https://www.ad.nl/show/sb(...)ej5VW3iPEtGIR6Yg2ZiQquote:SBS komt met nieuwe, dagelijkse realityshow: De bondgenoten
SBS 6 komt dit najaar met een nieuwe, dagelijkse realityshow. In De bondgenoten leven vijftien deelnemers met elkaar samen, verdeeld in vijf trio’s die eZe moeten met spellen en opdrachten proberen het winnende team van de maand te worden, en dan is het ineens ieder voor zich en kunnen ‘bondgenoten ineens vijanden worden’, laat producent Talpa weten, want slechts een deelnemer uit het winnende team gaat naar huis met een bedrag van 100.000 euro. Ook van het slechtst presterende trio gaat één iemand naar huis, maar met lege handen. Elke maand komen er dan twee nieuwe deelnemers het spel in, verandert de samenstelling van de teams en begint de boel weer van voor af aan.
Talpa is nog op zoek naar deelnemers, die ‘sterk of slim zijn, of allebei’. Wie langere tijd kan vrijmaken om mee te doen, kan zich opgeven via een speciale website.en maand lang elkaars bondgenoten zijn.
Had ook gekund, die Dansmarathon werd destijds ook live op YouTube gestreamed, maar ook op het eigen kijk.nl. Mogelijkheden genoeg, des te vreemder vind ik de keuze voor helemaal geen streams.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:06 schreef freaky40 het volgende:
Of op NLZIET daar wordt net zoals op Videoland ook live op gestreamd zoals alle TV zenders. Zelf YouTube zou kunnen. Maar misschien zijn ze ook wel bezig met een eigen platform voor dit programma net zoals bij Utopia.
De reden voor geen streams die ik kan verzinnen, vanwege die idiote lange tijd tussen live stream en tv is het verklappen van plot twists tussen de groepen nu dodelijk voor het formatquote:Op zondag 22 oktober 2023 11:34 schreef freaky40 het volgende:
Ja blijkbaar leeft het wel. En verder lijkt het me sterk dat ze een hekel aan SL's hadden, dat viel wel mee eigenlijk de laatste periode van EJVJL.
Dat was toch ook al bij EJVJL het geval. Ik vind dat wel wat overtrokken als dat de reden zou zijn. Ik wil graag de reden en argumenten van Talpa dan horen en geen speculaties.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De reden voor geen streams die ik kan verzinnen, vanwege die idiote lange tijd tussen live stream en tv is het verklappen van plot twists tussen de groepen nu dodelijk voor het format
Prima reclame voor een slappe poging De Gouden Loods Episode 2 spannend te maken nog voordat ze begonnen zijnquote:Op zondag 22 oktober 2023 18:29 schreef superniger het volgende:
Jan is een beetje dom.
https://www.mediacourant.(...)t-is-rare-televisie/
Streams worden gewoon doodgezwegen lijkt het wel.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:29 schreef MacDeMarco het volgende:
tv.gids.nl lijkt ook een beetje in de war, het streamen was voor EJVJL en Utopia een heel groot onderdeel van het programma waardoor mensen ervan genoten![]()
[ afbeelding ]
extra info
Wat De Bondgenoten onderscheidt van het onlangs uitgezonden Een Jaar van je Leven, is dat de deelnemers van dit spel niet opgesloten worden. De kandidaten mogen gewoon de krant lezen, tv-kijken, bellen met het thuisfront en af en toe zelfs een bekende ontvangen. Dit gaat alleen wel ten koste van punten. Aan het begin van elke maand worden de teams – inclusief twee vervangers - opnieuw samengesteld, met de puntentelling op nul. Aan Jan Versteegh de eer om deze reeks te presenteren.
Ik vraag mij af of de punten alleen te maken hebben met het bovenaan komen in de ranking om tegen je team te strijden voor de 100.000 of ook nog eens samenhangt met de hoogte van het uiteindelijk te winnen bedrag zelf.
Wees blij, nooit meer discussies over verklappende TT's van de Cossenquote:Op zondag 22 oktober 2023 18:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Streams worden gewoon doodgezwegen lijkt het wel.
Dan moet al dat schuim maar niet op Fok komen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wees blij, nooit meer discussies over verklappende TT's van de Cossen
Neuh.. een 100% gescripte show volgen met voorgeprogrammeerde ruzies en fake plots zonder de mogelijkheid zelf een oordeel te kunnen vellen via streams, is een no-goquote:Op zondag 22 oktober 2023 19:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het lijkt mij oprecht leuk om te volgen
Gelukkig mogen smaken verschillen. Jou lijkt het niks, mij leuk. Helemaal primaquote:Op zondag 22 oktober 2023 19:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh.. een 100% gescripte show volgen met voorgeprogrammeerde ruzies en fake plots zonder de mogelijkheid zelf een oordeel te kunnen vellen via streams, is een no-go
Big brother is ook gescript. Heel vaak streamlocks. Uiteindelijk moet er ook gewoon tv gemaakt worden dus ze gaan er geen saaie types in stoppen..quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:17 schreef freaky40 het volgende:
Ik ga gewoon kijken, maar wel zeer kritisch en met een gezond portie argwaan hoe dingen ontstaan, lopen en in beeld gebracht worden middels verhaallijnen.
Hopelijk zet NLZIET het wel gelijk online want ik ga echt niet lineair kijken maar wel zonder commercials!
Moet haast wel.quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:21 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ik verwacht eigenlijk geen streams meer. Heel jammer. Bij dit concept juist zo nodig en het laat het programma ook meer leven. Of ze moeten er nog mee bezig zijn? Hoop toch nog een aankondiging tegen beter weten in
SL's alleen bij spellen. Dat neem ik op de koop toe als dat bij De Bondgenoten ook zou zijn. Alles beter dan GEEN streams.quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:54 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Big brother is ook gescript. Heel vaak streamlocks. Uiteindelijk moet er ook gewoon tv gemaakt worden dus ze gaan er geen saaie types in stoppen..
Há. ze zeggen dat dit járen kan gaan lopenquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
Geen streams is de doodsteek voor dit programma, gedoemt om te mislukken.
Jammer John de Mol, weer 'n verkeerd paard ingezet.
Dom mens.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:37 schreef freaky40 het volgende:
Nee Caroline is een beetje wereldvreemd, psychologen waren er al sinds BB1!
Wil 15 kilo afvallen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké! Er zitten wel irritante mensen in. Die adhd-er en die oudere mevrouw
Heeft niet eens de moeite genomen om zijn haar te kammen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nou daar is het sukkeltje van de klas, Jantje
En dat Talpa die mensen ook graag uitkiest.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het nadeel van dit soort programma's is dat het onsympathieke deelnemers trekt
Ja... klopt. Ach hoort erbij. Vind het alleen een onaardig stelquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:54 schreef Eightyone het volgende:
[..]
En dat Talpa die mensen ook graag uitkiest.
Vliegen en misschien wat Orbsquote:Op zondag 22 oktober 2023 22:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zijn dat nou stofjes en vliegen
hoe weet je datquote:Op zondag 22 oktober 2023 22:06 schreef lojanda het volgende:
Ik zou voor een vos gaan.. heb je lekker een deur naar buiten in de slaapkamer
het is er gruwelijk stoffigquote:Op zondag 22 oktober 2023 22:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zijn dat nou stofjes en vliegen
Dat is K2 uit ejvjl en die kamer had als enige een deur ook naar buitenquote:
ja jammer geen streamquote:Op zondag 22 oktober 2023 22:05 schreef Sestra666 het volgende:
geen livestreams wel?
1e indruk is wel leuk
beetje dom, hij wordt er gelijk op afgerekendquote:Op zondag 22 oktober 2023 22:10 schreef 5thencounter het volgende:
En al een HuilieHuiliie.. voor zijn dochtertje boehoehoe... hoe de fuck is het mogelijk
Zo snel snel jankkaart al trekken.. het is duidelijk al de sukkelquote:Op zondag 22 oktober 2023 22:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
beetje dom, hij wordt er gelijk op afgerekend
Ik kijk wel wel maar vind het ontzettend jammer dat er geen live stream is, lekker, gezellig zo de winter in maar helaas.quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:11 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Zonder livestreams haak ik toch snel af denk ik.
quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:18 schreef 5thencounter het volgende:
En de relnicht.. met een blauw colbertje
En de etterbak.. met een blauw colbertje
En de koelekut..met blauw colbertje
Ze zouden al bijna een groepje zijn
Giorgioquote:Op zondag 22 oktober 2023 22:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan die gozer uit DGK
een babbelaar maar als je een keer hard BOE roept....quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:20 schreef spapaars het volgende:
Bijdehand en ook een gluiperd.
[ afbeelding ]
Stuiternichtquote:Op zondag 22 oktober 2023 22:20 schreef spapaars het volgende:
Bijdehand en ook een gluiperd.
[ afbeelding ]
Je kent iemand een paar uur en dan dit al zeggen.. ik begrijp dat ook nooit.quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:24 schreef Was-beer het volgende:
Eerst zeggen hoe goed ken je elkaar nou en vervolgens zeggen ik hou van je
Ze zitten daar al sinds Dinsdagmiddagquote:Op zondag 22 oktober 2023 22:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je kent iemand een paar uur en dan dit al zeggen.. ik begrijp dat ook nooit.
Weet je genoeg voor de restquote:Op zondag 22 oktober 2023 22:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dat noemen ze een spectaculaire aftrap van De Bondgenoten![]()
Is ook de doodvonnis om te mislukken, geen streamsquote:Op zondag 22 oktober 2023 22:29 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ik snap de keuze niet dat er geen live stream is maar er is ook totaal geen reden gegeven...
Videoland wilde het niet? oid mooi kak dusquote:Op zondag 22 oktober 2023 22:29 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ik snap de keuze niet dat er geen live stream is maar er is ook totaal geen reden gegeven...
scherpquote:Op zondag 22 oktober 2023 22:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Opvallend dat ze al gekleurde kleding dragen
quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze zitten daar al sinds Dinsdagmiddag
zag t ook op vland staan, maar ga nu twijfelenquote:Op zondag 22 oktober 2023 22:37 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ook raar ze hebben aan het eind ook niet gezegd waar het te zien is toch? Veel mensen denken Videoland maar is dus op kijk.nl
Nie zo erg moeilijk, ze weten al wekenlang dat ze 4 groepen moete worden en zitten al ruim 6 dagen in de loods.. tijd zát om 16 mensen 4x op de foto te zettenquote:Op zondag 22 oktober 2023 22:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal ook niet meer gebeuren, SBS en RTL mogen van de overheid niet fuseren..
Alleen op kijk.nl dus... en geen eens een melding of voiceover die dat even duidelijk over laat komenquote:
Geen livestreams is wel heel apart. Tot nu toe bijna bij elke rls geweest. Ook niet meer van deze tijd om het niet te doenquote:Op zondag 22 oktober 2023 22:43 schreef Chanel5 het volgende:
Ach we moeten het maar met de kruimeltjes doen, we hebben weer wat om hier over te kleppen.
Eerst de mensen en het spel maar eens leren kennen
Maar verdorie....live streams zijn leuker.....alhoewel mijn man wel eens zat wordt van dat geklep in zijn huis![]()
Maar echt over de winter een livestream is lekker, zomerdag ben ik er veel minder en mis teveel.
Januari weer een BB.quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:43 schreef Chanel5 het volgende:
Ach we moeten het maar met de kruimeltjes doen, we hebben weer wat om hier over te kleppen.
Eerst de mensen en het spel maar eens leren kennen
Maar verdorie....live streams zijn leuker.....alhoewel mijn man wel eens zat wordt van dat geklep in zijn huis![]()
Maar echt over de winter een livestream is lekker, zomerdag ben ik er veel minder en mis teveel.
twas ook ineens afgelopen, maar goed, we gaan het meemaken.. ik ga het proberen te volgen, ik hoop niet dat ze van die kinderachtige spelletjes moeten gaan doen, net als in vorige rlsquote:Op zondag 22 oktober 2023 22:43 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Alleen op kijk.nl dus... en geen eens een melding of voiceover die dat even duidelijk over laat komen
Klopt zeer apart en de keuze om het niet te doen is mij niet duidelijk.\quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:44 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Geen livestreams is wel heel apart. Tot nu toe bijna bij elke rls geweest. Ook niet meer van deze tijd om het niet te doen
De laatste vond ik goed, beter dan die slappe hap van de laatste tijd. Spellen konden we ook zien.quote:
Aparte keuze. Ook totaal geen uitleg. Word dood gezwegen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Klopt zeer apart en de keuze om het niet te doen is mij niet duidelijk.\
BB's, Utopia's, en natuurlijk jaar van je leven en dit niet ?????
Na DGK kwam in die villa eenmalig Can't Buy Me Love en dat ook zonder streams.quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Klopt zeer apart en de keuze om het niet te doen is mij niet duidelijk.\
BB's, Utopia's, en natuurlijk jaar van je leven en dit niet ?????
Personeels tekort denk ik.quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:29 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Veel plezier en geniet er vanquote:Op zondag 22 oktober 2023 23:11 schreef Chanel5 het volgende:
We gaan het zien, ik ben er van tussen.
Twee kleindochters(1 en 3) te logeren was nogal een onderneming.
Ziet er bekend uit.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:03 schreef spapaars het volgende:
Slaapkamers zijn al ingedeeld voor de bondjes.
[ afbeelding ]
Leuk om de loods weer te zien.quote:
laminaat op de vloer ...quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Leuk om de loods weer te zien.
Zie wat aanpassingen zoals een bar en de badkamer heeft luxe wasbakken en andere douchedeuren.
Nette cijfers, gelijk aan EJVJL en dit is op een later tijdstip, op zondagavond met concurrentie. Dus prima. Denk dat het zeker de 400.000/500.000 wel aan kan tikken volgende week, deze kick-off. Nu nog de streams op: aan!quote:Op maandag 23 oktober 2023 08:52 schreef Nemrut het volgende:
De kick off: lineair 385.000 kijkers.
(bron: Tina Nijkamp)
Daar komt het ook niet meer op. Alleen op Kijk.nl met commercials en NLZIET zonder.quote:
Dit zijn nu net de 2 types die ik er meteen uit zou willen hebben. Die meid begon al meteen met het roddelen en die kerel moet eens netjes ABN leren spreken. Ikzelf kom ook uit Brabant maar spreek echt wel beschaaft Nederlands hoor. Kan me niet voorstellen dat deze gast op school niet netjes heeft leren spreken. Ik erger me trouwens nu al aan die homoboy met zijn grote bek, afwachten of dat gezellig gaat worden.quote:Op maandag 23 oktober 2023 01:11 schreef spapaars het volgende:
Hier kan je Jennemie uit De Bondgenoten al van kennen
https://lovereality.nl/hi(...)noten-al-van-kennen/
Jelle wil met prijzengeld van De Bondgenoten 'een mooie show gaan neerzetten'
https://lovereality.nl/je(...)how-gaan-neerzetten/
Casper zouden we kunnen kennen van De Alleskunner 2022 en Wesley deed aan het eerste seizoen van Million Dollar Island mee.quote:Op maandag 23 oktober 2023 01:11 schreef spapaars het volgende:
Hier kan je Jennemie uit De Bondgenoten al van kennen
https://lovereality.nl/hi(...)noten-al-van-kennen/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Jammer, maar ik ga niet NOG een abo nemen. Helaasquote:Op maandag 23 oktober 2023 11:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar komt het ook niet meer op. Alleen op Kijk.nl met commercials en NLZIET zonder.
quote:Op maandag 23 oktober 2023 11:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dit zijn nu net de 2 types die ik er meteen uit zou willen hebben. Die meid begon al meteen met het roddelen en die kerel moet eens netjes ABN leren spreken. Ikzelf kom ook uit Brabant maar spreek echt wel beschaaft Nederlands hoor. Kan me niet voorstellen dat deze gast op school niet netjes heeft leren spreken. Ik erger me trouwens nu al aan die homoboy met zijn grote bek, afwachten of dat gezellig gaat worden.
Jammer dat ik de rest van de uitzendingen niet meer kan volgen omdat het alleen op nlziet te zien is en daar moet je flink voor betalen.Of is Kijk.nl gratis?
Kijk.nl is gewoon gratisquote:Op maandag 23 oktober 2023 11:52 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Jammer, maar ik ga niet NOG een abo nemen. Helaas
waarschijnlijk hebben ze allemaal een foto moeten maken met alle kleuren shirtsquote:Op zondag 22 oktober 2023 22:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja dat kan zo over komen, maar vergeet niet dat je naar gemonteerde beelden kijkt en je er (nog) geen streams bij hebt op dit moment. Dat vertekend enorm met hoe het in de werkelijkheid is. Dat zag je ook bij EJVJL.quote:Op maandag 23 oktober 2023 11:39 schreef KinKiJan het volgende:
Sommigen figuren lijken me strontvervelend, veel druktemakers, maar dat is maar een eerste indruk op basis van 1 aflevering en van wat ze ons willen laten zien. Eens zien waar het heen gaat, ook met de opdrachten enzo.
Ze zullen snel aan de bak moeten, ze hadden eten voor die dag, en voor ontbijt de volgende dag, de rest moet "verdiend" worden, erg lastig uit te vlooien hoe snel ze die 6 dagen achterstand gaan weg editten op de knip&plak tafelquote:Op maandag 23 oktober 2023 12:20 schreef KinKiJan het volgende:
Toen ze gisteren na die eerste zoemer allemaal op de bank zaten dacht ik meteen 'die hebben daar minimaal 10 minuten in stilte moeten zitten voor de shots voordat Jan begon te praten'![]()
En dat is eigenlijk dan nog maar 'onschuldig' en begrijpelijk knip/plak werk.
Hoop dat ze wel wat interessantere opdrachten moeten doen, hoepelen met kromme frisbees zou met hoe die loods er nu uitzet echt veel te cheap zijn.
Ja met reclame, ik kijk wel een aflevering danquote:
Nou, iemand daar gaf al wat voorbeelden van opdrachten die ze moesten doen in bepaalde categorieën, dat was zo'n beetje hetzelfde als bij EJVJL. Benieuwd of de Febo-scheidsrechters er weer bij zijn en of we bekende gezichten gaan zien.quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:20 schreef KinKiJan het volgende:
Toen ze gisteren na die eerste zoemer allemaal op de bank zaten dacht ik meteen 'die hebben daar minimaal 10 minuten in stilte moeten zitten voor de shots voordat Jan begon te praten'![]()
En dat is eigenlijk dan nog maar 'onschuldig' en begrijpelijk knip/plak werk.
Hoop dat ze wel wat interessantere opdrachten moeten doen, hoepelen met kromme frisbees zou met hoe die loods er nu uitzet echt veel te cheap zijn.
Er komen maar twee nieuwe per maand bij die de winnaar en verliezer vervangen, dus moet meevallenquote:Op maandag 23 oktober 2023 14:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tegen de tijd dat ik de namen bij de gezichten kan onthouden komen er weer nieuwe bewoners... Ik ben zo slecht in namen, wish me luck
Het is net een Utopiaatje in de Loods, daar werden ook regelmatig verse "acteurs" door de Poort gesmeten, al naar de wens vd kijkcijfers... , meer sex, meer aggressie, meer geziek&gezijk op bestellingquote:Op maandag 23 oktober 2023 15:22 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Er komen maar twee nieuwe per maand bij die de winnaar en verliezer vervangen, dus moet meevallen
Komen geen livestreams maar dat was toch allang duidelijk?quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:01 schreef Yasmin__x het volgende:
Nog steeds niets bekend over livestreams. Dit programma gaat hem niet worden. John de Mol houdt z'n kaken stijf op elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:19 schreef Moeraskat het volgende:
Ik moet nog terugkijken. Maar ik vind het lastig dat er geen streams zijnMisschien juist maar goed dan dat er geen livestreams zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Haha ja zo kun je het ook zien.quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien juist maar goed dan dat er geen livestreams zijn
quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:19 schreef Moeraskat het volgende:
Ik moet nog terugkijken. Maar ik vind het lastig dat er geen streams zijnDat lijkt me een pittige situatie voor jou zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had nog een sprankje hoop maar nu weet ik zeker dat ik dit programma definitief links laat liggen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Komen geen livestreams maar dat was toch allang duidelijk?
Ik vrees het ergste.quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat lijkt me een pittige situatie voor jou zo!
Valt toch wel mee?quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat lijkt me een pittige situatie voor jou zo!
Dat heb ik ook gedaanquote:Op maandag 23 oktober 2023 17:25 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Ik had nog een sprankje hoop maar nu weet ik zeker dat ik dit programma definitief links laat liggen.
Ik had gehoopt dat die er toch nog kwamen alleen dat het later bekend gemaakt zou worden. Denk niet dat dat er nu nog in zitquote:Op maandag 23 oktober 2023 17:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat mensen er op hopen terwijl er duidelijk is gezegd dat er geen livestreams komen zegt meer over hun. Ik heb regelmatig voorbij zien komen dat er geen livestreams komen van dit programmaquote:Op maandag 23 oktober 2023 17:26 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat die er toch nog kwamen alleen dat het later bekend gemaakt zou worden. Denk niet dat dat er nu nog in zit
Jawel want ik voorspel drama. En dat wil ik natuurlijk zienquote:Op maandag 23 oktober 2023 17:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Valt toch wel mee?Het is geen wereldramp
![]()
Je kan er ook voor kiezen om niet te kijken
Hoop doet levenquote:Op maandag 23 oktober 2023 17:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat mensen er op hopen terwijl er duidelijk is gezegd dat er geen livestreams komen zegt meer over hun. Ik heb regelmatig voorbij zien komen dat er geen livestreams komen van dit programma
Op tv dusquote:Op maandag 23 oktober 2023 17:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jawel want ik voorspel drama. En dat wil ik natuurlijk zien
Ja, maar ik mis gewoon livestreams op zichzelf. Vind dat gewoon leuk en een COS vind ik ook leuk. Dan maar wachten op wat anders…quote:
Dat wordt dan BB gok ikquote:Op maandag 23 oktober 2023 17:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar ik mis gewoon livestreams op zichzelf. Vind dat gewoon leuk en een COS vind ik ook leuk. Dan maar wachten op wat anders…
Het stond overal maar was meer overgomen van andere site's geen reactie of uitleg van Talpa zelf helaas. Die zwijgen het doodquote:Op maandag 23 oktober 2023 17:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat mensen er op hopen terwijl er duidelijk is gezegd dat er geen livestreams komen zegt meer over hun. Ik heb regelmatig voorbij zien komen dat er geen livestreams komen van dit programma
Nee , het heeft duidelijk op de sites gestaanquote:Op maandag 23 oktober 2023 17:36 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Het stond overal maar was meer overgomen van andere site's geen reactie of uitleg van Talpa zelf helaas. Die zwijgen het dood
Ja, ik hoop het. En hoop dat het leuk is dan de vorige keer. Want ik vond die deelnemers maar niks dus heb dat seizoen overgeslagen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat wordt dan BB gok ik![]()
Althans : dat hoop ik dan maar
Maar vanuit talpa zelf nooit wat gehoord. Geen reactie of uitleg.quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , het heeft duidelijk op de sites gestaan
Helemaal mee eens, des te tragischer dat er geen streams zijn dit keer.quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:12 schreef freaky40 het volgende:
Vind dat wel weer leuk aan deze realityshow want ik weiger het RLS te noemen vooralsnog zonder streams, dat er steeds nieuwe aanwinst is elke maand. Dat houdt de dynamiek levendig. Op een gegeven moment was ik wel klaar met al die koppen in EJVJL, ze waren wel uit geluld over van alles en nog wat.
Ik heb de afgelopen keer niet gekeken omdat ik naar JvJL keekquote:Op maandag 23 oktober 2023 17:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik hoop het. En hoop dat het leuk is dan de vorige keer. Want ik vond die deelnemers maar niks dus heb dat seizoen overgeslagen.
Is dat belangrijk als het hier vaak genoeg is gemeld?quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:39 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Maar vanuit talpa zelf nooit wat gehoord. Geen reactie of uitleg.
Ik lees toch verschillende reacties dat ze graag hadden willen weten WAAROM die keuze is gemaakt. Dat weten we dus niet. Elke site kan overnemen dat er geen streams zijn maar kijkers vragen zich dat toch af.quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is dat belangrijk als het hier vaak genoeg is gemeld?
Schrijf een brief zou ik zeggenquote:Op maandag 23 oktober 2023 17:41 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik lees toch verschillende reacties dat ze graag hadden willen weten WAAROM die keuze is gemaakt. Dat weten we dus niet. Elke site kan overnemen dat er geen streams zijn maar kijkers vragen zich dat toch af.
Zou ook wel willen weten waarom de keuze gemaakt is om geen streams te doen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:41 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik lees toch verschillende reacties dat ze graag hadden willen weten WAAROM die keuze is gemaakt. Dat weten we dus niet. Elke site kan overnemen dat er geen streams zijn maar kijkers vragen zich dat toch af.
Dat kan ik zeg alleen dat de communicatie slecht was bedoel een reden was wel fijn geweest. Ieder zijn eigen meningquote:Op maandag 23 oktober 2023 17:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Schrijf een brief zou ik zeggen![]()
Ik snap het probleem niet
De communicatie was best duidelijk , het heeft hier(Of in een ander topic) vaak genoeg gestaanquote:Op maandag 23 oktober 2023 17:45 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat kan ik zeg alleen dat de communicatie slecht was bedoel een reden was wel fijn geweest. Ieder zijn eigen mening
Nee, ze zijn er nog over bezig is het verhaal.quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken.quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien juist maar goed dan dat er geen livestreams zijn
In principe hebben ze een heel raamwerk voor livestreams overgenomen van ejvjl waar weinig aan gedaan hoeft te worden. Sinds de fusie tussen RTL en SBS6 niet doorgaat hadden ze alleen even een eigen website moeten maken net als in het verleden met Utopia. Daar hadden ze ook nog eens extra geld mee kunnen vangen, 2,50 per maand of zo. Het enige wat ik kan bedenken is dat de regie de macht in handen wil houden en zo veel mogelijk knippen en plakken zonder dat mensen het oorspronkelijke beeld kunnen checken via de livestreams.quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou ook wel willen weten waarom de keuze gemaakt is om geen streams te doen.
Niet alles wat hier word gezet is ook altijd waar. We nemen over wat er op internet staat en soms klopt de info maar soms worden er ook dingen aangepast. We zjn geen directe bronnen. Ik zeg alleen maar dat ik en andere ook een reden ervoor hadden willen weten. Thats allquote:Op maandag 23 oktober 2023 17:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De communicatie was best duidelijk , het heeft hier(Of in een ander topic) vaak genoeg gestaan
Ik denk meer dat je zelf graag wilde geloven dat er wel streams zouden komen. Ik heb het hier zo vaak gelezen , daarom ook besloten niet te gaan kijken.
Ik heb nog nergens een argument gelezen van Talpa zelf waarom er geen livestreams zijn. Alleen dat ze er niet zijn, maar dat werd later weer ontkracht dat ze er nog over bezig waren door een andere woordvoerder en daar blijft het vooralsnog bij.quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:49 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
In principe hebben ze een heel raamwerk voor livestreams overgenomen van ejvjl waar weinig aan gedaan hoeft te worden. Sinds de fusie tussen RTL en SBS6 niet doorgaat hadden ze alleen even een eigen website moeten maken net als in het verleden met Utopia. Daar hadden ze ook nog eens extra geld mee kunnen vangen, 2,50 per maand of zo. Het enige wat ik kan bedenken is dat de regie de macht in handen wil houden en zo veel mogelijk knippen en plakken zonder dat mensen het oorspronkelijke beeld kunnen checken via de livestreams.
Dat dus.quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik heb nog nergens een argument gelezen van Talpa zelf waarom er geen livestreams zijn. Alleen dat ze er niet zijn, maar dat werd later weer ontkracht dat ze er nog over bezig waren door een andere woordvoerder en daar blijft het vooralsnog bij.
Op diverse websites worden aannames gemaakt dat er geen livestreams zijn, maar dat nemen ze van elkaar over zonder te fact checken of dit wel klopt, zonder erbij te vragen waarom er geen streams zijn. En dat wil ik juist wel eens weten.quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:49 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Niet alles wat hier word gezet is ook altijd waar. We nemen over wat er op internet staat en soms klopt de info maar soms worden er ook dingen aangepast. We zjn geen directe bronnen. Ik zeg alleen maar dat ik en andere ook een reden ervoor hadden willen weten. Thats all
Precies dat is dus ook wat ik denk en bedoel!quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Op diverse websites worden aannames gemaakt dat er geen livestreams zijn, maar dat nemen ze van elkaar over zonder te fact checken of dit wel klopt, zonder erbij te vragen waarom er geen streams zijn. En dat wil ik juist wel eens weten.
Inderdaad ja.quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:53 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Precies dat is dus ook wat ik denk en bedoel!
Zou kunnen ja.quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:49 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
In principe hebben ze een heel raamwerk voor livestreams overgenomen van ejvjl waar weinig aan gedaan hoeft te worden. Sinds de fusie tussen RTL en SBS6 niet doorgaat hadden ze alleen even een eigen website moeten maken net als in het verleden met Utopia. Daar hadden ze ook nog eens extra geld mee kunnen vangen, 2,50 per maand of zo. Het enige wat ik kan bedenken is dat de regie de macht in handen wil houden en zo veel mogelijk knippen en plakken zonder dat mensen het oorspronkelijke beeld kunnen checken via de livestreams.
Dat is wel een goede inkijk idd!quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:14 schreef Alocanda het volgende:
Ik snap het ergens wel dat er geen stream is. Ze mogen contact hebben met de buitenwereld en kunnen dan via streamers spelinfo krijgen. Het gaat wel om een ton die ze kunnen winnen.
Op nlziet kan je het terugblikkenquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:34 schreef Joyce-43 het volgende:
Had het ook graag willen volgen, maar ja valt samen met GTST en gisteren met expeditie robinson en ook gisteren Formule1 wat ik dus gekeken heb![]()
dus helaas niet gekeken
En op kijk.nl gratis...quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op nlziet kan je het terugblikken
Roy Donderswannabeequote:Op maandag 23 oktober 2023 19:56 schreef Sestra666 het volgende:
ik erger me nu al aan die nicht, hoe heet hij?
Heb het gevoel dat hij helemaal geen homo is maar het speeltquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:56 schreef Sestra666 het volgende:
ik erger me nu al aan die nicht, hoe heet hij?
Net zo nep als die Martien M. uit Noordwijk.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:58 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
nou he? zo nep.. maar hoe heet hij
Zou de enige homi zijn ineen rls die blij is dat er geen andere homo in het programma zitquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Net zo nep als die Martien M. uit Noordwijk.
We kunnen een bingokaart maken. Nu alquote:Op maandag 23 oktober 2023 20:01 schreef Moeraskat het volgende:
Even tellen hoevaak die Eduardo jankt
Kom maar doorquote:Op maandag 23 oktober 2023 20:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
We kunnen een bingokaart maken. Nu al
Jorimquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:58 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
nou he? zo nep.. maar hoe heet hij
quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kijk je weer naar je spiegelbeeld?
quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kijk je weer naar je spiegelbeeld?
Ja...quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Pisnicht nu al bekken met zijn slaapmaatje??
Hij is best leuk eigenlijkquote:Op maandag 23 oktober 2023 20:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Pisnicht nu al bekken met zijn slaapmaatje??
Neequote:Op maandag 23 oktober 2023 20:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij is tot nu toe nog niet zo irri als Martien
Nou hij heeft wel de hele tijd de mond open. Ben hem al wel zat nuquote:Op maandag 23 oktober 2023 20:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij is tot nu toe nog niet zo irri als Martien
Zal wel in het script staanquote:Op maandag 23 oktober 2023 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
Ze snappen allemaal al heel snel wat de bedoeling is, zo snel mogelijk sexxen, of een tyfuslijer uithangen dan wel de DeugOpa od Oma uithangen
Hoeft niet eens, het zijn stuk voor stuk gecaste en gecoachte figuren die precies weten waar ze voor getekend hebben , zo snel mogelijk "In the picture spelen"quote:
Ja, ook wel begrijpelijk. Ze moeten immers tv maken.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoeft niet eens, het zijn stuk voor stuk gecaste en gecoachte figuren die precies weten waar ze voor getekend hebben , zo snel mogelijk "In the picture spelen"
quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die gozer van dat maatpak lijkt sprekend op Albert Mol (toen Appie nog jong en fruitig was)
Ik dacht aan een nieuwe Jessie ik opmaakquote:Op maandag 23 oktober 2023 20:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die gozer van dat maatpak lijkt sprekend op Albert Mol (toen Appie nog jong en fruitig was)
hey brombeerquote:Op maandag 23 oktober 2023 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
24 uur erdoorheen rammelen in 30 minuten, ik vond het al zo'n SW rotzootje
Jij bent positief.Wel leuk om te zien.quote:
24 uur in zo'n korte afl stoppen is ook niet te doen en we hebben ook nog eens geen streams.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet verwonderlijk, dit is de meest chaotische beroerd afgeraffelde TV show tot nu toe
Dank jequote:Op maandag 23 oktober 2023 20:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent positief.Wel leuk om te zien.
En natuuurlijk weer sportenquote:Op maandag 23 oktober 2023 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
24 uur erdoorheen rammelen in 30 minuten, ik vond het al zo'n SW rotzootje
We hebben weer de stoppers met roken. We hebben weer de afvaller. We hebben weer het kleffe homopaarquote:
En de vliegen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
We hebben weer de stoppers met roken. We hebben weer de afvaller. We hebben weer het kleffe homopaar
...
Dat is geen argument want in Utopia hadden ze nog wel meer info van buiten door de markten, andere evenementen en familiebezoek, dus dat gaat niet op....quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:14 schreef Alocanda het volgende:
Ik snap het ergens wel dat er geen stream is. Ze mogen contact hebben met de buitenwereld en kunnen dan via streamers spelinfo krijgen. Het gaat wel om een ton die ze kunnen winnen.
Ja het is wat dat betreft altijd hetzelfde\Weinig kijkers voor de uitzending van gisteren trouwens 385.000quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
We hebben weer de stoppers met roken. We hebben weer de afvaller. We hebben weer het kleffe homopaar
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |