Ja precies.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Uhu, kan me voorstellen dat loslaten op een gegeven moment ook goed is, op voorwaarde dat je weet dat ze idd goed zit etc.
Hoooooooohhhhhhhhhhmquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja precies.
Ik ben inmiddels waar ik moet zijn en er is voor me gekookt. Ik hoef alleen maar te zijn.
Ik, en de site zegt dat het er gewoon is bij de vestiging waarvan ik vermoed dat je er geweest bentquote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:03 schreef AnneX het volgende:
De zoveelste vaccinatie zit erin![]()
Ondertussen ben ik de tel kwijt. De vijfde? De vierde?
De site en de organisatie op lokatie is aanzienlijk verbeterd t.o.v. eerder.
De prik mevrouw vertelde, dat er ruim 2000 op afspraak komen en nog eens 1000 zonder afspraak.
Niemand hoefde buiten te wachten. De eerste keer stonden wij zeker anderhalf uur buiten in half december. Ook de 80+ en minder mobiele mensen.
Daarna naar Ikea vlakbij en mompelend over ontspullen van alles het huis ingesleept.![]()
En ik ging eigenlijk alleen voor Halbblatt en dat was er niet. Wie beweerde dat?![]()
Daarna gelunched bij Vroeg en een roggeknar en stuk oude kaas gekocht van de favo kaasboerderij.
De andere auto heeft té veel (slimme) knopjes en alarmen.
Onderweg zag ik twee lelijke Eendjes rijden.![]()
Fijn @:vlindertje89 dat je je zorgen kon uiten. Tis toch anders dan hier in schrift.
Ochquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:53 schreef Lonaa het volgende:
Hier dan, deze valt wel mee.
[ afbeelding ]
maar, is dat halbblad, want dat zie ik zo niet staan? Gewoon dat het keukenpapier is.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:43 schreef Clubsoda het volgende:
Ik, en de site zegt dat het er gewoon is bij de vestiging waarvan ik vermoed dat je er geweest bent
https://www.ikea.com/nl/n(...)rgroen-wit-40530743/
Maar het is wel halfblad, ook al staat het niet op de verpakking.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
maar, is dat halbblad, want dat zie ik zo niet staan? Gewoon dat het keukenpapier is.
Denk dat dat voor AnneX ook niet duidelijk was, dat ze die moest hebben.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:01 schreef Clubsoda het volgende:
Maar het is wel halfblad, ook al staat het niet op de verpakking.
En dan ben ik af? Mooi is dat.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Denk dat dat voor AnneX ook niet duidelijk was, dat ze die moest hebben.
quote:Op zondag 8 januari 2023 18:08 schreef Clubsoda het volgende:
Dienstmededeling voor @:Lucky_Strike en @:sigme: het keukenpapier van Ikea (met groene knolletjes) is ook halbblatt.
Ah, dat was wel een duidelijke mededelingquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:05 schreef Clubsoda het volgende:
En dan ben ik af? Mooi is dat.
Let wel:
Ik kreeg een gele kaart van Anne voor mijn beweringquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, dat was wel een duidelijke mededeling![]()
(en ik zeg nergens dat jij eh....af? bent; ik vind het niet duidelijk op de website van de ikea dat dat halfblad keukenpapier is)
Dat zou natuurlijk ook nog kunnenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:09 schreef Clubsoda het volgende:
Ik kreeg een gele kaart van Anne voor mijn bewering![]()
Maar nee, duidelijk is het inderdaad niet, daarom was ik destijds opgetogen over mijn ontdekking. Misschien is dit type keukenpapier gangbaar in Zweden?
Mag ook wel weer eens. Er is hier zoveel verdrietigs, dat vind ik best moeilijkquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:10 schreef Clubsoda het volgende:
Gesprek op niveau wel hoor, keukenpapier![]()
Ochquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mag ook wel weer eens. Er is hier zoveel verdrietigs, dat vind ik best moeilijkDus kom maar op met een diepgaand gesprek over keukenpapier
Nog een heugelijke toevoeging: mijn ouders bleken plots halbblat te hebben hangen als keukenpapierquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:22 schreef Clubsoda het volgende:
Ocher gebeurt een hoop inderdaad. Ik kan alleen weinig anders nuttig toevoegen over keukenpapier ben ik bang. Behalve dat het onze bijna op is en mijn echtgenote er vandaag niet in geslaagd is naar de Lidl te wandelen. Binnenkort een nieuwe poging.
Ik heb juist vaak helemaal niet zoveel nodig als ik een heel blaadje hebquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:31 schreef derLudolf het volgende:
Ik pak altijd minimaal twee vellen keukenpapier dus ik snap echt de toegevoegde waarde van vellen die de helft van het normaal formaat zijn, niet
Wellicht niet helemaal de bedoeling want niet zelfgemaakt, maar ik vind de Lidl delicieux salted caramel cheesecake desserts echt goddelijk.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:37 schreef Isabeau het volgende:
Welk dessert zouden jullie meebrengen voor Kerstmis voor 10 personen? Het moet mee in de auto. Het kan daar wel geassembleerd worden in de keuken. Ik heb wat inspiratie nodig.
Keukenpapier gebruik ik vooral om snel even wat af te vegen of als zakdoek.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:37 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb sinds ik in dit huis woon, nog nooit keukenpapier gehadal een ruime 6 jaar dus.
Wat mis ik? Waar gebruiken jullie het voor? Waarom moet ik het hebben?
En @:Isabeauis het trouwens nog gelukt met energiecontract vastzetten?
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:38 schreef vlindertje89 het volgende:
Wellicht niet helemaal de bedoeling want niet zelfgemaakt, maar ik vind de Lidl delicieux salted caramel cheesecake desserts echt goddelijk.
Mogelijk heb ik daar vanochtend ook mee ontbeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |