kan precies op de verkeerde plek terecht zijn gekomen. Bij zo'n ziekenhuis heb je nogal wat dingen die kunnen ontploffenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Als het klopt dan verbaast het me nog wel hoeveel kracht er dan nog achter een onderschept stuk raket zit.
Jezus. Wat een onzin.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:29 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Zal ook angst zijn, praat in het openbaar als bekend persoon niet positief over Israël want het kan je leven kosten, zo ver zijn we al afgezakt.
Ik heb er 20 thuis. Bij elk aanslag steek ik ze in de fik. Die smoelen van mijn zionistische buren, heerluk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:29 schreef TheJanitor het volgende:
Het blijft grappig dat de grootste afnemers van Israelische vlaggen moslims zijn.
Ja de lading zelf leek ongedeerd naar beneden te komen en gewoon af te gaan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Als het klopt dan verbaast het me nog wel hoeveel kracht er dan nog achter een onderschept stuk raket zit.
Hebben ze in de afgelopen 70 jaar ooit iets anders gedaan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:30 schreef Momo het volgende:
Stel het was Israël, ben benieuwd wat de VS dan gaat doen. Blijven ze dan nog steeds 100% achter hun staan?
Dat wordt heel lastig te verdedigen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:30 schreef Momo het volgende:
Stel het was Israël, ben benieuwd wat de VS dan gaat doen. Blijven ze dan nog steeds 100% achter hun staan?
Nee maar in die video die vanachter dat hek is opgenomen (en wel daadwerkelijk van deze explosie lijkt te zijn) hoor en zie je ook wel de kracht van wat het ook is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kan precies op de verkeerde plek terecht zijn gekomen. Bij zo'n ziekenhuis heb je nogal wat dingen die kunnen ontploffen
Kijk eigenlijk nooit meer tv, stond eigenlijk alleen aan om Ewout te zien.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als er iemand Humberto serieus neemt moet diegene bij zichzelf ten rade gaan denk ik
Dat doen ze nu eigenlijk al niet meerquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:30 schreef Momo het volgende:
Waarom stonden er geen Belgen/Zweden bij de Tunistische ambassade? Lijkt toch wel een hobby te zijn binnen bepaalde culturen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:26 schreef Strani het volgende:
Waarom komen er nou nooit eens tevreden mensen samen bij een ambassade? Gewoon om te zeggen dat ze blij zijn met het betreffende land?
Achter de schermen, jazeker.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:30 schreef Momo het volgende:
Dat klinkt wel heel out of character. Iedereen ontkent alles want het is meteen duidelijk dat er iets vreselijks is gebeurd en dan wordt er een woord als "succesvol" gebruikt?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En ik las officiele tweets die weer zijn weggehaald van Israel zelf nota bene waarin ze spreken over een succesvolle aanval op het ziekenhuis.
Wat is waarheid.
Ze hebben dat inderdaad aangepast ja. Wat maakt dat precies bewijs is dat Israël erachter zit?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:31 schreef Werkperd het volgende:
Hoeveelste leugen is dit van Israël? Het lijkt erop dat zij compleet uit controle geraakt zijn. Ze weten niet meer wat ze moeten doen.
[ twitter ]
Klopt. En terecht.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat wordt heel lastig te verdedigen.
Uiteraard, waarom niet?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:30 schreef Momo het volgende:
Doe een keppeltje op, sla een Israelische vlag over je schouders en loop nu maar eens een rondje door Amsterdam, Rotterdam of Den Haag, waar er nu wederom mensen de straat op zijn gegaan met zelf een Palestina vlag over hun schouders, ik zie de beelden wel op Geenstijl verschijnen.quote:
Goh mensen die al meer aan de kant van de Palestijnen leken te staan checken hun bronnen en zien dat IDF het heeft gedaan. Mensen die al meer aan de kant van Israël leken te staan checken hun bronnen en zien dat Hamas/Jihad het heeft gedaan.quote:
Slur?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, en ik zie allerlei slur staan. De een digitaal de ander fysiek. Ga je meedoen aan wie heeft de grootste? Zelf ook onderdeel zijn van de circlejerk. Sorry ik pas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |