https://www.ad.nl/show/sb(...)ej5VW3iPEtGIR6Yg2ZiQquote:SBS komt met nieuwe, dagelijkse realityshow: De bondgenoten
SBS 6 komt dit najaar met een nieuwe, dagelijkse realityshow. In De bondgenoten leven vijftien deelnemers met elkaar samen, verdeeld in vijf trio’s die eZe moeten met spellen en opdrachten proberen het winnende team van de maand te worden, en dan is het ineens ieder voor zich en kunnen ‘bondgenoten ineens vijanden worden’, laat producent Talpa weten, want slechts een deelnemer uit het winnende team gaat naar huis met een bedrag van 100.000 euro. Ook van het slechtst presterende trio gaat één iemand naar huis, maar met lege handen. Elke maand komen er dan twee nieuwe deelnemers het spel in, verandert de samenstelling van de teams en begint de boel weer van voor af aan.
Talpa is nog op zoek naar deelnemers, die ‘sterk of slim zijn, of allebei’. Wie langere tijd kan vrijmaken om mee te doen, kan zich opgeven via een speciale website.en maand lang elkaars bondgenoten zijn.
Had ook gekund, die Dansmarathon werd destijds ook live op YouTube gestreamed, maar ook op het eigen kijk.nl. Mogelijkheden genoeg, des te vreemder vind ik de keuze voor helemaal geen streams.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:06 schreef freaky40 het volgende:
Of op NLZIET daar wordt net zoals op Videoland ook live op gestreamd zoals alle TV zenders. Zelf YouTube zou kunnen. Maar misschien zijn ze ook wel bezig met een eigen platform voor dit programma net zoals bij Utopia.
De reden voor geen streams die ik kan verzinnen, vanwege die idiote lange tijd tussen live stream en tv is het verklappen van plot twists tussen de groepen nu dodelijk voor het formatquote:Op zondag 22 oktober 2023 11:34 schreef freaky40 het volgende:
Ja blijkbaar leeft het wel. En verder lijkt het me sterk dat ze een hekel aan SL's hadden, dat viel wel mee eigenlijk de laatste periode van EJVJL.
Dat was toch ook al bij EJVJL het geval. Ik vind dat wel wat overtrokken als dat de reden zou zijn. Ik wil graag de reden en argumenten van Talpa dan horen en geen speculaties.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De reden voor geen streams die ik kan verzinnen, vanwege die idiote lange tijd tussen live stream en tv is het verklappen van plot twists tussen de groepen nu dodelijk voor het format
Prima reclame voor een slappe poging De Gouden Loods Episode 2 spannend te maken nog voordat ze begonnen zijnquote:Op zondag 22 oktober 2023 18:29 schreef superniger het volgende:
Jan is een beetje dom.
https://www.mediacourant.(...)t-is-rare-televisie/
Streams worden gewoon doodgezwegen lijkt het wel.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:29 schreef MacDeMarco het volgende:
tv.gids.nl lijkt ook een beetje in de war, het streamen was voor EJVJL en Utopia een heel groot onderdeel van het programma waardoor mensen ervan genoten![]()
[ afbeelding ]
extra info
Wat De Bondgenoten onderscheidt van het onlangs uitgezonden Een Jaar van je Leven, is dat de deelnemers van dit spel niet opgesloten worden. De kandidaten mogen gewoon de krant lezen, tv-kijken, bellen met het thuisfront en af en toe zelfs een bekende ontvangen. Dit gaat alleen wel ten koste van punten. Aan het begin van elke maand worden de teams – inclusief twee vervangers - opnieuw samengesteld, met de puntentelling op nul. Aan Jan Versteegh de eer om deze reeks te presenteren.
Ik vraag mij af of de punten alleen te maken hebben met het bovenaan komen in de ranking om tegen je team te strijden voor de 100.000 of ook nog eens samenhangt met de hoogte van het uiteindelijk te winnen bedrag zelf.
Wees blij, nooit meer discussies over verklappende TT's van de Cossenquote:Op zondag 22 oktober 2023 18:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Streams worden gewoon doodgezwegen lijkt het wel.
Dan moet al dat schuim maar niet op Fok komen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wees blij, nooit meer discussies over verklappende TT's van de Cossen
Neuh.. een 100% gescripte show volgen met voorgeprogrammeerde ruzies en fake plots zonder de mogelijkheid zelf een oordeel te kunnen vellen via streams, is een no-goquote:Op zondag 22 oktober 2023 19:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het lijkt mij oprecht leuk om te volgen
Gelukkig mogen smaken verschillen. Jou lijkt het niks, mij leuk. Helemaal primaquote:Op zondag 22 oktober 2023 19:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh.. een 100% gescripte show volgen met voorgeprogrammeerde ruzies en fake plots zonder de mogelijkheid zelf een oordeel te kunnen vellen via streams, is een no-go
Big brother is ook gescript. Heel vaak streamlocks. Uiteindelijk moet er ook gewoon tv gemaakt worden dus ze gaan er geen saaie types in stoppen..quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:17 schreef freaky40 het volgende:
Ik ga gewoon kijken, maar wel zeer kritisch en met een gezond portie argwaan hoe dingen ontstaan, lopen en in beeld gebracht worden middels verhaallijnen.
Hopelijk zet NLZIET het wel gelijk online want ik ga echt niet lineair kijken maar wel zonder commercials!
Moet haast wel.quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:21 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ik verwacht eigenlijk geen streams meer. Heel jammer. Bij dit concept juist zo nodig en het laat het programma ook meer leven. Of ze moeten er nog mee bezig zijn? Hoop toch nog een aankondiging tegen beter weten in
SL's alleen bij spellen. Dat neem ik op de koop toe als dat bij De Bondgenoten ook zou zijn. Alles beter dan GEEN streams.quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:54 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Big brother is ook gescript. Heel vaak streamlocks. Uiteindelijk moet er ook gewoon tv gemaakt worden dus ze gaan er geen saaie types in stoppen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |