abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211015006
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 10:16 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
20.23uur. De 'aanslag' was om 19.00uur. er wordt ook gestreamd vanuit Gaza, dus waarom zou het niet kunnen?
En wederom iets wat niet klopt.

Denk nu eens zelf na, Hamas riep meteen op dat het Israël was, Israël zei dat ze het in onderzoek hadden, en anderhalf uur later zou Naftali dit de wereld in slingeren terwijl Hamas al anderhalf uur aan het wijzen was naar Israël en Israël ontkende. Maar je bevestigd mij eigenlijk weer dat het propaganda is, want deze tweet, aldus het verhaal bij iedereen die deze tweet verteld, is dat dit enkele minuten na de aanslag is gepost en meteen verwijderd.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_211015017
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 10:15 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Als je de steun intrekt ben je niet ineens tegen. GL kan zich in een deel van de motie niet vinden Extreem gezegd: GL is niet ineens voor het vermoorden van Israëlische burgers. Ook zijn ze niet tegen zelfverdediging. Nogal wiedes niet?

GL vindt dat er te weinig aandacht is voor de Palestijnse burger.

De motie.
Motie van het lid Stoffer over in EU- en VN-verband steun uitspreken voor het Israëlische recht op zelfverdediging

Open de PDF, dan zie je de volledige motie met alle mitsen, maren en voorwaarden
https://www.tweedekamer.nl/downloads/document?id=2023D41883
Ja ik zie niets vreemds waarom je niet voor de motie zou zijn. De steun voor zelfverdediging en de complexiteit daarvan?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_211015032
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 10:19 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
En wederom iets wat niet klopt.

Denk nu eens zelf na, Hamas riep meteen op dat het Israël was, Israël zei dat ze het in onderzoek hadden, en anderhalf uur later zou Naftali dit de wereld in slingeren terwijl Hamas al anderhalf uur aan het wijzen was naar Israël en Israël ontkende. Maar je bevestigd mij eigenlijk weer dat het propaganda is, want deze tweet, aldus het verhaal bij iedereen die deze tweet verteld, is dat dit enkele minuten na de aanslag is gepost en meteen verwijderd.
Israël geeft zelf toch aan dat het rond 19.00uur gebeurd is? :? Die Naftali staat niet aan de kant van Hamas he?
pi_211015037
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 09:35 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Wat ik ook niet helemaal begrijp, dat als het zo´n openluchtgevangenis is dat ze alsnog een gigantisch hoog geboortecijfer hebben van ongeveer 3.38.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is toch niet zo raar, in de armste, meest hopeloze landen ter wereld fokken ze als konijnen.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 10:25:02 #80
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211015047
Mooi voorbeeld van hoe woorden/intenties verdraaid worden
twitter

[ Bericht 0% gewijzigd door slashdotter3 op 20-10-2023 10:40:26 ]
pi_211015059
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 10:23 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Israël geeft zelf toch aan dat het rond 19.00uur gebeurd is? :? Die Naftali staat niet aan de kant van Hamas he?
En toch is het verhaal dat deze tweet net na de aanslag is gepost en meteen verwijderd toen ze erachter kwamen dat er "honderden" onschuldige burgers zijn gedood. En die tweet, over de honderden slachtoffers kwam al iets na 19:00 uur, en dik een uur later zou Israël "onbewust" hun schuld toegeven terwijl ze op dat moment bezig waren met onderzoeken wat er gebeurd was.

twitter

De tijdlijn, het verhaal, de foto, het klopt van geen meter.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_211015077
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 10:21 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Ja ik zie niets vreemds waarom je niet voor de motie zou zijn. De steun voor zelfverdediging en de complexiteit daarvan?
Via rtl nieuws kwam ik op de site van GL en daar staat hun standpunt.
https://groenlinkspvda.nl(...)at-israel-palestina/
  Moderator vrijdag 20 oktober 2023 @ 10:27:57 #83
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211015081
quote:

[..]
Wat ik ook niet helemaal begrijp, dat als het zo´n openluchtgevangenis is dat ze alsnog een gigantisch hoog geboortecijfer hebben van ongeveer 3.38.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een gemengde gevangenis en wat er gebeurt als jongetjes en meisjes die geen reet te doen hebben samenkomen dat moeten je ouders je maar een keer uitleggen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_211015093
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211015094
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 10:25 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
En toch is het verhaal dat deze tweet net na de aanslag is gepost en meteen verwijderd toen ze erachter kwamen dat er "honderden" onschuldige burgers zijn gedood. En die tweet, over de honderden slachtoffers kwam al iets na 19:00 uur, en dik een uur later zou Israël "onbewust" hun schuld toegeven terwijl ze op dat moment bezig waren met onderzoeken wat er gebeurd was.

[ twitter ]

De tijdlijn, het verhaal, de foto, het klopt van geen meter.
Naftali heeft gewoon voor z'n beurt gesproken. Niet handig van 'm
pi_211015102
Die Naftali heeft helemaal geen officiële overheidsfunctie hè (althans niet als woordvoerder oid), hij is een influencer.

https://www.politifact.co(...)t-said-israel-is-re/
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 10:30:02 #87
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211015103
quote:

[..]
SPOILER
Vraag me af wat voor bevolking de Gazastrook zou kunnen ondersteunen in geval er geen externe humanitaire hulp zou zijn. Veel voeding verbouwen doen ze denk ik niet en ze hebben ook niet echt een economie die nuttige dingen voorziet.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 10:30:12 #88
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_211015106
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 10:12 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Klopt 100%, maar ik krijg langzaam steeds meer het idee dat het niet zo extreem is als wat velen ons willen doen geloven. Het is niet goed te praten, maar die verhalen dat Israël kinderen bewust vermoord, afslacht etc. het is alleen maar onzin wat ik uit één hoek hoor, al decennia lang, en ik moet nog één authentiek filmpje vinden waarop dat wordt aangetoond. Het is allemaal herkauwde meuk wat gebruikt wordt voor propaganda om een haat te creëren, en door die haat kunnen mensen nog niet meer eens een klein beetje logisch nadenken.

Pak die "tweet" wat ik nu gepost hebt, het 'grote bewijs", er is ook werkelijk niemand die het opvalt dat Naftali al blijkbaar een foto had van de voorkant van het ziekenhuis 2 minuten na de "aanslag" en dat op zijn twitter postte. Niemand vraagt zich af hoe hij aan die foto kan komen, midden in Gaza.
"Het is niet goed te praten" is nogal zacht uitgedrukt wanneer je het hebt over het misdadige beleid van Israël, vind je niet? Natuurlijk ook allemaal onzin en propaganda: https://www.amnesty.org/e(...)stinian-territories/

Je grijpt nu de leugens over Israël aan in een poging hetgeen ze daadwerkelijk schuldig aan zijn af te zwakken. Zo werkt dat natuurlijk niet.
Huilen dan.
pi_211015138
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 10:27 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Via rtl nieuws kwam ik op de site van GL en daar staat hun standpunt.
https://groenlinkspvda.nl(...)at-israel-palestina/
Ze trekken hun steun dus in omdat de achterban niet begrijpend kan lezen :? Het uitleggen waarom de motie gesteund werd zonder deze steun in te trekken was toch ook voldoende geweest? Of het aanvullen met een extra motie?
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 10:36:57 #90
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_211015174
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 10:10 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Nee, Hamas heeft bewezen dat ze zo op hun blauwe ogen geloofd kunnen worden wil je zeggen?
Nee uiteraard niet maar dat is dus het hele punt hea meid. Beide kanten hebben genoeg redenen om de andere kant te wantrouwen.

Dit conflict komt met decennia aan bagage mee. Dus het is in die zin logisch dat wat bewijs voor dit of dat niet zoveel uitmaakt in het grote plaatje.

Veel mensen zien nu Hamas terreur aanval > Israel mag aanvallen. Sure. Maar als je het ziet als ''Hoofdstuk 153" in het conflict, dan kan ik wel begrijpen dat sommige mensen er anders naar kijken.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_211015184
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 10:29 schreef Snikkelbeer het volgende:
Die Naftali heeft helemaal geen officiële overheidsfunctie hè (althans niet als woordvoerder oid), hij is een influencer.

https://www.politifact.co(...)t-said-israel-is-re/
Ja, zo simpel zou ik 'm ook weer niet wegzetten...

"For the past three years, he has been working with Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu as part of his digital team."

https://www.hitc.com/en-g(...)gizes-for-fake-news/
pi_211015199
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 10:00 schreef Snikkelbeer het volgende:

[..]
Ligt eraan of er weer een ambassade in de fik wordt gezet. :+
Waarom deed auto correct het niet :(
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 10:39:27 #93
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211015211
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 10:12 schreef Frutsel het volgende:
[ twitter ]

Israel is evacuating the city of Kiryat Shmona (20,000 people) on its northern border with Lebanon
Dit bericht garandeert wel dat er vandaag iig geen grondoorlog wordt gestart in Gaza, eerst alle steden in de buurt van Libanon ontruimen
pi_211015244
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 10:29 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
En dit vervolgens zelf toegegeven:

twitter
pi_211015277
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 10:29 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Sowieso influencers. :') :r
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_211015287
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 09:09 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Waarom heb jij de neiging om te ontkennen dat het antisemitisme welig tiert? Ik heb daar bronnen voor aangeleverd in eerdere topics. In de praktijk kunnen we ook zien dat "steun voor Palestina" (waar ik niet op tegen ben) voor een deel van de groep overloopt in rellen, schoppen tegen het Westen en Joden.
Dat doe ik nergens fantast. Houdt die achterlijke aannames lekker voor je
Dat het antisemitisme toeneemt had ik gezien en helaas je posts daarover gemist.
pi_211015304
https://www.nu.nl/midden-(...)sadvies-op-rood.html

Die kleurcodes zijn me toch een partij politiek gekleurd. Hoe kan je Israël nou nog niet op rood zetten?
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 10:50:50 #98
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211015318
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 10:12 schreef Frutsel het volgende:
[ twitter ]
Als je kijkt hoe die stad ligt, dan snap ik dat wel. Ziet eruit als een recept voor herhaling van wat er 7 oktober gebeurde. Tangbeweging en schieten maar is het anders :X

https://www.google.com/ma(...)0vMDI5ZGZr?entry=ttu
pi_211015325
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 10:42 schreef Jazeg het volgende:

[..]

[ twitter ]
@Tekaschi en dit dan?
pi_211015327
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 10:42 schreef Jazeg het volgende:

[..]

[ twitter ]
Ja, en oprecht mooi dat hij dat toegeeft.

Maar het kwaad is dan al grotendeels geschied.

Retracties krijgen altijd minder aandacht dan beschuldigingen.
"Pools are perfect for holding water"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')