Hun achternaamquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:50 schreef pullup het volgende:
Ik heb het vermoeden dat er steeds een woord achter moet
Plaat denk ik zoquote:
Mazzel heb je morgen weer een dagje extraquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
Zo het gevoel dat het vandaag vrijdag is
...en bewoooooooonder?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik krijg een Ramses Shaffy gevoel van deze TT.
Ja doe! Wissel van baan, dat is lachenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, denk dat ik volgend jaar in totaal een week of 8 a 9 heb.
Als ik niet van baan wissel.
Jij gaat weer wisselen?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja doe! Wissel van baan, dat is lachend
Ramsesquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik krijg een Ramses Shaffy gevoel van deze TT.
Hoe bevalt jou nieuwe baan?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja doe! Wissel van baan, dat is lachend
Mijn tweede nieuwe baan beviel toch een stuk minder dan verwacht en ik miste mijn collega's en de dynamiek van mijn eerste nieuwe baan, dus na een paar goede gesprekken en wat aanpassingen ben ik weer terug bij mijn eerste nieuwe baanquote:
O jee, fijn dat je weer terug kon komen dan. Kan je nagaan na zo korte tijd daar gewerkt te hebben toch al de collega’s missen. Dat zegt wel wat.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn tweede nieuwe baan beviel toch een stuk minder dan verwacht en ik miste mijn collega's en de dynamiek van mijn eerste nieuwe baan, dus na een paar goede gesprekken en wat aanpassingen ben ik weer terug bij mijn eerste nieuwe baan
Gooi er nog wat Gabba Gabba Heys bij en je hebt een Ramones nummer. Scheelt maar een paar letters van Ramses.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:19 schreef Domnivoor het volgende:
En dan nu het refrein:
Bak, langspeel, kenteken, en bewonder 🎶
Bak, langspeel, kenteken, en bewonder 🎵
Bak, langspeel, kenteken, en bewonder niet zonder ons
Tof allemaal.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn tweede nieuwe baan beviel toch een stuk minder dan verwacht en ik miste mijn collega's en de dynamiek van mijn eerste nieuwe baan, dus na een paar goede gesprekken en wat aanpassingen ben ik weer terug bij mijn eerste nieuwe baan
Lijkt me vervelend zo'n lijk in je hoofd, geeft nogal stankquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:51 schreef D. het volgende:
Ik zit nu verdorie nog steeds met Ramses in mijn oor
quote:
Dat is ja een dus hoorquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
hmm dit heb ik een beetje gemist/half meegekregen...quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nope levenslang was in Nederland wel een (onvoorwaardelijke) straf maar we zijn door de VN op de vingers getikt. Het was al een probleem dat volgens het wetboek de max. gevangenisstraf 20 jaar is. De levenslange straf is afgeschaft en de max. gevangenisstraf is verhoogd naar 30 jaar. Zelf in het oorlogsrecht.quote:
Tweet na tweet, lading vogeltjes in de ochtend en foto's van het avondeten. Negeren begint hier een kunst te worden.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:21 schreef chufi het volgende:
Maar niet alleen jij hoor... tis tweet op tweet en als ik die niet direct kan lezen is het een hoop gedoe en neem er steeds minder de moeite voor...
Vandaag niets te vreten gezien ...quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tweet na tweet, lading vogeltjes in de ochtend en foto's van het avondeten. Negeren begint hier een kunst te worden.![]()
Maar ja het is een sc, we lullen en dollen maar wat raak.
Dan zal dat morgen wel worden ingehaald.quote:
Ik had gebakken spruitjesquote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan zal dat morgen wel worden ingehaald.
Nee, niet helemaal.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope levenslang was in Nederland wel een (onvoorwaardelijke) straf maar we zijn door de VN op de vingers getikt. Het was al een probleem dat volgens het wetboek de max. gevangenisstraf 20 jaar is. De levenslange straf is afgeschaft en de max. gevangenisstraf is verhoogd naar 30 jaar. Zelf in het oorlogsrecht.
Wat is een recept?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 00:06 schreef chufi het volgende:
wat minder olie de volgende keer ... Maar ja dat krijg je met dingen die je zo maar maakt zonder recept ...
Ook niet helemaal.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 00:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal.
Er is een straf van 30 jaar bijgekomen. Maar levenslang bestaat nog steeds, echter nu wel met een mogelijkheid om eerder vrij te komen door een 'gratieproces' dat er moet zijn.
Precies en als het niet bevalt dan doen we het morgen op een andere manier.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nee ... geen .. we proberen het gewoon
Morgen heb ik geen spruitjes meerquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 00:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Precies en als het niet bevalt dan doen we het morgen op een andere manier.
Dan probeer je wat anders, zolang het maar geen ananas uit de pan is.quote:
Ik frituur ananas altijd eerst ff aan op hoog vuur... dat scheelt een beetjequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 00:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan probeer je wat anders, zolang het maar geen ananas uit de pan is.
Gij keukenbarbaar.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik frituur ananas altijd eerst ff aan op hoog vuur... dat scheelt een beetje
Zolang je maar geen pizza met ananas besteld.quote:
Die haal ik altijd in de super ...quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 00:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zolang je maar geen pizza met ananas besteld.
Ik heb 2 Italianen als collega. We hadden het over pizza's met ananas. Het was bijna net zoiets als vloeken in de kerk.quote:
Lachen toch ... je begon er volgens mij zelf overquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 00:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb 2 Italianen als collega. We hadden het over pizza's met ananas. Het was bijna net zoiets als vloeken in de kerk.
Ik ken je werksituatie niet .... Maar Italianen zullen er zelf volgens mij nooit over beginnen ...quote:
Een andere collega vroeg aan ze wat ze vonden van ananas op een pizza. Ze keken vol afschuw en ik schoot in de lach omdat we de dag ervoor hier over hadden gehad.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken je werksituatie niet .... Maar Italianen zullen er zelf volgens mij nooit over beginnen ...
Ok dan is die ander collega een Fok!ker"?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 00:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een andere collega vroeg aan ze wat ze vonden van ananas op een pizza. Ze keken vol afschuw en ik schoot in de lach omdat we de dag ervoor hier over hadden gehad.
Ik denk niet dat hij Fok kent maar hij is wel een toffe collega.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dan is die ander collega een Fok!ker"?
Ok Dus pizza Annanas speelt overalquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 00:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij Fok kent maar hij is wel een toffe collega.
Fruit vind ik lekker als het koel, sappig en een beetje zoet is.quote:
Goedemorgen.quote:
Hey UN,lijkt me een heel leuk idee.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 05:37 schreef _UserName_ het volgende:
Ooit wil ik nog een heg op alpaca-hoogte, dat er zo'n 20 cm nek bovenuit komt, dan wil ik hem leren praten dat hij alle voorbijgangers begroet. Zijn zulke toffe beesten
Mij ook, ik krijg altijd een Simpsonsbeeld van die gedachtequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 05:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey UN,lijkt me een heel leuk idee.
Dame Chanel.quote:
Morguh Domnivoor, das een best bakkiequote:
Hoi Dottekequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Domnivoor, das een best bakkie
Ja dat snap ik, neem dan toch liever de kleinere versie. Dan heb je wel steeds warme koffiequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hoi Dotteke![]()
Ja, één bakkie is genoeg.
Ja het komt goed naar beneden, moet er zo ook nog op uitquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:48 schreef pullup het volgende:
Poeh dat was nat buiten![]()
Even goed warm douchen
En levenslang bestaat ook nogquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 00:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook niet helemaal.
Er was een gratie proces wat een gevangene na 12 jaar (?) bij de koning kon indienen. Zoals ik al zei is idd de max. gevangenisstraf verhoogd van 20 naar 30 jaar. De rechter kan ook nog TBS opleggen maar daar zit ook weer een max. gevangenisstraf aan vast.
Jazeker. Muziek maken, muziek luisteren, naar concerten gaanquote:
Binnenkort ga ik weer brouwenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:00 schreef Domnivoor het volgende:
Zelfgebrouwen biertjes van Prisha![]()
[ afbeelding ]
Hier ook een beste bui regen op de kop gehad.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:48 schreef pullup het volgende:
Poeh dat was nat buiten![]()
Even goed warm douchen
Volgens mij dus ook maar die Badeend is nogal eigenwijs.quote:
Goedemiddag Fruitquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij dus ook maar die Badeend is nogal eigenwijs.
Heer aloa.quote:
https://nl.wikipedia.org/(...)deelden_in_Nederlandquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij dus ook maar die Badeend is nogal eigenwijs.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/(...)deelden_in_Nederland
In 2023 dus nog gewoon uitgesproken.
Enige blijft, iedereen die tot deze straf veroordeeld wordt heeft na x tijd (geloof een jaar of 20), het recht gratie te vragen. Hier moet inhoudelijk over geoordeeld worden.
Vroeger KON de koning(in) gratie verlenen.
Ja, klopt. En toch zit er een verschil.quote:
Deze durf ik wel.quote:
Bij TBS heb je dat recht ook maar wordt ook nooit toegekend.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, klopt. En toch zit er een verschil.
Iedereen die veroordeeld is tot levenslang heeft nu het recht om gratie te vragen.
Jouw bericht is gratie vanuit een ander.
Ik ookquote:
Ow, het klopt trouwens niet, jouw gequote bericht is niet goed.quote:
quote:1984 Cevdet Yılmaz Was verantwoordelijk voor een zesvoudige moord in het Delftse café 't Koetsiertje, op 5 april 1983. Tot op de dag van vandaag is niet duidelijk waarom Yılmaz tot zijn daad overging. Hij werd in maart 1984 tot levenslang veroordeeld. In 2009 bleek dat hij al vanaf 31 augustus 2001 in de tbs-kliniek Dr. Henri van der Hoeven zat, vanwaaruit hij sinds september 2002 op verlof mocht om bij zijn gezin te zijn. Yılmaz heeft op 20 januari 2021 alsnog gratie gekregen.[67] Juridische mogelijkheden om gratie af te wijzen waren uitgeput aldus minister Dekker van Rechtsbescherming.[68]
quote:1989 Loi Wah Chung Vermoordde de Rotterdamse horeca-exploitant Mei Wah Tang (34), diens vrouw Chung Sau May (32), hun dochter Kay-yan (5) en hun dochter Win-yan (6 weken).[69] Het motief was waarschijnlijk roof.[70] In mei 2021 is hem gratie verleend door minister Dekker (Rechtsbescherming). Hij is naar Hongkong vertrokken.
Dat laatste was een voorwaarde,gelijk optieven.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, het klopt trouwens niet, jouw gequote bericht is niet goed.
[..]
[..]
Die Yilmaz zit nog hier toch?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat laatste was een voorwaarde,gelijk optieven.
Loi Wah.quote:
Of gaan schoffelen voor een jaar.quote:
Zoiets is waarschijnlijk nog beter jaquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of gaan schoffelen voor een jaar.
Kans op nog meer regen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:49 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen weer een kans zullen we maar zeggen
Om naar buiten te gaanquote:
HerRabbit.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of gaan schoffelen voor een jaar.
Of gaan kijken hoeveel schade hij heeft toegebracht en hem die dan laten terug betalen door te gaan schoffelen voor 50 cent per uur.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Zoiets is waarschijnlijk nog beter ja
Sywert heeft nog wel wat geld over .....quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of gaan kijken hoeveel schade hij heeft toegebracht en hem die dan laten terug betalen door te gaan schoffelen voor 50 cent per uur.
Gaan ze eindelijk ook tegen procederen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sywert heeft nog wel wat geld over .....
Die had ik ook gelezen jaquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaan ze eindelijk ook tegen procederen.
[ afbeelding ]
Dacht ik al.quote:
Je moet ergens beginnen...quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:30 schreef pullup het volgende:
Ja vergeleken met dat kleine oplichtertje van hierboven is dit vele malen erger, daar helpt geen schoffelen meer
Want? Uitgaand van 3 personen, 30 mln en 50c per uur zijn ze in 208.000 jaar klaar met schoffelen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:30 schreef pullup het volgende:
Ja vergeleken met dat kleine oplichtertje van hierboven is dit vele malen erger, daar helpt geen schoffelen meer
Wat ben jij een rekenwonder.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want? Uitgaand van 3 personen, 30 mln en 50c per uur zijn ze in 208.000 jaar klaar met schoffelen.
Zie dat wel als realistisch
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze is er klaar voor:
[ afbeelding ]
Ik heb maar even opgezocht hoe het ook alweer zit.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/(...)deelden_in_Nederland
In 2023 dus nog gewoon uitgesproken.
Enige blijft, iedereen die tot deze straf veroordeeld wordt heeft na x tijd (geloof een jaar of 20), het recht gratie te vragen. Hier moet inhoudelijk over geoordeeld worden.
Vroeger KON de koning(in) gratie verlenen.
quote:‘Levenslang is in strijd met de mensenrechten’
Het Europees Hof voor de Rechten van de Mens vindt levenslange gevangenisstraf onmenselijk als er tussentijds nooit meer wordt beoordeeld of iemand toch nog in aanmerking kan komen voor vrijlating. Al sinds 2013 hamert het Hof daarop. De Hoge Raad (het hoogste rechtscollege) heeft dat standpunt overgenomen. Het gevolg van dit standpunt was dat de straf niet meer zou kunnen worden uitgesproken omdat levenslang in strijd zou zijn met de mensenrechten. Dat vond het kabinet niet wenselijk. Daarom is het beleid in 2017 aangepast. Sinds dat jaar krijgt iedere langgestrafte na 25 jaar een herbeoordeling. Dan zou de gevangene in aanmerking kunnen komen voor strafverkorting. Dit recht op een herbeoordeling betekent niet dat een levenslanggestrafte ook echt zal vrijkomen. De kritische vraag ‘wat is levenslang dan eigenlijk nog?’ gaat dus niet op.
Of iemand mag terugkeren in de samenleving bepaalt het Adviescollege Levenslanggestraften (bestaat onder andere uit juristen en gedragswetenschappers). Dat college bekijkt onder meer hoe de gevangene zich heeft ontwikkeld. Het onderzoekt of of er een kans bestaat dat de gevangene opnieuw de fout ingaat. Verder wordt gekeken hoe slachtoffers of nabestaanden staan ten opzichte van vervroegde vrijlating. Uitiendelijk is het de minister voor Rechtsbescherming die beslist. Het hele traject van afwegen en beslissen duurt maximaal 2 jaar. Daarna adviseert de minister de Koning daarover, evenals het Openbaar Ministerie en het gerecht dat de straf heeft opgelegd.
Hey Badeend.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb maar even opgezocht hoe het ook alweer zit.
[..]
Heer PLY.quote:
Vooral harde woei hier.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:00 schreef PLY het volgende:
[..]
Freshnog droge voeten in het noorden? Wat een water valt er
De bladeren naar het Westen blazen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:04 schreef PLY het volgende:
[..]
Oostenwind, zit lekker binnen en blijf dat vandaag. Kan ook weinig doen op het erf nu.
Gebeurt alquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De bladeren naar het Westen blazen.
Uhh… waar is Nederland in dit plaatje?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:49 schreef pullup het volgende:
Morgen weer een kans zullen we maar zeggen
Puzzie.quote:
Zullen we foute muziekjes posten?quote:
Dat doe ik altijd , maar niet hierquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zullen we foute muziekjes posten?
Ik zie hier een gezicht in.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Uhh… waar is Nederland in dit plaatje?
Ik een kat die zit met zijn voorpoot omhoogquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie hier een gezicht in.
[ afbeelding ]
Waar wel dan?quote:
Ik woon onder dat kleine vierkantjequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Uhh… waar is Nederland in dit plaatje?
Verhip ja.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:22 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik een kat die zit met zijn voorpoot omhoog
quote:
Of een hond die zit te schijtenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie hier een gezicht in.
[ afbeelding ]
Op Pullup.quote:
Getsiequote:
Dat neem ik dan maar van jou aan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik woon onder dat kleine vierkantje
Willen jullie privacy?quote:
Heb je haar weer.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:35 schreef Prisha het volgende:
Wat een weer weer![]()
Maar.....nog 5 minuten en dan....weekend![]()
Echt hoor, sinds kort loop ik weer maar vandaag had ik totaal geen zin met die rotregen ,wel geprobeerd maar na een kwartier was ik er wel klaar mee om natte voeten te krijgenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:35 schreef Prisha het volgende:
Wat een weer weer![]()
Ben je al klaar voor DE degradatiekraker?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:35 schreef Prisha het volgende:
Wat een weer weer![]()
ahhh hoe opquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben je al klaar voor DE degradatiekraker?
Lopen is geen pretje dan idd. Ik ben woensdag gaan lopen, toen was het nog te doen. Maar vanavond blijf ik binnenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Echt hoor, sinds kort loop ik weer maar vandaag had ik totaal geen zin met die rotregen ,wel geprobeerd maar na een kwartier was ik er wel klaar mee om natte voeten te krijgen
Ik weet niet of ik wel durf te kijkenquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Lopen is geen pretje dan idd. Ik ben woensdag gaan lopen, toen was het nog te doen. Maar vanavond blijf ik binnen
Hoi.quote:
Iedereen klaagt.quote:
Ik heb een top overblijver pakket van de AH.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 17:35 schreef aloa het volgende:
[..]
En terecht![]()
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dit leuk vinden
Wat zit erin?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 17:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een top overblijver pakket van de AH.
Deze keer wel netjes op de wc toch hequote:
Deze is van AH zelf.quote:
Ik zal weer eens op die app kijken. Paar jaar geleden wel gekeken, maar was hier maar weinig toen.quote:
Bami en sate uit de magnetron....straksquote:
De Plus heeft mooie pakketten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 17:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zal weer eens op die app kijken. Paar jaar geleden wel gekeken, maar was hier maar weinig toen.
Is vaak wel leuk om deze te halen.quote:
De TGTG app.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 17:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan moet je de app van de plus hebben?
Aan het werk?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 17:51 schreef engine het volgende:
[..]
Bami en sate uit de magnetron....straks
Jep net begonnen. Geen zin vandaagquote:
quote:
lekker!!! Ik heb hutspot. Echt stamppotten weerquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 18:30 schreef pullup het volgende:
Meteen maar stamppot boerenkool met worst aan het maken
Hier eten we dat morgenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 18:30 schreef pullup het volgende:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 18:34 schreef Prisha het volgende:
Ik heb ook wel weer eens zin in hachee. Nooit zelf gemaakt, maar dat wordt, na project Gehaktbal, het volgende project
quote:Hachee is wel stoofvlees, maar niet alle stoofvlees(gerechten) zijn hachee. Het verschil tussen stoofvlees en hachee zit hem ook in de plaats waar je het eet.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 18:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
lekker!!! Ik heb hutspot. Echt stamppotten weer
de plaats waar je hem eet?quote:
Heb je dat project nu al naar tevredenheid voltooid?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 18:34 schreef Prisha het volgende:
Ik heb ook wel weer eens zin in hachee. Nooit zelf gemaakt, maar dat wordt, na project Gehaktbal, het volgende project
Neequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 18:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb je dat project nu al naar tevredenheid voltooid?
Als de volgende keer mislukt noem je het gewoon hacheequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 18:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee![]()
Die eerste viel uit elkaar en die tweede was gewoon verkeerd. Numero drie moet goed worden. Hoop ik.
Ik ga net zo lang door tot ik een niet uit elkaar vallende eetbare bal heb
Neem één ding aan van iemand die daarin is afgestudeerd: een holbewoner zal nooit iets in een pot stampen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 18:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Grappige naam wel...
Ergens 2000 jaar BC ..
Holbewoner 1: "Gij moakt vretuh!"
Holbewoner 2: "Wa? hu gut da?"
Holbewoner 1: Gewoon alles in die pot en stampuh!"
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 18:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Neem één ding aan van iemand die daarin is afgestudeerd: een holbewoner zal nooit iets in een pot stampen.![]()
Ook heel lekkerquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 18:47 schreef Domnivoor het volgende:
Bruine bonen met spinazie, spek en appelmoes
dat is sjoemelenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 18:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Als de volgende keer mislukt noem je het gewoon hachee2 vliegen in een klap
Nou...ik zag ooit een filmpje...quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 18:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Neem één ding aan van iemand die daarin is afgestudeerd: een holbewoner zal nooit iets in een pot stampen.![]()
Een lekker paardenbiefstukje vind ik zelf de ideale combinatie met hutspot.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 18:46 schreef Prisha het volgende:
Bij hutspot geen gehaktbal overigens. Heb nu maar een speklapje gekocht. Ook enkel op de BBQ klaargemaakt, nooit op het fornuis. Dus...gaat weer interessant worden
Dat ligt er aan waar ze isquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 18:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Als de volgende keer mislukt noem je het gewoon hachee2 vliegen in een klap
Wat voor studie heb jij gedaan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 18:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In hacheelandquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 18:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat ligt er aan waar ze is
Aan speklapjes kan je niet zoveel verprutsen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 18:48 schreef Prisha het volgende:
Nou, op naar de speklappies. Ik laat wel weten of het net zo rampzalig is verlopen als de gehaktballen
Van alles en nog wat. Niks afgemaakt.quote:
[..]
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 18:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Van alles en nog wat. Niks afgemaakt.
Zee is weg hierquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 18:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Wel regen, maar nauwelijks wind aan de kust.
[ afbeelding ]
Over de brug bij Grave en dan afslag Sudderenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 18:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die bestaat ook nog, zie ik![]()
En is bij jou in de buurt.
Ik bedoelde te zeggen dat ik een expert in die zaken ben.quote:
Maand....na maand...na maand.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 18:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee![]()
Die eerste viel uit elkaar en die tweede was gewoon verkeerd. Numero drie moet goed worden. Hoop ik.
Ik ga net zo lang door tot ik een niet uit elkaar vallende eetbare bal heb
[..]
Rennen!! Higher ground!quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Maand....na maand...na maand.![]()
De ouderen hier zullen het wel herkennen
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Maand....na maand...na maand.![]()
De ouderen hier zullen het wel herkennen
Gastquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Getijdentabel bekeken?
Je herkent het?quote:
Nog niet..quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Getijdentabel bekeken?
Ja, reclame van een zeemquote:
Omaaaaa en SF!quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Gast![]()
alles goed?
Je krijgt de groetjes van SF
Het uitzicht van Shii:quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja ik weet het nog hoor.
Ik was tegenwoordig bijna nooit m'n ramen.
Nee hoor, kan nog prima zien.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het uitzicht van Shii:
[ afbeelding ]
Als je die zonnebril nou eens van je neus haalt zie je echt hoe het eruit zietquote:
quote:
Was vroeger een radioprogramma waar het in het intro benoemd werd.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Soms, als je even niet aan het Romeinse rijk denkt...
Uit het niets valt zojuist bij mij het kwartje dat de slag bij Waterloo destijds in Nederland plaats vond.
Nog nooit die link gelegd.. man.. ik reed er deze zomer nog langs.
Als geschiedenisnerd... Ik vind het wel mooi
Radioquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was vroeger een radioprogramma waar het in het intro benoemd werd.
quote:
Kan ik dit veilig aanklikken?quote:
Wow... dat is lang geleden, maar ik herinner me het nog... damn.. flashbacks!quote:
Morrison.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wow... dat is lang geleden, maar ik herinner me het nog... damn.. flashbacks!
Jaaa! Geweldig !quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:23 schreef Deisyy het volgende:
Hier te horen https://vimeo.com/403221618
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:26 schreef Deisyy het volgende:
Geweldig radioprogramma, daar komt mijn signature vandaan
50 pop of een envelop.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:31 schreef Deisyy het volgende:
"Vijf seconden stil zijn is fataal en euh zeggen helemaal."
Yep, dat is heel lang stil gehouden, maar op een gegeven moment heeft hij het toch verteld.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:31 schreef FreshFruit het volgende:
Was Peter van Bruggen zijn zoontje toch?
Heb ik weleens verteld dat ik daar een keer aan mee heb gedaan?quote:
Bij deze.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb ik weleens verteld dat ik daar een keer aan mee heb gedaan?
Sony walkman gewonnen met Starmaker van Fame en Tom Mulder een handje gegevenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |