SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Deze of het vorige nummer?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit nummer scoort ook hoog in de lijst van veelgecoverde nummers
Fijne avond, Mad.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:29 schreef MadMaster het volgende:
Zie mijn post door het slotje in het vorige topic, ik ben er vandoor…
Fijne avond nogquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:29 schreef MadMaster het volgende:
Zie mijn post door het slotje in het vorige topic, ik ben er vandoor…
quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Zou die jurk van Suzanne met tape aan haar boobies zijn vastgeplakt?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja nou, anders neemt ze een slok thee en ligt de boel open en bloot
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:37 schreef Symphonic het volgende:
Ik ken deze uitvoering, maar ik kan hem even niet labelen
Dit baswerk
Hey, onze Noorse vriend.quote:
Daar zou Beethoven het niet mee eens zijn, gok ik.quote:
Die had het toch niet gehoord.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar zou Beethoven het niet mee eens zijn, gok ik.
Die is dood. En was doof. Boeiuh.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:38 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:
Die was doof en dood ook, dus boeie wat hij er van vindtquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Achja, het is gewoon zo.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:40 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Zo'n reactie ben ik niet van je gewend.
Dat terwijl ik niet eens heb gedraaidquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik word vandaag achtervolgd door slechte nummers van UB40
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Achja, het is gewoon zo.
En ik zit nog steeds niet goed in mijn vel.
Dus chips en wijn en r49
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik word vandaag achtervolgd door slechte nummers van UB40
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:44 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog wel reservevel. Mag je wel hebben.
En proost!
Het was zo’n veelbelovende band met een geweldig (2e?) albumquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat terwijl ik niet eens heb gedraaid
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Kylie en Jason especially for you
Ik ken de telling niet. Ik heb Labour Of Love II in m'n collectie en ook nog dat matige album wat daarna kwam. LOLII is best goed, vind ik.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het was zo’n veelbelovende band met een geweldig (2e?) album
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heb ik gewoon die achternamen voor de kat z'n viool zitten typen?
En ook nog eens in de verkeerde volgordequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heb ik gewoon die achternamen voor de kat z'n viool zitten typen?
Album uit echt begin jaren 80 met One in tenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ken de telling niet. Ik heb Labour Of Love II in m'n collectie en ook nog dat matige album wat daarna kwam. LOLII is best goed, vind ik.
Even opgezocht: dat zou Present Arms moeten zijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Album uit echt begin jaren 80 met One in ten
Ze zingen over een soulmate.quote:
En net zoveel baggerquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:07 schreef DJ11 het volgende:
Ik was even afgeleid door de UB40-discografieWat een zooi albums hebben die gemaakt...
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:07 schreef DJ11 het volgende:
Ik was even afgeleid door de UB40-discografieWat een zooi albums hebben die gemaakt...
Daarvoor is het wel de tijd van het jaar.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:13 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga eens even een herfstbokje inschenken
Wel op FOK! maar niet aan het luisternquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:14 schreef Melting het volgende:
Hierna een nummer over een bos.
Zul je altijd zien dat @:bomenverzameling er nu niet is.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel op FOK! maar niet aan het luistern
Geniet van je meet dan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toch maar aangezet
Ben na aan het genieten van een FOK!meet in het "bruisende" Woerden
Welkom livelink.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:17 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Present met een bokbiertje.
Ik ben inmiddels al thuisquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Geniet van je meet dan.
Met wie ben je aan het meeten? Mensen die wij ook kennen?
Ik zit mijn vriendin wat loenzend aan te kijken maar ze snapt de hint nietquote:
Koen.... ja, die ken ik wel.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels al thuis
Sommige kennen jullie wel sws Koen66 was er
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zit mijn vriendin wat loenzend aan te kijken maar ze snapt de hint niet
Nog steeds de Gulpener die jij niet lekker vindt. Het is inmiddels de 3e van het sixpack. Zoveel drink ik niet tegenwoordig.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom livelink.
Iedereen naar bed gestuurd?
Zoals ik ook al tegen DJ11 zei: het is wel de tijd van het jaar. Welke drink je?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Nog steeds de Gulpener die jij niet lekker vindt. Het is inmiddels de 3e van het sixpack. Zoveel drink ik niet tegenwoordig.
Ik schenk ook net een bokbiertje inquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:17 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Present met een bokbiertje.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Stop een maiskolf in je mond
Laat hem zakken tot je kont
Laat een scheet, dan wordt ie heet
komt er popcorn uit je reet
Zo heb ik een keer met een stel gezeten waar de vrouw de hele tijd hints aan het geven was. De man had het absoluut niet door en was gezellig aan het kletsen en drinken. Totdat zij zei: "Jan, ik wil met je naar bed!" en Jan riep uit "Oh, had dat dan meteen gezegd" en stond op en vertrok.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Welke had jij?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik schenk ook net een bokbiertje inProost
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Stop een maiskolf in je mond
Laat hem zakken tot je kont
Laat een scheet, dan wordt ie heet
komt er popcorn uit je reet
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo heb ik een keer met een stel gezeten waar de vrouw de hele tijd hints aan het geven was. De man had het absoluut niet door en was gezellig aan het kletsen en drinken. Totdat zij zei: "Jan, ik wil met je naar bed!" en Jan riep uit "Oh, had dat dan meteen gezegd" en stond op en vertrok.
Proost! Ik hou van tradities. Kersentijd, aspergetijd, bokbier-tijd. Altijd iets om je op te verheugen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik schenk ook net een bokbiertje inProost
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:22 schreef DJ11 het volgende:
Melting schrijft op in z'n aantekeningen: vaker foute versies van Popcorn draaien; iedereen duikt ineens op.
De gewone toch? Of de rijke?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Grolsch nog steeds. Laatst twee blikjes van meegenomen.
Goede actie dat laatstequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo heb ik een keer met een stel gezeten waar de vrouw de hele tijd hints aan het geven was. De man had het absoluut niet door en was gezellig aan het kletsen en drinken. Totdat zij zei: "Jan, ik wil met je naar bed!" en Jan riep uit "Oh, had dat dan meteen gezegd" en stond op en vertrok.
The Deep River Quartet had ik eigenlijk moeten weten.quote:
Waarom dat?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:28 schreef livelink het volgende:
[..]
The Deep River Quartet had ik eigenlijk moeten weten.
Omdat ik dit nummer ken, maar het kwam even niet naar boven. Dat het Swing is the thing heet, wist ik dan weer niet.quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:30 schreef DJ11 het volgende:
Dusty Springfield - You Don't Have To Say You Love Me
staat in mijn top-10 allertijden
Dat was onmiskenbaar…quote:
Of als Nerderturkengelsquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Klinkt als een flipperkast.
[..]
[ afbeelding ]
Fijne avond, Symph.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat was onmiskenbaar…
Na Ding ga ik over naar de F1
Dank Melting voor de fijne muziek en fijne avond nog
Dit nummer hoort gewoon in de top 2000.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:38 schreef DJ11 het volgende:
Alweer zo'n fijne plaat. Eigenlijk dankzij MUZ (o.a. de acties om het nummer in de Top 2000 te krijgen) in mijn persoonlijke top-250 belandIk stem er elk jaar trouw op voor de Top 2000.
Nee echt?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:38 schreef DJ11 het volgende:
Alweer zo'n fijne plaat. Eigenlijk dankzij MUZ (o.a. de acties om het nummer in de Top 2000 te krijgen) in mijn persoonlijke top-250 belandIk stem er elk jaar trouw op voor de Top 2000.
Dr. Bernardquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:39 schreef Melting het volgende:
Hierna gaan we bellen. Maar wie krijgen we aan de lijn?
Absoluut. Maar ja, Suzan & Freek moeten erin.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit nummer hoort gewoon in de top 2000.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Absoluut. Maar ja, Suzan & Freek moeten erin.
Net niet helemaalquote:
quote:
Ja, nu heeft DJ11 het toch beter.quote:
Ik typ al die namen niet meer voluitquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:49 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Ja, nu heeft DJ11 het toch beter.
Moet je hem niet veranderen, DJ11.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:54 schreef DJ11 het volgende:
Mooie akkoorden in dit nummer. Fijn liedje. Wie is dit?
Slaap lekker, Fogel.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:57 schreef Fogel het volgende:
Ik ga richting bed.
Bedankt voor de tunes melting
Welterusten Fogel. Heeft ze de hint eindelijk opgepikt?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:57 schreef Fogel het volgende:
Ik ga richting bed.
Bedankt voor de tunes melting
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten Fogel. Heeft ze de hint eindelijk opgepikt?
Het zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgens mij gaat dit nummer over 020
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgens mij gaat dit nummer over 020
Dat van DJ11 was overduidelijk geen gok. Ik weet niet waarom ik aan Moby dacht. Was door de begintonen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:06 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Zelden hebben de gokjes zo ver uit elkaar gelegen.
[ afbeelding ]
Je Moby-kennis moet worden bijgespijkerd, zo veel is duidelijkquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat van DJ11 was overduidelijk geen gok. Ik weet niet waarom ik aan Moby dacht. Was door de begintonen.
Dat sowieso.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je Moby-kennis moet worden bijgespijkerd, zo veel is duidelijk
quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:08 schreef DJ11 het volgende:
White Town was een eendagsvlieg uit 1997, een onwaarschijnlijke hit, op de slaapkamer in elkaar geknutseld.
Ik snap overigens wel waarom Livelink aan Moby denkt. Sommige Moby-tracks klinken qua vocals net zo.
quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:10 schreef DJ11 het volgende:
The Everly Brothers - On The Wings Of A Nightingalegeschreven door Paul McCartney
quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit is dan weer beter![]()
![]()
Al weet ik even niet wie en wat.
Ik ga helaas wel afhaken nu, sorryquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:28 schreef Melting het volgende:
Ik ga vandaag overigens tot 1.00 uur door.
Ik heb mijn biertje nog niet op.
Na 0.30 mag dat wel, vind ik.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Komt er nog iets metaal-achtigs voorbij? Dan blijf ik nog even hangen
Slaap lekker.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ga helaas wel afhaken nu, sorryIk ben echt aan het inkakken nu.
Bedankt voor de fijne muziek. Welterusten voor straks
quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
COck RObin _ Thought you were on my side
Dit is inderdaad geen verkeerd nummer. Zou niet weten welke ik hoger in zou schatten.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vind dit persoonlijk een fijner nummer dan the Promise Youve made
Zij van Meatloafquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
We belong to the night. Ik vergeet de artiest steeds...
Dan moet je je echt te ruste leggen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:45 schreef livelink het volgende:
Ik ga na dit mooie nummer wel afhaken, want ik belong niet echt to the night, merk ik.
Ga ik doen. Dank je wel voor de muziek. Heb toch nog zo'n 1,5 uur meegepakt. Veel luisterplezier nog voor de rest. De metal ga ik dus ook(gelukkig) aan me voorbij laten gaan...quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan moet je je echt te ruste leggen.
En morgen gezond weer op!
quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ga ik doen. Dank je wel voor de muziek. Heb toch nog zo'n 1,5 uur meegepakt. Veel luisterplezier nog voor de rest. De metal ga ik dus ook(gelukkig) aan me voorbij laten gaan...
En ik maar klaar zitten voor een lekkere metal plaatquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Slaap lekker.
En toch is deze metal niet zo heel erg metal.
Maar ja..... dat luister je maar een keer terug als je zin hebt.
Komt nu.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En ik maar klaar zitten voor een lekkere metal plaat
quote:Op zondag 22 oktober 2023 09:40 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting.
Ik stond om 09.15 op. Zoon is mountainbiken, dochter is wandelen. Het verval is begonnen. Kinderen zijn eerder op dan de ouders![]()
Dank!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door MadMaster op 22-10-2023 22:40:03 ]
quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank!
Ik ben net pas thuis van de club, waar we het kampioenschap na de wedstrijd goed gevierd hebben. Het was een bloedstollende wedstrijd, maar het eindresultaat telt…
[ afbeelding ]Het feest is je heel erg gegund. Je hebt hen als een ware supporter gesteund in goede en in slechte tijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat een ongelooflijk leuke foto!Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:14 schreef livelink het volgende:
Het was vandaag weer zo'n dag. Vanochtend stond ik eerst op de staart van mijn kat terwijl ik een bak water in mijn hand had voor de andere kat. Ik schrok zo van haar schreeuw dat ik vervolgens per ongeluk die bak water over haar heen gooide. Ze wil nu nog niet naar binnen komen![]()
![]()
En vanmiddag hoorde mijn zoon een irritant geluid ergens op zijn kamer. Het kwam uit een box en ineens had hij een schaar in zijn hand en knipte de stroomdraad door![]()
![]()
Enorme schok (de schaar is gewoon half doorgebrand) en stroomuitval. Zoon zelf heeft het gelukkig overleefd. De aardlekschakelaar zorgde er voor dat we in het grootste deel van het huis weer stroom hadden, maar niet in de slaapkamers boven. Dus moest ik ook nog de juiste stop vervangen. Was de eerste keer in mijn leven dat ik zelf een stop heb vervangen![]()
Mijn zoon was natuurlijk ook vreselijk van de kaart, dus van werken is weinig meer gekomen. En het stomme is dat hij hardstikke slim is en natuurlijk beter weet dan zomaar een stroomdraad doorknippen. Maar door het geluid werd hij helemaal gek en dan denkt hij niet meer na.
Pfoei daggie wel jaquote:Op maandag 23 oktober 2023 18:14 schreef livelink het volgende:
Het was vandaag weer zo'n dag. Vanochtend stond ik eerst op de staart van mijn kat terwijl ik een bak water in mijn hand had voor de andere kat. Ik schrok zo van haar schreeuw dat ik vervolgens per ongeluk die bak water over haar heen gooide. Ze wil nu nog niet naar binnen komen![]()
![]()
En vanmiddag hoorde mijn zoon een irritant geluid ergens op zijn kamer. Het kwam uit een box en ineens had hij een schaar in zijn hand en knipte de stroomdraad door![]()
![]()
Enorme schok (de schaar is gewoon half doorgebrand) en stroomuitval. Zoon zelf heeft het gelukkig overleefd. De aardlekschakelaar zorgde er voor dat we in het grootste deel van het huis weer stroom hadden, maar niet in de slaapkamers boven. Dus moest ik ook nog de juiste stop vervangen. Was de eerste keer in mijn leven dat ik zelf een stop heb vervangen![]()
Mijn zoon was natuurlijk ook vreselijk van de kaart, dus van werken is weinig meer gekomen. En het stomme is dat hij hardstikke slim is en natuurlijk beter weet dan zomaar een stroomdraad doorknippen. Maar door het geluid werd hij helemaal gek en dan denkt hij niet meer na.
Zekeringenkast dan. Voor het eerst dat ik zelf een zekering heb vervangen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Pfoei daggie wel ja
Poezels kunnen wel even nukkig blijven maar komt wel weer goed en vooral fijn de je zoon verder niks heeft overgehouden aan de knip-actie.
Maar heb jij nog stoppen?![]()
Oh dat kan best, maar alles is tegenwoordig met die schakelaars dacht ik. Dat is alleen *klik* klaar.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Zekeringenkast dan. Voor het eerst dat ik zelf een zekering heb vervangen.
Goedemiddag Raf.quote:
Ja maar het gaat me nog steeds niet snel genoeg, haha.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 14:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemiddag Raf.
Hoe gaat het daar? Voel je je inmiddels een beetje op je plek?
Goedemorgen Tjoent.quote:
Werken?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 05:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Tjoent.
Ook weer fris en fruitig en klaar om te gaan werken?
Nou.... ik moet zo meteen eerst nog even naar het werk toe rijden.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 05:28 schreef Tjoent het volgende:
Anyway, Melting is blijkbaar fris en fruitig om aan het werk te gaan
Inderdaad! Goedemorgen Melting en Tjoent.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 05:37 schreef Tjoent het volgende:
Ondertussen in huize livelink
[ afbeelding ]
Goeiemorgenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 05:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Inderdaad! Goedemorgen Melting en Tjoent.
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 05:37 schreef Tjoent het volgende:
Ondertussen in huize livelink
[ afbeelding ]
Het krijgt steeds meer vorm.quote:
Ja, wij ook. Er moet wel veel bestrating hersteld en afgemaakt worden, het werd een grote modderbende. We hopen op een paar goed droge dagen achter elkaar, maar dat lijkt er de komende tijd niet in te zitten.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Het krijgt steeds meer vorm.
Ben benieuwd hoe jullie tuin er volgend jaar bij ligt.
Nee, dat zit er inderdaad niet in. Maar dit ziet er wel al goed uit! En die modderbende gaat ook voorbij.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, wij ook. Er moet wel veel bestrating hersteld en afgemaakt worden, het werd een grote modderbende. We hopen op een paar goed droge dagen achter elkaar, maar dat lijkt er de komende tijd niet in te zitten.
Ik las 'we zijn lost'.quote:
Zo erg is het nog niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik las 'we zijn lost'.
Wat ook heel waar kan zijn.
Lieve moeder, Lieve Inequote:
Welkom Symph en Ddm.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lieve moeder, Lieve Ine
Sta langs de snelweg zonder benzine
![]()
Ik wist niet echt wat dit voor stijl is.... blues of country....quote:
De tweede mag je me ook cadeau doen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:01 schreef Melting het volgende:
De eerste krijgen jullie weer cadeau trouwens:
[ afbeelding ]
Ja, inderdaad. Het bluesachtige gedeelte sprak me wel het meeste aan.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wist niet echt wat dit voor stijl is.... blues of country....
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:05 schreef livelink het volgende:
[..]
De tweede mag je me ook cadeau doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |