Nederland is dan ook een apartheidsstaat.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Eens.
Bonaire heeft ook een andere ID-kaart dan die wij hier hebben, terwijl het wel een onderdeel van ons koninkrijk is.
[ afbeelding ]
Op zich zegt dat dus niet zo veel over wel of geen apartheid.
Jij hebt het artikel dus ook niet gelezen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:20 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik kan het hele artikel en alle "feiten" wel even samenvatten voor je in 3 woorden.
"Van horen zeggen". Dat vat het wel samen.
Heb je zelf eigenlijk al argumenten aangedragen ipv artikelen en rapporten van de VN, HRW en Amnesty te verwerpen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kap eens met die kutartikelen. Argumenteer zelf even waarom het zo is.
Dat Israël een ordinaire nederzettingenbeleid voert, is helder.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Andere voorbeelden heeft @:Frikandelbroodje hierboven even samengevat.
Link van de VN: kutartikelquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kap eens met die kutartikelen. Argumenteer zelf even waarom het zo is.
Ik ga niet jouw werk voor je doen, de groeten. Als jij niet kan beargumenteren waarom het zo is, is het nu klaar.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Heb je zelf eigenlijk al argumenten aangedragen ipv artikelen en rapporten van de VN, HRW en Amnesty te verwerpen?
Post #107.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Andere voorbeelden heeft @:Frikandelbroodje hierboven even samengevat.
Whoopsquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:24 schreef slashdotter3 het volgende:
Krijg je nou ook maagden cadeau bij zo'n mislukte actie?
https://www.reddit.com/r/(...)_to_set_ied_against/
Palestinian terrorist trying to set IED against IDF and explodes himself - Awarta, West Bank - 19 October 2023
Die is wel van zijn pukkeltjes afquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:24 schreef slashdotter3 het volgende:
Krijg je nou ook maagden cadeau bij zo'n mislukte actie?
https://www.reddit.com/r/(...)_to_set_ied_against/
Palestinian terrorist trying to set IED against IDF and explodes himself - Awarta, West Bank - 19 October 2023
Jazeker:quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Heb je zelf eigenlijk al argumenten aangedragen ipv artikelen en rapporten van de VN, HRW en Amnesty te verwerpen?
Begrijpelijke zienswijze.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij vindt de uitgifte van twee verschillende kleuren ID-kaart op basis waarvan je al dan niet medische hulp kunt krijgen daar geen voorbeeld van?
Dan houdt het inderdaad wel een beetje op.
je begrijpt er weer eens niks vanquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga niet jouw werk voor je doen, de groeten. Als jij niet kan beargumenteren waarom het zo is, is het nu klaar.
Ja oke, maar ook 'operatives'.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
[..]
Het gaat vooral om het vernietigen van de infrastructuur van Hamas.
Misschien Quora, Feestboek of 4chan als bronnen aanhalen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jazeker:
"Hurpdurp definitie"
"Hurpdurp lang artikel dat ga ik niet lezen"
"Hurpdurp lekker betrouwbaar niet meer serieus te nemen want oekraïne"
Ik moet zeggen dat hij me eigenlijk positief verrast want ik geloof dat hij Hamas afkeurt toch? Gezien zijn extremistische pohi lag het meer in de lijn der verwachting dat hij vol achter Hamas zou staan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:09 schreef probeer het volgende:
[..]
Insgelijks.
Een rechts radicaal die apartheidsbeleid en vergelding als verdediging aanmoedigt. Goh, verrassend.
Als we toch weer op je standaard 'het ligt allemaal altijd en overal aan links' tour moeten.
Dat bedoel ik dus. Mijn posts met daadwerkelijke argumentatie negeren jullie, maar owe als ik eens geen argument geef. Maar goed, we kunnen nu concluderen dat Nederland een apartheidsstaat is, mooi einde.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jazeker:
"Hurpdurp definitie"
"Hurpdurp lang artikel dat ga ik niet lezen"
"Hurpdurp lekker betrouwbaar niet meer serieus te nemen want oekraïne"
Verdere berichtgeving: het lijkt te gaan om in elk geval één infiltrant gewapend met een pistool die op een auto van een burger schoot. Schotenwisseling bij de Har Dov (berg) gemeld.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Initial reports about a number of armed men storming an Israeli settlement on the border with Lebanon
[ twitter ]
Twitter down trouwens ? Als ik de tweet op de website probeer te laden geeft ie een down error aan.
Ik zag van de week een uitslag van de Senaat van 97-0, dus dat zal wel loslopen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:05 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/kenklippenstein/status/1715167397886206297
Israel moet opschieten. De pr voor hun richting de bevolking van hun belangrijkste bondgenoot wordt slechter en slechter.
Een social media post van een random user is geen argument.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Mijn posts met daadwerkelijke argumentatie negeren jullie, maar owe als ik eens geen argument geef. Maar goed, we kunnen nu concluderen dat Nederland een apartheidsstaat is, mooi einde.
Welke zijn dat? Ik heb ze in elk geval niet gezien.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:30 schreef Nattekat het volgende:
Mijn posts met daadwerkelijke argumentatie
Ga lekker iemand anders vermoeien met je selectieve leesvaardigheid.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Een social media post van een random user is geen argument.
Heb je daar een Quora-bron voor?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga lekker iemand anders vermoeien met je selectieve leesvaardigheid.
Nee, ik heb genoeg van jullie. Ik kom wel weer terug als hier mensen komen die niet zulke extreme oogkleppen hebben.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welke zijn dat? Ik heb ze in elk geval niet gezien.
En dat meen ik serieus.
Daar zal het vast aan liggen ja.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik heb genoeg van jullie. Ik kom wel weer terug als hier mensen komen die niet zulke extreme oogkleppen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |