quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
We zijn allemaal kind van moeder aarde
Schopje TRU.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ik kom uit een ribquote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
and I think that's beautiful.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Godvertyfus wat is dit teringkoud stik er lekker in ik trek die schoenen weer aan godsamme wat koud"
Geen last vanquote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:47 schreef Ama het volgende:
Ik ga Ewout maar even terugkijken. Videoland is wel kut traag hier.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
OMG
De personeelsvereniging organiseert een minicruise naar Oslo. Dus ik ga daarheen. Met mijn directe collega![]()
Dit wordt vet
tofquote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
OMG
De personeelsvereniging organiseert een minicruise naar Oslo. Dus ik ga daarheen. Met mijn directe collega![]()
Dit wordt vet
Doe mij ook zo'n personeelsvereniging.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
OMG
Dit wordt vet
start hem opquote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Doe mij ook zo'n personeelsvereniging.
Kiel-Oslo?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
OMG
Dit wordt vet
ik heb gisteren van een psycholoog te horen gekreeg dat ik presenteer als mannelijk dus ik nietquote:
@Fogel meet!quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
OMG
Dit wordt vet
lolwaquote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb gisteren van een psycholoog te horen gekreeg dat ik presenteer als mannelijk dus ik niet
Ware het niet dat ik nog zo'n 500km noordelijker woon.quote:
Alles.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
even bedenken wat ik vanavond ga eten![]()
ik mis je finise en tact die vrouwen normaal beheersen in sociale situatiesquote:
dat is te rijden, vanaf hier is he tniet te doen in 1 ritquote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ware het niet dat ik nog zo'n 500km noordelijker woon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |