Hun achternaamquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:50 schreef pullup het volgende:
Ik heb het vermoeden dat er steeds een woord achter moet
Plaat denk ik zoquote:
Mazzel heb je morgen weer een dagje extraquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
Zo het gevoel dat het vandaag vrijdag is
...en bewoooooooonder?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik krijg een Ramses Shaffy gevoel van deze TT.
Ja doe! Wissel van baan, dat is lachenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, denk dat ik volgend jaar in totaal een week of 8 a 9 heb.
Als ik niet van baan wissel.
Jij gaat weer wisselen?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja doe! Wissel van baan, dat is lachend
Ramsesquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik krijg een Ramses Shaffy gevoel van deze TT.
Hoe bevalt jou nieuwe baan?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja doe! Wissel van baan, dat is lachend
Mijn tweede nieuwe baan beviel toch een stuk minder dan verwacht en ik miste mijn collega's en de dynamiek van mijn eerste nieuwe baan, dus na een paar goede gesprekken en wat aanpassingen ben ik weer terug bij mijn eerste nieuwe baanquote:
O jee, fijn dat je weer terug kon komen dan. Kan je nagaan na zo korte tijd daar gewerkt te hebben toch al de collega’s missen. Dat zegt wel wat.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn tweede nieuwe baan beviel toch een stuk minder dan verwacht en ik miste mijn collega's en de dynamiek van mijn eerste nieuwe baan, dus na een paar goede gesprekken en wat aanpassingen ben ik weer terug bij mijn eerste nieuwe baan
Gooi er nog wat Gabba Gabba Heys bij en je hebt een Ramones nummer. Scheelt maar een paar letters van Ramses.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:19 schreef Domnivoor het volgende:
En dan nu het refrein:
Bak, langspeel, kenteken, en bewonder 🎶
Bak, langspeel, kenteken, en bewonder 🎵
Bak, langspeel, kenteken, en bewonder niet zonder ons
Tof allemaal.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn tweede nieuwe baan beviel toch een stuk minder dan verwacht en ik miste mijn collega's en de dynamiek van mijn eerste nieuwe baan, dus na een paar goede gesprekken en wat aanpassingen ben ik weer terug bij mijn eerste nieuwe baan
Lijkt me vervelend zo'n lijk in je hoofd, geeft nogal stankquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:51 schreef D. het volgende:
Ik zit nu verdorie nog steeds met Ramses in mijn oor
quote:
Dat is ja een dus hoorquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
hmm dit heb ik een beetje gemist/half meegekregen...quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nope levenslang was in Nederland wel een (onvoorwaardelijke) straf maar we zijn door de VN op de vingers getikt. Het was al een probleem dat volgens het wetboek de max. gevangenisstraf 20 jaar is. De levenslange straf is afgeschaft en de max. gevangenisstraf is verhoogd naar 30 jaar. Zelf in het oorlogsrecht.quote:
Tweet na tweet, lading vogeltjes in de ochtend en foto's van het avondeten. Negeren begint hier een kunst te worden.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:21 schreef chufi het volgende:
Maar niet alleen jij hoor... tis tweet op tweet en als ik die niet direct kan lezen is het een hoop gedoe en neem er steeds minder de moeite voor...
Vandaag niets te vreten gezien ...quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tweet na tweet, lading vogeltjes in de ochtend en foto's van het avondeten. Negeren begint hier een kunst te worden.![]()
Maar ja het is een sc, we lullen en dollen maar wat raak.
Dan zal dat morgen wel worden ingehaald.quote:
Ik had gebakken spruitjesquote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan zal dat morgen wel worden ingehaald.
Nee, niet helemaal.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope levenslang was in Nederland wel een (onvoorwaardelijke) straf maar we zijn door de VN op de vingers getikt. Het was al een probleem dat volgens het wetboek de max. gevangenisstraf 20 jaar is. De levenslange straf is afgeschaft en de max. gevangenisstraf is verhoogd naar 30 jaar. Zelf in het oorlogsrecht.
Wat is een recept?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 00:06 schreef chufi het volgende:
wat minder olie de volgende keer ... Maar ja dat krijg je met dingen die je zo maar maakt zonder recept ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |