abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211041892
Dit is een sterk staaltje "alternative facts" van de Duitse minister van buitenlandse zaken.

Terwijl de Israëlisch voor 2,5 miljoen mensen water, voedsel en energie afsluiten. Hele wijken platgooien. Hele families uitroeien met 1 druk op de knop. De israelische minister van defensie naar Palestijnen refereert als "mens-dieren". De Israëlische president zegt, "ik accepteer niet dat er burgers zijn in Gaza".

Zegt bearbock "de Israëlisch hebben tegen mij gezegd dat ze geven om de mensen in Gaza" _O-

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211041897
Het is best bijzonder dat pro-Palestina demonstranten het zo ontiegelijk kunnen verpesten voor de Palestijnse zaak. Je hebt het qua moraliteit er zo goed voor staan. Je komt op voor een volk zonder leger, waar een deel van quasi opgesloten zit (Gaza), en een ander deeltje te maken heeft met constant getreiter van kolonisten (WestBank). En dan kies je ervoor om te gaan demonstreren met de vlag van de jihad (die veel mensen associëren met IS).

Verschrikkelijk voor alle onschuldige Palestijnen, maar dit zorgt er wel voor dat ik niet enkel vanuit geopolitieke context Israel steun, maar ook vanuit moreel opzicht. Wel met kiespijn overigens.
  zondag 22 oktober 2023 @ 16:17:14 #103
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211041906
Tijd om te gaan shoppen hier
Sloffen en elektrische dekens, is in Nederland wel weer nodig
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_211041908
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 16:15 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Ok, Sjoerd.
Graag gedaan Truus
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 22 oktober 2023 @ 16:18:57 #105
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211041926
1 terrorist die zich sinds 7 okt al 2 weken had verstopt in Israel is gisteren gevangen genomen...
2 anderen wilden weer terug Gaza in vluchten. Ze werden opgehaald door Hamas leden bij de grens maar het gehele groepje werd uitgeschakeld met een airstrike.

=============
https://www.timesofisrael(...)r-fateful-ground-op/
On Saturday evening, a member of Hamas’s Nukhba commando forces was captured by Israeli forces while attempting to return to the Gaza Strip. He was described by the military as being “exhausted” after spending more than two weeks hiding in Israel.

The IDF said Sunday morning that it had killed two Nukhba members in an airstrike near the Gaza border fence the previous evening. The military said other Hamas terrorists were also killed in the same strike, but did not elaborate further.
  zondag 22 oktober 2023 @ 16:19:19 #106
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_211041929
quote:
14s.gif Op zondag 22 oktober 2023 16:17 schreef Molo het volgende:
Tijd om te gaan shoppen hier
Sloffen en elektrische dekens, is in Nederland wel weer nodig
Ik heb het ook koud! Bah
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_211041930
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 16:16 schreef theunderdog het volgende:
Het is best bijzonder dat pro-Palestina demonstranten het zo ontiegelijk kunnen verpesten voor de Palestijnse zaak. Je hebt het qua moraliteit er zo goed voor staan. Je komt op voor een volk zonder leger, waar een deel van quasi opgesloten zit (Gaza), en een ander deeltje te maken heeft met constant getreiter van kolonisten (WestBank). En dan kies je ervoor om te gaan demonstreren met de vlag van de jihad (die veel mensen associëren met IS).

Verschrikkelijk voor alle onschuldige Palestijnen, maar dit zorgt er wel voor dat ik niet enkel vanuit geopolitieke context Israel steun, maar ook vanuit moreel opzicht. Wel met kiespijn overigens.
De protesten zijn dan ook anti-Israël in plaats van pro-Palestina.

En een hoop van die simpeltjes die alleen even willen rellen.
  zondag 22 oktober 2023 @ 16:20:22 #108
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211041939
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 16:13 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Dat je je dan daar op focust ook. Ik las het in dit topic. Boeie, feit blijft dat men zich richt op het waarom. Want dan kan collectief gezegd worden: eigen schuld.
Dat is dus absoluut het doel niet. Maar als iemand omkomt door een lawine (bijvoorbeeld he) dan scheelt het wel of het buiten de piste was of in het Sneeuwwitje parcours

En dat is het punt, je moet gaan en staan waar je wil, je moet doen wat je wil, maar als je de risico's niet aanvaard van je acties... ja daar is een naam voor...
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_211041942
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 16:19 schreef UitStraling het volgende:

[..]
De protesten zijn dan ook anti-Israël in plaats van pro-Palestina.

En een hoop van die simpeltjes die alleen even willen rellen.
Schattige nuance. Maar het is volstrekt irrelevant.

Dit zijn de demonstranten die beweren voor Palestina te demonsteren. En constant komt dat tuig (uit diaspora) uit die hoek.
pi_211041957
https://twitter.com/Etanetan23/status/1716076334978396332

De Israëlische kant heeft ook tuig. Maar dat zit daar.

Niet hier.
  zondag 22 oktober 2023 @ 16:21:41 #111
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_211041958
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 15:51 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Als jij het antisemitisme van 32 minder erg vindt dan dat van nu kan ik je niet serieus nemen.
In '32 staken ze o.a. geen baby's in brand?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  zondag 22 oktober 2023 @ 16:21:59 #112
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211041961
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 16:16 schreef Slayage het volgende:
Dit is een sterk staaltje "alternative facts" van de Duitse minister van buitenlandse zaken.

Terwijl de Israëlisch voor 2,5 miljoen mensen water, voedsel en energie afsluiten. Hele wijken platgooien. Hele families uitroeien met 1 druk op de knop. De israelische minister van defensie naar Palestijnen refereert als "mens-dieren". De Israëlische president zegt, "ik accepteer niet dat er burgers zijn in Gaza".

Zegt bearbock "de Israëlisch hebben tegen mij gezegd dat ze geven om de mensen in Gaza" _O-

[ twitter ]
Het groene boekje be like: het meervoud van Israëli is Israëli's. Het bijvoeglijk naamwoord van Israël is Israëlisch y'all.
  zondag 22 oktober 2023 @ 16:22:14 #113
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_211041965
quote:

Ze demonstreren ook niet om onze sympathie te krijgen, ik heb Youness Ouaali een bekende Nederlands Marokkaanse influencer horen zeggen 'zal ik een ongelovig persoon respecteren? Nooit van mijn leven' 'wel accepteer ik ze' ..

En zo denken veel moslims, het enige wat telt zijn hun eigen broeders, de rest is voor hun lucht.
  zondag 22 oktober 2023 @ 16:22:29 #114
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211041970
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 16:20 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Schattige nuance. Maar het is volstrekt irrelevant.

Dit zijn de demonstranten die beweren voor Palestina te demonsteren. En constant komt dat tuig (uit diaspora) uit die hoek.
Pro Hamas manifesten, meer niet, je ziet en hoort ze niet als het over Jemen gaat, de Oeigoeren, het boeit niemand ene flikker tot er Joden gehaat kunnen worden

dan gaan ze vlagvreten en leraarsteken

nja... ik vind dat maf gedrag
  zondag 22 oktober 2023 @ 16:22:35 #115
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_211041972
quote:
2s.gif Op zondag 22 oktober 2023 16:20 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Dat is dus absoluut het doel niet. Maar als iemand omkomt door een lawine (bijvoorbeeld he) dan scheelt het wel of het buiten de piste was of in het Sneeuwwitje parcours

En dat is het punt, je moet gaan en staan waar je wil, je moet doen wat je wil, maar als je de risico's niet aanvaard van je acties... ja daar is een naam voor...
Niemand die dat zei over de broer van Willem Alexander die een hoge prijs betaalde voor skiën buiten de piste.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 22 oktober 2023 @ 16:22:37 #116
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211041973
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 16:21 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
In '32 staken ze o.a. geen baby's in brand?
Nog niet. Dat kwam later.
  zondag 22 oktober 2023 @ 16:23:10 #117
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211041981
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2023 16:22 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Niemand die dat zei over de broer van Willem Alexander die een hoge prijs betaalde voor skiën buiten de piste.
Oh ik wel hoor :D

prins diepfriso

boeit me echt geen ene zak :D
pi_211041985
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 16:22 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Ze demonstreren ook niet om onze sympathie te krijgen, ik heb Youness Ouaali een bekende Nederlands Marokkaanse influencer horen zeggen 'zal ik een ongelovig persoon respecteren? Nooit van mijn leven' 'wel accepteer ik ze' ..

En zo denken veel moslims, het enige wat telt zijn hun eigen broeders, de rest is voor hun lucht.
Lijkt mij een buitengewoon constructieve houding om andere te overtuigen van het vreselijke lot van de Palestijnen.
  zondag 22 oktober 2023 @ 16:24:10 #119
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_211041993
quote:
10s.gif Op zondag 22 oktober 2023 16:22 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Pro Hamas manifesten, meer niet, je ziet en hoort ze niet als het over Jemen gaat, de Oeigoeren, het boeit niemand ene flikker tot er Joden gehaat kunnen worden
dan gaan ze vlagvreten en leraarsteken

nja... ik vind dat maf gedrag
Vooral als je bedenkt dat veel van die lui op Europese pleinen Soennitisch zijn en echt een tering hekel hebben aan Shi'iten. En laat Hamas als verlengstuk van het Iraanse regime nu juist dat zijn. Ze staan feitelijk op een pro-Iran demonstratie.Dat verklaart ook waarom de Egyptenaren hun grens in principe dicht houden.

Maar goed, de volgorde zal wel zijn: eerst de ongelovigen, dan elkaar. En van de ongelovigen vinden ze Joden het ergst, dat mag wel duidelijk zijn inmiddels.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_211041998
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 13:51 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Nee, ik heb het niet over dat zelfgefabriceerd tekeningetje van je.
Nou ja, dit 'zelfgefabriceerde tekeningetje' komt gewoon uit de Wall Street Journal.
Ook in het filmpje dat eerder vandaag al voorbij is gekomen, kun je ze goed zien trouwens (vanaf 3:56, ik help je wel even):

Hier:

quote:
Nee, blijkbaar heb je een klad waarin je de quotes opslaat. Alsof dat niet levenloos genoeg is gebruik je het ook niet eens tegen jezelf.
Dat heet - nogmaals - Mycroft. Probeer het eens. Als het ware een spiegel van jezelf. Al weet ik niet of dat in jouw geval heel verstandig is, maar goed.

Zo moeilijk was het niet trouwens, die quotes bij elkaar schrapen. Buiten één van die quotes kwamen ze allemaal binnen dezelfde ochtend/middag. Misschien ander repertoire aan taal bezigen voortaan? Komt een beetje repetitief over.
Daarmee verlies je je publiek.
Just sayin'.

quote:
Het is al wel weer genoeg geweest met inhoudsloze persoonlijke aanvallen.
Oei, ik ging te ver?

quote:
Vanaf nu jij ook op negeer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  zondag 22 oktober 2023 @ 16:24:48 #121
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211042007
quote:

En Jihad voor jezelf betekend innerlijk strijd, wat geen ander mens interesseert. De jihadvlag op zo'n demonstratie staat voor islamitische overwinning door geweld.
  zondag 22 oktober 2023 @ 16:26:24 #123
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211042022
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 16:24 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Vooral als je bedenkt dat veel van die lui op Europese pleinen Soennitisch zijn en echt een tering hekel hebben aan Shi'iten. En laat Hamas als verlengstuk van het Iraanse regime nu juist dat zijn. Ze staan feitelijk op een pro-Iran demonstratie.Dat verklaart ook waarom de Egyptenaren hun grens in principe dicht houden.

Maar goed, de volgorde zal wel zijn: eerst de ongelovigen, dan elkaar. En van de ongelovigen vinden ze Joden het ergst, dat mag wel duidelijk zijn inmiddels.
Soeniten, Sjiiten... ze doen maar, net als Urk en Volendam die al eeuwen strijden om wel gek pakkie nu het beste staat.

Compleet geschift
pi_211042027
https://twitter.com/glcarlstrom/status/1715958153966203305

Tja. Wat moet je hier nou nog van zeggen. Verschrikkelijk.
  zondag 22 oktober 2023 @ 16:26:42 #125
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_211042033
Explosie(s) gehoord bij de grensovergang volgens livemap

Reuters: An explosion and the sound of ambulances being heard near the Rafah crossing
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')