abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 10:04:17 #51
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211014849
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 09:56 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Ik hoop het
Serieus?
pi_211014866
"Whoa", de mods zijn goed wakker.
pi_211014870
quote:
Wel logisch, de kans dat Libanon (Hezbollah) betrokken raakt lijkt me inmiddels zeer groot.

twitter
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 10:06:13 #54
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211014873
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 09:59 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Ik lees die AJ berichten over Israel altijd met in het achterhoofd dat ze een agenda hebben om hun zwart te maken. Dat wetende is het wel ok voor wat nieuwtjes uit die regio
deze vind ik wel aardig voor Asië/China en natuurlijk ook de berichtgeving daar over hoe het hier verloopt vind ik altijd wel aardig om te zien

https://www.scmp.com/
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 10:06:54 #55
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_211014879
quote:
Ja no shit echt. De overheid heeft geen zin om ook daar weer mensen weg te moeten halen als het los gaat.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_211014883
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 09:57 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
"Whoa"
Spelfout denk ik. 'Wollah'
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 10:08:52 #57
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_211014890
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 09:50 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Ze blijven ook maar massaal die propaganda geloven. Het grote bewijs is natuurlijk die zogenaamde verwijderde "tweet" van Naftali, en ze blijven dat maar geloven.

[ afbeelding ]

Nou voor de mensen die wel zelf kunnen nadenken, de prijs is een duimpje, vertel mij maar eens wat er in één oogopslag mis is met deze tweet wat op de socials vele mensen overtuigd heeft dat Israël het ziekenhuis heeft gebombardeerd, eens zien hoeveel mensen het opvalt.
Je hebt wel gelijk met dit incident.

Maar als je kijkt naar de hele geschiedenis van Israel, en waar ze over logen, vaag over doen, alle conspiracies, etc.

Op een gegeven moment geloven mensen je niet meer natuurlijk :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_211014892
quote:

Ik mis deze tijd.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 10:09:31 #59
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211014894
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 10:02 schreef Jazeg het volgende:

[..]
Zeker.
Ik vroeg mijn kinderen (twee verschillende middelbare scholen) of de situatie in Israel/Gaza besproken is op school. Antwoord: geen woord over gehoord. Ik vrees dat de informatievergaring onder de jeugd grotendeels afhankelijk is van social media met alle risico’s van dien. Op de basisschool van de jongste kijken ze tenminste nog het jeugdjournaal…
Dat is wel echt slecht. Aan de andere kant is het ook niet heel verrassend gezien de tendens om het maar vooral niet te hebben over de Holocaust, de Armeense Genocide, seksuele voorlichting, evolutieleer om maar een paar voorbeelden te noemen in bepaalde regio's.

Toen ik op school zat nog (30 jaar geleden ongeveer) op de rand van de Bible Belt werden er al biologie- en geschiedenisleraren belaagd door stichtelijke jongeren en hun ouders. Dat zal echt niet vriendelijker en minder zijn geworden naarmate het aandeel aan islamitische jongeren is gestegen en de politieke islam volgens de leer in de Golfstaten aan invloed heeft gewonnen.

Ayaan Hirsi Ali vertelde al uit eigen ervaring wat het verschil is tussen de traditionele, plaatselijke islam en de politieke: de overdreven mate waarin het woord "Jood" in de preken wordt gebruikt.
pi_211014897
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 10:03 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Er is heel veel fake informatie, maar die fake informatie is er al decennia uit die hoek. Maar uit pure interesse, want deze tweet is hetgeen wat ik overal voorbij zie komen op de socials, dit is het grote bewijs dat het gewoon een grote coverup was van Israel en het leugenachtige westen, aldus de pro Palestina kliek massaal op de socials, want Naftali heeft dit "letterlijk" getwitterd, deze tweet ook al meermaals voorbij zien komen in dit topic, zie je dat de tweet fake is?
Nou ,als ik heel eerlijk ben zie ik dat bij die tweet niet.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 10:10:07 #61
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211014899
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 10:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Maar als je kijkt naar de hele geschiedenis van Israel, en waar ze over logen, vaag over doen, alle conspiracies, etc.

Nee, Hamas heeft bewezen dat ze zo op hun blauwe ogen geloofd kunnen worden wil je zeggen?
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_211014927
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 10:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Klopt 100%, maar ik krijg langzaam steeds meer het idee dat het niet zo extreem is als wat velen ons willen doen geloven. Het is niet goed te praten, maar die verhalen dat Israël kinderen bewust vermoord, afslacht etc. het is alleen maar onzin wat ik uit één hoek hoor, al decennia lang, en ik moet nog één authentiek filmpje vinden waarop dat wordt aangetoond. Het is allemaal herkauwde meuk wat gebruikt wordt voor propaganda om een haat te creëren, en door die haat kunnen mensen nog niet meer eens een klein beetje logisch nadenken.

Pak die "tweet" wat ik nu gepost hebt, het 'grote bewijs", er is ook werkelijk niemand die het opvalt dat Naftali al blijkbaar een foto had van de voorkant van het ziekenhuis 2 minuten na de "aanslag" en dat op zijn twitter postte. Niemand vraagt zich af hoe hij aan die foto kan komen, midden in Gaza.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  Moderator vrijdag 20 oktober 2023 @ 10:12:59 #63
8781 crew  Frutsel
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 10:13:24 #64
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211014932
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 10:09 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Ik kan het ook niet ontdekken...
pi_211014935
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 10:10 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Nee, Hamas heeft bewezen dat ze zo op hun blauwe ogen geloofd kunnen worden wil je zeggen?
Dat zou best kunnen. Palestijnen hebben over het algemeen geen blauwe ogen
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_211014936
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 10:09 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Hoe kan Naftali aan een foto komen van het ziekenhuis, een foto gemaakt enkele minuten na de aanslag en gepost door Naftali, een ziekenhuis midden in Gaza.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 10:13:58 #67
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211014941
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 10:12 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Klopt 100%, maar ik krijg langzaam steeds meer het idee dat het niet zo extreem is als wat velen ons willen doen geloven. Het is niet goed te praten, maar die verhalen dat Israël kinderen bewust vermoord, afslacht etc. het is alleen maar onzin wat ik uit één hoek hoor, al decennia lang, en ik moet nog één authentiek filmpje vinden waarop dat wordt aangetoond. Het is allemaal herkauwde meuk wat gebruikt wordt voor propaganda om een haat te creëren, en door die haat kunnen mensen nog niet meer eens een klein beetje logisch nadenken.

Pak die "tweet" wat ik nu gepost hebt, het 'grote bewijs", er is ook werkelijk niemand die het opvalt dat Naftali al blijkbaar een foto had van de voorkant van het ziekenhuis 2 minuten na de "aanslag" en dat op zijn twitter postte. Niemand vraagt zich af hoe hij aan die foto kan komen, midden in Gaza.
Ik ook niet inderdaad :@
pi_211014948
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 10:12 schreef Frutsel het volgende:
[ twitter ]
Volgens mij zijn ze al een aantal dagen bezig om in het noorden mensen te evacueren.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_211014959
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 10:13 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik ook niet inderdaad :@
Nope, velen zien zulke kleine details niet helaas, de meeste door haat en oogklep gedrag, en sommige van ons zien door de vele propaganda het bos niet meer. Maar klein beetje zelf nadenken en het kwartje valt. :)
pi_211014962
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 09:09 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Omdat als je de steun op de motie intrekt die ging over het veroordelen van de terreur van Hamas en het recht op zelfverdediging van Israël, je gewoon anti-Israël bent. Het was geen pro-Israël motie want dan had GL/PvdA gelijk gehad
Als je de steun intrekt ben je niet ineens tegen. GL kan zich in een deel van de motie niet vinden Extreem gezegd: GL is niet ineens voor het vermoorden van Israëlische burgers. Ook zijn ze niet tegen zelfverdediging. Nogal wiedes niet?

GL vindt dat er te weinig aandacht is voor de Palestijnse burger.

De motie.
Motie van het lid Stoffer over in EU- en VN-verband steun uitspreken voor het Israëlische recht op zelfverdediging

Open de PDF, dan zie je de volledige motie met alle mitsen, maren en voorwaarden
https://www.tweedekamer.nl/downloads/document?id=2023D41883
  Moderator vrijdag 20 oktober 2023 @ 10:15:30 #71
236264 crew  capricia
pi_211014965
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 10:12 schreef Frutsel het volgende:
[ twitter ]
Ja. Naast een heleboel Gazanen zijn er inmiddels ook zo'n 500.000 Israeli ontheemd geraakt.

https://www.nrc.nl/nieuws(...)emd-geraakt-a4177496
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_211014975
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 10:13 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Hoe kan Naftali aan een foto komen van het ziekenhuis, een foto gemaakt enkele minuten na de aanslag en gepost door Naftali, een ziekenhuis midden in Gaza.
20.23uur. De 'aanslag' was om 19.00uur. er wordt ook gestreamd vanuit Gaza, dus waarom zou het niet kunnen?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_211014983
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 10:13 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Naar ik meen was de inslag om ongeveer 19.00 lokale tijd, en zijn tweet dan dus bijna anderhalf uur later (20:23).
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_211014995
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 09:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Over hokjesdenken gesproken. Ik steun de klimaatprotesten, dus ik steun XR op elk gebied?
Nee natuurlijk niet, ik wil alleen duidelijk maken dat ze een dubbele agenda hebben.
  Moderator vrijdag 20 oktober 2023 @ 10:18:15 #75
5428 crew  miss_sly
pi_211014997
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 09:50 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Jawel alleen we hebben het hier niet alleen over welvaart.
Nee, dat lijkt me nogal een open deur. Welvaart, veiligheid, gezondheid, onderwijs, als dat allemaal in orde is, daalt het geboortecijfer. Volgens mij gaat dat daar nog wel even duren.

O ja, en minder de oren laten hangen naar de religie, uiteraard. Zoals voor iedere religie geldt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')