In dit geval is het simpel: terrorist.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
Militant is zowel een bijvoeglijk naamwoord dat "strijdlustig" of "strijdend" betekent als een zelfstandig naamwoord waarvan de betekenis uiteen kan lopen van "terrorist" via "politiek activist" tot aan "beroepsmatig vrijwilliger".
Ja ze hadden Indonesië niet zo makkelijk terug moeten geven, hadden ze nu gewoon op aardolie en kolen kunnen stoken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:33 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
zelfs hun kerncentrales zijn daargoed geregeld
Wat wel jammer is, die hebben zichzelf ook wat decennia terug de tijd in gegooid helaas.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ook van de huidige regering is slechts een klein deel behoorlijk extreem. Dat komt neer op ongeveer 7 van de 32 ministers.
Mwoah is toch algemeen bekend dat veel Libanezen tegen Hezbollah zijn hoor, laten ze ook wel regelmatig blijken. Hezbollah controleert het zuiden vooral. En ze zijn sterker dan het Libanese leger is het vermoeden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze zullen het niet hardop zeggen maar stiekom ...
Als je geld hebt en belangrijk bent mag je dus juist wel (veel) geluid maken in de trein, is je dat ooit opgevallen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tsja zo denken bepaalde gangstertjes hier ook die met hun mobiele telefoon harde rap opzetten. Om ons een beetje los te krijgen
Nee dan toch liever de stilte van Japanse treinen
Ik heb het niet over Hamas. We proberen te begrijpen hoe een staat als Israël zich dermate onmenselijk en emotieloos kan opstellen dat het rechtvaardiging vindt in de oorlogsmisdaden die zij begaat.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:28 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Er zijn gekkies aan beide kanten ja, dat zullen er weinig ontkennen. En nu? Dat maakt niet ineens dat Hamas er beter op staat hoor.
ja tuurlijk maar als de regering nu zegt:quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:37 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Mwoah is toch algemeen bekend dat veel Libanezen tegen Hezbollah zijn hoor, laten ze ook wel regelmatig blijken. Hezbollah controleert het zuiden vooral. En ze zijn sterker dan het Libanese leger is het vermoeden.
Wow.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:38 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Hamas. We proberen te begrijpen hoe een staat als Israël zich dermate onmenselijk en emotieloos kan opstellen dat het rechtvaardiging vindt in de oorlogsmisdaden die zij begaat.
Beide kanten vergelijken. Ja, maar zelfs een vergelijking moet proportioneel zijn. Je kunt immers een Fiat Panda ook niet gelijkstellen met een La Ferrari.
Dat zou wel bijzonder zijn jaquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja tuurlijk maar als de regering nu zegt:
'ik hoop dat de Amerikanen hier in de achtertuin de boel plat komen gooien en een heleboel libanezen komen killen om de Israeli's uit de brand te helpen'
gaat niet goed komen
Ja, die stukken zal ik ook niet gelijk ter beschikking hebben. Heb namelijk een boekenrek van 100+ boeken.quote:
Matig, ik heb alleen al over het Interbellum en WOII meer dan 1000 boekenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:40 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja, die stukken zal ik ook niet gelijk ter beschikking hebben. Heb namelijk een boekenrek van 100+ boeken.
laten we er vanuit gaan dat ze gek op jou isquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Matig, ik heb alleen al over het Interbellum en WOII meer dan 1000 boeken![]()
Totaal denk ik dat ik over de 2500 boeken zitten..
Mijn vrouw verklaart me dan ook voor gek. Wellicht heeft ze een punt. Al staat ze het wel toe, dus wie is er nu gek?!
En dat met onze belastinggeldquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:36 schreef marsan het volgende:
[..]
Idd en dus bewust kiezend voor een breed woord ipv gewoon duidelijk.
Dat zal het zijn, dankje. Nu begrijp ik de situatie in ieder geval.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
laten we er vanuit gaan dat ze gek op jou is
zeker wel. Ik kan dat omdat mijn enige wens van een auto is om van A naar B te komen. Aangezien beiden dit zouden moeten kunnen zijn ze voor mij gelijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:38 schreef Werkperd het volgende:
Je kunt immers een Fiat Panda ook niet gelijkstellen met een La Ferrari.
Gewoon zeggen dat het standaardwerk van Loe de Jong als één boek teltquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Mijn vrouw verklaart me dan ook voor gek. Wellicht heeft ze een punt. Al staat ze het wel toe, dus wie is er nu gek?!
Die staat wel mooi in de boekenkast met al die kleurtjesquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:46 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat het standaardwerk van Loe de Jong als één boek telt.
Alle werken van David Irving?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:40 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja, die stukken zal ik ook niet gelijk ter beschikking hebben. Heb namelijk een boekenrek van 100+ boeken.
In Den Haag:quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:42 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[ twitter ]
en nog meer Hamas vlaggen, als swastikas in een neonazi manifestatie
we kunnen definitief stoppen met het eufemistische "pro-palestina" en dit gewoon noemen wat het is "pro Hamas"
Neo nazis dus
ik heb er 2 of 3quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:46 schreef mascara-klodder het volgende:
Zelfs ik heb over de 1000 boeken
Ik heb dus zo'n vrouw, hele huis staat vol met boeken, ander onderwerp geloof ik... denk iets met klussen want dat lukt dr nog steeds niet...quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |