maar, is dat halbblad, want dat zie ik zo niet staan? Gewoon dat het keukenpapier is.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:43 schreef Clubsoda het volgende:
Ik, en de site zegt dat het er gewoon is bij de vestiging waarvan ik vermoed dat je er geweest bent
https://www.ikea.com/nl/n(...)rgroen-wit-40530743/
Maar het is wel halfblad, ook al staat het niet op de verpakking.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
maar, is dat halbblad, want dat zie ik zo niet staan? Gewoon dat het keukenpapier is.
Denk dat dat voor AnneX ook niet duidelijk was, dat ze die moest hebben.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:01 schreef Clubsoda het volgende:
Maar het is wel halfblad, ook al staat het niet op de verpakking.
En dan ben ik af? Mooi is dat.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Denk dat dat voor AnneX ook niet duidelijk was, dat ze die moest hebben.
quote:Op zondag 8 januari 2023 18:08 schreef Clubsoda het volgende:
Dienstmededeling voor @:Lucky_Strike en @:sigme: het keukenpapier van Ikea (met groene knolletjes) is ook halbblatt.
Ah, dat was wel een duidelijke mededelingquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:05 schreef Clubsoda het volgende:
En dan ben ik af? Mooi is dat.
Let wel:
Ik kreeg een gele kaart van Anne voor mijn beweringquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, dat was wel een duidelijke mededeling![]()
(en ik zeg nergens dat jij eh....af? bent; ik vind het niet duidelijk op de website van de ikea dat dat halfblad keukenpapier is)
Dat zou natuurlijk ook nog kunnenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:09 schreef Clubsoda het volgende:
Ik kreeg een gele kaart van Anne voor mijn bewering![]()
Maar nee, duidelijk is het inderdaad niet, daarom was ik destijds opgetogen over mijn ontdekking. Misschien is dit type keukenpapier gangbaar in Zweden?
Mag ook wel weer eens. Er is hier zoveel verdrietigs, dat vind ik best moeilijkquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:10 schreef Clubsoda het volgende:
Gesprek op niveau wel hoor, keukenpapier![]()
Ochquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mag ook wel weer eens. Er is hier zoveel verdrietigs, dat vind ik best moeilijkDus kom maar op met een diepgaand gesprek over keukenpapier
Nog een heugelijke toevoeging: mijn ouders bleken plots halbblat te hebben hangen als keukenpapierquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:22 schreef Clubsoda het volgende:
Ocher gebeurt een hoop inderdaad. Ik kan alleen weinig anders nuttig toevoegen over keukenpapier ben ik bang. Behalve dat het onze bijna op is en mijn echtgenote er vandaag niet in geslaagd is naar de Lidl te wandelen. Binnenkort een nieuwe poging.
Ik heb juist vaak helemaal niet zoveel nodig als ik een heel blaadje hebquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:31 schreef derLudolf het volgende:
Ik pak altijd minimaal twee vellen keukenpapier dus ik snap echt de toegevoegde waarde van vellen die de helft van het normaal formaat zijn, niet
Wellicht niet helemaal de bedoeling want niet zelfgemaakt, maar ik vind de Lidl delicieux salted caramel cheesecake desserts echt goddelijk.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:37 schreef Isabeau het volgende:
Welk dessert zouden jullie meebrengen voor Kerstmis voor 10 personen? Het moet mee in de auto. Het kan daar wel geassembleerd worden in de keuken. Ik heb wat inspiratie nodig.
Keukenpapier gebruik ik vooral om snel even wat af te vegen of als zakdoek.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:37 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb sinds ik in dit huis woon, nog nooit keukenpapier gehadal een ruime 6 jaar dus.
Wat mis ik? Waar gebruiken jullie het voor? Waarom moet ik het hebben?
En @:Isabeauis het trouwens nog gelukt met energiecontract vastzetten?
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:38 schreef vlindertje89 het volgende:
Wellicht niet helemaal de bedoeling want niet zelfgemaakt, maar ik vind de Lidl delicieux salted caramel cheesecake desserts echt goddelijk.
Mogelijk heb ik daar vanochtend ook mee ontbeten
Vet/olie uit een pan nemen. Of als je een vloeistof anders dan water hebt laten vallen, bv een fles olie of kwark.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:37 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb sinds ik in dit huis woon, nog nooit keukenpapier gehadal een ruime 6 jaar dus.
En @:Isabeauis het trouwens nog gelukt met energiecontract vastzetten?
Ik zou een crumble maken.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:37 schreef Isabeau het volgende:
Welk dessert zouden jullie meebrengen voor Kerstmis voor 10 personen? Het moet mee in de auto. Het kan daar wel geassembleerd worden in de keuken. Ik heb wat inspiratie nodig.
Galaktabourekoquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:37 schreef Isabeau het volgende:
Oef, dat moet ik echt een keer makenquote:
Dit klinkt als iets voor kerst met Jross en ik samenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:44 schreef Myraela het volgende:
Ik zou een crumble maken.Maar dat komt meer omdat warme desserts geweldig zijn.
Bessen crumble met amandelen en vanille ijs.
Of stoofperencrumble om het kerstig te maken.
Ook is de Galaktoboureko een stuk lekkerder als je hem een nachtje in de koelkast hebt laten staan. Het loont écht de moeite om de taart volledig te laten afkoelen omdat dan pas de lichte ei-smaak die de custard anders heeft verdwijnt.quote:
Ik ging ooit een bij schoonfamilie (schoonouders, stiefzwager en zijn vrouw en haar ouders) kerstdiners. Ik stelde voor een toetje mee te nemen. Hoefde echt heus niet, want die en die houden niet van toetjes en zus en zo zouden echt he-le-maal vol zitten na het eten. Ik was eigenwijs en maakte chocolademousse en inderdaad crumble. De 'helemaal-vollers' scheppen drie keer opquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:37 schreef Isabeau het volgende:
In Utreg. Inderdaad gezien. Kon het op de keukenafdeling ‘gebruiken’ en was niet onder de indruk. Plus de print is een nono.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:43 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik, en de site zegt dat het er gewoon is bij de vestiging waarvan ik vermoed dat je er geweest bent
https://www.ikea.com/nl/n(...)rgroen-wit-40530743/
Kijk @Isabeau, dit is top! Dan moet je tien keer de salted caramel cheesecake vd Lidl zelf eten, zodat je glazen bakjes hebt voor het kerst-dessertquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:58 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het overigens het makkelijkste wanneer ik een dessert gewoon in schaaltjes mee kan nemen. Daarom heb ik een goede verzameling Gü glazen bakjes en La Fermière potjes. Perfect voor alles van chocolademousse tot panna cotta.
Zal ik Jross mijn lievelingschocolademousse tippen?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:57 schreef Isabeau het volgende:
Er wordt hier nu gediscussieerd over een goede chocolademousse (maakt Jross) en een warme crumble (maak ik dan).
Een grote schaal tiramisu limoncelloquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:37 schreef Isabeau het volgende:
Hij had het over proefbatches maken, dus die kan er vast wel bijquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:05 schreef Clubsoda het volgende:
Zal ik Jross mijn lievelingschocolademousse tippen?
Kotsen jouw katten nooit?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:37 schreef vlindertje89 het volgende:
Dat dusquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kotsen jouw katten nooit?
In slechte weken gaat er hier zeker 1 rol doorheen dankzij die schatjes.
Oh ja! Was ik al weer vergeten.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:08 schreef yinu het volgende:
Cranberry curd taart!
Vorig jaar op aanraden van @:annex gemaakt en dat was een topper. Plus makkelijk gemaakt, heel kerstig en lekker hysterisch roze.
Stoofpeertjes. En als je het helemaal bont wil maken een warme chocolade saus er bij. Een saus van echte chocolade die hard wordt om het peertje.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:37 schreef Isabeau het volgende:
Ooeehhhhquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:17 schreef z80 het volgende:
[..]
Stoofpeertjes. En als je het helemaal bont wil maken een warme chocolade saus er bij. Een saus van echte chocolade die hard wordt om het peertje.
Ik kan me eigenlijk niet heugen of ik het ooit warm heb gegetenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oef, dat moet ik echt een keer maken
Is dat koud ook lekker? Ik weet niet of ik een oven tot mijn beschikking heb.
Oh dear. Erm, er is er één heel erg zwanger danquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:10 schreef Clubsoda het volgende:
Ik doe het gewoon. Zo.
https://www.pastrypal.com/2009/08/hello-again-chocolate-mousse/
Zonder ei, dus veilig voor zwangeren en andere tere zielen
Ik doe trouwens deels pure chocola, anders is het wel heel zoet.
Koud dus. Genoteerd. Heb er ook al een recept van opgeslagenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:21 schreef derLudolf het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet heugen of ik het ooit warm heb gegeten
Oh! Deze ga eens proberen te veganizen. Moet volgens mij best kunnen, en origineel idee met die caramel!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:10 schreef Clubsoda het volgende:
Ik doe het gewoon. Zo.
https://www.pastrypal.com/2009/08/hello-again-chocolate-mousse/
Zonder ei, dus veilig voor zwangeren en andere tere zielen
Ik doe trouwens deels pure chocola, anders is het wel heel zoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |