ex-zwager, is dus de broer van je ex-partner. Ik zou zeggen dat wanneer je geen relatie meer hebt, dan heb je ook geen relatie meer met die schoonfamilie, dus dat is ook geen familie meer en die broer van je ex-partner, is dus ook niks meer van jou.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn ex zwager
maar technisch gezien scheidt je nooit van je schoonfamilie, dus eigenlijk nog steeds mijn zwager?
gelukkig maarquote:mijn broer is een schatje
nederlandse wetgeving scheidt je niet van je schoonfamiliequote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ex-zwager, is dus de broer van je ex-partner. Ik zou zeggen dat wanneer je geen relatie meer hebt, dan heb je ook geen relatie meer met die schoonfamilie, dus dat is ook geen familie meer en die broer van je ex-partner, is dus ook niks meer van jou.
[..]
gelukkig maar
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker agressief weer Karzaaitje. Het is half oktober, stemmen duurt nog even.
Maar je trouwt er ook nooit mee, dus ja.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nederlandse wetgeving scheidt je niet van je schoonfamilie
i didn't make the rulezzzz
wat is er met youtubequote:
Geen last van.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heeft me geblokkeerd omdat ik adblock aan heb staan
Is toch MSM daar wil je toch niet naar kijkenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo! Top nummer! 👌quote:
Even je ad-blocker updaten. Of gewoon premium nemen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
gEeN lAsT vAn
[ afbeelding ]
Helemaal gelijk heb je ook.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is toch MSM daar wil je toch niet naar kijken
ja moet je ook niet doenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gun ik ze niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even je ad-blocker updaten. Of gewoon premium nemen.
dat laatste inderdaad.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even je ad-blocker updaten. Of gewoon premium nemen.
woah jij bent er ook weer eensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |