opgelostquote:
vreuselijkquote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:15 schreef HowardRoark het volgende:
Wat een verrijking toch voor het Westen, al deze vredelievende mensen.
[ twitter ]
Ik zal later voor je kijken ok?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar de IDF zelf heeft toch nog helemaal niet concreet iets gezegd als "we gaan op datum X beginnen!"?
Ja wat me vooral tegenstaat is dat ik soms niet weet wat ik moet gaan eten... shoarma... of nee kip kerrie van de surinees... of toch falafel....quote:
quote:
quote:
Hullie se moeder heb ook al honger nuquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:52 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ik verwacht crisisberaad in de Hamas top op dit moment... Zweet overalvan die zweetbaarden iew
Lol, je beste bijdrage tot nu toe, meer van dit graag.quote:
Ja, dat zaten mensen er zelf van te makenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:19 schreef Ali_boo het volgende:
Weet nog dat we hier naar de stream van Steve keken, met daarin de aankondiging dat de invasie die dag zou beginnen. We moesten alleen wachten tot de Sabath over was
gewoon boerenkool stampquote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:20 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ja wat me vooral tegenstaat is dat ik soms niet weet wat ik moet gaan eten... shoarma... of nee kip kerrie van de surinees... of toch falafel....
Vroeger was alles zoveel makkelijker, gewoon of peen en uien, of boerenkool... of beiden
maar nee dat pluriforme volk moest weer hierheen komen met allerlei smakelijkheden... goddomme
Maar je mag wel zonder condoom neukenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:50 schreef Rupibma het volgende:
Men, ik wil echt compleet pro Palestijn en anti Israel zijn, maar dan moet ik Disney annuleren, mc donalds, starbucks, coca cola etc skippen. Ook Estee Lauder, La roche possay mac.
Ga ik voor idealen of gemak.
Jeetje
Nu heb ik trek in een hamas taco( wat dat ook mag inhouden)quote:
Nee oh nee, ik heb een bericht gedeeld over de weersomstandigheden in Tel Aviv toen iedereen verwachtte dat ze zouden binnenvallen. Auto half onder water... overal water..quote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat momo of un_chien_andalou gesteld hebben dat Israel op een bepaald moment aan zouden vallen
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Maar je mag wel zonder condoom neuken
quote:
nee de vraag was wie die statements maaktequote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:23 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Nee oh nee, ik heb een bericht gedeeld over de weersomstandigheden in Tel Aviv toen iedereen verwachtte dat ze zoudenn binnenvallen. Auto half onder water... overal water..
ja wat ik zeg, ik weet het ook niet ik ben een leipe FOK!ker, maar de vraag was wie dat soort dingen hier deelde, en dat was ik ja. en ik denk nog steeds dat het toen kutweer was daar. Of dat de reden was dat ze niet binnenvielen was op dat kanaal de conclusie en die nam ik zonder verificatie over.
Ik neuk niet zo vaak. Die ene x kan wel.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Maar je mag wel zonder condoom neuken
Ok Mapimaquote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:25 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik neuk niet zo vaak. Die ene x kan wel.
Wat ik ook eerder zei New York Post die verhalen had opgevangen van IDF.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee de vraag was wie die statements maakte
niet wie ze deelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |