Niet voor ons klimaat natuurlijk, die paar litertjes van jou zijn misschien net genoeg besparing geweest om te voorkomen dat we hier vandaag met Venusachtige temperaturen te kampen hebben.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Jawel, maar benzine was toen nog onder de 3 dollar per gallon. Dan maakt een litertje hier of daar toch wat minder uit
Dan zijn de Springboks nog knap teruggekomen sinds ik voor de laatste keer naar de score keekquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:54 schreef Strani het volgende:
Gedroomde rugby-finale volgende week tussen Nieuw-Zeeland en Zuid-Afrika.
Coronatestje doen? Toen ik corona had en mijn smaak kwijt was heb ik Nickleback gedraaid op Spotifyquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:54 schreef NailQueen het volgende:
Je moet trouwens wel erg ziek zijn als je zin hebt om Ik hou van Holland te gaan kijken
Random cruiseschip aan de ketting leggen en dan kan ik gewoon met een onnodig grote patserbak aan de andere kant van de wereld de weg opquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet voor ons klimaat natuurlijk, die paar litertjes van jou zijn misschien net genoeg besparing geweest om te voorkomen dat we hier vandaag met Venusachtige temperaturen te kampen hebben.
Yes, ze kregen met nog een kleine drie minuten te gaan een penalty voor drie puntenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan zijn de Springboks nog knap teruggekomen sinds ik voor de laatste keer naar de score keek
De Springbokken tegen de All Blacks, wie is er favoriet?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:54 schreef Strani het volgende:
Gedroomde rugby-finale volgende week tussen Nieuw-Zeeland en Zuid-Afrika.
44-6 is wel een overtuigende uitslag jaquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Yes, ze kregen met nog een kleine drie minuten te gaan een penalty voor drie puntenGelukkig een stuk spannender dan de andere halve finale gisteren.
Of gewoon allebei, random cruiseschip aan de ketting leggen én jij in een Kia de weg op (liefst nog elektrisch en niet aan de andere kant van de wereld natuurlijk)quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Random cruiseschip aan de ketting leggen en dan kan ik gewoon met een onnodig grote patserbak aan de andere kant van de wereld de weg op
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:03 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De Springbokken tegen de All Blacks, wie is er favoriet?
Over precies een week!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:03 schreef H_T het volgende:
[..]
44-6 is wel een overtuigende uitslag jawanneer is de finale? Misschien ga ik die kijken
Ja ho, er zijn grenzen hoorquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of gewoon allebei, random cruiseschip aan de ketting leggen én jij in een Kia de weg op (liefst nog elektrisch en niet aan de andere kant van de wereld natuurlijk)
Geen idee, nog niet gekekenquote:
Er is een uitslag! https://upbeatles.nl/app/(...)slag-Pubquiz-151.pdfquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Geen idee, nog niet gekekenGing niet heel goed, dus vast niet
Ik had er dan ook geen zin inquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:54 schreef NailQueen het volgende:
Je moet trouwens wel erg ziek zijn als je zin hebt om Ik hou van Holland te gaan kijken
@H_T is van zichzelf al best lang, dus de kans om hoog te eindigen is daarmee best snel aanwezig natuurlijk.quote:
Die band bestaat nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Coronatestje doen? Toen ik corona had en mijn smaak kwijt was heb ik Nickleback gedraaid op Spotify
Ja precies, en daarmee hoef je ook niet te dealen als je niet naar de andere kant van de wereld gaat.quote:
Ik zie ons niet op de uitslagquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Er is een uitslag! https://upbeatles.nl/app/(...)slag-Pubquiz-151.pdf
Nu nog gokken in welke groep Billie zitquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zie ons niet op de uitslagMaar bravo, goed gedaan
Ik vond Computer Says No! wel een naam die jij had kunnen hebben.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zie ons niet op de uitslagMaar bravo, goed gedaan
En waar zet je op in?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nu nog gokken in welke groep Billie zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |