SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Deze of het vorige nummer?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit nummer scoort ook hoog in de lijst van veelgecoverde nummers
Fijne avond, Mad.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:29 schreef MadMaster het volgende:
Zie mijn post door het slotje in het vorige topic, ik ben er vandoor…
Fijne avond nogquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:29 schreef MadMaster het volgende:
Zie mijn post door het slotje in het vorige topic, ik ben er vandoor…
quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Zou die jurk van Suzanne met tape aan haar boobies zijn vastgeplakt?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja nou, anders neemt ze een slok thee en ligt de boel open en bloot
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:37 schreef Symphonic het volgende:
Ik ken deze uitvoering, maar ik kan hem even niet labelen
Dit baswerk
Hey, onze Noorse vriend.quote:
Daar zou Beethoven het niet mee eens zijn, gok ik.quote:
Die had het toch niet gehoord.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar zou Beethoven het niet mee eens zijn, gok ik.
Die is dood. En was doof. Boeiuh.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:38 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:
Die was doof en dood ook, dus boeie wat hij er van vindtquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Achja, het is gewoon zo.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:40 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Zo'n reactie ben ik niet van je gewend.
Dat terwijl ik niet eens heb gedraaidquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik word vandaag achtervolgd door slechte nummers van UB40
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Achja, het is gewoon zo.
En ik zit nog steeds niet goed in mijn vel.
Dus chips en wijn en r49
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik word vandaag achtervolgd door slechte nummers van UB40
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:44 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog wel reservevel. Mag je wel hebben.
En proost!
Het was zo’n veelbelovende band met een geweldig (2e?) albumquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat terwijl ik niet eens heb gedraaid
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Kylie en Jason especially for you
Ik ken de telling niet. Ik heb Labour Of Love II in m'n collectie en ook nog dat matige album wat daarna kwam. LOLII is best goed, vind ik.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het was zo’n veelbelovende band met een geweldig (2e?) album
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heb ik gewoon die achternamen voor de kat z'n viool zitten typen?
En ook nog eens in de verkeerde volgordequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heb ik gewoon die achternamen voor de kat z'n viool zitten typen?
Album uit echt begin jaren 80 met One in tenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ken de telling niet. Ik heb Labour Of Love II in m'n collectie en ook nog dat matige album wat daarna kwam. LOLII is best goed, vind ik.
Even opgezocht: dat zou Present Arms moeten zijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Album uit echt begin jaren 80 met One in ten
Ze zingen over een soulmate.quote:
En net zoveel baggerquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:07 schreef DJ11 het volgende:
Ik was even afgeleid door de UB40-discografieWat een zooi albums hebben die gemaakt...
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:07 schreef DJ11 het volgende:
Ik was even afgeleid door de UB40-discografieWat een zooi albums hebben die gemaakt...
Daarvoor is het wel de tijd van het jaar.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:13 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga eens even een herfstbokje inschenken
Wel op FOK! maar niet aan het luisternquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:14 schreef Melting het volgende:
Hierna een nummer over een bos.
Zul je altijd zien dat @:bomenverzameling er nu niet is.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel op FOK! maar niet aan het luistern
Geniet van je meet dan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toch maar aangezet
Ben na aan het genieten van een FOK!meet in het "bruisende" Woerden
Welkom livelink.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:17 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Present met een bokbiertje.
Ik ben inmiddels al thuisquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Geniet van je meet dan.
Met wie ben je aan het meeten? Mensen die wij ook kennen?
Ik zit mijn vriendin wat loenzend aan te kijken maar ze snapt de hint nietquote:
Koen.... ja, die ken ik wel.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels al thuis
Sommige kennen jullie wel sws Koen66 was er
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |