quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Oh je gaat je zooo DUH voelenWauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nooit bij stilgestaan
Alius aliud dicit

quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Oh je gaat je zooo DUH voelenOooh. Nu snap ik 'm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!

Klopt, en wat ik niet begrijp is dat ze dat in het Nederlands niet gewoon langdurige COVID noemden.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:27 schreef Speedfight het volgende:
Dat Long Covid niet in je longen zit maar "langdurig covid" betekent.

Ik wist dat het kwam van 'lang' en niet van het orgaan.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:27 schreef Speedfight het volgende:
Dat Long Covid niet in je longen zit maar "langdurig covid" betekent.

Misschien hebben ze zelf Moronic COVID.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:33 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Klopt, en wat ik niet begrijp is dat ze dat in het Nederlands niet gewoon langdurige COVID noemden.

Rewimo

Rewimo

Klasgenoot: Piepeliene (pipe line)quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:03 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik Kaa-Kuh voor Cake, in de vijfde klas

quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:13 schreef Hiddendoe het volgende:
Als 12-jarige had ik eens een of ander interview gelezen waar op een moment geschreven werd dat de ouders hun fiat gaven om onderzoek te kunnen doen naar de dood van hun dochter.
Ik dacht toen echt dat die mensen hun auto hadden gegeven aan die journalist of jurist of wie dat dan ook onderzocht.

Dan ben je echt stupidequote:Op woensdag 8 mei 2024 03:41 schreef Parafernalia het volgende:
Dat het Fila is. Niet Fils
[ afbeelding ]

Wtf?quote:

Ik snap niet wat er stupide is aan het niet kunnen lezen van een slecht leesbaar logo.quote:

Om nog even hierop terug te komen: Dat was toch wel duidelijk met het logo? Een brandend Colosseum?quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:17 schreef Farenji het volgende:
Ik realiseerde me vandaag pas waar de naam "Nero Burning ROM" (oud programma om cd's mee te branden) naar verwijst.

Om eerlijk te zijn zag ik er indertijd ook altijd een stapeltje cd's in. Maar goed, ik maak er geen hobby van om dergelijke logo's te bestuderen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 08:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Om nog even hierop terug te komen: Dat was toch wel duidelijk met het logo? Een brandend Colosseum?
[ afbeelding ]

quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Uhm…. Dat je als vrouw echt niet je hele natte, kleffe badpak hoeft af te pellen om op het zwembadtoilet te plassen. Even met een vinger het broekje opzij schuiven is veeeeeel makkelijker.
Kostte me maar 45 jaar om achter te komen
Ik deel deze schaamtevolle bekentenis in de hoop dat ik andere vrouwen jarenlang onnodig gedoe kan besparen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |