Dit lijkt mij in lijn met mijn theorie.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:43 schreef capricia het volgende:
GeoConfirmed (prima bron weten de meesten die ook de oorlog in Oekraine volgen) zegt er dit over, met uitleg:
[ twitter ]
Dit soort dingen zijn vaak aanleidingen om de steun in te trekken en idd te eisen dat het stopt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:42 schreef probeer het volgende:
[..]
Een verschrikking voor de Palestijnen. Maar de Hamas leiding zal een vreugdedansje gedaan hebben.
De halve westerse wereld roept nu 'boe Israël'
Vooral ook omdat Hamas een islamitisch Palestina wil. Zo'n aanslag op een christelijk instituut is dan wel plausibel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben niet zo thuis in dit conflict maar zie het net op het journaal is het niet iets voor Hamas om zelf dat ziekenhuis op te blazen om op die manier Israel in een kwaad daglicht te zetten of denk ik te ver?
er zijn hele duidelijke beelden van. Een paar posts boven je vraag gepostquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:44 schreef Frutsel het volgende:
Is er eigenlijk beeld van de actuele explosie die het ziekenhuis heeft getroffen?
Het kan zoveel zijn...en dat is het kutte van oorlog... afzwaaiers, blindgangers, opzet, in scene gezet, per ongeluk etc etc... van beide kanten... Israel met hun afzwaaiende bommen, granaten, raketten en bunkerbusters of Hamas die fouten maakt en een wapenopslagplaats van zichzelf in de lucht ziet vliegen door een eigen blunder. En beide partijen wijzen naar elkaar.
Vooralsnog komen we er niet achter denk ik.
Afzwaaier waardoor het ziekhuis ontploft is omdat daar meer TNT opgeslagen ligt dan penicilline en morfine.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben niet zo thuis in dit conflict maar zie het net op het journaal is het niet iets voor Hamas om zelf dat ziekenhuis op te blazen om op die manier Israel in een kwaad daglicht te zetten of denk ik te ver?
99% van die debielen kan Israël waarschijnlijk niet eens op de wereldkaart aanwijzen, laat staan Gaza.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:41 schreef bertrandtraore het volgende:
https://twitter.com/z90hicham/status/1714393331503890492
Ook in Rotterdom gezellig aan het rellen.
Hier komen we binnen een dag echt wel achter, er wordt zoveel gefilmd uit alle hoeken, dat dit wel snel duidelijk zal worden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:44 schreef Frutsel het volgende:
Is er eigenlijk beeld van de actuele explosie die het ziekenhuis heeft getroffen?
Het kan zoveel zijn...en dat is het kutte van oorlog... afzwaaiers, blindgangers, opzet, in scene gezet, per ongeluk etc etc... van beide kanten... Israel met hun afzwaaiende bommen, granaten, raketten en bunkerbusters of Hamas die fouten maakt en een wapenopslagplaats van zichzelf in de lucht ziet vliegen door een eigen blunder. En beide partijen wijzen naar elkaar.
Ze hoeven morgen toch niet vroeg uit bed om te gaan werken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:45 schreef damsco het volgende:
Al die boze mensen straks hun telefoon checken en erachter komen dat Israël niet achter de raketaanval zat. Sta je daar dan beetje boos voor de Israëlische ambassade laat in de avond in de kou. Domme werkpaarden
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:44 schreef Frutsel het volgende:
Wat al sinds jaar en dag de modus operandi van Hamas is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn vaak aanleidingen om de steun in te trekken en idd te eisen dat het stopt.
Alsof die mensen hun standpunt ooit aan gaan passen. Blijft de schuld van Israel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:45 schreef damsco het volgende:
Al die boze mensen straks hun telefoon checken en erachter komen dat Israël niet achter de raketaanval zat. Sta je daar dan beetje boos voor de Israëlische ambassade laat in de avond in de kou. Domme werkpaarden
Het zijn er in ieder geval veel, als je een beetje naar de livebeelden kijkt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Het aantal doden is niet officieel bevestigd, toch. We hebben alleen Hamas als bron. Elk slachtoffer is er een teveel, maar wie zegt dat het opgegeven aantal klopt?
Je volgt iemand die Biden een dictator noemt? Een vriendje van Tucker is dan wel weer lachen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:31 schreef Werkperd het volgende:
Hoeveelste leugen is dit van Israël? Het lijkt erop dat zij compleet uit controle geraakt zijn. Ze weten niet meer wat ze moeten doen.
[ twitter ]
Nederlandse mensen ook niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:46 schreef Jan_Lul het volgende:
[..]
99% van die debielen kan Israël waarschijnlijk niet eens op de wereldkaart aanwijzen, laat staan Gaza.
Alsof die mensen daardoor van mening veranderen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:45 schreef damsco het volgende:
Klopt, herfstvakantie.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze hoeven morgen toch niet vroeg uit bed om te gaan werken.
Niet echt, een gewaarschuwd mens gaat niet rondhupsen met Israëlische steunbetuigingen.quote:
Je hebt wat gemist in A'dam afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doen ze nu eigenlijk al niet meer
Eén van de weinige landen (zelfs in Europa) die 100% achter Israel blijft staan is grappig genoeg Nederland
Waar zie je rellen? Overdrijf niet zo. Rellen is geweld. Zie ik nergens.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:41 schreef bertrandtraore het volgende:
https://twitter.com/z90hicham/status/1714393331503890492
Ook in Rotterdom gezellig aan het rellen.
Als ik iets heb opgestoken van 2 decennia fok!ken is het wel dat het nogal zeldzaam is dat iemand ergens over van mening verandert.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:48 schreef probeer het volgende:
[..]
Alsof die mensen daardoor van mening veranderen.
Zelfde geldt voor de andere kant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |