Las onlangs dat Oekraine toch problemen heeft met zijn graan op grote schaal te distribueren.quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:36 schreef oheng het volgende:
33 schepen hebben al gebruik gemaakt van de Zwarte Zee corridor.
Oh, ben jij er zo één.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, hadden ze maar patat moeten uitventen.
Hij heeft een punt.....quote:
Als je het spul al niet eens bij de juiste naam kan noemen, kan je op je theewater aanvoelen dat het all downhill is, vanaf daar.quote:
Dit gebrek aan eensgezindheid speelt de Russen alleen maar in de kaart. Slava friet!quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:25 schreef ExTec het volgende:
[..]
Als je het spul al niet eens bij de juiste naam kan noemen, kan je op je theewater aanvoelen dat het all downhill is, vanaf daar.
Dat is gewoon bijna 100 jaar geledenquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:51 schreef Starhopper het volgende:
Mooi hoor dat jaren '30 spul![]()
[ twitter ]
Da's een model gebaseerd op de Ford-A. Overduidelijk bewijs dat de VS aan beide kanten levert om de oorlog maar in gang te houden.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:51 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
"Vintage"quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:51 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
Dat moet deze zijn, idd, al zie ik zelf niet.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:51 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
Okay. Dat begrijp ik. Heel iets anders maar mss heb je ervaring in. Gaza binnenvallen voelt voor jou toch ook niet goed?quote:Op zondag 22 oktober 2023 08:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, ben militair en dit is de OP...
En verder post ik niet zo veel meer in dit topic. Geen zin meer in.
quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:15 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat moet deze zijn, idd, al zie ik zelf niet.
[ afbeelding ]
Eigenlijk doodzonde ook. Hoort thuis in een museum.
Ik kan verder niet heel veel uit dat filmpje halen maar omdat iets oud is wil niet zeggen dat het onbruikbaar is, going strong since 1918:quote:
Maar om mee aan te vallen?quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:40 schreef AchJa het volgende:
Als het werkt dan werkt het. Als er vreten aangevoerd moet worden
Daarvoor maakt het ook niet uit of je truck 2 maanden of 100 jaar oud is. Als die op een mijn rijdt of ergens mee beschoten wordt gaat die toch wel kapot.quote:
Het scheelt als je al kunt vliegen natuurlijk.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:25 schreef ExTec het volgende:
Goed nieuws, lijkt gestaag te gaan.
[ twitter ]
Ah, dus als ik het goed begrijp kunnen we Defensie prima de duimschroeven aandraaien en voorzien van ouwe meuk. Want voor jullie maakt het toch niets uit. Als er maar voer aangeleverd wordtquote:Op zondag 22 oktober 2023 18:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik kan verder niet heel veel uit dat filmpje halen maar omdat iets oud is wil niet zeggen dat het onbruikbaar is, going strong since 1918:
[ afbeelding ]
En wat te denken van deze:
[ afbeelding ]
Ukraine Is Successfully Using a 140-Year-Old Machine Gun Against Russia
Als het werkt dan werkt het. Als er vreten aangevoerd moet worden boeit het mij geen reet of dat nou met de nieuwste Scania wordt afgeleverd of met de YA-328...
Zolang het voer niet oud isquote:Op zondag 22 oktober 2023 19:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah, dus als ik het goed begrijp kunnen we Defensie prima de duimschroeven aandraaien en voorzien van ouwe meuk. Want voor jullie maakt het toch niets uit. Als er maar voer aangeleverd wordt.
De raketten op een MIG kunnen maar doelen op hooguit zo'n 60 kilometer raken en moet het vliegtuig dan ook steeds een radarlock op de vijand hebben (dus richting de vijand blijven vliegen). Dat is met de F16 en AMRAAM-C niet meer nodig. Da's doelwit selecteren, schieten, wegwezen. De Russische vliegtuigen die nu de frontlinie bombarderen vanaf een grote afstand worden daarmee ineens kwetsbaar. Dus je zult zeker verschil gaan zien.quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:17 schreef Mansjester het volgende:
Ik moet eerst nog maar zien hoeveel verschil een paar van die vliegtuigen gaan maken.
Daar kun je dan weer ATACMS, Stormshadow/Scalp en eerder de M30/M31 raketten en de Pzh2000 met precisiegranaten tegenover zetten.quote:Dezelfde verhalen hebben we al zo vaak eerder gehoord, de tanks hebben tot nu toe ook niet super veel winst gebracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |