abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 13:17:51 #26
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_211028052
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:29 schreef Slayage het volgende:

[..]
Hezbollah vs twee Amerikaanse vliegdekschepen?
Hmm ik ben toch bang dat het een 2e afghanistan wordt als de VS daar gaat vechten. Afghanistan had ook alleen wat haatbaarden met pickup trucks en toch kon de VS er in 20 jaar weinig aan veranderen. Hezbollah zit ook in een bergachtig gebied met honderden grotten en tunnels.

Het doel van Hezbollah zal ook nooit zijn om te winnen van de VS (of zelfs Israel) maar ze kunnen wel het (geo)politieke landschap veranderen als het weer iets is wat jaren doorgaat.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_211028054
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 13:15 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dit is gewoon slecht politiewerk.
Klopt, ze hadden inderdaad wat harder op moeten treden.
Zonder wrijving geen glans
pi_211028061
Dit is trouwens een classic, valt mee dat ik em na al die jaren nog kon vinden.

https://www.meforum.org/441/why-arabs-lose-wars

Iets voor bepaalde figuren hier, die zich graag inbeelden dat zoiets als turkije zich wel tegen israel gaat keren. Je moet immers wat, turkije is het meest capabele overwegend islamitische land, militair gezien.

De rest is gewoon pure stront.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_211028069
quote:
Er wordt in Nederlandse media toch vrij uitvoerig gesproken over de mate waarin Hamas is verweven in de samenleving. Dit is onzinnige stemmingmakerij.

Sowieso kun je berichten in de trant van "Ze willen niet dat u dit weet" eigenlijk altijd wel overslaan.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 oktober 2023 @ 13:19:19 #30
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211028070
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 13:17 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat is gelukkig bij lange na niet de zittende macht hier, daar wel.
Isral heeft aangegeven geen interesse te hebben in een permanente bezetting van Gaza, en ook Isralirs op het internet beamen dat de zittende macht weliswaar extreem is, maar niet zo extreem. Dit soort onderbuik rotzooi voegt niets toe aan het debat.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 13:20:02 #31
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_211028078
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 13:15 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Ik niet.

We mogen in Nederland heel erg blij zijn met een grotendeels professionele politiemacht die weliswaar geweld kan gebruiken en gebruikt, maar die normaal gesproken de-escalerend optreedt. Dit soort beelden helpt niet. Daar wordt echt niks beter van. Ook onze eigen samenleving niet.

Dit is gewoon slecht politiewerk. Dat hoort niet in een beschaafd land.
Ze worden gewoon heel netjes richting de uitgang begeleidt zodat ze de openbare orde niet verder kunnen verstoren ^O^
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_211028086
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 13:18 schreef Haags het volgende:

[..]
Klopt, ze hadden inderdaad wat harder op moeten treden.
Wat hadden ze daar uiteindelijk mee bereikt dan?

Ze hadden die gasten gewoon naar buiten moeten brengen. Omsingelen met zes man en dan nog blijven rammen met wapenstokken dient echt nergens toe.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_211028087
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 13:01 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Uitgefloten door zijn eigen peoplekind. 🤭

Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_211028088
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 13:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Isral heeft aangegeven geen interesse te hebben in een permanente bezetting van Gaza, en ook Isralirs op het internet beamen dat de zittende macht weliswaar extreem is, maar niet zo extreem. Dit soort onderbuik rotzooi voegt niets toe aan het debat.
Zijn uiteindelijk ook gewoon orthodoxe extremistische gekkies. De enige reden dat ze geen trek hebben in een permanente bezetting van Gaza is omdat dat zelfmoord is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211028097
Het blijft moeilijk voor de NOS om te benoemen dat terroristen, terroristen zijn.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 oktober 2023 @ 13:21:46 #36
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211028099
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 13:20 schreef Caland het volgende:

[..]
Zijn uiteindelijk ook gewoon orthodoxe extremistische gekkies. De enige reden dat ze geen trek hebben in een permanente bezetting van Gaza is omdat dat zelfmoord is.
Er werd gesuggereerd dat vele Isralirs genocide willen zien :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211028100
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 13:08 schreef marsan het volgende:

[..]
Zelfde met erdogan? Ook nog iets gemeld?
Turkije heeft 3 dagen nationale rouw afgekondigd voor de burgerslachtoffers van het Isralische bombardement op het ziekenhuis in Gaza.
pi_211028106
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 13:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Hmm ik ben toch bang dat het een 2e afghanistan wordt als de VS daar gaat vechten. Afghanistan had ook alleen wat haatbaarden met pickup trucks en toch kon de VS er in 20 jaar weinig aan veranderen. Hezbollah zit ook in een bergachtig gebied met honderden grotten en tunnels.

Het doel van Hezbollah zal ook nooit zijn om te winnen van de VS (of zelfs Israel) maar ze kunnen wel het (geo)politieke landschap veranderen als het weer iets is wat jaren doorgaat.
20 jaar is ook wel extreem kort om situaties te doen veranderen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_211028108
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 13:17 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Verbaast me niets als vrijwel alle westerse leiders zich hypocriet opstellen en achter de oorlogsmisdaden van Isral staan.
Wow!
pi_211028111
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 13:22 schreef HiZ het volgende:

[..]
Turkije heeft 3 dagen nationale rouw afgekondigd voor de burgerslachtoffers van het Isralische bombardement op het ziekenhuis in Gaza.
Ja dat zegt genoeg idd.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_211028112
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 13:24 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Wow!
Reageer nou niet op die trollen :') je weet toch wel beter
pi_211028117
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 13:22 schreef HiZ het volgende:

[..]
Uiteindelijk is dat een hele slechte zet geweest.

Straks bombardeert israel echt een zuiver civiel doel, en geen hond gaat het meer geloven. De NOS is dan blijkbaar nogal vastgeroest in zijn/haar doen, maar qua een hele hoop publicaties zijn er afgelopen dagen mea culpa's de deur uit gegaan, mbt het rapporteren van die zogenaamde 500 doden. Dus die gaan going forward extreem voorzichtig zijn, met het e.e.a. rapporteren.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  Moderator zaterdag 21 oktober 2023 @ 13:25:24 #43
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211028120
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 13:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

de kans dat de VS daar aan land gaan om in Libanon te nation builden lijkt me ook vrij klein

die bombarderen Hezbollah gewoon de moeder en laten het verder aan de Libanezen over
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_211028121
quote:

[..]
Wow!
Pas nou op met jezelf opwinden, zomedadelijk loopt je mascara uit.
  Moderator zaterdag 21 oktober 2023 @ 13:26:00 #45
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211028122
vergeet niet dat ze 60% van de slagkracht van de machtigste marine ter wereld voor de kust hebben liggen atm
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_211028125
Het filmpje is best oud maar om maar een klein indrukje te geven hoe haatvol Isralische kinderen van jongs af aan gendoctrineerd worden zodat zij niet alleen tegenover de moslims maar juist ook tegenover de christenen zich vijandig opstellen:

twitter

Er zijn ook veel artikelen geschreven over hoe kinderen op scholen in Isral gendoctrineerd worden. Zal ze plaatsen zodra ik ze vind.
pi_211028131
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 13:25 schreef sp3c het volgende:

[..]
de kans dat de VS daar aan land gaan om in Libanon te nation builden lijkt me ook vrij klein

die bombarderen Hezbollah gewoon de moeder en laten het verder aan de Libanezen over
Voor Libanon zou het mogelijk een zegen zijn als Hezbollah aan de oorlog gaat deelnemen. Dan is er een kans dat deze worden gedecimeerd en uiteindelijk hun macht kwijtraken. Het is in feite een staat binnen een staat. Veel Libanezen hebben dan ook helemaal niks met Hezbollah.
pi_211028132
quote:

[..]
Wow!
He mop
pi_211028135
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 13:26 schreef Werkperd het volgende:
Er zijn ook veel artikelen geschreven over hoe kinderen op scholen in Isral gendoctrineerd worden. Zal ze plaatsen zodra ik ze vind.
doe maar niet. Daar zit nagenoeg niemand op te wachten.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 oktober 2023 @ 13:28:09 #50
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211028141
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 13:26 schreef Werkperd het volgende:
Het filmpje is best oud maar om maar een klein indrukje te geven hoe haatvol Isralische kinderen van jongs af aan gendoctrineerd worden zodat zij niet alleen tegenover de moslims maar juist ook tegenover de christenen zich vijandig opstellen:

[ twitter ]

Leuk, wat nu?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')