Geneuzel in de marge. Die 3 pakken gezamenlijk max 4-5 zetels.quote:Op zondag 5 november 2023 19:32 schreef Tourniquet het volgende:
Speaking of, "NOS op 3" met Eerdmans, Van Baarle en Van Haga is nu bezig:
Ik vind het niet slecht om de kijker vooraf alvast te informeren over veelgebruikte retorische foefjes.quote:Op zondag 5 november 2023 21:15 schreef hollandia02 het volgende:
[ twitter ]
Laten we de verkiezingen vooral niet te serieus nemen..
Ik neem dat hele debat sowieso niet serieus sinds ik las op de RTL website dat ze verwachten dat Omtzigt zich nu gaat benoemen als premier.quote:Op zondag 5 november 2023 21:15 schreef hollandia02 het volgende:
[ twitter ]
Laten we de verkiezingen vooral niet te serieus nemen..
Robinson met alle lijsttrekkers. 🤣quote:Op zondag 5 november 2023 21:30 schreef Aberkullie het volgende:
Sinds wanneer doet Art Rooijakkers Robinson
Dat zou cool zijnquote:Op zondag 5 november 2023 21:33 schreef superniger het volgende:
[..]
Robinson met alle lijsttrekkers. 🤣
Ik heb even in het feedback topic gevraagd of dit live topic is voor het RTL debat.quote:Op zondag 5 november 2023 21:34 schreef superniger het volgende:
[..]
Dan mag de TT wel wat duidelijker.
Ik zweef nogquote:
Lijkt me wel, uit de OP:quote:Op zondag 5 november 2023 21:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb even in het feedback topic gevraagd of dit live topic is voor het RTL debat.
quote:Om deze debatten voor- en na te beschouwen en gedurende het debat van commentaar te voorzien, lijkt het mij verstandig om een centraal topic aan te maken.
Dat hoop ik ook maar dan met die heksquote:Op zondag 5 november 2023 21:39 schreef FireFox1 het volgende:
Ik hoop dat Nederland slim genoeg is om engnek Timmerfrans geen premier te maken.
Ik vind het prima als de VKZ mods het ook goed vindenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |