Is ook heel vreemd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:33 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel out of character. Iedereen ontkent alles want het is meteen duidelijk dat er iets vreselijks is gebeurd en dan wordt er een woord als "succesvol" gebruikt?
Maak je maar niet druk. Dankzij de Corona perikelen zagen we dat Westerlingen het ook in zich hadden om te demonstreren met vlaggen of david sterren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:32 schreef maan_man het volgende:
[..]
Waarom stonden er geen Belgen/Zweden bij de Tunistische ambassade? Lijkt toch wel een hobby te zijn binnen bepaalde culturen.
Achter de schermen, jazeker.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:30 schreef Momo het volgende:
Stel het was Israël, ben benieuwd wat de VS dan gaat doen. Blijven ze dan nog steeds 100% achter hun staan?
Werkperd's vooringenomenheid. Fuck, zelfs als Noord Korea het aantoonbaar gedaan zou hebben, blijft die gast naar Israël wijzen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:33 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ze hebben dat inderdaad aangepast ja. Wat maakt dat precies bewijs is dat Israël erachter zit?
Nee, is geannuleerd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:35 schreef capricia het volgende:
Vraag me af of Biden nog wel naar Israel gaat.
Hoe bepaal je de route van de raketten vanuit deze hoek?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:29 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Beeld van een salvo raketten plus een inslag op de route van de raketten. Niet bevestigd of dit inderdaad het juiste tijdstip is geloof ik
Onvergelijkbaar. Het is het niet het Nederlandse leger dat veiligheidsgaranties geeft aan Israël momenteel. Of miljarden aan militaire subsidies.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doen ze nu eigenlijk al niet meer
Eén van de weinige landen (zelfs in Europa) die 100% achter Israel blijft staan is grappig genoeg Nederland
Verdeel en heers.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Goh mensen die al meer aan de kant van de Palestijnen leken te staan checken hun bronnen en zien dat IDF het heeft gedaan. Mensen die al meer aan de kant van Israël leken te staan checken hun bronnen en zien dat Hamas/Jihad het heeft gedaan.
Niet naar Jordanië in elk geval. Die hebben de ontmoeting afgezegd. Geen idee waarom, want van alle mogelijke partijen die dat ziekenhuis gebombardeerd kunnen hebben lijkt me de VS toch de minst waarschijnlijke.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:35 schreef capricia het volgende:
Je zou, bij wijze van gedachten experiment, eens moeten proberen je in te denken dat je je vergist. Dus dat je conclusies mogelijk wat voorbarig zijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:31 schreef Werkperd het volgende:
Hoeveelste leugen is dit van Israël? Het lijkt erop dat zij compleet uit controle geraakt zijn. Ze weten niet meer wat ze moeten doen.
[ twitter ]
De meest geavanceerde waarvan bekend is dat ze ze hebben, is de 9M133 Kornet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:34 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hezbollah schijnt wel veel krachtige raketten te hebben die tanks kunnen verwoesten.
Nee. Denk van niet. Die willen ook niet meer langer geassocieerd worden met barbaarse praktijken van Israël.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:35 schreef capricia het volgende:
De echten checken bronnen van beide kanten en weten nog niksquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Goh mensen die al meer aan de kant van de Palestijnen leken te staan checken hun bronnen en zien dat IDF het heeft gedaan. Mensen die al meer aan de kant van Israël leken te staan checken hun bronnen en zien dat Hamas/Jihad het heeft gedaan.
Ja dit kan echt niet, hoog tijd om de Islam te verbieden als terroristische religie.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:35 schreef Werkperd het volgende:
Persbericht van doktoren die tussen de lijken staan is een andere dieptepunt anno 2023. Ik wil die beelden hier niet delen. 2023 man.. WTF
Of toen er een fictief figuur een iets lichter kleurtje kreeg.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:35 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Maak je maar niet druk. Dankzij de Corona perikelen zagen we dat Westerlingen het ook in zich hadden om te demonstreren met vlaggen of david sterren.
Daarom is het ook weer weggegaald. Want het schijnt vrij kort na de aanval gepubliceerd te zijn. Toen waren er nog geen beelden van de grond zegmaar. Zo heb ik het begrepen iig.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:33 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel out of character. Iedereen ontkent alles want het is meteen duidelijk dat er iets vreselijks is gebeurd en dan wordt er een woord als "succesvol" gebruikt?
Deze snap ik niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Of toen er een fictief figuur een iets lichter kleurtje kreeg.
Goeie. Voor het oog lijkt het erop denk ik.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe bepaal je de route van de raketten vanuit deze hoek?
Dat kan ook nog. Dat zou wel helemaal in de geest van dit conflict zijn: een clusterfuck op hoogte zodat ze uiteindelijk samen een ziekenhuis opblazen.quote:Mijn theorie is dat ze raketten hebben afgeschoten en dat een van die raketten is onderschept door de Israeliers, met een soort van afzwaaier als gevolg. Op andere beelden zie je namelijk dat er een raket vanuit een andere hoek deze raketten aanvliegt.
Ik moet eerlijk bekennen; ik verdenk IJsland ook niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet naar Jordanië in elk geval. Die hebben de ontmoeting afgezegd. Geen idee waarom, want van alle mogelijke partijen die dat ziekenhuis gebombardeerd kunnen hebben lijkt me de VS toch de minst waarschijnlijke.
Ben nu al bang voor digitale aanslagen. Straks kan ik niet meer in mijn bank komen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, en ik zie allerlei slur staan. De een digitaal de ander fysiek. Ga je meedoen aan wie heeft de grootste? Zelf ook onderdeel zijn van de circlejerk. Sorry ik pas.
Sowieso echt EXTREEM veel pech als echt door puur toeval net dat ziekenhuis geraakt wordt door een vallende raket.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:38 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Goeie. Voor het oog lijkt het erop denk ik.
[..]
Dat kan ook nog. Dat zou wel helemaal in de geest van dit conflict zijn: een clusterfuck op hoogte zodat ze uiteindelijk samen een ziekenhuis opblazen.
Heb je een link naar die beelden?
Ik zag eerst ook een stellige bewering dat het de Islamitische Jihad was geweest weggehaald worden dus iedereen is volgens mij van alles aan het plaatsen en herroepen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daarom is het ook weer weggegaald. Want het schijnt vrij kort na de aanval gepubliceerd te zijn. Toen waren er nog geen beelden van de grond zegmaar. Zo heb ik het begrepen iig.
Dat konden we er ook nog bij hebbenquote:
Er is ook nog de optie dat er zeg maar iets anders dan medische voorraden in dat ziekenhuis lag. Las hier ergens dat veel dingen in het ziekenhuis sowieso nogal makkelijk ontvlammen. Geen idee of dat waar is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Sowieso echt EXTREEM veel pech als echt door puur toeval net dat ziekenhuis geraakt wordt door een vallende raket.
Als ze naar links gaan komen ze van Hamas, als ze naar rechts gaan komen ze van de IDF.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe bepaal je de route van de raketten vanuit deze hoek?
Mijn theorie is dat ze raketten hebben afgeschoten en dat een van die raketten is onderschept door de Israeliers, met een soort van afzwaaier als gevolg. Op andere beelden zie je namelijk dat er een raket vanuit een andere hoek deze raketten aanvliegt.
Juist nu is er extreem veel desinformatie in omloop, is echt oppassen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:39 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zag eerst ook een stellige bewering dat het de Islamitische Jihad was geweest weggehaald worden dus iedereen is volgens mij van alles aan het plaatsen en herroepen.
Die andere honderden raketten die zijn afgedwaald lees je niks over want dat kan niet gebruikt worden als propaganda. Man we weten al ver voor deze ellende dat Hamas continue eigen doelen raakt door afdwalende raketten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Sowieso echt EXTREEM veel pech als echt door puur toeval net dat ziekenhuis geraakt wordt door een vallende raket.
Een verschrikking voor de Palestijnen. Maar de Hamas leiding zal een vreugdedansje gedaan hebben.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dit ziet er eerder uit als een kringverjaardag dan rellen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:41 schreef bertrandtraore het volgende:
https://twitter.com/z90hicham/status/1714393331503890492
Ook in Rotterdom gezellig aan het rellen.
Verklaart voor mij die enorme explosie niet. Wellicht is er meer opgeslagen in dat ziekenhuis.quote:Conclusion:
A missile launched by a Palestinian group exploded mid-air (Reason unknown) and one piece fell on the hospital causing an explosion.
The geolocation and timing of the footage is conclusive.
More information will be added to this thread.
Fog of war héquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Juist nu is er extreem veel desinformatie in omloop, is echt oppassen.
Dat was ook een tweet van het IDF. Kortom, veel vaagheid en onzin. Ook veel oude beelden uit 2022 etc.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:39 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zag eerst ook een stellige bewering dat het de Islamitische Jihad was geweest weggehaald worden dus iedereen is volgens mij van alles aan het plaatsen en herroepen.
Eigenlijk moet je er vanuit gaan dat er regelmatig raketten en brokstukken verkeerd terechtkomen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wel fijn dat ze allemaal zo goed Nederlands spreken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:41 schreef bertrandtraore het volgende:
https://twitter.com/z90hicham/status/1714393331503890492
Ook in Rotterdom gezellig aan het rellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |