Dat wil hij wel hoor.quote:Op zondag 5 november 2023 21:41 schreef Momo het volgende:
Omtzigt die zich niet wil uitspreken of hij premier wil worden
Prima.quote:Op zondag 5 november 2023 21:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind het prima als de VKZ mods het ook goed vinden
Het is bijna sbs6 niveauquote:Op zondag 5 november 2023 21:42 schreef Aberkullie het volgende:
Het moet wel allemaal op kleuterniveau uitgelegd worden voor die simpele kiezers.
Daarom ben ik benieuwd naar het sbs6 debatquote:
en de bommen op gaza-stadquote:Op zondag 5 november 2023 21:45 schreef capricia het volgende:
Is buitenland, EU, Oekraïne, ook een onderwerp?
Ja ze geeft ook geen duidelijk antwoordquote:Op zondag 5 november 2023 21:45 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Blijf het bizar vinden dat de VVD met "oplossingen" komt die ze zelf willens en wetens hebben veroorzaakt.
Ik luister al niet meer naar het VVD verhaal. Ze zeggen het ene en doen compleet iets andersquote:Op zondag 5 november 2023 21:45 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Blijf het bizar vinden dat de VVD met "oplossingen" komt die ze zelf willens en wetens hebben veroorzaakt.
Het hele systeem moet op de schop eigenlijk.quote:Op zondag 5 november 2023 21:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ze zouden gewoon iets aan die toeslagen moeten waarbij minder uren werken gewoon minder toeslagen krijgt
En 7 oktober.quote:
Omtzigt heeft de feiten wel op orde, itt Timmermans die doorgaans maar wat verzintquote:
Dat niet alleen, wat Timmerfrans allemaal zegt is simpelweg onhaalbaarquote:Op zondag 5 november 2023 21:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omtzigt heeft de feiten wel op orde, itt Timmermans die doorgaans maar wat verzint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |