oh, zat net ff te kijken maar kon niet stemmenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Top2000? Die stemming is überhaupt nog niet open geweest dit jaar toch?
Denk dat je te vroeg bent nog.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh, zat net ff te kijken maar kon niet stemmen
Iemand was eerst je echtgenoot en nu je zwager???quote:komt rond middernacht mijn (destijds echtgenoot) zwager
Lilagrijs leek me wel leuk.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:55 schreef Karzai het volgende:
laatste tijd meer iets voor gerda's met paars geverfd schaamhaar en ruud de wild, die kickt daar wel op volgens mij
naja okayquote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk dat je te vroeg bent nog.
Daar viel ik ook al overquote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Iemand was eerst je echtgenoot en nu je zwager???
Of een zwager van je ex-echtgenoot? Dan is het toch ook jouw zwager?
zou wel fijn zijn als ze een ongeveer datum neer zouden zetten zoals 'eind oktober'quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk dat je te vroeg bent nog.
Meestal eind november/begin december.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zou wel fijn zijn als ze een ongeveer datum neer zouden zetten zoals 'eind oktober'
nee sorry verwarrendquote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
De zwager van je echtgenoot is toch jouw eigen broer?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
* wijst naar een draadquote:
mijn ex zwagerquote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De zwager van je echtgenoot is toch jouw eigen broer?
Alabama belde.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De zwager van je echtgenoot is toch jouw eigen broer?
Of was het haar vriend en dat zijn broer al de hele avond verkleed bij haar was?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Het was dus de broer die niet uitgenodigd was en begon te janken? (Aangezien het eerder over 4 stellen ging)
ja hij had geen chickiequote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Het was dus de broer die niet uitgenodigd was en begon te janken? (Aangezien het eerder over 4 stellen ging)
nee dat had ik geweten, de broer miste een hoektandquote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of was het haar vriend en dat zijn broer al de hele avond verkleed bij haar was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |