Leuke set wel.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al denk ik dat mensen hier de nieuwe sets bedoelen. Deze is intussen best een flinke duit waard
Deze heb ik binnenkort in de verkoop volgens mij. Niet zeker, heb zoveel te koop en nog op de planningquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al denk ik dat mensen hier de nieuwe sets bedoelen. Deze is intussen best een flinke duit waard
niemandquote:
My sweet summer childquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:58 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik heb ergens nog wat hoop dat massaal zwaaien met een terroristenvlag progressief links laat heroverwegen of ze wel willen meedoen.
Dat staat er nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is de conclusie die jij trekt, ik heb geen idee welke tekst daar staat. De Haagse politie beoordeeld 'm blijkbaar als niet strafbaar.
[ twitter ]
edit: zie Slayage in NWS / Oorlog Israël - Hamas - Palestina #121
Ik had ook een lego kasteel, maar die was heel duister. Vind deze ridders eigenlijk wel gaaf. Het kleurrijke past bij de tijd ook.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja leuk. Ofzo.quote:
Sorry, dat stond in de reactie op de tweet (of hoe zeg je dat tegenwoordig nu het X heetquote:
Ik dacht het, jij zegt het.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ga weg met je kutpoll is de optie die ik mis.
Kneusje.
Zou de familie van Ofir zichzelf een beetje in de voet hebben geschoten door dat versnelde naturalisatieproces?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:16 schreef Ebinas het volgende:
NOS liveblog:
13:47
Hamas laat ook twee Thaise gijzelaars vrij
Ook twee Thaise gijzelaars zijn vrijgelaten door Hamas, zo meldt het Thaise ministerie van Buitenlandse Zaken. Het ministerie zegt dat onder meer Qatar en het internationale Rode Kruis bemiddeld hebben bij de vrijlating, en bedankt die partijen. Aan wie de gijzelaars zijn overgedragen, en waar ze nu zijn, is niet bekend.
Er worden volgens het ministerie nog zeventien Thaise burgers gegijzeld in de Gazastrook. Het is daarmee de grootste groep buitenlanders, naast de Amerikanen, onder de mensen die vanuit Israël ontvoerd werden op 7 oktober. De Thaise regering roept Hamas op om hen goed te behandelen, en zo snel mogelijk vrij te laten.
Dat is idd wat ik ook vind maar deze bewust weggelaten omdat ik denk dat dit geen reële keuze is en mensen worden gedwongen te kiezen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik mis de optie “ik sta achter geen van beiden en ik keur al het geweld af”
Wat is het toch ook een vriendelijke vredelievende militaire groep.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:16 schreef Ebinas het volgende:
NOS liveblog:
Ook twee Thaise gijzelaars zijn vrijgelaten door Hamas, zo meldt het Thaise ministerie van Buitenlandse Zaken. Het ministerie zegt dat onder meer Qatar en het internationale Rode Kruis bemiddeld hebben bij de vrijlating, en bedankt die partijen. Aan wie de gijzelaars zijn overgedragen, en waar ze nu zijn, is niet bekend.
Er worden volgens het ministerie nog zeventien Thaise burgers gegijzeld in de Gazastrook. Het is daarmee de grootste groep buitenlanders, naast de Amerikanen, onder de mensen die vanuit Israël ontvoerd werden op 7 oktober. De Thaise regering roept Hamas op om hen goed te behandelen, en zo snel mogelijk vrij te laten.
Waarom worden ze vrijgelaten? Krijgt hamas daar iets voor terug? Of raakt het voedsel gewoon op?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:16 schreef Ebinas het volgende:
NOS liveblog:
Alleen @RamboDirk kan polls maken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:17 schreef Glazenmaker het volgende:
Poll: Moeten pollmakers een ban krijgen?
• Ja.
• Zeker.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:16 schreef Ebinas het volgende:
NOS liveblog:
Hamas dacht wat lekkers te hebben tot ze in den broek keken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Waarom worden ze vrijgelaten? Krijgt hamas daar iets voor terug? Of raakt het voedsel gewoon op?
Dan zou ik Thaise mensen juist binnenboord houden, die kunnen van niets nog een lekker gerecht op bord krijgen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Waarom worden ze vrijgelaten? Krijgt hamas daar iets voor terug? Of raakt het voedsel gewoon op?
Dat is goed nieuws. Benieuwd wat de gedachte van Hamas hierachter is.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:16 schreef Ebinas het volgende:
NOS liveblog:
Poeh hé, toe maar. Nog 196 (?) mensen te gaan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:16 schreef Ebinas het volgende:
NOS liveblog:
Propagandaquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws. Benieuwd wat de gedachte van Hamas hierachter is.
Ik snap niet dat de Hamas pr afdeling niet meteen al dit soort mensen heeft vrijgelaten. De fuck hebben ze te halen in Thailand?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:16 schreef Ebinas het volgende:
NOS liveblog:
Dat is serieus een goeie vraag.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Poh, nu heb ik zin in Pad Thai met varkensvleeschquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zou ik Thaise mensen juist binnenboord houden, die kunnen van niets nog een lekker gerecht op bord krijgen.
? Vaker last van complot denken?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gezien je posts in het Oekraïne topic heb ik zo het idee dat er een Russische trol achter dit account is en dat die poll als doel heeft mensen tegen elkaar uit te spelen.
Je sarcasmeradar staat uit.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:17 schreef Knollenman het volgende:
[..]
Dat is idd wat ik ook vind maar deze bewust weggelaten omdat ik denk dat dit geen reële keuze is en mensen worden gedwongen te kiezen.
Thaise bahtjes misschien.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:20 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik snap niet dat de Hamas pr afdeling niet meteen al dit soort mensen heeft vrijgelaten. De fuck hebben ze te halen in Thailand?
Weet jij wat er op die groene vlag staat / wat deze betekent? Serieuze vraag trouwens.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:23 schreef Slayage het volgende:
Wie een Hamas vlag kan spotten krijgt een zoen van mij![]()
[ twitter ]
Berichten van Kees posten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:23 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Het klinkt mij meer als tijd rekken voor iets. Als je elke paar dagen een paar gijzelaars vrijlaat kun je de aanval vertragen denk ik.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat is serieus een goeie vraag.
Enige wat ik kan bedenken is dat ze PR technisch er nog slechter op komen te staan, als ze ze vermoorden.
Voor de rest heeft het 0 impact. IDF SOF komt je voor de rest nog steeds halen.
Hey, dit is de Kasbah Amridil te Skoura, Marokko waar ik ooit ben geweest zekerquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier nog een eigen foto uit 2018 (zonder mij er op uiteraard):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boh, mooi mooi mooi. Reizen.Cultuur en architectuur.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
In dat andere topic ben je dingen aan het roepen die nergens op slaan in de hoop dat je wrijving veroorzaakt, wat niet lukt omdat iedereen daar eensgezind is. Hier ben je weer polariserende posts aan het plaatsen, in de vorm van die poll.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:21 schreef Knollenman het volgende:
[..]
? Vaker last van complot denken?
Had hem al lang niet meer zien voorbijkomen. Beetje de hoop dat hij er na corona wel mee was opgehouden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Berichten van Kees posten.
Serieus: ga weg.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:23 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Gelukkig zijn de reacties eronder prima, inclusief een enorme ratio.quote:
Ik durf mijn vingers eraan niet te branden maar hij is een vies vuil stuk stront.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |