abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211016102
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 12:12 schreef -XOR- het volgende:
Overigens vindt een meerderheid van de Nederlanders dat israel een apartheidsstaat is.
Dat laat het faillissement van het schoolsysteem mooi zien
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 12:15:12 #227
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211016106
quote:
Overigens vindt een meerderheid van de Nederlanders dat israel een apartheidsstaat is.
Dit krijg je dus wanneer er van allerlei kanten doelbewust propaganda wordt verspreid om een land en volk te demoniseren. Inhoudelijk gezien zullen veel mensen weinig afweten van deze kwestie, zo zegt ook maar 16% dat ze er echt veel van weten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211016128
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 12:15 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit krijg je dus wanneer er van allerlei kanten doelbewust propaganda wordt verspreid om een land en volk te demoniseren. Inhoudelijk gezien zullen veel mensen weinig afweten van deze kwestie, zo zegt ook maar 16% dat ze er echt veel van weten.
En wat die 16% weet kan nog fout zijn ook
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 12:16:45 #229
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211016132
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 12:14 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Bijna 25% van de Nederlandsen jongeren denkt ook dat de Holocaust niet heeft plaatsgevonden of schromelijk overdreven wordt. Ik zie wel een link met dit soort uitkomsten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211016138
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 10:30 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
"Het is niet goed te praten" is nogal zacht uitgedrukt wanneer je het hebt over het misdadige beleid van Israël, vind je niet? Natuurlijk ook allemaal onzin en propaganda: https://www.amnesty.org/e(...)stinian-territories/

Je grijpt nu de leugens over Israël aan in een poging hetgeen ze daadwerkelijk schuldig aan zijn af te zwakken. Zo werkt dat natuurlijk niet.
Wat moet dan doen? Krijsen, schreeuwen, stampvoeten, Joden belagen, Synagoges in brand steken? Het is niet goed te praten wat Israël doet, het is misdadig, dat roep ik al weken in dit topic, net zoals ik het al lang voor dit topic riep. En ik grijp geen leugens aan om een daad van Israël af te zwakken, ik heb een blunder gemaakt, een fout wat ik eerlijk toegeef en mijn verontschuldigingen voor heb aangeboden, want zoals al zo vaak aangegeven ik heb niet altijd gelijk en maak ook fouten. Het zou anderen eens sieren als ze dat ook deden, toegeven dat ze fout zaten of hun mening bijstellen zodra ze geconfronteerd worden met feiten.

Daarbij spijt het mij Isdatzo, maar Amnesty? Ik ben klaar met die wereldverbeteraar clubjes, die clubjes zijn al jaren niet meer de clubs wat ze ooit geweest zijn. Het lijkt wel een baantjescarrousel, diversiteit hires, die keer op keer aantonen te walgen van het Westen, en dan zie je zo'n Nigeriaanse muts klagen over Zwarte Piet in Nederland terwijl in Nigeria de mensen afgeslacht worden en vrouwen verkracht waar ze dan weer stil over zijn. Was deze week toch ook zo'n mensenrechten organisatie, die de intimidatie van Palestijnen in Israël veroordeelden, maar geen woord over de aanslagen en het geweld tegen Joden in Europa, dat is kleur bekennen in mijn ogen, lekker "neutraal" onderscheid maken op basis van secundaire voorwaarden, dat horen zulke clubs niet te doen dat was juist de reden om zulke clubs in het leven te roepen! Maar als je ziet wat voor een volk op de universiteiten loopt, wat we de laatste weken weer hebben mogen aanschouwen, is het niet raar dat die clubs al jaren kleur bekennen en niet meer neutraal kunnen zijn want dat is wel juist het volk wat zo'n baantjes in de schoot geworpen krijgt.

Teveel radicalen zijn geïnfiltreerd in al die clubjes door de naïviteit en blindheid van het volk wat ze aan die baantjes heeft geholpen, en die radicalen laten geen kans benut om af te geven op het westen, je ziet het al jaren. Ze hebben bij de VN de vrouwenrechten commissie overgedragen aan de landen waar vrouwen het minste rechten hebben, dat is het niveau van al die wereldverbeteraars clubjes.

If it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck, then it just may be a duck

[ Bericht 2% gewijzigd door Tekaschi op 20-10-2023 12:23:51 ]
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 12:17:54 #231
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211016145
quote:

[..]
Het is niet alleen de meerderheid van de Nederlanders die dat vindt, ook Amnesty International en HRW zijn die mening toegedaan.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_211016156
quote:
Als ik het zo lees denken de meeste Nederlanders niet dat dit een voetbalwedstrijd is. Vrij redelijk in het midden allemaal, goed om te zien.
Incelfrikandel
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 12:19:41 #233
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_211016161
Amnesty is kut omdat in Nederland een Nigeriaanse klaagt over zwarte Piet.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 12:20:11 #234
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211016168
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 12:18 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Als ik het zo lees denken de meeste Nederlanders niet dat dit een voetbalwedstrijd is. Vrij redelijk in het midden allemaal, goed om te zien.
Klopt, net als ' het linkse blok' het ziet. Alleen wordt hier gedaan alsof iedereen die met enige nuance beschouwt een Intifada-terrorist is.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 12:20:54 #235
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_211016175
Initial reports about a number of armed men storming an Israeli settlement on the border with Lebanon

twitter

Twitter down trouwens ? Als ik de tweet op de website probeer te laden geeft ie een down error aan.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_211016186
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 12:17 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Het is niet alleen de meerderheid van de Nederlanders die dat vindt, ook Amnesty International en HRW zijn die mening toegedaan.
De meerderheid van de onderzoekgroep.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 12:21:58 #237
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211016190
quote:

[..]
quote:

[..]
Nee gasten, dit conflict loopt al zo lang en is niet begonnen op 7 oktober. Deze mensen hebben hun mening gevormd na al die situaties tussen de twee partijen sinds 75 jaar. Velen zijn ze beide zat, omdat men elkaar het na al die tijd alleen maar moeilijker maakt. Andere mensen kunnen op de een of andere manier niet verder terug kijken dan 7 oktober, waar een vreselijke terreuractie is uitgevoerd. Dat neemt niet weg dat het geen fuck te maken heeft met propaganda als men een andere mening erover heeft. Blijkbaar is 'een andere mening' alleen mogelijk volgens jou door propaganda, het modewoord van de laatste paar jaren.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 oktober 2023 @ 12:22:37 #238
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211016198
quote:
De titel: "Meerderheid Nederlanders: Israël moet stoppen met bouwen nederzettingen"

-XOR-: Apartheidsstaat

Ga toch weg met die bullshit.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211016203
quote:
24% van de Amerikaanse Joden vindt israel ook een apartheidsstaat.

https://www.jewishelector(...)-is-apartheid-state/

https://www.haaretz.com/u(...)5a-a57f-dbea1c830000
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 oktober 2023 @ 12:23:48 #240
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211016208
quote:

[..]
Eerder de gigantische invloed van influencers. Ziekelijk.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211016222
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 12:19 schreef Aberkullie het volgende:
Onderbuikies gonna onderbuik.
  Forum Admin vrijdag 20 oktober 2023 @ 12:25:04 #242
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_211016233
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 12:19 schreef Aberkullie het volgende:
Nee Amnesty heeft aan geloofwaardigheid ingeboet na dat debiele verslag van ze.

Maar dat staat hier verder los van.

Wat mij steeds meer begint te storen is de emotionele aandikking telkens. Er zijn genoeg legitieme argumenten te voeren om beide partijen doormidden te zagen, maar het er worden zaken aan de haren bij gesleept die niet relevant zijn of niet kloppen, maar wel lekker bekken.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 12:26:07 #243
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211016254
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 12:16 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Bijna 25% van de Nederlandsen jongeren denkt ook dat de Holocaust niet heeft plaatsgevonden of schromelijk overdreven wordt. Ik zie wel een link met dit soort uitkomsten.
Sinds ik hier heb gelezen dat de kolonisten aldaar gewoon huisjes bouwen ben ik het daar wel mee eens eigenlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 12:26:16 #244
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_211016259
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 12:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
De titel: "Meerderheid Nederlanders: Israël moet stoppen met bouwen nederzettingen"

Verder lezen dan de titel is niet echt jouw sterkste punt hè?

De helft (51%) van de Nederlanders vindt dat er sprake is van apartheid in Israël en de Palestijnse gebieden.
Huilen dan.
pi_211016281
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 12:12 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Aanvullend. De motie
* constaterende dat de Palestijnse bevolking al decennialang onderdrukt wordt en in een apartheidsstaat leeft;
* constaterende dat Israël tot op heden de Oslo-akkoorden niet heeft geïmplementeerd en steeds meer Palestijns land illegaal annexeert;
* overwegende dat de Palestijnen recht hebben op een realistisch tijdspad voor gelijke rechten;
* verzoekt de regering om de Palestijnse Staat te erkennen en in internati- onaal verband te komen tot een realistisch tijdpad voor gelijkwaardigheid en gelijke rechten voor de Palestijnen,
en gaat over tot de orde van de dag.
https://www.tweedekamer.nl/downloads/document?id=2023D41885

Voor de wat rechtsere fokkers is het een aanrader om te lezen wat die Van Baarle allemaal ingediend heeft _O-
https://www.tweedekamer.n(...)t=date%3Adesc%3Adate
Welke Palestijnse staat?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 oktober 2023 @ 12:28:15 #246
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211016287
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 12:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Verder lezen dan de titel is niet echt jouw sterkste punt hè?

De helft (51%) van de Nederlanders vindt dat er sprake is van apartheid in Israël en de Palestijnse gebieden.
Dat is nog steeds wat anders.

En vooral veel isdatzo types die niet eens weten wat dat betekent en/of niet bekend zijn met de werkelijke situatie.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 12:29:12 #247
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211016301
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 12:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Wel goed proberen te lezen:

quote:

Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 oktober 2023 @ 12:29:26 #248
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211016303
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 12:12 schreef opgebaarde het volgende:
* constaterende dat de Palestijnse bevolking al decennialang onderdrukt wordt en in een apartheidsstaat leeft
Dus de motie die oproept tot het erkennen van een staat die nu nog niet bestaat erkent dat er al een staat is?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211016304
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 11:24 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Kan die stemming ook niet vinden :?

Kwam wel onderstaande stemmingen over Israël tegen die ik ook wel interessant vond..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die BIJ1 en DENK zijn echt enge clubs bah
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 12:29:36 #250
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211016305
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 12:17 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Dat krijg je wanneer zulke NGOs volzitten met mensen van de 'Red-green alliance'. Vooral Amnesty is wat dit betreft heel erg radicaal. Na de gruwelijke terreurdaden in het zuiden van Israël kwamen zij enkel met een tweet waarin zij stelden:
quote:
'Israeli security forces and Palestinian armed groups must make every effort to protect the lives of civilians in today’s outbreak of fighting in Israel and the Occupied Palestinian Territories.'
Kortom, na talloze brute martelingen, slachtpartijen en gijzelingen gewoon nog even doodleuk op een slinkse manier het beeld aanwakkeren alsof er eigenlijk geweld van beide kanten is. Dan ben je echt niet goed bij je hoofd en vallen alle maskers af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')