Als het niet zo doorzichtig was. Iedereen weet dat die jongen vooral niet door een bepaald deel van Amsterdam zal durven lopen en toen bleef de olifant in de kast. Vooral Jetten wil zich daar niet aan branden. Die schrapte daar een passage over in een eigen lezing toen dat benoemen toch te gevoelig bleek. Net zoals een bepaalde wethouder van Groenlinks Amsterdam een rapport over homohaat onder in de la liet liggen omdat de uitkomsten hem niet bevielen.quote:Op donderdag 2 november 2023 08:06 schreef TheVulture het volgende:
Jetten draait volgens mij wel een prima campagne, komt verbindend en sterk over in zijn woordkeuze. Reactie richting Baudet was ijzersterk zonder te ontploffen.
https://twitter.com/RobJe(...)06%2Fweird-al%2Fmorequote:Op donderdag 2 november 2023 08:06 schreef TheVulture het volgende:
Jetten draait volgens mij wel een prima campagne, komt verbindend en sterk over in zijn woordkeuze. Reactie richting Baudet was ijzersterk zonder te ontploffen.
...en Oscar Belhagel heeft ook gewerkt bij Khalid en Sophie volgens zijn account. Waar Rob Jetten de dat na dat debat Met Baudet en "Bram de nonbinair" aanschoof.quote:Op donderdag 2 november 2023 09:47 schreef Nober het volgende:
Bram vriend van producent Oscar Behagel o.a. Lubach.
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Inderdaad. Die is van zichzelf al belachelijk.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:27 schreef Chivaz het volgende:
Ik heb mij ieder geval kostelijk vermaakt met Bram, Baudet en Jetten. Wat een belachelijk “debat” was dat zeg. En nee dat lag echt niet aan Baudet.
Ieder zijn mening, ik vond Baudet wel goed uit de verf komen ondanks de soms ronduit vijandige setting.quote:Op vrijdag 3 november 2023 16:24 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Inderdaad. Die is van zichzelf al belachelijk.
Nou nee.quote:Op donderdag 2 november 2023 08:06 schreef TheVulture het volgende:
Grote kans ook dat die weer minister van iets wordt.quote:
Het probleem met D66 is dat daar in de loop van tijd tijdens en na Pechtold een raar soort accuzuur in de partij gedropen is. Alles draait om beeldvorming en daarbij de waarheid geweld aan doen is ondergeschikt aan de boodschap. Of het nu een framende Jetten is richting Baudet, de Remkes drankroddels uit de koker van Sjoerdsma of de rare sneren van Tjeerd de Groot die steeds door de Tweede Kamer gecorrigeerd moet worden.quote:Op zaterdag 4 november 2023 13:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou nee.
En dat hij daarna op twitter dingen Baudet in de mond legt getuigt ook van gebrek aan integriteit.
Het lijkt er vooral op dat de NPO een ijzersterke campagne draait. Wat een laag opzetje was dat Jetten-Baudet debat, het was loepzuivere desinformatie. Zeer onwaardig.quote:Op donderdag 2 november 2023 08:06 schreef TheVulture het volgende:
NPO is het propagandakanaal van D66.quote:Op zondag 5 november 2023 12:54 schreef Smegma. het volgende:
[..]
Het lijkt er vooral op dat de NPO een ijzersterke campagne draait. Wat een laag opzetje was dat Jetten-Baudet debat, het was loepzuivere desinformatie. Zeer onwaardig.
Omtzigt heeft al meerdere malen aangegeven geen premier te willen worden dus die duwt Timmermans in het zadel en hij wordt minister.op een leuke post.quote:Op zondag 5 november 2023 10:21 schreef Momo het volgende:
Vanavond 21:30 (na Expeditie Robinson) het RTL verkiezingsdebat
[ twitter ]
Jetten is daar maar 1 keer aanwezig geweest. En hij had de pech dat ze hem naast die clown neer hebben gezet. Alle andere npo3 debatten waren gewoon prima te kijken.quote:Op zondag 5 november 2023 12:54 schreef Smegma. het volgende:
[..]
Het lijkt er vooral op dat de NPO een ijzersterke campagne draait. Wat een laag opzetje was dat Jetten-Baudet debat, het was loepzuivere desinformatie. Zeer onwaardig.
Hebben ze een Jood/Koerd/Armeen uitgenodigd voor Van Baarle?quote:Op zondag 5 november 2023 19:32 schreef Tourniquet het volgende:
Speaking of, "NOS op 3" met Eerdmans, Van Baarle en Van Haga is nu bezig:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |