Leuke set wel.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al denk ik dat mensen hier de nieuwe sets bedoelen. Deze is intussen best een flinke duit waard
Deze heb ik binnenkort in de verkoop volgens mij. Niet zeker, heb zoveel te koop en nog op de planningquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al denk ik dat mensen hier de nieuwe sets bedoelen. Deze is intussen best een flinke duit waard
niemandquote:
My sweet summer childquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:58 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik heb ergens nog wat hoop dat massaal zwaaien met een terroristenvlag progressief links laat heroverwegen of ze wel willen meedoen.
Dat staat er nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is de conclusie die jij trekt, ik heb geen idee welke tekst daar staat. De Haagse politie beoordeeld 'm blijkbaar als niet strafbaar.
[ twitter ]
edit: zie Slayage in NWS / Oorlog Israël - Hamas - Palestina #121
Ik had ook een lego kasteel, maar die was heel duister. Vind deze ridders eigenlijk wel gaaf. Het kleurrijke past bij de tijd ook.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja leuk. Ofzo.quote:
Sorry, dat stond in de reactie op de tweet (of hoe zeg je dat tegenwoordig nu het X heetquote:
Ik dacht het, jij zegt het.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ga weg met je kutpoll is de optie die ik mis.
Kneusje.
Zou de familie van Ofir zichzelf een beetje in de voet hebben geschoten door dat versnelde naturalisatieproces?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:16 schreef Ebinas het volgende:
NOS liveblog:
13:47
Hamas laat ook twee Thaise gijzelaars vrij
Ook twee Thaise gijzelaars zijn vrijgelaten door Hamas, zo meldt het Thaise ministerie van Buitenlandse Zaken. Het ministerie zegt dat onder meer Qatar en het internationale Rode Kruis bemiddeld hebben bij de vrijlating, en bedankt die partijen. Aan wie de gijzelaars zijn overgedragen, en waar ze nu zijn, is niet bekend.
Er worden volgens het ministerie nog zeventien Thaise burgers gegijzeld in de Gazastrook. Het is daarmee de grootste groep buitenlanders, naast de Amerikanen, onder de mensen die vanuit Israël ontvoerd werden op 7 oktober. De Thaise regering roept Hamas op om hen goed te behandelen, en zo snel mogelijk vrij te laten.
Dat is idd wat ik ook vind maar deze bewust weggelaten omdat ik denk dat dit geen reële keuze is en mensen worden gedwongen te kiezen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik mis de optie “ik sta achter geen van beiden en ik keur al het geweld af”
Wat is het toch ook een vriendelijke vredelievende militaire groep.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:16 schreef Ebinas het volgende:
NOS liveblog:
Ook twee Thaise gijzelaars zijn vrijgelaten door Hamas, zo meldt het Thaise ministerie van Buitenlandse Zaken. Het ministerie zegt dat onder meer Qatar en het internationale Rode Kruis bemiddeld hebben bij de vrijlating, en bedankt die partijen. Aan wie de gijzelaars zijn overgedragen, en waar ze nu zijn, is niet bekend.
Er worden volgens het ministerie nog zeventien Thaise burgers gegijzeld in de Gazastrook. Het is daarmee de grootste groep buitenlanders, naast de Amerikanen, onder de mensen die vanuit Israël ontvoerd werden op 7 oktober. De Thaise regering roept Hamas op om hen goed te behandelen, en zo snel mogelijk vrij te laten.
Waarom worden ze vrijgelaten? Krijgt hamas daar iets voor terug? Of raakt het voedsel gewoon op?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:16 schreef Ebinas het volgende:
NOS liveblog:
Alleen @RamboDirk kan polls maken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:17 schreef Glazenmaker het volgende:
Poll: Moeten pollmakers een ban krijgen?
• Ja.
• Zeker.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:16 schreef Ebinas het volgende:
NOS liveblog:
Hamas dacht wat lekkers te hebben tot ze in den broek keken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Waarom worden ze vrijgelaten? Krijgt hamas daar iets voor terug? Of raakt het voedsel gewoon op?
Dan zou ik Thaise mensen juist binnenboord houden, die kunnen van niets nog een lekker gerecht op bord krijgen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Waarom worden ze vrijgelaten? Krijgt hamas daar iets voor terug? Of raakt het voedsel gewoon op?
Dat is goed nieuws. Benieuwd wat de gedachte van Hamas hierachter is.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:16 schreef Ebinas het volgende:
NOS liveblog:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |