Als je de twitter feed van die 'journalist' bekijkt wordt het al snel duidelijk. Geeft je een goed beeld van hoe bepaalde groepen in het leven staan (en wie hun vijand is).quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is inderdaad treurig nieuws dat deze Nederlandse vrouw om het leven is gekomen. Trouwens wel een aantal stevige claims in deze tweet. Omgebracht door Israël? 4000 onschuldige burgers omgebracht? Het ontbreekt hier aan de nodige onderbouwing.
Ik ook welquote:Op zondag 22 oktober 2023 16:32 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat moslims joden als ongelovig zien? Ben benieuwd.
Opmerkelijk, want welke 'genocide' zou het dan over gaan?quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:37 schreef Slayage het volgende:
Van Sleepy Joe naar genocide Joe![]()
[ twitter ]
Zulke zaken horen door hun eigen overheid verzorgd te worden ipv dat die zich met terrorisme bezig houdt. Als er Palestijnen in de Gazastrook door hongersnood of gebrek aan medicijnen sterven is daar maar één partij verantwoordelijk voor; Hamas.quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:31 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hebben we het niet over steun zoals voeding, medicatie, voedsel? Eerste basis behoeftes?
Moeten die mensen dan maar allemaal doodgaan?
"Free free England, free free England"quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:41 schreef UitStraling het volgende:
https://twitter.com/TPointUK/status/1716033600905240972
Allemaal knettergek, verblind door religie gevoed superioriteitswaanzinquote:
Uit de manier waarop ze in heel de Islamistische wereld behandeld worden?quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:32 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat moslims joden als ongelovig zien? Ben benieuwd.
Hmm, vechten met Engelse hooligans. Dat gaat niet zo goed voor ze aflopen denk ik.quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:41 schreef UitStraling het volgende:
https://twitter.com/TPointUK/status/1716033600905240972
God, wat een simpele gedachtengang.quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:41 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Zulke zaken horen door hun eigen overheid verzorgd te worden ipv dat die zich met terrorisme bezig houdt. Als er Palestijnen in de Gazastrook door hongersnood of gebrek aan medicijnen sterven is daar maar één partij verantwoordelijk voor; Hamas.
Nee hier ben ik het ook niet mee eens, geen financiële hulp is wat mij betreft helemaal prima, maar we gaan geen holomodor organiseren he... dat is echt heel naar gedrag, en ik keur dat afquote:Op zondag 22 oktober 2023 16:41 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Zulke zaken horen door hun eigen overheid verzorgd te worden ipv dat die zich met terrorisme bezig houdt. Als er Palestijnen in de Gazastrook door hongersnood of gebrek aan medicijnen sterven is daar maar één partij verantwoordelijk voor; Hamas.
Het is een stuk breder dan religie. Het zionistische project was in den beginne niet religieus.quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:43 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Allemaal knettergek, verblind door religie gevoed superioriteitswaanzin
De kern van het probleem zit ook gewoon daar, en ook de oplossing
zonneklaar, maar onuitvoerbaar
Wat een totaal wereldvreemde en kwalijke onzin, hoeveel Arabische landen zullen Palestijnse vluchtelingen opnemen en gaan voeden denk je?quote:
Aaah. Subjectief dus.quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:43 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Uit de manier waarop ze in heel de Islamistische wereld behandeld worden?
Haha dat dus..quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een totaal wereldvreemde en kwalijke onzin, hoeveel Arabische landen zullen Palestijnse vluchtelingen opnemen en gaan voeden denk je?
Onder andere Jordanië heeft al heel veel Palestijnse vluchtelingen opgevangen, die er al heel lang zitten.quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een totaal wereldvreemde en kwalijke onzin, hoeveel Arabische landen zullen Palestijnse vluchtelingen opnemen en gaan voeden denk je?
Mooi! Dan kunnen de strijders nog een paar weken langer in de tunnels blijven!quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:37 schreef Ebinas het volgende:
Da's mooi!
Nu.nl: https://www.nu.nl/buitenl(...)naar-gazastrook.html
14 minuten geleden
Ook trucks met brandstof naar Gaza via Egypte
Voor het eerst in twee weken zijn er tankwagens de Gazastrook binnengereden. Het gaat om zes wagens met brandstof om generatoren van twee ziekenhuizen van stroom te voorzien, meldt agentschap van de Verenigde Naties voor Palestijnse vluchtelingen (UNRWA).
De tankwagens arriveerden via de grensovergang Rafah, tussen Egypte en het Palestijnse gebied.
Eerder zag ik dit op een livestream
[ afbeelding ]
Niet te vergelijken. Dat was vanwege de Nakba. Maar juist sindsdien hebben Arabische landen geen moer meer voor de Palestijnen gedaan.quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Onder andere Jordanië heeft al heel veel Palestijnse vluchtelingen opgevangen, die er al heel lang zitten.
In 2015 2,1 miljoen Palestijnen in Jordanië.quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Haha dat dus..
Wtf. Arabische landen laten de Palestijnen juist het meest in de steek.
En idd gewoon met de handen in de zakken staan toe te kijken ipv voedsel te geven.quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoe in hemelsnaam is het in zijn gedachte zo dat de Arabische landen niet meetrappen?
Die zijn niet in 2015 gevlucht, lief.quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
In 2015 2,1 miljoen Palestijnen in Jordanië.
Nadat Irak in 1991 Kuwait was binnengevallen en daarna door de Amerikanen eruit werd getrapt heeft Kuwait en buurlanden alle 400k Palestijnen eruit gewipt de meeste daarvan zijn in Jordan terecht gekomen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niet te vergelijken. Dat was vanwege de Nakba. Maar juist sindsdien hebben Arabische landen geen moer meer voor de Palestijnen gedaan.
https://www.volkskrant.nl(...)g-jordanie~b8bccde7/quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Onder andere Jordanië heeft al heel veel Palestijnse vluchtelingen opgevangen, die er al heel lang zitten.
Leg uit, ik leer graag... voor mij zijn het allemaal heilige oorlogen, maar als je enige ratio in de zaak kan brengen, ik ben u zeer dankbaar. Let wel, ik ben vrij moeilijk te overtuigen, dat komt omdat slechts mensen met een groot intellect het vermogen om hun mening te wijzigen bezitten.quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is een stuk breder dan religie. Het zionistische project was in den beginne niet religieus.
Klopt.quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:56 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Nadat Irak in 1991 Kuwait was binnengevallen en daarna door de Amerikanen eruit werd getrapt heeft Kuwait en buurlanden alle 400k Palestijnen eruit gewipt de meeste daarvan zijn in Jordan terecht gekomen.
Ja dat is ook zo'n geweldig succesverhaal, de Jordaanse koning noemt niet voor niets uit angst voor zijn positie en hoofd dat Jordanië eigenlijk Nieuw Palestina is.quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, in 2015 waren er zoveel in Jordanië.quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die zijn niet in 2015 gevlucht, lief.
Niemand heeft het over een duurzame oplossing.quote:
Wat heeft dit allemaal te maken met het feit dat Arabische landen de Palestijnen in de steek hebben gelaten?quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, in 2015 waren er zoveel in Jordanië.
En in Syrië en Libanon zitten er ook nog 500.000. Dus nog een miljoen samen.
In Egypte 200.0000.
En dan hebben we het nog niet over alle Syrische vluchtelingen die er ook nog bij zijn gekomen afgelopen jaren. Daar vangt Turkije er ontzettend veel van op.
De regio zit al behoorlijk vol hè.
Lol. Zo was het niet eens bedoeld, overigens.quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:06 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Ben ik de enige die deze zwartgallige grap kan waarderen?
Omdat de steun die Palestijnen sowieso kunnen verwachten van hun bloedbroeders is louter vlagvreten en leraarsteken, verder geen enkele solidariteit, welnee... dat zit niet in die mensen he, die gillen liever, op straat helaas....quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat heeft dit allemaal te maken met het feit dat Arabische landen de Palestijnen in de steek hebben gelaten?
Die hele golfregio heeft nog genoeg speling.quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, in 2015 waren er zoveel in Jordanië.
En in Syrië en Libanon zitten er ook nog 500.000. Dus nog een miljoen samen.
In Egypte 200.0000.
En dan hebben we het nog niet over alle Syrische vluchtelingen die er ook nog bij zijn gekomen afgelopen jaren. Daar vangt Turkije er ontzettend veel van op.
De regio zit al behoorlijk vol hè.
Het is inderdaad veel verstandiger om Hamas' rug vrij te houden door je om de Palestijnen te bekommeren zodat Hamas lekker ongestoord en zorgeloos de terrorist uit kan hangen. Misschien moeten we in de EU maar weer eens gaan collecteren voor nieuwe Palestijnse waterleidingen...quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
God, wat een simpele gedachtengang.![]()
Verder ga ik die discussie niet eens voeren.
Sim-pel
De oliestaatjes zouden zich wel meer mogen inzetten.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat heeft dit allemaal te maken met het feit dat Arabische landen de Palestijnen in de steek hebben gelaten?
Ik heb liever niet dat je met xenofobie op mij reageert. Het Midden-Oosten heeft culturele problematiek, maar dit zegt niets over individuele gevallen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:04 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Omdat de steun die Palestijnen sowieso kunnen verwachten van hun bloedbroeders is louter vlagvreten en leraarsteken, verder geen enkele solidariteit, welnee... dat zit niet in die mensen he, die gillen liever, op straat helaas....
Het gaat niet enkel om Palestijnse vluchtelingen opvangen. Gewoon in het algemeen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De oliestaatjes zouden zich wel meer mogen inzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |