Kennelijk niet. Maar wie ben ik om de media hier te betwijfelen?quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:10 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Oh het nieuw dat het hamas zelf was is nog niet gearriveerd bij jullie?
Iets met het paard van Troje binnen halen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Effectief gebeurt er natuurlijk gewoon niks. Nederland is niet eens in staat mensen uit te zetten die hier in eerste instantie al geen recht hadden op verblijf
toen ze vertrokken misschien maar ik kan me niet voorstellen dat er in de aanloop naar die aanval vanalles broeide daarquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:12 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Je weet in elk geval zeker dat deze mensen niet op de hoogte waren van de plannen van Hamas. Echte burgers dus.
Times of Gaza.quote:
Het is veiliger om de moslims de hand boven het hoofd te houden en de Joden te trappen dan andersom. Een jood zal echt niet met een zelfmoordvest een stadion binnenlopen daardoor.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:07 schreef slashdotter3 het volgende:
De Londonse politie is al zo bang voor de Islam dat ze niet durven op te treden tegen een duidelijk vijandige uiting.
Hier staat een Hamas aanhanger te zwaaien met een Al Queda vlag en de Joden te vervloeken maar de politie zegt dat dit hun vrijheids van mening uiting is en niet illegaal is.
Dan is er een filmpje waarin iemand oproept tot een heilige oorlog tegen Israel maar de politie wurmt zich in bochten om het goed te praten dat Jihad op meerdere manieren kan worden uitgelegd dus ook niet illegaal.
Het filmpje eindigt met dat de politie hardhandig iemand met een Israelische vlag afvoert (die durven ze wel aan te pakken omdat er geen 100k man gaat rellen in reactie daarop)
[ twitter ]
Huh? Waar haal je die informatie vandaan? Zover bekend was dat gezin niet gegijzeld, maar op ziekenbezoek in Gaza. Ze staan al meer dan een week klaar bij de Egyptische grens om Gaza te verlaten.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:08 schreef Tekaschi het volgende:
Lees net over die dode Nederlandse vrouw, verschrikkelijk! Gegijzeld door Hamas en dus niet mogen vluchten en dan afgeslacht worden door een eigen Hamas raket en vervolgens voor propaganda gebruikt worden. Wordt tijd dat de westerse wereld eens voorgoed afrekent met die Hamas terroristen die maar onschuldige burgers blijven doden.
Deze aan imbeciliteit grenzende naïviteit wordt uiteindelijk wel afgestraft.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Iets met het paard van Troje binnen halen.
Maar dan nog erger. Bij het paard van Troje dachten ze dat het een cadeautje was. Wij helpen die mensen, geven ze geld, huis en uitkering en vervolgens willen ze ons afmaken voor dat achterlijke sprookjes figuur.
Ja, wij als burgers gaan daar voor moeten bloeden. Of denk je daar anders over?quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Deze aan imbeciliteit grenzende naïviteit wordt uiteindelijk wel afgestraft.
Uiteindelijk hebben wij als burgers daar zelf voor gekozen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja, wij als burgers gaan daar voor moeten bloeden. Of denk je daar anders over?
Dat valt nog wel te betwisten. Mensen helpen oke, maar dit is gewoon complete suicide.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Uiteindelijk hebben wij als burgers daar zelf voor gekozen.
Volgende mensen het ermee eens zijn of niet, uiteindelijk stemmen ze keer op keer weer op dezelfde partijen die het zelfde vluchtelingenbeleid blijven voeren. Ben je gewoon extreem dom en verdien je niet beterquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat valt nog wel te betwisten. Mensen helpen oke, maar dit is gewoon complete suicide.
Denk dat er maar weinig mensen eens zijn met het huidige vluchtelingenbeleid.
Maar het is allemaal waarschijnlijk nog niet erg genoeg.
Ik zie het niet snel gebeuren maar mocht het in meer dan aanslagen (over en weer) uitmonden, dan is de hamvraag; gaan de ''rechtse'' profeten van de afgelopen 20 jaar zich nog inzetten om te corrigeren waar ze voor waarschuwde?quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Uiteindelijk hebben wij als burgers daar zelf voor gekozen.
Ja dat bedoel ik met "het is allemaal nog niet erg genoeg".quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Volgende mensen het ermee eens zijn of niet, uiteindelijk stemmen ze keer op keer weer op dezelfde partijen die het zelfde vluchtelingenbeleid blijven voeren. Ben je gewoon extreem dom en verdien je niet beter
bron?quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:25 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Lees: overwinning
Hetgeen wat westerse media destijds als onmogelijk verklaarden.
Dat is toch die 16 jarige Mohammed met zijn 3 broertjes en ouders op bezoek bij Oma? Die zijn (hopelijk) nog redelijk veilig, en zitten 15 min van de grens af.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Huh? Waar haal je die informatie vandaan? Zover bekend was dat gezin niet gegijzeld, maar op ziekenbezoek in Gaza. Ze staan al meer dan een week klaar bij de Egyptische grens om Gaza te verlaten.
Wtf, pak dan een pop, alleen de meest zieke mensen ter wereld mishandelen dieren.quote:
dat heeft hij toch al gedaan?quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:27 schreef Tekaschi het volgende:
dat Rutte harde toon uit gaat slaan over Hamas
Gaat niet gebeuren. In 2014 met al die aanslagen, met ISIS, met een crisis en met toen ook recirdmigratie van islamieten gebeurde er eigenlijk niks.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik met "het is allemaal nog niet erg genoeg".
We moeten harder bloeden voordat men anders stemt.
Palestinians won’t leave bc it’s their ancestral landquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:26 schreef Slayage het volgende:
Dit soort geluiden uit de joods Amerikaanse gemeenschap hoorde je zelden in het verleden. Lijkt wel alsof er een taboe is doorbroken om openlijk kritiek leveren op het zionisme.
Verschrikkelijk, dus die Mohammed en zijn 3 broertjes, wat erg dit. Ik weet niet als onze politiek op de achtergrond bezig is met het terughalen van deze mensen want je hoort er niks over, zo niet een zware schande. De verantwoordelijke ministeries moeten er alles aan doen om al deze Nederlandse staatsburgers uit Palestina proberen te halen. Amerika kan het toch ook regelen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:07 schreef Tourniquet het volgende:
Volgens bericht van de NOS is de omgekomen vrouw de moeder van die jongen die door het jeugdjournaal werd geïnterviewd.![]()
https://nos.nl/l/2494940
[..]
Hallo, ik ben was Submission to the will of God Omar.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:29 schreef capricia het volgende:
Ze heeft een naam. Treurig nieuws.
[ twitter ]
Gewoon weer een tweet posten van de eerste de beste nobody. Ok.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:26 schreef Slayage het volgende:
Dit soort geluiden uit de joods Amerikaanse gemeenschap hoorde je zelden in het verleden. Lijkt wel alsof er een taboe is doorbroken om openlijk kritiek leveren op het zionisme.
[ twitter ]
[ twitter ][ twitter ]
Geen idee het was de eerde hit.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:01 schreef Homey het volgende:
[..]
Zo hé 1 semi kritisch artikel van 5 jaar geleden. Zonder opvolging ooit.
That’s all?
Weer 4 kinderen hun moeder kwijt, geen woorden meer voor. Dat geweld moet echt stoppen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:29 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Islam Omar al-Ashqar. De moeder van dat jongentje van het Jeugdjournaal.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:36 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Weer 4 kinderen hun moeder kwijt, geen woorden meer voor. Dat geweld moet echt stoppen.
Het is inderdaad treurig nieuws dat deze Nederlandse vrouw om het leven is gekomen. Trouwens wel een aantal stevige claims in deze tweet. Omgebracht door Israël? 4000 onschuldige burgers omgebracht? Het ontbreekt hier aan de nodige onderbouwing.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:29 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Wat een mentaliteit, ik denk dat heel veel zgn. Palestijnen Hamas aanhangers zijn.quote:
Ik dacht dat Doxxing niet mag op Twitter van El Musky. Maar dit kan weer gewoon?quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:41 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Met een Jordaans vriendje uiteraard.
Ze hebben nog veel te leren van de man die ze zo enorm eren.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:41 schreef Oud_student het volgende:
Wat een mentaliteit, ik denk dat heel veel zgn. Palestijnen Hamas aanhangers zijn.
En dan moet Israel zijn eigen soldaten opofferen in een grondoorlog om deze "burgers" te beschermen ?
Vier kinderen nalaten, triestquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Islam Omar al-Ashqar. De moeder van dat jongentje van het Jeugdjournaal.
Wat een ellende.![]()
[ twitter ]
Er mag meer internationale druk komen, nu ook een Nederlandse dood en dan vind ik het minste wat Rutte kan doen is beide partijen op te roepen het geweld te staken. Niet dat het ook maar iets zal veranderen, het is vooral voor de emotie in dit land te temmen want die zal ook weer toenemen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijf me wel verbazen hoe dom mensen zijn om al die shit te doen met hun echte naam en social media accounts enzoquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:45 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Wel gedurfd, in LA, het hol van de leeuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |