19 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Laat maar opnieuw kiezen dan.
Iemand die in de context van deze oorlog op eens begint over de Palestijnse autoriteit en nederzettingen snapt niet helemaal waar dit allemaal om gaat meestal, dus je kan dat maar beter dubbel checken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 22 oktober 2023 @ 20:21:11 #291
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211044546
twitter

Net een gesprek gehad met @IsraeliPM
Netanyahu. Ik heb hem allereerst gevraagd om te helpen duidelijkheid te krijgen over de Nederlandse vrouw die is omgekomen in Gaza. Mijn gedachten zijn bij haar nabestaanden.

De tragische situatie in Gaza vraagt om humanitaire pauzes om hoognodige hulp voor de onschuldige burgers van Gaza door te laten. Het is goed dat humanitaire hulp op gang is gekomen, maar veel meer is snel nodig. Gaza heeft een duurzame humanitaire corridor nodig voor hulp en essentiële goederen zoals voedsel, water en brandstof.

We zijn de gruwelijke terreuraanvallen van twee weken geleden niet vergeten. Israël heeft het recht om zichzelf te verdedigen en moet de dreiging van Hamas wegnemen en alles op alles zetten om gegijzelden vrij te krijgen, waarbij zelfverdediging onlosmakelijk verbonden is met proportionaliteit en in lijn moet zijn met het humanitair oorlogsrecht. Israël moet er alles aan doen om te voorkomen dat burgers het slachtoffer worden van de strijd tegen Hamas. Ook een regionale escalatie moet koste wat het kost worden voorkomen. Dat alles vereist ook terughoudendheid van Israëlische zijde bij het gebruik van geweld.

Het is nu moeilijk voor te stellen, maar uiteindelijk is duurzame vrede en veiligheid voor Israëliërs en Palestijnen de enige weg voorwaarts. Een tweestatenoplossing is harder nodig dan ooit.
  Moderator / Redactie Sport zondag 22 oktober 2023 @ 20:21:11 #292
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211044547
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 20:20 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Even voor mijn beeld want je wil maar niet antwoorden; hebben Palestijnen nou ook dat recht op zelfverdediging of niet? Wanneer al jarenlang zij met toenemende nederzettingen en kolonisten hebben te maken, op grond dat is afgenomen van lokale niet-joden. Iets dat tot op de dag van vandaag nog gebeurd.

Even voor mijn beeld hoor. Daarna antwoord ik om jouw beeld over mij wat scherper te stellen.
Ik ga niet antwoorden voor je mij beantwoord hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 22 oktober 2023 @ 20:21:17 #293
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211044548
twitter

Yiftah is hier
pi_211044549
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 20:19 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Beide is fout. Waarbij de ststematische vernietiging binnen Europa natuurlijk extreem buitensporig was (ik kan daar geen goede term voor vinden). Dat maakt echter Arabieren niet onschuldig tegen Joden.

Maar vingertje wijzen vanuit Europa is soms wel pijnlijk om te zien. En dan bedoel ik de manier waarop soms.
Waar lees je dat ik iets niet fout vind? Ze moeten eens stoppen met doen als jodenvervolging een islamitisch goed is.
pi_211044558
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 20:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Iemand die in de context van deze oorlog op eens begint over de Palestijnse autoriteit en nederzettingen snapt niet helemaal waar dit allemaal om gaat meestal, dus je kan dat maar beter dubbel checken.
Dat is het probleem deels. Men wordt vertegenwoordigd door de foute mensen als onschuldige burger.
pi_211044564
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 20:20 schreef Aloulu het volgende:

hebben Palestijnen nou ook dat recht op zelfverdediging of niet?
Nee tuurlijk niet. Ze kunnen maximaal recht hebben op een huisneger te zijn voor hun joodse meesters.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211044577
Hebben de palestijnen recht op verzet
  Moderator / Redactie Sport zondag 22 oktober 2023 @ 20:23:56 #298
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211044581
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 20:22 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Dat is het probleem deels. Men wordt vertegenwoordigd door de foute mensen als onschuldige burger.
Moest wel lachen om die interviews met protestanten. Die mensen hadden echt geen enkel benul waar ze zich nou eigenlijk mee bemoeiden, maar ze hebben gehoord dat Israel een onderdrukker is en Palestina de onderdrukte, dus de hokjes zijn duidelijk.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211044582
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 20:21 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

. Een tweestatenoplossing is harder nodig dan ooit.
Ik zie eerder dat we mars koloniseren dan een twee staat oplossing
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211044584
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 20:22 schreef Slayage het volgende:

[..]
Nee tuurlijk niet. Ze kunnen maximaal recht hebben op een huisneger te zijn voor hun joodse meesters.
Zionistisch you mean
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')