oh, zat net ff te kijken maar kon niet stemmenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Top2000? Die stemming is überhaupt nog niet open geweest dit jaar toch?
Denk dat je te vroeg bent nog.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh, zat net ff te kijken maar kon niet stemmen
Iemand was eerst je echtgenoot en nu je zwager???quote:komt rond middernacht mijn (destijds echtgenoot) zwager
Lilagrijs leek me wel leuk.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:55 schreef Karzai het volgende:
laatste tijd meer iets voor gerda's met paars geverfd schaamhaar en ruud de wild, die kickt daar wel op volgens mij
naja okayquote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk dat je te vroeg bent nog.
Daar viel ik ook al overquote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Iemand was eerst je echtgenoot en nu je zwager???
Of een zwager van je ex-echtgenoot? Dan is het toch ook jouw zwager?
zou wel fijn zijn als ze een ongeveer datum neer zouden zetten zoals 'eind oktober'quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk dat je te vroeg bent nog.
Meestal eind november/begin december.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zou wel fijn zijn als ze een ongeveer datum neer zouden zetten zoals 'eind oktober'
nee sorry verwarrendquote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
De zwager van je echtgenoot is toch jouw eigen broer?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
* wijst naar een draadquote:
mijn ex zwagerquote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De zwager van je echtgenoot is toch jouw eigen broer?
Alabama belde.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De zwager van je echtgenoot is toch jouw eigen broer?
Of was het haar vriend en dat zijn broer al de hele avond verkleed bij haar was?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Het was dus de broer die niet uitgenodigd was en begon te janken? (Aangezien het eerder over 4 stellen ging)
ja hij had geen chickiequote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Het was dus de broer die niet uitgenodigd was en begon te janken? (Aangezien het eerder over 4 stellen ging)
nee dat had ik geweten, de broer miste een hoektandquote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of was het haar vriend en dat zijn broer al de hele avond verkleed bij haar was?
ex-zwager, is dus de broer van je ex-partner. Ik zou zeggen dat wanneer je geen relatie meer hebt, dan heb je ook geen relatie meer met die schoonfamilie, dus dat is ook geen familie meer en die broer van je ex-partner, is dus ook niks meer van jou.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn ex zwager
maar technisch gezien scheidt je nooit van je schoonfamilie, dus eigenlijk nog steeds mijn zwager?
gelukkig maarquote:mijn broer is een schatje
nederlandse wetgeving scheidt je niet van je schoonfamiliequote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ex-zwager, is dus de broer van je ex-partner. Ik zou zeggen dat wanneer je geen relatie meer hebt, dan heb je ook geen relatie meer met die schoonfamilie, dus dat is ook geen familie meer en die broer van je ex-partner, is dus ook niks meer van jou.
[..]
gelukkig maar
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker agressief weer Karzaaitje. Het is half oktober, stemmen duurt nog even.
Maar je trouwt er ook nooit mee, dus ja.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nederlandse wetgeving scheidt je niet van je schoonfamilie
i didn't make the rulezzzz
wat is er met youtubequote:
Geen last van.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heeft me geblokkeerd omdat ik adblock aan heb staan
Is toch MSM daar wil je toch niet naar kijkenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo! Top nummer! 👌quote:
Even je ad-blocker updaten. Of gewoon premium nemen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
gEeN lAsT vAn
[ afbeelding ]
Helemaal gelijk heb je ook.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is toch MSM daar wil je toch niet naar kijken
ja moet je ook niet doenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gun ik ze niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even je ad-blocker updaten. Of gewoon premium nemen.
dat laatste inderdaad.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
woah jij bent er ook weer eensquote:
Ja ik hou ervanquote:
Hou hier zo vanquote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
gEeN lAsT vAn
[ afbeelding ]
Zijn we hier aan het overwegen, dan wel om Spotify in te ruilen voor YouTube Premium, anders is het het simpelweg niet waard.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze verdienen genoeg daar in SF.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die medewerkers moeten ook eten.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:37 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:bitterbal en andere koukleumen
Het is weer die tijd van het jaar jaquote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:37 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
snugglehoodies zijn sexyquote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zit weer in mijn snugglehoodie
die onderste foto krijgen ze wel koude voetjesquote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:37 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Soms moet je even aardenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
die onderste foto krijgen ze wel koude voetjes
Maar bomen zijn relaxed.quote:
Zo lekker met je blote voetjes in de vrieslucht lekker wroeten in de halfbevroren aarde, en dan denk jequote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
We zijn allemaal kind van moeder aarde
Schopje TRU.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ik kom uit een ribquote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
and I think that's beautiful.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Godvertyfus wat is dit teringkoud stik er lekker in ik trek die schoenen weer aan godsamme wat koud"
Geen last vanquote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:47 schreef Ama het volgende:
Ik ga Ewout maar even terugkijken. Videoland is wel kut traag hier.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
OMG
De personeelsvereniging organiseert een minicruise naar Oslo. Dus ik ga daarheen. Met mijn directe collega![]()
Dit wordt vet
tofquote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
OMG
De personeelsvereniging organiseert een minicruise naar Oslo. Dus ik ga daarheen. Met mijn directe collega![]()
Dit wordt vet
Doe mij ook zo'n personeelsvereniging.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
OMG
Dit wordt vet
start hem opquote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Doe mij ook zo'n personeelsvereniging.
Kiel-Oslo?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
OMG
Dit wordt vet
ik heb gisteren van een psycholoog te horen gekreeg dat ik presenteer als mannelijk dus ik nietquote:
@Fogel meet!quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
OMG
Dit wordt vet
lolwaquote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb gisteren van een psycholoog te horen gekreeg dat ik presenteer als mannelijk dus ik niet
Ware het niet dat ik nog zo'n 500km noordelijker woon.quote:
Alles.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
even bedenken wat ik vanavond ga eten![]()
ik mis je finise en tact die vrouwen normaal beheersen in sociale situatiesquote:
dat is te rijden, vanaf hier is he tniet te doen in 1 ritquote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ware het niet dat ik nog zo'n 500km noordelijker woon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |