Ik snap niet wat er stupide is aan het niet kunnen lezen van een slecht leesbaar logo.quote:
Om nog even hierop terug te komen: Dat was toch wel duidelijk met het logo? Een brandend Colosseum?quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:17 schreef Farenji het volgende:
Ik realiseerde me vandaag pas waar de naam "Nero Burning ROM" (oud programma om cd's mee te branden) naar verwijst.
Om eerlijk te zijn zag ik er indertijd ook altijd een stapeltje cd's in. Maar goed, ik maak er geen hobby van om dergelijke logo's te bestuderen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 08:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Om nog even hierop terug te komen: Dat was toch wel duidelijk met het logo? Een brandend Colosseum?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Uhm…. Dat je als vrouw echt niet je hele natte, kleffe badpak hoeft af te pellen om op het zwembadtoilet te plassen. Even met een vinger het broekje opzij schuiven is veeeeeel makkelijker.
Kostte me maar 45 jaar om achter te komen![]()
Ik deel deze schaamtevolle bekentenis in de hoop dat ik andere vrouwen jarenlang onnodig gedoe kan besparen.
Haha ja ik lees het als 'kn'. Waarschijnlijk omdat we de naam van mijn werkgever ook zo afkortenquote:Op woensdag 8 mei 2024 08:40 schreef J-net het volgende:
Zelfde net het nieuwe KIA logo. Dat lees je ook niet meer als Kia.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 07:13 schreef Speedfight het volgende:
In Piano Man van Billy Joel zit de tekst "and they sit at the bar and put bread in my jar" en ik zag altijd voor mij dat ze brood in zijn glas drinken doopten. Het betekent blijkbaar dat ze geld gevendit jaar geleerd.
De naam Pakistan zou voor het eerst naar voren gebracht zijn door Choudhary Rahmat Ali in zijn pamflet "Now or Never" uit 1933. Het is een acroniem van de eerste letters van de vijf noordelijke regionen van Brits-Indië: P komt van Punjab, de A van Afghania, de K van Kasjmir, de S van Sindh en Tan van Beloetsjistan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:46 schreef Farenji het volgende:
Tanzania is een samenvoeging van Tanganyika en Zanzibar, twee staten die in 1964 samen zijn gegaan als 1 land.
Leuk. Ik was als kind erg technisch (nog steeds) en moest aan "de meester" op de basisschool uitleggen wat het was a.d.h.v. de stoommachine tekening.quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:27 schreef Rewimo het volgende:
Als kind wist ik niet wat ik me moest voorstellen bij een kru-kas
Zo is de autofabrikant Citroën opgericht door een telg uit de familie Citroen die zijn naar aanpaste om meer Frans te klinken.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:36 schreef blomke het volgende:
[..]
Leuk. Ik was als kind erg technisch (nog steeds) en moest aan "de meester" op de basisschool uitleggen wat het was a.d.h.v. de stoommachine tekening.
Overigens is gemaal Cruquius vernoemd naar een meneer Kruik, die in de Franse tijd daar Cruquius van maakte. Heeft dus niets met krukas van doen (wat ik wel dacht), maar alles met de naam "Kruik".
Billy Joel gaf in een interview aan dat hij het een simpel rijmnummer vond waar hij niet heel trots op is.quote:Op donderdag 30 mei 2024 07:13 schreef Speedfight het volgende:
In Piano Man van Billy Joel zit de tekst "and they sit at the bar and put bread in my jar" en ik zag altijd voor mij dat ze brood in zijn glas drinken doopten. Het betekent blijkbaar dat ze geld gevendit jaar geleerd.
Niet helemaal...quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Zo is de autofabrikant Citroën opgericht door een telg uit de familie Citroen die zijn naar aanpaste om meer Frans te klinken.
Bedoel ik serieus niet lullig, ik ben echt benieuwd hoe oud jij bent.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:56 schreef Vincent_student het volgende:
Nu ik de Tour de France zit te volgen en me erin verdiep, kom ik na jaaaren pas achter deze dingen:
Als die auto's en borden met LCL. Ik dacht dat een soort KNVB van de wielersport was in Frankrijk. Niets is minder waar! Het is een bank! Net zoals Tissot, dat is ook geen fietsorganisatie, maar een horlogemerk! Nooit geweten.
Mooi bruggetje. De teamnamen zijn niet verzonnen. Movistar is geen teamnaam om te laten zien dat hun renners filmwaardig zijn. Het is verd.... een internetbedrijf. Net zoals Quick Step. Ik dacht altijd: die willen laten zien dat zij de snelle jongens zijn, maar Quick Step is een laminaatmerk (!). Ja wat doen die bij het weilrennen??? Ja, ik vind het ook raar.
Wat ik ook altijd dacht is dat een Col een berg was. Maar dat is helemaal niet zo. Het is een bergpas. En ik dacht ook dat die colnamen speciaal verzonnen werden voor de Tour, maar ze bestaan echt in het dagelijks leven! Nooit geweten.
En die renners die vol met flessen rondrijden zijn knechten. Wat is een knecht? Ja die moeten dus water brengen. Kun je zoiets geloven??? De ster van de dag fietst vooraan en dan moet zo'n knecht water naar hem brengen. Is toch ongelooflijk. Die knecht moet eerst stoppen bij een auto, zijn rugzakken helemaal volladen en dan moetie als een gek naar die zool vooraan fietsen om hem water te brengen. Wie is nou sneller???? Die knecht natuurlijk!
Ehm…dit kan niet serieus zijn, toch?quote:Op zondag 7 juli 2024 16:56 schreef Vincent_student het volgende:
Nu ik de Tour de France zit te volgen en me erin verdiep, kom ik na jaaaren pas achter deze dingen:
Als die auto's en borden met LCL. Ik dacht dat een soort KNVB van de wielersport was in Frankrijk. Niets is minder waar! Het is een bank! Net zoals Tissot, dat is ook geen fietsorganisatie, maar een horlogemerk! Nooit geweten.
Mooi bruggetje. De teamnamen zijn niet verzonnen. Movistar is geen teamnaam om te laten zien dat hun renners filmwaardig zijn. Het is verd.... een internetbedrijf. Net zoals Quick Step. Ik dacht altijd: die willen laten zien dat zij de snelle jongens zijn, maar Quick Step is een laminaatmerk (!). Ja wat doen die bij het weilrennen??? Ja, ik vind het ook raar.
Wat ik ook altijd dacht is dat een Col een berg was. Maar dat is helemaal niet zo. Het is een bergpas. En ik dacht ook dat die colnamen speciaal verzonnen werden voor de Tour, maar ze bestaan echt in het dagelijks leven! Nooit geweten.
En die renners die vol met flessen rondrijden zijn knechten. Wat is een knecht? Ja die moeten dus water brengen. Kun je zoiets geloven??? De ster van de dag fietst vooraan en dan moet zo'n knecht water naar hem brengen. Is toch ongelooflijk. Die knecht moet eerst stoppen bij een auto, zijn rugzakken helemaal volladen en dan moetie als een gek naar die zool vooraan fietsen om hem water te brengen. Wie is nou sneller???? Die knecht natuurlijk!
Bijna met pensioen. Ik ben voetbal gewend. Daar hebben ze een Sparta en Ajax, dus ik dacht dat het ook zo ging in de wielrennerswereld. En dat van die knechten, ik moest denken aan een atletiekwedstrijd waar ik een filmpje van zag. De 100 meter. En er was een fotograaf die rende met de snelste mee om een foto te maken. Die ging net zo hard als die atleet, zonder dat hij het doorhad. Ik zie dat nu ook met knechten. Zie je de toppers vooraan fietsen en beulen en dan komt er een knechtje even naar hem toe fietsten met bidons. Sorry, maar dat valt me op. Dat vind ik zeer bijzonder. Dan denk ik, je moet die knecht die positie geven.quote:Op zondag 7 juli 2024 22:25 schreef Smallish het volgende:
[..]
Bedoel ik serieus niet lullig, ik ben echt benieuwd hoe oud jij bent.
Ja duidelijk nu wel jaquote:Op maandag 8 juli 2024 01:01 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Bijna met pensioen. Ik ben voetbal gewend. Daar hebben ze een Sparta en Ajax, dus ik dacht dat het ook zo ging in de wielrennerswereld. En dat van die knechten, ik moest denken aan een atletiekwedstrijd waar ik een filmpje van zag. De 100 meter. En er was een fotograaf die rende met de snelste mee om een foto te maken. Die ging net zo hard als die atleet, zonder dat hij het doorhad. Ik zie dat nu ook met knechten. Zie je de toppers vooraan fietsen en beulen en dan komt er een knechtje even naar hem toe fietsten met bidons. Sorry, maar dat valt me op. Dat vind ik zeer bijzonder. Dan denk ik, je moet die knecht die positie geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |