dat heeft hij toch al gedaan?quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:27 schreef Tekaschi het volgende:
dat Rutte harde toon uit gaat slaan over Hamas
Gaat niet gebeuren. In 2014 met al die aanslagen, met ISIS, met een crisis en met toen ook recirdmigratie van islamieten gebeurde er eigenlijk niks.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik met "het is allemaal nog niet erg genoeg".
We moeten harder bloeden voordat men anders stemt.
Palestinians won’t leave bc it’s their ancestral landquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:26 schreef Slayage het volgende:
Dit soort geluiden uit de joods Amerikaanse gemeenschap hoorde je zelden in het verleden. Lijkt wel alsof er een taboe is doorbroken om openlijk kritiek leveren op het zionisme.
Verschrikkelijk, dus die Mohammed en zijn 3 broertjes, wat erg dit. Ik weet niet als onze politiek op de achtergrond bezig is met het terughalen van deze mensen want je hoort er niks over, zo niet een zware schande. De verantwoordelijke ministeries moeten er alles aan doen om al deze Nederlandse staatsburgers uit Palestina proberen te halen. Amerika kan het toch ook regelen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:07 schreef Tourniquet het volgende:
Volgens bericht van de NOS is de omgekomen vrouw de moeder van die jongen die door het jeugdjournaal werd geïnterviewd.![]()
https://nos.nl/l/2494940
[..]
Hallo, ik ben was Submission to the will of God Omar.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:29 schreef capricia het volgende:
Ze heeft een naam. Treurig nieuws.
[ twitter ]
Gewoon weer een tweet posten van de eerste de beste nobody. Ok.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:26 schreef Slayage het volgende:
Dit soort geluiden uit de joods Amerikaanse gemeenschap hoorde je zelden in het verleden. Lijkt wel alsof er een taboe is doorbroken om openlijk kritiek leveren op het zionisme.
[ twitter ]
[ twitter ][ twitter ]
Geen idee het was de eerde hit.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:01 schreef Homey het volgende:
[..]
Zo hé 1 semi kritisch artikel van 5 jaar geleden. Zonder opvolging ooit.
That’s all?
Weer 4 kinderen hun moeder kwijt, geen woorden meer voor. Dat geweld moet echt stoppen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:29 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Islam Omar al-Ashqar. De moeder van dat jongentje van het Jeugdjournaal.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:36 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Weer 4 kinderen hun moeder kwijt, geen woorden meer voor. Dat geweld moet echt stoppen.
Het is inderdaad treurig nieuws dat deze Nederlandse vrouw om het leven is gekomen. Trouwens wel een aantal stevige claims in deze tweet. Omgebracht door Israël? 4000 onschuldige burgers omgebracht? Het ontbreekt hier aan de nodige onderbouwing.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:29 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Wat een mentaliteit, ik denk dat heel veel zgn. Palestijnen Hamas aanhangers zijn.quote:
Ik dacht dat Doxxing niet mag op Twitter van El Musky. Maar dit kan weer gewoon?quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:41 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Met een Jordaans vriendje uiteraard.
Ze hebben nog veel te leren van de man die ze zo enorm eren.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:41 schreef Oud_student het volgende:
Wat een mentaliteit, ik denk dat heel veel zgn. Palestijnen Hamas aanhangers zijn.
En dan moet Israel zijn eigen soldaten opofferen in een grondoorlog om deze "burgers" te beschermen ?
Vier kinderen nalaten, triestquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Islam Omar al-Ashqar. De moeder van dat jongentje van het Jeugdjournaal.
Wat een ellende.![]()
[ twitter ]
Er mag meer internationale druk komen, nu ook een Nederlandse dood en dan vind ik het minste wat Rutte kan doen is beide partijen op te roepen het geweld te staken. Niet dat het ook maar iets zal veranderen, het is vooral voor de emotie in dit land te temmen want die zal ook weer toenemen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijf me wel verbazen hoe dom mensen zijn om al die shit te doen met hun echte naam en social media accounts enzoquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:45 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Wel gedurfd, in LA, het hol van de leeuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |