abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211041892
Dit is een sterk staaltje "alternative facts" van de Duitse minister van buitenlandse zaken.

Terwijl de Isralisch voor 2,5 miljoen mensen water, voedsel en energie afsluiten. Hele wijken platgooien. Hele families uitroeien met 1 druk op de knop. De israelische minister van defensie naar Palestijnen refereert als "mens-dieren". De Isralische president zegt, "ik accepteer niet dat er burgers zijn in Gaza".

Zegt bearbock "de Isralisch hebben tegen mij gezegd dat ze geven om de mensen in Gaza" _O-

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211041897
Het is best bijzonder dat pro-Palestina demonstranten het zo ontiegelijk kunnen verpesten voor de Palestijnse zaak. Je hebt het qua moraliteit er zo goed voor staan. Je komt op voor een volk zonder leger, waar een deel van quasi opgesloten zit (Gaza), en een ander deeltje te maken heeft met constant getreiter van kolonisten (WestBank). En dan kies je ervoor om te gaan demonstreren met de vlag van de jihad (die veel mensen associren met IS).

Verschrikkelijk voor alle onschuldige Palestijnen, maar dit zorgt er wel voor dat ik niet enkel vanuit geopolitieke context Israel steun, maar ook vanuit moreel opzicht. Wel met kiespijn overigens.
  zondag 22 oktober 2023 @ 16:17:14 #103
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211041906
Tijd om te gaan shoppen hier
Sloffen en elektrische dekens, is in Nederland wel weer nodig
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_211041908
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 16:15 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Ok, Sjoerd.
Graag gedaan Truus
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 22 oktober 2023 @ 16:18:57 #105
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211041926
1 terrorist die zich sinds 7 okt al 2 weken had verstopt in Israel is gisteren gevangen genomen...
2 anderen wilden weer terug Gaza in vluchten. Ze werden opgehaald door Hamas leden bij de grens maar het gehele groepje werd uitgeschakeld met een airstrike.

=============
https://www.timesofisrael(...)r-fateful-ground-op/
On Saturday evening, a member of Hamas’s Nukhba commando forces was captured by Israeli forces while attempting to return to the Gaza Strip. He was described by the military as being “exhausted” after spending more than two weeks hiding in Israel.

The IDF said Sunday morning that it had killed two Nukhba members in an airstrike near the Gaza border fence the previous evening. The military said other Hamas terrorists were also killed in the same strike, but did not elaborate further.
  zondag 22 oktober 2023 @ 16:19:19 #106
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_211041929
quote:
14s.gif Op zondag 22 oktober 2023 16:17 schreef Molo het volgende:
Tijd om te gaan shoppen hier
Sloffen en elektrische dekens, is in Nederland wel weer nodig
Ik heb het ook koud! Bah
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_211041930
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 16:16 schreef theunderdog het volgende:
Het is best bijzonder dat pro-Palestina demonstranten het zo ontiegelijk kunnen verpesten voor de Palestijnse zaak. Je hebt het qua moraliteit er zo goed voor staan. Je komt op voor een volk zonder leger, waar een deel van quasi opgesloten zit (Gaza), en een ander deeltje te maken heeft met constant getreiter van kolonisten (WestBank). En dan kies je ervoor om te gaan demonstreren met de vlag van de jihad (die veel mensen associren met IS).

Verschrikkelijk voor alle onschuldige Palestijnen, maar dit zorgt er wel voor dat ik niet enkel vanuit geopolitieke context Israel steun, maar ook vanuit moreel opzicht. Wel met kiespijn overigens.
De protesten zijn dan ook anti-Isral in plaats van pro-Palestina.

En een hoop van die simpeltjes die alleen even willen rellen.
  zondag 22 oktober 2023 @ 16:20:22 #108
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211041939
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 16:13 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Dat je je dan daar op focust ook. Ik las het in dit topic. Boeie, feit blijft dat men zich richt op het waarom. Want dan kan collectief gezegd worden: eigen schuld.
Dat is dus absoluut het doel niet. Maar als iemand omkomt door een lawine (bijvoorbeeld he) dan scheelt het wel of het buiten de piste was of in het Sneeuwwitje parcours

En dat is het punt, je moet gaan en staan waar je wil, je moet doen wat je wil, maar als je de risico's niet aanvaard van je acties... ja daar is een naam voor...
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_211041942
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 16:19 schreef UitStraling het volgende:

[..]
De protesten zijn dan ook anti-Isral in plaats van pro-Palestina.

En een hoop van die simpeltjes die alleen even willen rellen.
Schattige nuance. Maar het is volstrekt irrelevant.

Dit zijn de demonstranten die beweren voor Palestina te demonsteren. En constant komt dat tuig (uit diaspora) uit die hoek.
pi_211041957
https://twitter.com/Etanetan23/status/1716076334978396332

De Isralische kant heeft ook tuig. Maar dat zit daar.

Niet hier.
  zondag 22 oktober 2023 @ 16:21:41 #111
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_211041958
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 15:51 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Als jij het antisemitisme van 32 minder erg vindt dan dat van nu kan ik je niet serieus nemen.
In '32 staken ze o.a. geen baby's in brand?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  zondag 22 oktober 2023 @ 16:21:59 #112
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211041961
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 16:16 schreef Slayage het volgende:
Dit is een sterk staaltje "alternative facts" van de Duitse minister van buitenlandse zaken.

Terwijl de Isralisch voor 2,5 miljoen mensen water, voedsel en energie afsluiten. Hele wijken platgooien. Hele families uitroeien met 1 druk op de knop. De israelische minister van defensie naar Palestijnen refereert als "mens-dieren". De Isralische president zegt, "ik accepteer niet dat er burgers zijn in Gaza".

Zegt bearbock "de Isralisch hebben tegen mij gezegd dat ze geven om de mensen in Gaza" _O-

[ twitter ]
Het groene boekje be like: het meervoud van Israli is Israli's. Het bijvoeglijk naamwoord van Isral is Isralisch y'all.
  zondag 22 oktober 2023 @ 16:22:14 #113
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_211041965
quote:

Ze demonstreren ook niet om onze sympathie te krijgen, ik heb Youness Ouaali een bekende Nederlands Marokkaanse influencer horen zeggen 'zal ik een ongelovig persoon respecteren? Nooit van mijn leven' 'wel accepteer ik ze' ..

En zo denken veel moslims, het enige wat telt zijn hun eigen broeders, de rest is voor hun lucht.
  zondag 22 oktober 2023 @ 16:22:29 #114
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211041970
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 16:20 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Schattige nuance. Maar het is volstrekt irrelevant.

Dit zijn de demonstranten die beweren voor Palestina te demonsteren. En constant komt dat tuig (uit diaspora) uit die hoek.
Pro Hamas manifesten, meer niet, je ziet en hoort ze niet als het over Jemen gaat, de Oeigoeren, het boeit niemand ene flikker tot er Joden gehaat kunnen worden

dan gaan ze vlagvreten en leraarsteken

nja... ik vind dat maf gedrag
  zondag 22 oktober 2023 @ 16:22:35 #115
438527 MissButterflyy
pi_211041972
quote:
2s.gif Op zondag 22 oktober 2023 16:20 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Dat is dus absoluut het doel niet. Maar als iemand omkomt door een lawine (bijvoorbeeld he) dan scheelt het wel of het buiten de piste was of in het Sneeuwwitje parcours

En dat is het punt, je moet gaan en staan waar je wil, je moet doen wat je wil, maar als je de risico's niet aanvaard van je acties... ja daar is een naam voor...
Niemand die dat zei over de broer van Willem Alexander die een hoge prijs betaalde voor skin buiten de piste.
  zondag 22 oktober 2023 @ 16:22:37 #116
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211041973
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 16:21 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Nog niet. Dat kwam later.
  zondag 22 oktober 2023 @ 16:23:10 #117
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211041981
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2023 16:22 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Niemand die dat zei over de broer van Willem Alexander die een hoge prijs betaalde voor skin buiten de piste.
Oh ik wel hoor :D

prins diepfriso

boeit me echt geen ene zak :D
pi_211041985
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 16:22 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Ze demonstreren ook niet om onze sympathie te krijgen, ik heb Youness Ouaali een bekende Nederlands Marokkaanse influencer horen zeggen 'zal ik een ongelovig persoon respecteren? Nooit van mijn leven' 'wel accepteer ik ze' ..

En zo denken veel moslims, het enige wat telt zijn hun eigen broeders, de rest is voor hun lucht.
Lijkt mij een buitengewoon constructieve houding om andere te overtuigen van het vreselijke lot van de Palestijnen.
  zondag 22 oktober 2023 @ 16:24:10 #119
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_211041993
quote:
10s.gif Op zondag 22 oktober 2023 16:22 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Pro Hamas manifesten, meer niet, je ziet en hoort ze niet als het over Jemen gaat, de Oeigoeren, het boeit niemand ene flikker tot er Joden gehaat kunnen worden
dan gaan ze vlagvreten en leraarsteken

nja... ik vind dat maf gedrag
Vooral als je bedenkt dat veel van die lui op Europese pleinen Soennitisch zijn en echt een tering hekel hebben aan Shi'iten. En laat Hamas als verlengstuk van het Iraanse regime nu juist dat zijn. Ze staan feitelijk op een pro-Iran demonstratie.Dat verklaart ook waarom de Egyptenaren hun grens in principe dicht houden.

Maar goed, de volgorde zal wel zijn: eerst de ongelovigen, dan elkaar. En van de ongelovigen vinden ze Joden het ergst, dat mag wel duidelijk zijn inmiddels.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_211041998
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 13:51 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Nee, ik heb het niet over dat zelfgefabriceerd tekeningetje van je.
Nou ja, dit 'zelfgefabriceerde tekeningetje' komt gewoon uit de Wall Street Journal.
Ook in het filmpje dat eerder vandaag al voorbij is gekomen, kun je ze goed zien trouwens (vanaf 3:56, ik help je wel even):

Hier:

quote:
Nee, blijkbaar heb je een klad waarin je de quotes opslaat. Alsof dat niet levenloos genoeg is gebruik je het ook niet eens tegen jezelf.
Dat heet - nogmaals - Mycroft. Probeer het eens. Als het ware een spiegel van jezelf. Al weet ik niet of dat in jouw geval heel verstandig is, maar goed.

Zo moeilijk was het niet trouwens, die quotes bij elkaar schrapen. Buiten n van die quotes kwamen ze allemaal binnen dezelfde ochtend/middag. Misschien ander repertoire aan taal bezigen voortaan? Komt een beetje repetitief over.
Daarmee verlies je je publiek.
Just sayin'.

quote:
Het is al wel weer genoeg geweest met inhoudsloze persoonlijke aanvallen.
Oei, ik ging te ver?

quote:
Vanaf nu jij ook op negeer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  zondag 22 oktober 2023 @ 16:24:48 #121
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211042007
quote:

En Jihad voor jezelf betekend innerlijk strijd, wat geen ander mens interesseert. De jihadvlag op zo'n demonstratie staat voor islamitische overwinning door geweld.
  zondag 22 oktober 2023 @ 16:26:24 #123
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211042022
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 16:24 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Vooral als je bedenkt dat veel van die lui op Europese pleinen Soennitisch zijn en echt een tering hekel hebben aan Shi'iten. En laat Hamas als verlengstuk van het Iraanse regime nu juist dat zijn. Ze staan feitelijk op een pro-Iran demonstratie.Dat verklaart ook waarom de Egyptenaren hun grens in principe dicht houden.

Maar goed, de volgorde zal wel zijn: eerst de ongelovigen, dan elkaar. En van de ongelovigen vinden ze Joden het ergst, dat mag wel duidelijk zijn inmiddels.
Soeniten, Sjiiten... ze doen maar, net als Urk en Volendam die al eeuwen strijden om wel gek pakkie nu het beste staat.

Compleet geschift
pi_211042027
https://twitter.com/glcarlstrom/status/1715958153966203305

Tja. Wat moet je hier nou nog van zeggen. Verschrikkelijk.
  zondag 22 oktober 2023 @ 16:26:42 #125
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_211042033
Explosie(s) gehoord bij de grensovergang volgens livemap

Reuters: An explosion and the sound of ambulances being heard near the Rafah crossing
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_211042041
Ik zie veel klachten over mondiaal links, maar degene die momenteel het meeste doet om de misdaden van Hamas in de schaduw te stellen is de Isralische regering met haar moordzuchtige beleid in Gaza. Waar er geen respect is voor het menselijk leven, zal er geen respect zijn voor het menselijk leven.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 22 oktober 2023 @ 16:27:10 #127
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211042042
quote:

[ twitter ]
Haha, over 'alternative facts' gesproken:

Vreemd dat Isral de Palestijnen van het water afsluit, als men maar 7% van het water levert. Hele families uitroeien is geen doel, maar dat er burgerslachtoffers vallen mag je op het conto schrijven van Hamas. Die verschuilen zich en hun ammunitie tussen deze mensen. Dat is een oorlogsmisdaad.

En ten slotte, de referentie van Gallant over 'menselijke dieren' ging om Hamas, niet de Palestijnen. De Isralische overheid heeft telkens heel duidelijk gemaakt dat zij in oorlog zijn met Hamas, niet de Palestijnen. Kortom, de Duitsers hebben hier gewoon helemaal gelijk waar jij juist de realiteit probeert te verdraaien.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211042044
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 16:25 schreef ReplaR het volgende:

[..]
En Jihad voor jezelf betekend innerlijk strijd, wat geen ander mens interesseert. De jihadvlag op zo'n demonstratie staat voor islamitische overwinning door geweld.
Het kan voor verschillende dingen staan. Maar als demonstrant die iets wil bereiken, moet je je bewust zijn van beeldvorming. Dat is het gehele punt.
  zondag 22 oktober 2023 @ 16:27:31 #129
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zondag 22 oktober 2023 @ 16:28:19 #130
438527 MissButterflyy
pi_211042060
quote:
2s.gif Op zondag 22 oktober 2023 16:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

Reuters: An explosion and the sound of ambulances being heard near the Rafah crossing
Bah bah.
pi_211042061
Het is ook een kwestie van menselijkheid en beschaving, geef de Palestijnen de wapens van Isral en laatstgenoemde bestaat morgen niet meer.
pi_211042065
quote:

Eens, hoewel het verkrachten, martelen en het rond rijden als trofeen van onschuldige burgers gaf voor mij de doorslag, gecombineerd met hun rellende aanhang in Europa inclusief aanslagen, en ondertussen maar Klagen over het westen.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_211042067
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 16:24 schreef slashdotter3 het volgende:
Mooi leven in Washington DC en dan ben je dood...
[ twitter ]
Deelnemen aan een bezettingsleger heeft zo zijn risicos.
-Rabia Al-Basri
pi_211042070
quote:
2s.gif Op zondag 22 oktober 2023 16:20 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]

Mensen kunnen naief zijn. Achtergrond is onduidelijk. Niemand weet het. Jullie vragen altijd om voorzichtigheid en geen aannames. Nu dan ook svp.
pi_211042076
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 11:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Jij denkt dus oprecht dat onvoorwaardelijk steun sturen altijd standaard bij de mensen komt, in plaats van de terroristen?
Nee, ik denk juist dat de Europese noodsteun aan de Gazastrook een averechts effect heeft doordat het voor een vorm van stabiliteit zorgt waar Hamas van profiteert.
  zondag 22 oktober 2023 @ 16:31:20 #137
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211042087
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 16:28 schreef UitStraling het volgende:
Het is ook een kwestie van menselijkheid en beschaving, geef de Palestijnen de wapens van Isral en laatstgenoemde bestaat morgen niet meer.
Inderdaad. Dat zegt ook genoeg over beide partijen. Als het aan Hamas lag zouden ze met heel Isral (en de complete Joodse diaspora) willen doen wat ze in het zuiden van het land hebben gedaan. Maar volgens sommigen zijn het zogenaamd alleen maar 'verzetsstrijders' die een tweestatenoplossing willen en is Isral de bad guy.

Koekoek.

🤡
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 22 oktober 2023 @ 16:31:51 #138
438527 MissButterflyy
pi_211042093
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2023 16:30 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Nee, ik denk juist dat de Europese noodsteun aan de Gazastrook een averechts effect heeft doordat het voor een vorm van stabiliteit zorgt waar Hamas van profiteert.
Hebben we het niet over steun zoals voeding, medicatie, voedsel? Eerste basis behoeftes?

Moeten die mensen dan maar allemaal doodgaan?
pi_211042097
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 16:24 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

:')

Waaruit blijkt dat moslims joden als ongelovig zien? Ben benieuwd.
pi_211042101
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2023 16:28 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Eens, hoewel het verkrachten, martelen en het rond rijden als trofeen van onschuldige burgers gaf voor mij de doorslag, gecombineerd met hun rellende aanhang in Europa inclusief aanslagen, en ondertussen maar Klagen over het westen.
De misdaden daar geven voor mij geen 'doorslag'. Gezien je dan afkeurend kan zijn naar beide partijen.

Dus vanuit moreel opzicht heb ik met beide kanten bar weinig. Maar als dan de pro-Palestina diaspora hier zich voornamelijk als debielen aan het gedragen is, neig ik iets naar Israel. Maar echt maar iets. Want dat land is ook mongool.
pi_211042102
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 16:21 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
In 1940 wel inmiddels. Gaat snel.
  zondag 22 oktober 2023 @ 16:34:14 #142
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211042107
Zag dit spectrum voorbij komen op twitter lol

pi_211042108
quote:
2s.gif Op zondag 22 oktober 2023 16:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

Is er al meer bekend over die explosie van gistermiddag op/bij het vluchtelingenkamp in het midden van Gaza?
Eerste bericht was dat dat waarschijnlijk een afgezwaaide gefaalde launch was van Hamas, maar verder niets meer van vernomen.

Media durft niets meer zomaar te beweren nu?

Hoe dan ook, hier verder met de livestreams:

Inderdaad bommen en rook. Maar dit is niet bij Rafah.

Volgens FOX News is vannacht een belangrijke commandant van Hamas vermoord door het IDF, trouwens:
FOX News’ Trey Yingst reports on the IDF claiming to have killed a senior Hamas commander as they ramp up their attacks on Gaza
Zou gaan om een 'deputy commander of the rocket launching unit' van Hamas.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_211042114
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 16:34 schreef Momo het volgende:
Zag dit spectrum voorbij komen op twitter lol

[ afbeelding ]
_O_

Deze wilde ik serieus zelf al eens maken paar dagen terug.
Israel-Palestina en Rusland-Oekraine.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon voor de gein. :@
  zondag 22 oktober 2023 @ 16:37:14 #145
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_211042120
quote:

[ twitter ]
Maar als ze er niets om geven, waarom ligt heel Gaza dan nog niet plat? Dat zou (schat ik) in enkele uren gebeurd zijn, als ze geen enkele rekening houden met wie of wat zich in die gebouwen begeven.

Als je argument daarvoor "de gijzelaars in Gaza" is: die overleven ook niet zonder water, voedsel en energie.

Dit is niet om lijnrecht tegen jou in te gaan en Isral als de grote weldoener af te schilderen. Ik vraag het me oprecht af, want ik zie vaker de opmerking dat Isral niets om Palestijnen zou geven en ze allemaal, zonder uitzondering, weg wil vagen. De vraag die dan steevast naar boven komt bij mij is: waarom hebben ze dat dan niet al lang gedaan en waarom doen ze dat tot nu toe nog steeds niet? Het is niet dat ze daar de mogelijkheid niet toe hebben. Op die vraag heb ik nog geen duidelijk antwoord gezien.
  Moderator zondag 22 oktober 2023 @ 16:37:19 #146
236264 crew  capricia
pi_211042121
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2023 16:31 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Hebben we het niet over steun zoals voeding, medicatie, voedsel? Eerste basis behoeftes?

Moeten die mensen dan maar allemaal doodgaan?
Je weet toch wat er oa met dat geld gebeurt?
quote:
Nederlandse ontwikkelingshulp naar Palestijnse terroristen: ‘Daar moet je natuurlijk onmiddellijk mee stoppen’
https://www.google.com/am(...)ijk-mee-stoppen/amp/

En die berichten zijn niet nieuw.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_211042122
Van Sleepy Joe naar genocide Joe _O-

twitter
-Rabia Al-Basri
  zondag 22 oktober 2023 @ 16:38:02 #148
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211042125
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 16:36 schreef Salina het volgende:

[..]
_O_

SPOILER
Je ziet fok graag branden volgens mij :D
pi_211042126
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 16:36 schreef Salina het volgende:

[..]
_O_

SPOILER
Zet mij maar rechtsonder.
  zondag 22 oktober 2023 @ 16:38:57 #150
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')