Is die Rammstein verwijzing ironisch bedoeld?quote:
Ironisch en goede muziekquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Is die Rammstein verwijzing ironisch bedoeld?
Vanaf P2?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:19 schreef Nattekat het volgende:
Sprint uitslag hoor ik in de ochtend wel.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:19 schreef Nattekat het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]Die kat is droog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nattekat met een tv in de douche.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Van het vorige nattekat gif van mij was hij niet zo gecharmeerd van.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die kat is droog.
Nattekat met een tv in de douche.
[ afbeelding ]
In 2021 sliep ik volgens mij woensdag pas weerquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:02 schreef Tekaschi het volgende:
Zin in![]()
Hopelijk een saaie overwinning van Max gezien het tijdstip, want anders slaap ik weer uren niet door de adrenaline.
AD bedoel je? Dat was was er ook wel eentje.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
In 2021 sliep ik volgens mij woensdag pas weer
Nee, na de US Grand Prix. 12 puntjes voor, nog 6 races te gaan, HAM echt verslagen..quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
AD bedoel je? Dat was was er ook wel eentje.
Me3quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:19 schreef Nattekat het volgende:
Gaat je poel ICE, kabelboom, elektra componenten..quote:
quote:
Kijk, het heeft te maken met iets wat we 'tijdsverschil' noemen. In Amerika is het een paar uur vroeger dan hier in Nederland. Dus het is voor ons al later op de dag of zelfs avond.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon Local Time 14:00 uur? (GMT 19:00)quote:
Ongeveer hetzelfdequote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:16 schreef Nober het volgende:
2022
[ afbeelding ]
2023
[ afbeelding ]
Valt dus toch wel mee.
Sprint 1 uur lang 🤔quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:16 schreef Nober het volgende:
2022
[ afbeelding ]
2023
[ afbeelding ]
Valt dus toch wel mee.
Entertainment concert, zoals gewoonlijk bij deze GPquote:
Alsof wij dat niet hadden, de showbizz van de wereld stond op Zandvoort johquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Entertainment concert, zoals gewoonlijk bij deze GP
De concerten (Killers op vrijdag en Queen met Adam Lambert op zaterdag) zijn na het raceprogramma. Nl om 7.30 PM lokale tijd (02.30 uur Nederlandse tijd).quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Entertainment concert, zoals gewoonlijk bij deze GP
Goede line-upquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De concerten (Killers op vrijdag en Queen met Adam Lambert op zaterdag) zijn na het raceprogramma. Nl om 7.30 PM lokale tijd (02.30 uur Nederlandse tijd).
Erg interessant dit gebaar 🤔 deze twee volgen elkaar al tijden niet meer op Instaquote:
Dat hoeft helemaal niets te betekenen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Erg interessant dit gebaar 🤔 deze twee volgen elkaar al tijden niet meer op Insta
Vind ik vrij veelzeggend vaakquote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niets te betekenen.
Wat is achterlijk, dat ze een helicopter nemen of dat ze 2 helicopters nemen?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:45 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook wel achterlijkheid ten top.
Maarja dat doen ze allemaal
Dat ze allemaal apart in een helikopter moeten zitten ja.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is achterlijk, dat ze een helicopter nemen of dat ze 2 helicopters nemen?
Het is met entourage hè, dus ik neem aan dat de meeste helicopters gewoon vol zitten want zoveel zitplaatsen zijn er ook niet, maar dat het op sommige plekken minder zou kunnen denk ik ook wel.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:52 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat ze allemaal apart in een helikopter moeten zitten ja.
Zag je op Zandvoort ook, iedere coureur apart in een heli vanaf dezelfde locatie naar hetzelfde vliegveld.
Het zijn de presidenten niet
Ja ach, ik vind het allemaal wat overdreven.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is met entourage hè, dus ik neem aan dat de meeste helicopters gewoon vol zitten want zoveel zitplaatsen zijn er ook niet, maar dat het op sommige plekken minder zou kunnen denk ik ook wel.
Evengoed best lastig als iedereen in een of twee heli's zit en er stort er eentje neerquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:52 schreef PS. het volgende:
[..]
Zag je op Zandvoort ook, iedere coureur apart in een heli vanaf dezelfde locatie naar hetzelfde vliegveld.
Ja maar daar zijn die dingen ook helemaal niet voor gemaaktquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Evengoed best lastig als iedereen in een of twee heli's zit en er stort er eentje neer
Dan mogen ze die crashtest wel eens wat strenger maken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:25 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja maar daar zijn die dingen ook helemaal niet voor gemaakt
Dit vind ik dan weer vrij veelzeggend.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind ik vrij veelzeggend vaak
Ah joh, dan kruipen ze er toch gewoon uit? Geen probleemquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Evengoed best lastig als iedereen in een of twee heli's zit en er stort er eentje neer
Kan Don McLean weer een nieuwe versie van American Pie makenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jos kan zich minder inhouden dan Max??quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:52 schreef PS. het volgende:
[..]
Leeft ie nog dan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan Don McLean weer een nieuwe versie van American Pie maken
Schijnbaar, op wikipedia staat in ieder geval nog geen einddatum erbijquote:
Wie wie volgt op Insta is bij pubermeisjes dan ook zo'n beetje het belangrijkste wat er is.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:33 schreef Questular het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer vrij veelzeggend.
Ik zie het probleem eigenlijk niet zo, meer actie dan naar 3 saaie trainingen kijken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 17:05 schreef TweedeKlum het volgende:
Ow fok, weer zo'n klotesprint, dat had ik zeker verdrongen.
Eens. Sprint is zoveel spannender dan kwaliquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 17:11 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik zie het probleem eigenlijk niet zo, meer actie dan naar 3 saaie trainingen kijken.
Lekker man, ook heerlijk met morgenavond om middernacht de start. Ik vind het persoonlijk vooral superfijn dat ongeveer een uur na de sprint de Moto3 in Australië begintquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 17:05 schreef TweedeKlum het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
De kwalificatie wordt nog gewoon verreden hoor.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 17:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Sprint is zoveel spannender dan kwali
Ik ben voorstander van dit format, heb er zin in!quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 17:05 schreef TweedeKlum het volgende:
2x zelfsquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 17:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
De kwalificatie wordt nog gewoon verreden hoor.
Helaas een natte kitten is er niet zo fan vanquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 17:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben voorstander van dit format, heb er zin in!
Nee, dat is een shoot out, dat klinkt spannender dan een kwalificatie.quote:
Dat ontken ik ook niet. Maar het sessienummer (4) is normaal gesproken kwali en wordt vervangen door sprintquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 17:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
De kwalificatie wordt nog gewoon verreden hoor.
shoot out klinkt of ze gaan schieten ipv racenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 17:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, dat is een shoot out, dat klinkt spannender dan een kwalificatie.
Moet hij wetenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 17:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Helaas een natte kitten is er niet zo fan van
Mijn bezwaar is vooral het parc fermé, je rijdt die sprintrace niet in de beste afstelling ervoor.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 17:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Sprint is zoveel spannender dan kwali
Ahwwwwwwquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 17:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die doet morgennacht dit:
[ afbeelding ]
Kan maar zo in Texas natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 17:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
shoot out klinkt of ze gaan schieten ipv racen
quote:
https://f1-countdown.com/quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 17:34 schreef THEFXR het volgende:
nog 2 uurtjes, ergens een countdown timer te vinden?
mag die in de OP?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 17:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://f1-countdown.com/
Minder dan 2 uurtjes
Donequote:
Geinig klokkie. Toegevoegd aan favorieten, altijd handigquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 17:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://f1-countdown.com/
Minder dan 2 uurtjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |